- Kreetcher
Byl začátek června, ten den jsem úspěšně dokončil poslední zkoušku jarního semestru. Měsíc neustálého stresování se konečně dobral svého konce a já mohl na chvíli vypnout hlavu. Jako oslavu úspěchu jsem si domluvil další „seanci“ se svým dobrým kamarádem medikem, se kterým jsme už nějaký ten pátek provozovali dlouhé večery plné nespoutaného edgingu – čímž myslím, že nebyl problém dráždit můj penis i několik hodin vkuse, klidně i celou noc, bez výstřiku. Jako medikovi jsem mu plně důvěřoval, věděl, co je bezpečné, takže aby mě nemusel uvolnit z postele či židle, vždy mně pro vymočení zavedl cévku, pak mě nechal chvíli odpočinout a následně pokračoval v silném dráždění mého žaludu. Ovšem to, že tento oslavný den bude zároveň i tím nejlepším, který jsem kdy v této edgingové sféře zažil, to jsem opravdu netušil.
Domluvili jsme se s Matyasem na třetí hodinu odpolední, že se ještě před seancí zastavíme na jídlo. Sešli jsme se, popovídali si o perných zážitcích ze zkoušek, dali si jedno menší pivo, abychom zůstali plně střízliví, a odebrali se k němu na byt. Dal jsem si sprchu, ale když jsem vyšel do obýváku, hned mě zarazilo, že nachystal pohovku na naše hraní.
„Mám pro tebe dneska něco speciálního,“ řekl mi. Upřímně, aniž bych se doptával dalších detailů, hned mi stál. Oba jsme sportovci, naši orientaci na nás okolní svět nepozná, vždycky jsou dost překvapení, když odhalíme naše velké tajemství, a právě tohle mě na něm vzrušovalo – i když jsme nikdy neměli spolu sex, jen tohle hraní, a jsme opravdu jen velmi dobří přátelé, pohled na jeho snědé, chlupaté vytvarované tělo v bílých boxerkách mě vždy hodně vzruší.
Usadil jsem, rozpřáhl mi nohy a začal mě masírovat olejem.
„Co se děje, pořád jsi dost ztuhlý. Není ti zima?“ zeptal se mě tak ustaraným tónem, až jsem se začal smát.
„To budou asi pořád dozvuky všech těch nervů,“ odvětil jsem.
„No, a proto jsem si říkal, že na tobě vyzkouším něco, co sobě už dělám pár měsíců. Ale je to hodně velká odchylka od našich klasických způsobů,“ řekl s určitou mírou vzrušení a strachu zároveň.
„Víš, že ti plně věřím,“ řekl jsem.
„Dobrá tedy. Tak se teda dívej,“ a odkryl ubrouskem přikrytý tácek. To, co jsem viděl, mě absolutně zbavilo slov. Na tácku ležela plata různě tlustých injekčních jehel, dezinfekce, ubrousky a sondy, které jsem už ale znal.
„Vím, že to vypadá dost děsivě, ale jak tě znám, tak jsem usoudil, že bys možná byl pro. Jde totiž o to, že jsem začal víc zkoumat anatomii penisu a vlastně žaludu celkově. No, a tak nějak jsem asi tři měsíce zpátky začal s praktikou propichování kůže nad varlaty,“ řekl už trochu nejistě. Zmohl jsem se jen na prosté „wow“. „Jenže ono to nezůstalo jen u kůže nad varlaty. Prozkoumal jsem bezpečné zóny žaludu, kam nezasahují topořivá tělíska, a ze začátku jsem si jen mírně žalud napíchl nejtenčí jehlou, po určité době jsem se ale odvážil i k tomu, že jsem si špičku propíchl,“ culil se na mě jak sluníčko a drbal se na hlavě. „Ten pocit je naprosto nepopsatelně úžasný, všechen ten adrenalin a endorfiny, které se ti vyplaví do těla, je to absolutně antistresový počin.“ Koukal jsem na něj, z penisu mi vytékaly obrovské kapky preejakulátu, a bez zaváhání jsem mu zopakoval, co už ode mě slyšel nesčetněkrát:
„Jak jsem říkal, absolutně ti věřím a rád zkusím něco nového.“ Začal mi tedy pomalu masírovat koule a žalud, využil na to všechen preejakulát, pomazal mi i bradavky a mírně mi s nimi zakroutil, až jsem z toho dostal husinu.
„Dobře, tak se zkus co nejvíc uvolnit, naprosto všechny svaly, snad teda krom srdce,“ zasmál se a dal mi pěstí do paže. „Ale slib mi, kdybys cítil cokoliv nepříjemného, kdyby to nebyla pro tebe vzrušující bolest, okamžitě mi řekni,“ díval se na mě zcela vážně. Na to jsem odvětil jen pouhým „určitě“.
„Můžu ti říct, že to opravdu nebolí, je to jen spíš takový nový pocit, tlak, mírné štípnutí,“ řekl, když mi nejprve koule postříkal dezinfekcí. „Nejprve ti dám 4 jehly nad varlata. Potom se rozhodneš, jak dál,“ oznámil mi.
„Doufám, že mi nepustíš žilou, nerad bych tady vykrvácel,“ pořád s nadhledem a humorem jsem sázel tyhle trapné hlášky.
„To se vůbec nemusíš bát, z kůže ti maximálně vyteče malinká kapka, většinou ale ani to ne. Když jsem se díval na nějaká videa na netu, musím ti říct, že jako medik jsem se absolutně zhrozil. Někteří jsou tam absolutní blázni, kteří hazardují se zdravím,“ řekl klasicky s tónem již skoro lékaře.
„A ty to tady jako pan medik jdeš zkoušet na mě,“ zasmál jsem se.
„Já to dělám tak, že se ti nemůže nic stát, ale vážně, podle toho, co některé servery mají uploadlé za videa, by to nikdy nikdo neměl zkoušet jako amatér,“ řekl zcela vážně. Vzal jehlu se světle hnědou násadou na stříkačku, dal si dezinfekci na ruce, na které si ještě před tím dal rukavice, opět mi postříkal koule a rozbalil jehlu. „Tak jo, jdeme na to. Chceš se dívat, nebo zakloníš hlavu a budeš jen relaxovat?“ zeptal se.
„Určitě se chci dívat, dost mě to zajímá z té vizuální stránky,“ odvětil jsem. Vzal mi kůžičku nad varlaty, celkem hodně ji napnul k sobě a v místě, kde se kůže napojovala na tělo mého penisu, se vytvořil pomyslný trojúhelník. Přiložil hrot jehly a pomalu začal vyvíjet tlak. Ucítil jsem nepatrné píchnutí, pak přišel moment, kdy mi projela jehla skrze kůžičku, já zatnul snad všechny svaly a zhluboka jsem vydechnul.
„Kámo, tak to bylo úžasné!“ řekl jsem v absolutním rauši.
„Já vím, kamaráde, já vím,“ řekl s upřímným smíchem. Ještě pro jistotu celé tělo postříkal dezinfekcí a aplikoval další tři jehly. „Chvíli to necháme, teď si pohraju s žaludem,“ a sundal si rukavice, setřel mi preejakulát, který mi stékal až na ochlupení u kořene penisu. Dlaní si začal hrát s mým žaludem, hrubě, nespoutaně, střídal nejrůznější směry a sevření, byl jsem absolutně bez sebe. Věděl jak na mě, věděl, jak mě udržet přesně na pokraji vyvrcholení, ale zároveň jak mě neudělat.
Asi po dvaceti minutách přestal s hraním, navlékl si nové rukavice. „Teď ty jehly vyndám,“ řekl a přitiskl mi penis k břichu. Pomalu, jednu po druhé vyndal, opět to byl nový pocit – skvělý. Po všech čtyřech jehlách se tam objevila jen jedna nepatrná kapička krve, kterou hned setřel. Posadil se vedle mě, já se položil hlavou na jeho klín a navzájem jsme se hladili a půl hodiny si jen povídali. Děláme to tak vždycky, aby se tělo a mysl uklidnily. Cítil jsem na svém zátylku, jak mu prosakují trenýrky.
„Já jsem nevěděl, že ty taky tečeš, nikdy předtím jsem u tebe preejakulát neviděl,“ řekl jsem s údivem.
„No, budu k tobě upřímný, Tome – když jsem viděl, jak si slastí zatínal všechny svaly při tom, když jsem ti propíchl tu kůži, tak jsem se udělal,“ řekl s takovým podivným tónem. Trochu mě to zarazilo.
„Stalo se něco?“ zeptal jsem se.
„Vůbec nic, jen jsem prostě rád, že můžeme být normálně kamarádi, kteří zajdou na pivo, na kolo, ale zároveň i máme tuhle svou intimní stranu našeho vztahu,“ odvětil s melancholickým tónem v hlase. Dal jsem mu pusu na břicho a řekl jsem:
„Kamaráde, vždycky to tak bude. Ale teď už zníme jak dva sladcí nádeníci,“ oba jsme se zasmáli a on mě znovu usadil na pohovku. „Tak přejdeme k trochu intenzivnějšímu dráždění. Chceš zkusit ten žalud?“ zeptal se. Bez váhání jsem souhlasil.
Další ze série
Autoři povídky
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře