• Shurtugal
Styltvrďárna
Datum publikace31. 5. 2022
Počet zobrazení4892×
Hodnocení4.46
Počet komentářů2

Šukání přestalo a já se potichu zeptal: „Co teď…?“ Každá sekunda mi přišla jako hodina a srdce mi málem vyskočilo z hrudi. „Mám začít křičet o pomoc?“ prolétlo mi hlavou. Tuhle myšlenku jsem ale rychle zavrhnul, protože péro neznámého, které bylo stále až po koule zabořené v mojí díře, bylo až příliš velkým lákadlem.

Můj proud myšlenek přerušil zvuk chrastících klíčů a cvakání zámku. „Kdo do háje má klíče od převlékacích kabinek?“ zděsil jsem se v hlavě. Dveře se pomalu začaly otevírat a my oba byli úplně strnulí. V tom se ve dveřích objevila hlava. „Ten obličej znám!“ problesklo mi hlavou. No jasně, byl to ten uklízeč, který se rok co rok plížil po areálu jako stín, aby zůstal co nejvíc skryt před zraky návštěvníků. Těžko říct, zda za to mohla jeho stydlivost nebo se jedná o přání jeho nadřízených, protože dnešní společnost stále není na Romy zvyklá.

„Co tady děláte, vy buzny?“ zeptal se rovnou.

„Tady ten zmrd mě šmíroval,“ odvětil ihned kluk, který mě přišel potrestat.

„Jo? Tak pojď šmírovat tady,“ odvětil, zamknul dveře, chytil mě za hlavu a přitlačil ji na svůj rozkrok.

Ucítil jsem pach potu, který mi moc příjemný nebyl, ale taky jsem vnímal to, jak se mu líbí to, co se děje. A nejen jemu, kluk, který mě ještě před chvíli šukal, se koukal a honil si pomalu péro. Když snědému třicátníkovi pták už pořádně stál, chytil mě za vlasy a odtáhl mi hlavu od svých plážových kraťasů. Já před ním klečel a čekal jsem, co se bude dít dál. Začal si stahovat oběma rukama jediný kus oblečení, který na sobě měl, a já koukal, jak se pomalu odhaluje jeho černý pták. Centimetr po centimetru klouzaly kraťasy dolů, až se mi před obličej konečně zhouplo jeho černé péro v plné parádě. Byl to pořádný macek, větší než onoho neznámého, musel mít tak 19 cm a 4 cm na tloušťku. Nestačil jsem si ten pohled ani pořádně užít a už jsem ho měl v puse.

Snažil se mi ho nacpat do krku co nejdál, ale moc mi to nešlo. To mu ale vůbec nevadilo, chytil mě za hlavu a začal zběsile mrdat můj krk. Oči mi slzely, nemohl jsem dýchat a sliny mi tekly koutkama na mého totálně tvrdého čuráka. Znásilnění mojí pusy konečně po nějaké době skončilo a já se těšil na chvilku odpočinku, ale v tom přišel ten druhý kluk, který nás doposud jen sledoval a honil, a strčil mi do krku péro zase on. Naštěstí byl něžnější než minule a nechal mě, abych ho hulil tak, jak chci já. Zvolil jsem pomalé tempo a užíval si každou píď jeho čuráka. Pomalu jsem si ho zasouval až úplně na doraz, cítil jsem ho málem až v krku a pak zase zpátky, úplně ven, abych mohl olíznout jeho krásný žalud.

Přehlížený ale nechtěl zůstat ani uklízeč a přistoupil z boku ke klukovi, kterého jsem kouřil, a přehodil mu ruku přes rameno. Jeho péro jsem tak měl přímo vedle hlavy a bylo mi jasné, že chce taky pokouřit. Já neměl nic proti, dvě péra jsou vždycky lepší než jedno, a tak jsem se statečně ujal i druhého kousku a na střídačku je sál. Dal jsem si je pak i oba k sobě a jazykem olizoval žaludy a snažil jsem se je dát do pusy oba najednou. To si oba kluci rozhodně víc než jen užívali, protože jejich vzdychání brzy naplnilo celou převlékací místnost a já byl jako v sedmém nebi.

To ale ještě nebylo všechno, mělo se mi splnit i další tajné přání. Uklízeč si sednul na zem, opřel se o zeď a řekl, ať si nasednu. „Tohleto nemůžu dát, vždyť mě roztrhne!“ pomyslel jsem si. Ale díky tomu, že mě předchozí kluk už docela roztáhnul, to šlo lépe, než jsem myslel. Pomalu jsem si zasouval ten jeho kolík do své hladové díry a začal na něm skákat. Byl to nepopsatelný pocit, skákal jsem víc a víc, po celé jeho délce a snažil jsem se co nejvíce přirážet, abych ho cítil co nejdál. Moje vzdechy se změnily téměř ve řvaní, jak intenzivní pocit to byl. Uklízeč si ale usmyslel, že převezme otěže, chytil mě za boky a začal mrdat. Jezdil ve mně tak rychle, že jsem cítil, jak mi jeho koule narážejí v nadlidském tempu do zadku. Toho využil druhý kluk, který zase jen honil, obkročil nás a začal mi šukat pusu. Měl jsem plné oba své otvory a byl jsem neskutečně šťastný. Plné krásných, neznámých ocasů, které mě mučily a způsobovaly bolest, ale krásnou bolest.

Cítil jsem, že se tempa obou kluků zrychlují a že se tedy určitě brzy udělají. Měl jsem pravdu, protože v podstatě oba najednou ze mě vytáhli péra, já si klekl a oba si nade mnou zběsile honili své ocasy a já zase ten svůj. První začal stříkat ten kluk, který mě načapal. Za mocného řevu mi začal cákat na obličej, na vlasy, vypláznul jsem jazyk, abych tu šťávu i ochutnal. Když se udělal, beze slova, avšak s úsměvem na tváři, odešel.

Ani dávka od romského kluka na sebe nenechala dlouho čekat. Takový výstřik jsem asi ještě neviděl. Jeho dávka byla jak nekonečný proud ze zahradní hadice a končila úplně všude. Tekla mi po obličeji, měl jsem ji ve vlasech, v očích, na hrudi a spoustu v puse. Ten příval mrdky byl už na mě moc a i můj čurák začal cákat. Když to černé péro dostříkalo, dostal jsem další překvapení a to v podobě zlaté tekutiny. Klečel jsem před uklízečem, kompletně celý od mrdky dvou kluků, kteří si ze mě udělali děvku, a teď na mě ještě k tomu jeden z nich chcal. Proud mířil nejdříve na mou hruď, pak i na obličej a já neodolal a otevřel jsem i pusu a nechal chcanky, aby ji naplnily a vytékaly volně ven. A to byl další impulz pro mého čuráka, aby se znovu postavil. Když proud skončil, oblékl se romák a se slovy ‚Ať tě nenapadne tady ještě někdy šmírovat, nebo si tě zase podám,‘ odešel. 

Klečel jsem tam mokrý od chcanek, ulepený od mrdky, ale s nezměrným pocitem blaženosti. Péro stále v pozoru a tak jsem se zvedl ze země, sedl si do plastového křesílka a oběma rukama se hladil a zbytky mrdky jsem tak po sobě začal roztírat. Prsty jsem si dával do pusy a olizoval je jeden po druhém, abych tu směs ještě jednou ochutnal. To bylo tak vzrušující, že mi z ptáka tekl proud šťávy a já si prostě musel začít znovu honit. Další cákanec na sebe nenechal dlouho čekat a já sledoval, jak mi tentokrát moje vlastní sperma stříká na břicho. Vyčerpáním jsem se v křesílku sesunul a přemítal o tom, co se právě stalo. Pak jsem oblékl plavky, rychle se šel osprchovat a honem zpět na ubytovnu.

Netrvalo dlouho a moje rodinka se celá nadšená vrátila z výšlapu. „Tak co, jak ti je?“ zeptal se David, hned co mě uviděl.

„Ale jde to, jsem jen unavený,“ nemusel jsem ani lhát. David šel zamknout a lehnul si ke mně do postele. Začal mě hladit všude po těle, věnoval se hlavně koulím, které moc příjemně šimral.

„Je to tak hezké, tak hezké, tak hez…,“ honilo se mi hlavou, než jsem usnul. David si toho asi všimnul a já ucítil v polospánku, jak mi dal polibek na tvář a za naštvaného mumlání odešel.

„Ať si je klidně nabručený, já jsem konečně šťastný, zažil jsem mrdačku jako nikdy a od teď už dovolenou s tchýní mám rozhodně rád. Už se těším, co zažiju příště,“ proběhlo mi hlavou, než jsem usnul opravdu tvrdě.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (30 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (29 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (27 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (27 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (37 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk30
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

0 #2 Odp.: Dovolenou s tchýní (ne)mám rád 2Vlarisa 2023-02-19 09:15
Námět na dobrý péčko 😀👍
Citovat
+3 #1 Odp.: Dovolenou s tchýni (ne)mám rád 2GD 2022-06-01 07:58
Teda to byl rajc. Kdyby na mne záleželo, tak za daných podmínek budu šmírovat jak vzteklý. Jen by mne mrzelo, že to mám jen na sobě.
Tahle povídka má jednu chybičku. S ohledem na velký časový odstup jsem zapomněl o co go.
Jsem zvědavý co dál bude s Davidem, krom jiného. -;-)
Citovat