- Kreetcher
Usadil jsem se pohodlně na pohovku, roztáhl jsem nohy a pokusil jsem se uvolnit veškeré svaly. Cítil jsem, jak mi krev tepe v penisu a nalévá se mi silně žalud. Matys rozbalil nový pár rukavic, nasadil si je a potřel dezinfekcí. Vzal druhou dezinfekci ve spreji a postříkal mi celý rozkrok, zvláště se pak zaměřil na žalud.
„Podívej, tady, jak ti ústí močová trubice, můžu zajet napravo i nalevo asi, tak půl centimetru od špičky žaludu, není to nijak moc citlivé místo,“ řekl a zároveň mi to místo jemně masíroval prstem. „Pokud bys chtěl trochu intenzivnější požitek, můžu zajet z boku žaludu, jak je tady po stranách krásně zaoblený,“ a prstem mi přejel boky žaludu kolem jeho špičky.
„Asi bych takhle napoprvé chtěl zkusit tu mírnější variantu, přeci jen moc nevím, co od toho čekat,“ řekl jsem s mírnou nervozitou, ale i tak s neskrývaným vzrušením, jelikož na mém penisu šlo vidět frekvenci mého tepu.
Podíval se na mě s vyzývavým úsměvem a řekl: „Tak teď je na tobě zásadní rozhodnutí – jakou jehlu bys chtěl, abych použil? Tahle s hnědou násadou, kterou jsem použil na kůži, je tedy nejtenčí. Potom tahle se zelenou násadou je klasická pro odběr krve, je o něco tlustší, ale stále se nemusíš bát, že by ti to zanechalo nějakou jizvu. Byť jde ale jen o malý rozdíl tloušťky, pocity to jsou ve finále hodně rozdílné. Tak jak to vidíš?“
Byl jsem chvíli nerozhodný – to vzrušení, které jsem pociťoval, mě nutilo pro výběr té silnější jehly. Ale i tak jsem dal rozumu přednost a vybral jsem si jehlu tenčí. Nové a neznámé věci je třeba stupňovat pomalu, neuvážená rozhodnutí by neměla být namístě, už vůbec ne v tomhle případě.
Matyas tedy vzal jehlu s hnědou násadou, rozbalil ji, postříkal ještě dezinfekcí, znovu nanesl dezinfekci i na můj žalud a sterilním ubrouskem jej otřel skoro dosucha.
Podíval se na mě s odhodlaným výrazem a polovičatým úsměvem a instruoval mě: „Uvolni se, ale opravdu jak nejvíc můžeš. Teď ti pořádně stáhnu penis u kořene a zatáhnu dolů, aby se ti žalud vypjal dohladka.“ Přesně to udělal, sedl si vedle mě, opřel se loktem o mé břicho a klidně dodal: „Tak jdeme na to, chceš se dívat?“
Jasně, že jsem se chtěl dívat. Položil plochou stranu hrotu jehly na můj žalud, trochu zatlačil a řekl: „Teď pomalu budu tlačit proti kůži, ucítíš intenzivní tlak a malé štípnutí, potom se nechej překvapit.“
Byl jsem naprosto v rauši. Cítil jsem, jak se zvětšuje tlak, adrenalin se mnou měl tendence cloumat a zatínat svaly, ale snažil jsem být v klidu. Cítil jsem stále větší tlak, až najednou přišlo jemné píchnutí a uvolnění tlaku. Dýchal jsem neskutečně rychle. Matyas mi položil na podbřišek sterilní ubrousek a jemně naklonil můj penis směrem k břichu. Násada jehly se začala pomalu červenat – červená tekutina dosáhla okraje a uvolnila se malá kapka, která se rozpila na ubrousku. Po menší chvíli následovala druhá, třetí…
„Tak co, jaký máš pocit?“ zeptal se Matyas s naprosto klidným výrazem.
„Neskutečné, až se mi trošku motá hlava. Cítím, jak by nejradši moje koule explodovaly silným výronem semene!“ řekl jsem udýchaně a s nadšením.
„Teď bude kritická chvíle, jehlu vytáhnu. Přitlačím ti ubrousek ke vpichu, jehlu rychle vytáhnu, což pocítíš, a budu silně tlačit, aby se ti nevytvořila modřina,“ řekl s pedantskou vážností lékaře Matyas. Přesně jak řekl, tak udělal. Řekl mi, abych si ubrousek vzal a pořádně celý žalud zmáčkl – takhle abych vydržel aspoň dvě minuty, on mezitím očistí jehlu a dá ji k ostatním, které pak zlikviduje v nebezpečném odpadu.
Jakmile jsem dal ubrousek po chvíli pryč, na místě vpichu byla jen mala červená tečka, ale krev už netekla, byť jsem měl pořád silně ztopořený penis. Matyas se ke mně usadil a já si zase hlavu položil k němu do klína.
Díval se na mě a pravou rukou mi něžně masíroval koule. Pak řekl: „S výstřikem bych aspoň ještě hodinu počkal. Nicméně pohled na tebe při tomhle úkonu byl neskutečný – tak neskutečný, že jsem si zase pustil do trenek dávku semene.“ Otočil jsem se pomalu a řekl jsem mu, aby popotáhnul trenky trochu níž. Jakmile tak učinil, vykoukl na mě jeho ztopořený penis celý od semen. Jemně jsem ho začal lízat a vychutnával jsem si celý moment do poslední vnímatelného vjemu.
Další ze série
Autoři povídky
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře