• PMBottom
Styltvrďárna
Datum publikace9. 5. 2023
Počet zobrazení4132×
Hodnocení4.29
Počet komentářů2

Objednal jsi další drink, vrátil ses s nimi v ruce ke stolu a navázals v hovoru tam, kde jsme před chvílí přestali. Příjemná hudba dovyplňuje prostor klubu, nic hlasitého, můžeme normálně polohlasně konverzovat. Povídáme si o všem možném, opravdu o všem, jen jedinému tématu se stále vyhýbáme. Tomu, proč jsme se ubytovali v hotelu v centru města, kde nás nikdo nezná, proč jsme v gay klubu s darkroomem a proč jsme oba viditelně nervózní.

Doba pokročila, klub je slušně zaplněný jak páry, tak jednotlivci evidentně toužícími někoho ulovit nebo se nechat ulovit. To nám nahrává do karet.

Odcházíš od stolu a sedáš si do kouta, odkud na náš stůl dobře vidíš. Necháváš to na mně. A na muži, který jde již po několikáté okolo. Vysoký, krátké vlasy, ostré rysy, bílá košile, horní dva knoflíčky rozepnuté, upnuté džíny. Od pohledu sympaťák, navíc boule vepředu slibuje zajímavý zážitek. Naše pohledy se setkají, podvědomě jsem si olízl spodní ret a ruka mi zamířila do klína. Odpověděl téměř okamžitě, pohladil se v rozkroku a změnil směr. Místo k baru míří jeho kroky ke vchodu do darkroomu. Zmizel, ale já sedím, moje oči zabloudily do rohu, kde sedíš ty. Na otázku v mém pohledu jsi lehce přikývl. Zvedám se tedy a jdu do míst, kde před chvílí zmizel onen muž. Ještě jsem koutkem oka zahlédl, jak ses v křesílku pohnul. Vím, že si půjdeš sednout k našemu stolu.

Vcházím do potemnělé chodby, světla jsou hodně tlumená. Hudba je zde hlasitější, z některé z kabin na vzdálenějším konci je slyšet hlasitý zvuk filmu. Vzdechy a výkřiky dokreslují atmosféru. Muže v chodbě nevidím, jdu pomalu dál, na obou stranách chodby jsou výklenky. V jednom nich se dva muži objímají a líbají, ruce a těla se do sebe vpíjejí.

"Líbí se ti to?" ozvalo se za mnou z výklenku na druhé straně. Otáčím hlavu a vidím muže z baru, má rozepnutý další knoflík na košili a natahuje ke mně ruku. Podám mu svoji, chytá mě za ni a prudce přitahuje k sobě. Přitiskne mě k sobě a sevře v náruči. Chvíli mě drží a pak cítím, jak jeho ruce začínají bloudit po mém těle. Hladí mě na zádech, na oblinách půlek, jedna ruka mě hladí na krku a ve vlasech. Cítím jeho horký dech na krku, špičkou jazyka mi lechtá ušní lalůček. Rozkrokem se tiskne k mému, je cítit vzrušení nás obou. Najednou mě silně chytí za ramena a tlačí mě dolů. Nekladu odpor a přisednu. Přímo před očima mám bouli pod jeho poklopcem. Jako omámený přitisknu tvář tam, kde vidím obrys jeho penisu. Není nijak velký, ale cítím, jak je tvrdý vzrušením.

"Vezmi si ho," zašeptá muž nade mnou. Kleknu si a rukama se začnu propracovávat přes knoflík a zip džín. Jen pár vteřin stačilo, kalhoty má stažené nad koleny a jeho úd mi trčí do tváře. Pohladím ho, prsty přejedu po visícím pytli a pootevřu ústa. Ani se ho nedotknu a za mými zády se ozve:

"Ani se nezeptáš na svolení, čubičko?"

V chodbě darkroomu jsi nás snadno našel a teď stojíš za námi.

"Smím?" ptám se. Vím, co odpovíš, ale přesto čekám.

"Ano, vezmi si ho, hezky ho kuř, ty malá děvko."

Muž malinko znejistěl, jeho erekce už není tak pevná, ale jakmile jsem vzal jeho žalud do pusy a obkroužil ho jazykem, hned znovu ztuhnul. Rozpohyboval jsem své rty na jeho žerdi a prsty mnul pytel s nalitými koulemi. Proniká mi stále hlouběji do krku, začíná přirážet.

"Kouří hezky?" ptáš se našeho nového známého.

"Hmm, ano, je šikovný," odpovídá.

"Chceš ho opíchat?"

"Jo, chci."

"Jak se jmenuješ?"

"Michal."

Ti dva spolu konverzují, jako bych tady nebyl a neměl péro jednoho z nich v puse.

Cítím na hlavě další ruce, tlačí mě víc k Michalovu tělu.

"Chceš, aby tě Michal opíchal?" ptáš se mě.

S nosem zabořeným do jeho podbřišku a pusou plnou jeho péra jen zachroptím a lehce kývnu.

"Jsi opravdu děvka, prodám tě."

Když jsem lehce odsunul hlavu zpět, stále si vychutnávaje Michalův žalud, vzhlédnu a vidím, jak mu něco šeptáš. Kouká na tebe, pak sjede pohledem ke mně a po chvilce přikývne.

"Beru, pojď na panáka."

Odstrčil mě od sebe a vzal si čůráka do ruky. Několikrát mě s ním udeřil přes tváře a vystrčený jazyk.

"Hodnej. Jak hezky držíš. Omrdám tě jak poslední děvku." S těmi slovy mě zvedl za ramena a začal si nádobíčko schovávat zpět do kalhot.

Vracíme se na bar a dáme si slíbeneho panáka. Pak už jdeme ke vchodu a ty máváš na taxi. Nasedáme, já s Michalem dozadu a ty na přední sedadlo. Hlásíš adresu hotelu a auto se rozjíždí. Michal mi dává ruku do klína a zjišťuje, že jsem stále hodně natěšený. Pak mě bere za ruku a pokládá si ji na svůj klín. Přes kalhoty cítím, že už je zase připravený do akce. Lehce ho hladím a udržuji jeho vzrušení.

Cesta k hotelu uběhla velmi rychle, vystupujeme a ty platíš řidiči. Procházíme recepcí a míříme k výtahu. Ta dvě patra a pár kroků k pokoji trvala snad věčnost. Karta v zámku, otevřené dveře a jsme uvnitř, hořím nedočkavostí. Sedáte si na pohovku a ty mi krátce zavelíš:

"Nalij nám pití a jdi se připravit."

Do dvou skleniček nalevám whisky z baru a odcházím do koupelny. Vím, co se sluší a patří.

Příprava mi zabere pár minut, přece jen, byl jsem nachystaný na ledacos. Když se chystám z koupelny odejít, otevírají se dveře a v nich stojí Michal. Je nahý, péro mu stojí a v očích vidím chtíč.

"Umyj mě."

Vstupuje do sprchového koutu a já pouštím vodu. Začínám omývat jeho tělo, široká ramena, svalnaté ruce, mohutný hrudník porostlý jemným chmýřím chloupků. Otáčí se a já se mohu věnovat jeho zádům a svalnatému zadku. Přitisknu se k němu a jednou rukou mu hladím břicho a druhou nahmatám vztyčenou žerď penisu.

"Teď ne!"

Ucuknu rukou a Michal odpoví na moji nevyřčenou otázku.

"Až vedle, děvko. Chce se dívat."

Rychle vezmu ze stojánku ručník a otřu z Michala kapky vody. Odcházíme společně do pokoje. Tam už ty sedíš v křesle, nahý, v ruce sklenku s whisky, nohy mírně rozkročené a na stehně ti leží polotuhý velký penis.

"Pojď ke mně, čubičko," proneseš do ticha.

Přicházím k tobě, klekám si, hlava mi klesá do tvého klína.

"Ne, teď jsi Michalův. Ve všem mu vyhovíš, pravidla zná."

Vstávám a přicházím k Michalovi. Jeho postoj hovoří jasně, rovnou si před něj klekám a beru jeho penis do úst. Saji a olizuji pevně vztyčený úd, žalud si pouštím hluboko do krku. Sliny mi odkapavávají z koutků a tečou mi po bradě na prsa.

"Vstaň, děvko," ozve se Michal vzrušeným hlasem.

"Na gauč, na všechny čtyři."

Poslechnu a vyšpulím svoji dírku do prostoru. Michal mě začíná hladit po zádech, po ramenou, jeho dlaně cítím na obou půlkách. Prstem projede rýhu mezi nimi a na díře mírně zatlačí. Opět a ještě jednou. Najednou cítím, jak mne chytil za ptáka a začal mne honit. Tvrdě, divoce, péro mi tahá dozadu mezi nohy.

Zvedám hlavu a poprvé vidím, jak sedíš, vztyčeného čůráka v ruce a lehce se honíš. Hraješ si s pérem a druhou rukou si mneš pytel. V očích ti vidím, jak moc se ti líbí to, co se před tebou odehrává.

Zaslechnu cvaknutí, Michal otevřel tubu s gelem a vzápětí cítím chladivou tekutinu v rýze. Nechá ji chvilku pomalu zatékat směrem k mé, teď už pootevřené rozetě. Netrvá dlouho a začíná mi prstem pronikat dovnitř. Snadno překonal odpor svěrače a začal mě pomalu šukat jedním prstem. Z úst mi unikl vzdech.

"Líbí se ti to, děvko?" zeptal se.

Nemusel jsem odpovídat, musí to na mě vidět, přesto zašeptám:

"Ano, moc."

Po chvíli přidal další prst a druhou rukou mi začal honit péro. V dlani namočené do gelu jsem to cítil úžasně. Znovu jsem se podíval směrem ke křeslu, ve kterém sedíš. Jsi vzrušený na maximum, žalud máš nalitý k prasknutí a stále se zlehka honíš.

Michal mě přestal prstit i honit. Zaslechl jsem zvuk, který jsem neuměl přiřadit, ale nedokázal jsem odtrhnout svůj pohled od tebe. Až druhý z řady zvuků mi byl povědomý. Trhání obalu kondomu. To jak si ho Michal rychle navlékal už jsem vnímal zcela jasně. Prohnul jsem se v zádech a ještě víc vystrčil zadek do prostoru.

Plesk… Na půlce mi přistála rána. Plesk, druhá a za chvíli na to ještě jedna.

"Tak to máš rád?"

"Ano."

"A co bys rád, čubičko?"

"Vezmi si mě, opíchej mě," vyzývám Michala.

"Popros."

"Prosím."

"Prosím co?"

"Prosím, opíchej mě!"

 

Co bude dál? Chcete?

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (23 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (27 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (22 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (25 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (36 hlasů)

Další ze série

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk0
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+1 #2 Odp.: Prodaný, část 1.Juli 2023-05-22 15:38
Super napísané, len by som asi ocenil trochu dlhšie kapitoly.
Citovat
+2 #1 Odp.: Prodaný, část 1.Jasně! 2023-05-11 19:02
Jasně, že chceme! Ale co bude dál, bych nechal na tobě 😏👍👏
Citovat