• PMBottom
Styltvrďárna
Datum publikace23. 5. 2023
Počet zobrazení3774×
Hodnocení4.31
Počet komentářů6

Klečím na gauči, zadek nastavený k průniku, a dívám se na tebe. Máš skoro nepřítomný výraz, kalný pohled, mám pocit, že slyším, jak dýcháš, stojící ocas máš v ruce a stále si po něm přejíždíš dlaní. Na půlkách cítím pálení po ráně, kterou mi Michal uštědřil, v rýze chladí další dávka gelu, kterou na mě vymačkal. Cítím, jak mi palcem pohladil vzrušením pootevřenou dírku, ještě jednou, a pak už na ni nasadil žalud. Lehce zatlačil a začal do mě pronikat. Chvíli počkal, abych si zvykl, ale když jsem se chtivě zavrtěl v bocích, zatlačil znovu. Najednou jsem ho byl plný. Nitrem se mi rozlil příjemný pocit. Po chvíli začíná přirážet, drží mě za boky a buší do mě. Nastavuji se tak, abych ho cítil co možná nejvíc, jeho penis není největší, ale krásně mě vyplňuje a dráždí moji prostatu. Po chvilce zvolní tempo, ale já chci víc. Začínám se sám narážet a vycházím vstříc jeho krátkým pohybům. Zastaví, zklamaně zakňučím, Michal mě chytá za ruce a přitáhne je k sobě. Nadzdvihne mě tak do jiné pozice a já najednou v sobě cítím snad každý centimetr jeho údu. Znovu do mě buší, zrychluje, vím, že se blíží jeho vrchol. Podívám se na tebe, sleduješ každý náš pohyb, ústa pootevřená, mneš si koule a prsty kroužíš po špičce žaludu. Vím, že tak oddaluješ svůj orgasmus. Nechceš se udělat sám.

Michalovy přírazy jsou silnější a silnější, najednou pouští moje ruce, hodí mě tváří na gauč a rychle že mě vychází. Koutkem oka zahlédnu, jak rychle sundává kondom, a pak už stačí jen pár tahů po žerdi penisu, z úst se mu line zvířecí skřek, vzdychá, heká a stříká svoji dávku na moji dírku, na půlky, na záda. Slyším, jak za mnou nahlas dýchá, jeho dávka mi stéká po kůži.

V pololeže čekám, co bude dál.

Michal sebral z křesla oblečení, zastavil u tebe a po chvíli hledání v kapse ti něco podal.

Peníze, ty jsi mě opravdu prodal?!?

Během chvíle jsme v pokoji sami, pořád sedíš v křesle, vzrušením nalitý penis ti trčí z klína. Zvedám se z gauče a jdu směrem k tobě. Chci si kleknout, ale zastavil jsi mě.

"Umýt."

Z toho tónu mě až zarmrazilo.

Odcházím do koupelny a proudem vody ze sebe omývám zbytky nedávného zážitku. Stále čekám, že za mnou přijdeš, obejmeš mě a to zvláštní napětí zmizí. Nejdeš. Chvíle pod kapkami už přetahuji, ale teď už vím, že nepřijdeš. Osuším se a vracím se do pokoje. Nervozitou mám stažený žaludek, kolena se mi klepou. Co bude?

Vstupuji do pokoje a první pohled směřuje k místu, kde jsi celou dobu seděl. Křeslo je prázdné.

"Pojď sem," ozve se z druhé strany pokoje. Stojíš u gauče, nahý, obrovský, vzrušený chlap. Přicházím k tobě, zastavím a čekám. Zvedáš ruku a pohladíš mě po tváři, po krku, po rameni, ale stále stojíš daleko ode mě. Prsty mi zmáčkneš bradavku, tělem mi projede elektrický výboj, druhou rukou mi rychle hrábneš do rozkroku a promneš můj ochablý visící penis.

"Otoč se."

Stále ten chladný hlas. Otáčím se, hladíš mi půlky a záda.

"Předklonit."

Přijdu si jako kus masa, ale beze slov ten příkaz plním. Zatáhneš mi koule a ptáka daleko dozadu, až to zabolí, a "plesk". Přiletěla mi rána na jednu z vystrčených půlek. Zasyknu bolestí, to nebyla jemná rána pro zvýšení vzrušení.

"Copak, ode mě se ti to nelíbí?"

Než se stačím nadechnout k odpovědi, přiletěla další rána. Zadek mě pálí, ale neodvážím se pohnout. Pak cítím, jak mě hladíš po rozbolavělé kůži. Palec zabloudil až k díře. Jemně ji promneš a při tom stále lehce honíš moje péro stažené dozadu. Zatlačíš palcem a lehce pronikneš do mne. Jednou, dvakrát, pak ale přestáváš. Plesk, další rána mi přistála na půlce a v dalším okamžiku cítím v rýze tvůj vztyčený penis. Projíždíš s ním nahoru a dolů, je tvrdý jako kámen. Lehce se zavrtím, abych se nasměroval dírkou na tvůj žalud. Plesk. Půlky se mi stáhly bolestí a leknutím.

"Děvko, neumíš se chovat."

Najednou jsem sám, odstoupil jsi a sedáš si na gauč.

Chvíli čekám, přemáhám chuť se k tobě vrhnout. Vím, že se dočkám.

"Pojď sem, svůj podíl si musíš zasloužit."

Pohodlně se rozvalíš do gauče, péro máš v ruce a poklepáváš s ním. Přiblížím se, klekám si, otevírám pusu a vyplazuji jazyk. Párkrát mě po něm plácneš pérem a pak už mi ho jen nastavíš. Poslušně polknu žalud, obkroužím ho jazykem, rukou promnu veliký pytel a pohladím koule. Několikrát olíznu celou žerď pyje, pěkně od koulí až po uzdičku, poposednu si, abych k tobě lépe mohl, a pak si pustím celý tvůj ocas do úst. Na chvilku se zastavím, ale pak pokračuji a vrážím si žalud až na mandle. Vytáhnu ho, olíznu od koulí a znovu polykám. Začínáš lehce přirážet, položíš mi ruku na temeno. Hladíš mě ve vlasech, nebo tlačíš, abych ho dostal hlouběji? Na přemýšlení nemám čas, mám tvůj penis v krku, sliny mi odkapávají z koutku a stékají po bradě.

"Hodná čubička, jsi dobrá děvka," slyším tě brumlat. Hraji si s čurákem v puse a rukou stále hladím teď už od mých slin mokrý pytel a okolí tvé dírky. Tak to máš rád.

"Stačí, pojď na mě."

Tenhle povel už není tak chladný, spíš dychtivý. Zvedám se a sedám si ti na břicho. Tvůj penis cítím na zadku. Natáhnu se, abych ti podal gel.

"Ne."

Zastavíš mě a nadzvedáváš mě, abys mohl žaludem na moji díru. Nasadíš špičku na chtíčem pootevřenou rozetu a zatlačíš. Mokrý penis se pomalu prodírá do mých vnitřností, kousek po kousku, nezastavuješ, nedáš mi šanci se přizpůsobit tvým rozměrům. Najednou jsi ve mně celý, teprve teď jsi zastavil pohyby a já cítím, jak mě celého vyplňuješ. Zavrtím se, cítím se dokonale plný.

"Šukej se," zavelíš.

Začínám se na tobě pohybovat, lehce nahoru a dolů, smýkám se po tvém stvolu dopředu a dozadu. Cítím, jak se pode mnou pohybuješ do rytmu. Dokonalá souhra pohybů, naše těla do sebe krásně pasují. Nevím, jak dlouho se na tobě vlním, nevnímám čas. Najednou mě chytáš za péro a několikrát mě pohoníš. Nejsem úplně tvrdý, ale je to víc než příjemné. Kňučím vzrušením a blahem.

"Tohle nevydržím," procedím mezi zuby.

"Musíš, děvko."

Ještě několikrát mě necháš se sklouznout na tvém podbřišku, ale pak mě tvé silné paže nadzvednou a podrží za zadek. Lehce se přizvednu, vím, co bude následovat. Začínáš do mě přirážet, tvoje koule mi pleskají o zadek, zrychluješ, vzdycháš, bušíš do mě jak smyslů zbavený. Znovu mi hrábneš po péru a honíš mě, drsně, rychle. Tvůj dech se zrychluje, tempo přírazů je strojově přesné, cítím, jak se ti zatínají svaly, sevření mého penisu až bolí. Pak se ozve snad až zvířecí skřek, dlouhý, táhlý hrdelní zvuk, jeden, dva, tři mohutné nárazy a pak se vzpínáš. Cítím, jak mě plníš svým semenem, každý stah koulí do mě pumpuje další a další dávku. Drtíš mi penis v dlani, rychle s ní kmitáš, až už to nevydržím. Směs návalu vzrušení a bolesti z brutálního honění ze mě vystříkla v obrovské dávce spermatu, které přistálo na tvých prsou, břiše a kdo ví kde ještě. Povoluješ sevření dlaně, penis z ní vyklouzl, cítím, jak se ve mně stále ještě lehce pohybuješ a užíváš si okamžiky po svém vyvrcholení.

Přitahuješ mě k sobě a šeptáš:

"Slízej to, čubičko."

Beze slova poslechnu a slíznu každou kapku semene, kterou na tobě najdu. Kroužím jazykem po bradavkách, jemně je tisknu v zubech. Chvěješ se, lehce uhýbáš. Přizvedneš mě a tvůj penis ze mě s mlasknutím vyklouzne. Cítím, jak ze mě vytéká sperma.

"Hodná čubička, jsi opravdová děvka. Zasloužíš si svůj díl odměny."

Ještě chvíli na sobě ležíme a užíváme si právě skončené prožitky. Už teď víme, že tohle nebyl poslední společný plán. Co bude příště? Zase mě prodáš? Komu?

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (32 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (32 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (32 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (31 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (40 hlasů)

Další ze série

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk0
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

0 #6 Skvělé!Sisy 2023-10-26 12:28
Vrlmi krasně napsané. Je tu všechno a pěkně rozepsane. Je ještě nějajé pokračování ?
Citovat
0 #5 Odp.: Prodaný, část 2.Vlarisa 2023-06-09 17:09
Hezky peprné čtení bez zbytečných vulgarismů ;-) super potenciál na pokračování :P
Citovat
0 #4 Odp.: Prodaný, část 2.Sinme 2023-05-26 22:27
Veľmi vkusne napísané porno. Určite sa budem tešiť na ďalší diel, prípadne niečo nové z tvojho "pera." Ale teda by som sa asi prihováral za trochu dlhšie kapitoly, i keď chápem, že to nie je jednoduché ich napísať. :-)
Citovat
0 #3 Odp.: Prodaný, část 2.GD 2023-05-26 08:41
Takové zvláštní, ale jeví se to jako zajímavé a milé čtení. Jde jen o to zda autorský i příběhový potenciál bude využít. Rád si počkám co bude následovat, líbí se mi to čím dál více i když ještě rezervy by tu byly, aspoň z mého pohledu. :D
Citovat
+2 #2 Odp.: Prodaný, část 2.P.Waits 2023-05-24 11:50
Tohle nové zjevení se mi líbí čím dál víc. Jasně, nemá to jiný účel než prosté porno, alespoň prozatím, nicméně je to dost dobře napsané, sex popsaný peprně, ale přitom ne vulgárně, nebo dokonce hloupě. Škoda, že nevíme, jak jeden ke druhému přišel, to seznámení, respektive první kontakt, by mohl být taky rajcovní příběh, ale třeba si ho autor ještě schovává.
Soudím, že v dobách před vynálezem internetu a snadno šířeného videa by to šlo vysloveně na dračku a jediné, na co by si čtenář mohl stěžovat, je to krátké dávkování (klidně by to mohlo být i delší). ;-)
Citovat
+1 #1 Odp.: Prodaný, část 2.HonzaR. 2023-05-24 11:24
Takový kultivovaně žhavý, fakt povedená žánrovka. A ta druhá osoba je vážně dobrej počin. :-)
Citovat