• Paul
Stylklasika
Datum publikace1. 1. 2016
Počet zobrazení9466×
Hodnocení4.50
Počet komentářů8

Nemůžu se už dočkat, až dorazíme na první farmu, kterou mám na seznamu.

O ostrovním venkově a jeho obyvatelích už jsem leccos zaslechnul, ale o jejich touhách a uspokojování sexuálních potřeb mám jen zkreslené informace z vyprávění jiných. Proto jsem v nepřetržitém napětí od chvíle, kdy mi na mobil přistála smska od Richarda, ve které mě na tuhle služební cestu upozornil. 

Ve zbytku včerejšího dne jsem už ani moc nevnímal odchod Daniela z mého bytu, který mě u toho ještě párkrát poplácal po zadku, a nebylo daleko od toho, že by chtěl ještě jednou vykouřit. Já už ale byl v tu chvíli myšlenkami zase v zajetí Richardovy dominance, a dokonce jsem zapomněl i na přitažlivé nebezpečí linoucí se z heteráckého podlaží v mém novém bydlišti. 

Nemohl jsem ani dospat, přesto jsem po ranním příchodu do šéfovy kanceláře nezapomněl ihned poděkovat za kondiční stroj, který mi Richard včera poslal do bytu. A přidal jsem nezbytnou informaci, že už jsem ho řádně vyzkoušel, ale jen jsem si postesknul nad tím, že to bylo až moc intenzivní a krátké.

 

Teď už ale frčíme po dálnici směrem na jih Ostrova, kde vedle sebe sousedí několik biofarem, s jejichž majiteli chce Richard domluvit kontrakty na dodávky surovin do sítě jeho restaurací a lahůdkářství. 

Auto vjíždí pomalu do mírné pravotočivé zatáčky a my zpoza jeho okének sledujeme klenutou bílou zděnou bránu, která nás vítá ve vjezdu do dvora první farmy. Jen co se moje oči odlepily od romantického vjezdu a svezly se bezcílně do rohu nádvoří, na němž jsme se ocitli, zaměřily tam dva kudrnaté vysoké kluky. Navzájem si hrozně podobní přakrásní snědí kluci pozorně sledující náš příjezd tam skládají balíky sena na dopravníkový pás. V jejich očích je znatelné nadšení z toho, že přijíždí Richardovo auto, a ten se ke mně na zadní sedačce naklání a šeptem povídá: "To jsou bráchové, dvojčata, a je s nima obrovská legrace."

V tom okamžiku auto zastavuje před hlavním vchodem do nejvetší budovy a my z něho vystupujeme. Ve dveřích nás vítá majitel farmy a zve nás dál do jeho kanceláře. Než ale úplně zmizíme uvnitř, nedá mi to a prostě se musím ohlédnout zpět tam do toho rohu na ty dva frajery. Nemůžu si pomoct, protože přítomnost mladých hezkých samců automaticky přeprogramovává můj mozek do režimu "maximální flirt", a to bez mého vědomého zásahu. A já prostě musím, třeba jen pohledem, dát najevo to, že se nebráním žádnému dobrodružství.

A tohle dobrodružství zavání exotickou dovolenou někde na španělské riviéře, což mě láká ještě víc. Vždycky jsem chtěl vyzkoušet temperamentní jižanské typy, kteří jsou prý v sexu sice divocí, ale umí být i něžní a romantičtí. Zatím jsem k tomu ale nedostal příležitost.

Mé oči se potkávají s pohledem prvního z nich. Uhrančivý výraz jeho černých očí mě probodává a já slabě vydechuji, jako by mě zasáhnul letící šíp. Nemůžu ten pohled ale dlouho vydržet, a tak uhýbám očima stranou. Zpátky je ale velice rychle přitahuje jeho tělo. Tělo urostlého sportovce, který však dokonalost své postavy nezískal někde ve fitku, ale tvrdou dřinou tady na farmě. Jeho svalnatá obnažená hruď láká nechlupatou opálenou kůží, jen uprostřed pevného břicha se táhne proužek jemných chloupků, který mizí v krátkých plátěných bílých kalhotách stažených až moc proklatě nízko. Z nich vykukují neuvěřitelně úzké sexy boky a i přes ležérnost a volnost jeho kraťasů je vidět, že kluk vládne kvalitnímu nářadí. Z jeho postoje a dominantního držení těla je poznat, že to nářadí umí také kvalitně použít. Následuje druhé moje roztoužené vydechnutí, a protože jsou kluci opravdu dvojčata, jak se patří, jeho více oděného bráchu si prohlížím už jen zběžně, protože Richard zmizel kdesi v chodbě a já ho musím následovat. Kluci si mě prohlížejí stejně jako já je a rošťácky se u toho pošťuchují a chichotají. Asi si podobně jako já rádi nezávazně zadovádí, a pokud se v jejich okolí objeví něco, co by stálo za hřích, nemají na rozdíl ode mne problém zaútočit. A tihle se očividně na útok už moc těší.

Procházím dlouhou chodbou, na jejímž konci jsou otevřené dveře, kterými sem proniká nejen světlo, ale i Richardův silný mužný hlas, který mě od prvopočátku přitahuje, jako rozsvícená pouliční lampa přitahuje můru. A přesně jako bezmocná můra si tady na Ostrově připadám. Na pevnině jsem byl sebejistý, sebevědomý boreček, který odrážel hordy nadržených fanynek a dost často ještě nadrženějších fanoušků. Ale tady mezi všemi těmi nádhernými kluky, kteří jsou jeden hezčí a přitažlivější než druhý, ztrácím půdu pod nahama. Musím zapracovat na tom, abych získal svou nedobytnost a tím možná i ještě zvětšil svou atraktivitu.

Přes všechny tyhle myšlenky ale cítím, že ti dva snědí krasavci odsunou naplnění mých předsevzetí ještě o nějaký ten den dopředu, a oni tak dostanou šanci zaútočit na všechna má sladká tajemství. Už teď se těším na to, že snad dostanu šanci hřešit pod nátlakem jejich dominantních těl. Do prostoru chodby před sebou posílám polohlasné zasmání, až mě samotného zaráží, jak moc jsem na ty dva býčky natěšený. Obtížně, ale s následným úspěchem nahrávám do svého mozku program pracovitého asistenta a konečně i já vstupuji do otevřených dveří na konci chodby vedoucích do nevelké kanceláře šéfa farmy se skromnou zasedačkou. Jednání je nudné a mně s přihlédnutím k těm dvoum nádherným samcům na dvoře připadá i nelidsky dlouhé. Jsem ale profík a na tomhle místu mi záleží, proto podávám stoprocentní výkon tak jako při sexu. Richard i farmář jsou s finální verzí smlouvy spokojeni a my konečně opouštíme kancelář. Richard zapíná svůj mobil a ten ihned po naskočení systému hlásí textovou zprávu. Šéf ji zběžně čte a pak mobil podává mně s povelem, abych to vyřídil. Vzápětí přidává informaci, že se jde naobědvat do místní farmářské restaurace, a já tam mám potom dorazit také. Sjíždím očima na displej telefonu a pomalu a pozorně očima skenuji text smsky, aby mi v něm neuniklo něco důležitého. Ale zpráva je velice jednoduchá a krátká a obsahuje omluvu od majitele druhé farmy, na kterou jsme měli dnes odpoledne dorazit. Schůzku ruší z důvodu neočekávaných komplikací ve výběhu plemenných býků a prosí o její přeložení na jiný nejbližší možný termín.

Tetelí se ve mně dušička a libido současně. Je mi totiž naprosto jasné, že se do města vracet nebudeme, protože farmy jsou na jedné trase a tahle textovka znamená jediné: tuhle noc budeme spát v pokojích hotelu patřícímu k téhle farmě, které nám její majitel už dopředu nabízel, kdybychom je potřebovali. Hlavou mi letí krátký pornoklip, v němž hlavní role hrají ti dva rajcovní bráchové a já, který všechny své otvory nabízí jejich snědým tvrdým klackům. Skoro bezmyšlenkovitě odpovídám majiteli druhé farmy a nabízím mu zítřejší dopoledne, které jsme měli mít podle původního plánu volné. Kladná odpověď přichází vzápětí a já se rozebíhám na recepci hotelu, který mám po pravé ruce, abych tam nabízené pokoje rezervoval. 

Recepční je příjemný mladý klučina, štíhlý blonďák, který mi hned po vstupu k němu do recepce nabízí svou pravici a jméno. Je očividně hodně mladý, hodně nadržený a dobře vypadající boreček z města je pro něho něco jako sexuální výhra v loterii, proto se snaží navázat co nejrychleji přátelský kontakt. Je to sice milé, ale mladší kluci mě neberou, proto se s Lexem seznamuji sice přátelsky, ale jen na profesionální úrovni.

Začínám být totiž trochu nervózní a moje nervozita mi ani víc nedovoluje. Oknem vedoucím na dvůr farmy je totiž vidět na dopravníkový pás, který při našem příjezdu obsluhovala dvojčata. Snažím se periferním pohledem zjistit, jestli tam ještě pořád jsou a jestli je náhodou neuvidím. Dokázal bych se na jejich dokonalá těla dívat dlouho, ale před tím jsem na dvorku řešil tu smsku. A jak tak očkem pokukuji chvíli na Lexe, který vyřizuje rezervaci pokojů, a chvíli ven na dvůr, vidím ty dva, jak se venku přibližují ke dveřím hotelu vedoucím přímo do recepce, v níž stojím. Vypadá to jako, když se vlci pomalu stahují ke stádu ovcí, a tenhle dojem se mi potvrzuje při mém opuštění hotelové recepce.

Stíhám udělat jen prvních pár kroků po kamenném chodníčku a první z hladových vlků útočí:

"Ale, ale…, máme v revíru nové jehňátko! … Co na to jemňounký masíčko říkáš, brácho?" točí se ze předu kolem mě ten polonahý a pravou rukou mi přejíždí přes triko po břiše. Kontakt mezi námi ve mně probouzí ještě větší chuť na tohohle chlapa. Ten druhý se ke mně přibližuje zezadu a stejně hlubokým mužným hlasem jako jeho dvojče povídá: "Já myslím, že tenhle kousek určitě bude stát za lov!" A aniž by se mě dotknul, se naklání přes mé rameno a teatrálně nasává mou vůni. Slyším zezadu jeho dech, cítím vůni chlapa, který od rána rukama maká na téhle farmě, a to dráždivě zvýrazňuje jeho kořeněné vábení. S jeho výdechem mnou projíždí vzrušení a já mám z jejich pohledů a pohybů pocit, že mě zcákají semenem ještě dřív než udělám další krok. Nejhorší na tom je to, že ten další krok nechci udělat, tahle situace a sex, který z těch dvou vyzařuje, je tak fascinující, že je to až paralyzující. Oba jsou urostlí, svalnatí a asi o půl hlavy vyšší než já a já v jejich středu vypadám opravdu jako něco, co našli jen tak pohozené a opuštěné na louce, a tak mají právo si s tím pohrát podle vlastních pravidel. Užívám si to, ale má paralýza není dostatečně silná na to, aby mi zabránila v uvědomění si toho, že jsem v práci, a toho, že na mě Richard čeká u oběda.

"Sorry, dravci, ale ten lov budeme muset nechat na večer…, mám pokoj 11," vysmekávám se z jejich obklíčení a rychlou chůzí mizím v protějších dveřích restaurace. Za sebou slyším jen slabý hvízdot doprovázený tlumenými pokřiky obou už dost nadržených bratrů:

"Slyšel si to…, jehně bude provokovat!"

"Ten má odvahu…, toho si vychutnám!" povídá tem polonahý a hladí si u toho břicho a ruku si napůl zasouvá do těch polostažených pláťáků, a protože už před tím bylo poznat, že je pod nima naostro, rozpohybovává u toho svůj mírně nalitý ohon. Snažím se to nevnímat, ale přesto mi to nedá a cestou k Richardovu stolu ještě párkrát pokukuji přes okna restaurace ven na dvůr na to, jak se tam bráchové vracejí ke své prací a chlapácky se u toho poplácávají po svých svalnatých tělech pro vyjadření své přirozené dominance a touhy po kontaktu s jiným chlapem.

V restauraci se po obědě strhla bujará zábava, kterou vyvolal náš hostitel, a dobrá nálada nám všem vydržela do pozdních večerních hodin. Já poskakoval na své židli nadržeností, poplácáván a obdivován majitelem farmy, ale já přesto vyhlížel s každým nově příchozím, jestli to nejsou ti dva borci. Nemohl jsem ale opustit šéfa a vydat se je hledat po neznámé farmě, a tak jsem doufal, že přijdou oni dovnitř, abychom alespoň laškovali a přiživovali naši vzájemnou nadrženost a živočišnou touhu po našich nahých tělech.

 

Ale nic! Dvojčata se neukázala a já teď ležím ve své hotelové posteli osprchovaný, vymydlený a připravený na to, že si své sexuální napětí budu muset dnes uvolnit sám. Richard dal jasně během dne najevo, že v tomto ohledu mě dnes potřebovat nebude, ale já bych si přitom na tom jeho obřím černém ohonu teď zrovna zaskákal s takovou radostí, že si to nikdo nedokáže ani představit.

"Ťuk!" letí ztmavlým pokojem slabý zvuk. Zvedám hlavu z polštáře a poslouchám, jestli se mi to nezdálo. Rukou už jsem si masíroval ohon, a tak si nejsem úplně jistý, jestli se mi zvuk připomínající ťuknutí kamínku o sklo v mém sexuálním rozpoložení jen nezdál.

"Ťuk…, ťuk!" ozývá se znova a mnou projíždí radost, přesně totiž vím, co tyhle zvuky ohlašují.

"Nezdál!" slastně oznamuji sám sobě, vysakuji z postele a přiskakuji rovnou k oknu. Otevírám ho dokořán a koukám dolu na zadní dvorek, na němž stojí jeden z těch opálených svaloušů a nahoru do okna mi povídá:

"Tak co, jehně…, nebojíš se vyrazit večer mezi vlky?" a jen co to dořekl, se otáčí a mizí ve tmě.

"Páni…, to jsou samci!" nedokážu už dost dobře ovládat svoje libido a pravou rukou si u okna sahám na žalud, který vlhne mou předmrdkou, kterou po něm roztírám. Ohon mám tvrdý takovým způsobem, že mám pocit, že ani nenatáhnu kalhoty.

"Tak běž nahej!" radí mi mé chtivé a maximálně nadržené já, které už nechce ztrácet jedinou minutu zbytečným oblékáním. "Stejně ty hadry na tobě dlouho nevydržej! … Můžeš se vyplížit zadním vchodem, stejně ten borec zmizel vzadu a tam nikdo teď v noci už nebude!" pošťuchuje mě dál.

"Čert to vem! … A i kdyby mě někdo potkal, nemám se za co stydět!" přidává se k tomuhle návrhu i zbytek mého těla a já si s hrdým pohledem do rozkroku nadzvedávám kulky a přejíždím po ohonu.

Už se dál nezdržuji a odhodlaně vyrážím nahý a extrémně vzrušený ven z hotelového pokoje.

Otevírám jeho dveře na chodbu a protože počítám s absolutní liduprázdnotou, kterou by měla zajistit tahle noční hodina, překvapuje mě Lex klečící u mých dveří. Nestihnul zareagovat na můj rychlý pohyb ke dveřím a jeho obličej je stále jakoby přilepený k jejich klíčové dírce. A stejně tak já, překvapený jeho přítomností, nestíhám zpomalit svůj krok a zakopávám o jeho nahé mladé skrčené tělo. Oba končíme v leže na koberci, po krkolomné snaze o vzájemné nezranění se. Lex leží pode mnou tak, že můj tvrdý ohon je zasunutý mezi jeho nohy do štěrbiny jeho štíhlých stehen a jeho kratší tlustý ulepený macek mě píchá do břišního svalstva. Ruce mám rozpřažené u jeho hlavy a opírám se jimi o podlahu a on se těmi svými zapřel o má prsa, abych ho úplně nazalehnul, i když z toho, jak běhěm našeho společného pádu slastně a roztouženě zavzdychal, mám pocit, že po ničem jiném netouží. Teď se ale snaží co nejrychleji vybruslit z téhle situace a asi se omluvit: "Já…, já…, já jsem tady…," ale moc mu to nejde.

Nejdřív jsem v pokoji u okna cítil nepřekonatelnou potřebu uvolnit semeno, pak překvapení, pak strach z toho, že Lexovi během pádu ublížím, ten vystřídal vztek z toho, že se co nejrychleji nedostanu k těm snědým borcům dole u hotelu, ale teď už cítím jen vzrušení úplně jiného druhu. Koukám mu do tváře, jak pode mnou blekotá, a cítím jeho vzrušení a strach z toho, že na něho budu "zlý". Zárověň ale cítím teplo, které obepíná můj tvrdý ohon zaražený hluboko mezi jeho pevná hebká svalnatá stehna, a to, jak mi v něm pulzuje touha. Moje varlata se opět dostávájí do stavu, ve kterém byla u okna v pokoji, a posílají mi do ohonu dávky předmrdky, která začíná pozvolna promazávat kůži Lexových stehen kolem mého žaludu. Do mozku se mi vrací potřeba vylít si koule a to okamžite, jinak mi explodují. Zárověň s ní se mi v hlavě rodí myšlenkový proud, který mi napovídá to, že za dvojčatama už to nestihnu. A i kdybych stihnul, tak první pohled na jejich překrásná dominantní péra, první olíznutí jejich bradavek nebo třeba jen nasátí jejich samčí vůně by mě dovedlo k samovolnému vystříkání a oni by to mohli brát za znamení toho, že tím se mnou veškerá zábava končí.

"Když se udělám teď, tak mi to pak bude s dvojčatama trvat o trochu dýl a ty dva aktivní borečky si víc užiju!" letí mi hlavou na závěr a já si začínám pomalu třít žalud v těsném objetí Lexových nohou. Koukám mu u toho upřeně přímo do očí a mlčky si to očividně oba užíváme. Můj žalud je čím dál tím naběhnutější a koule se čím dál tím snaží zvlhčit onu štěrbinu a velice úspěšně se jim to daří. Stejnou vlhkost začínám cítit na svém břiše v místě, kde se ho dotýká velký žalud mladého recepčního, a ten ho s lehce přivřenýma očima tře o moji kůži. Sténá a rukama mě chytá za boky a snaží si mě přitahovat v rytmu našeho vzájemného tření. Nejsem většinou aktivní, ale celým tělem, varlaty a hlavně ohonem se mi rozlévá slast, která je přiživována Lexovým rozkošným sténáním.

"Prásk!" ozývá se z přízemí, které je přímo pod námi.

"Sakra!" vyštěkává Lex a je na něm znát, že by se i přes to prásknutí dvěří nejraději hned uspokojil v mém objetí pod tlakem mých cákanců tady na chodbě. Obou nám je ale jasné, že to nebude to nejlepší ani pro jednoho z nás, i když to tak na začátku mohlo vypadat a asi jsme si to i oba přáli.

Přesto se to na první pohled nevinné stvoření hbitě vysmekává zpod mé nadvlády, jemně vytahuje můj klacek ze sevření svých stehen a při tom ho dráždivě laská rukou, kterou si u toho pomáhá. Bleskově vyskakuje přede mne, protože jeho nadrženost je tak zřejmá a snaha o to zmizet někde v soukromí tak obrovská, že já nestíhám vůbec nic a zůstávám chvíli v pozici, kterou jsem zaujal při pádu. Využívám toho a vychutnávám si jeho nedočkavost, která umocňuje mé vzrušení. Celá tahle zdrhací scénka musí vypadat, jako bych na chodbě dělal kliky a snažil se u toho vyvrtat do její podlahy tlustou díru svým k akci připraveným vrtákem. Přede mnou u toho stojí mladý krásný kluk a jeho teprve osmnáctiletý sladký a šťavnatý ohon mi nastrkuje k přizvednuté hlavě, jako by mi jím chtěl dávkovat chladící cákance, aby se mi můj vrták nezavařil. Celé to netrvá ani minutu a Lex mě chytá za ruku, a zvedá mě tak z podlahy. Táhne mě za zápěstí zpět do otevřených dveří mého pokoje a rychle je za námi zavírá. Neprotestuji, protože jsem se už rozhodnul, že první dávku svého semene tenhle večer věnuji jemu a právě teď, aby další jízda byla delší, a já si tak déle užil ty dva dravce tam venku. 

Zároveň mě trochu znepokojuje právě to, že ti dva už tam venku někde čekají a já už je třeba později nenajdu, ale k dalším uváhám na tohle téma už nemám čas. Na druhý pohled totiž to mládě, které je teď zavřené se mnou v pokoji, není až tak nevinné jak se původně tvářilo. Než totiž stíhám cokoliv udělat, do mě Lex strká a já se rázem ocitám na matraci mé postrele. Jako mávnutím kouzelného proutku se z něho stává neřízená střela a mě to vyprovokává ke stejnému nasazení a jsem za to i rád. Bude to divoká a rychlá šukačka, během které si jen rychle vycákám koule, uvolním tak už dost nezvladatelný tlak ve varlatech a o to dřív vyrazím na slibovaný lov, na němž budu já objektem zájmu vzrušených lovců. Tuhle myšlenku mám v hlavě tak zvýrazněnou, jako bych ji už z ní nikdy neměl dostat ven. Má touha po těch dvou samcích a chuť na jejich sexuální aktivitu jsou tak intenzivní, že zastírá i fakt, že se teď nacházím v roli, která pro mě není úplně obvyklá, ale Lex je tak snaživý, že pro mě nebude problém uspokojit sebe i jeho.

Ihned po dopadu na měkkou matraci odstrkávám deku i polštár, aby nám nepřekážely v pohybu. Ležím na zádech, nohy mám roztažené a rozkrok mi zdobí vzhůru trčící mužná chlouba lesknoucí se od nových kapek předmrdky, která mi vytéká ze štěrbinky. Lex, znalý místních poměrů a vybavenosti každého hotelového pokoje, vytahuje z prvního šuplíku nočního stolku lubrikant a jeho velkou dávku roztírá po celé délce mého ohonu. Projíždí mnou nevyslovitelná slast, protože ten rošťák popadnul pálivý gel a ten začíná rozpalovat mou už tak aktivavanou zbraň a v jejím zásobníku naládované náboje. Krásný recepční to vnímá celým svým mladým nadrženým tělem a nechce se připravit ani o jedinou vteřinu strávenou před hlavní mého revolveru. Jako správný mladík toužící vyzkoušet všechno, a to i ruskou ruletu, si k obličeji strká mou zbraň, připravenou k okamžitému výstřelu. Nasává mou vůni a tlačí si ji do hlavy, celý se chvěje a skoro až obřadně si na mě nasedá. Prohýbá své pružné tělo, aby si zásun mého ohonu pořádně vychutnal, zaklání hlavu a slastně u toho sténá. Rozkrok mám rozpálený a to nejen díky pálivému gelu, v ohonu mi prudí žhnoucí impulzy oznamující blížící se první výstřik ještě žhavější mrdky. Lex užívající si jízdu na mém přirození to cítí, rukama se dozadu zapírá o stehna mých pokrčených nohou. Já ho hladím po prsou a bradavkách, které občas dráždím jemnými štípanci. Jeho sténání a dech se zrychlují, jeho krásné malé kulky těsně přitažené k tělu se mi s každým dosednutím tlačí ke klacku a tím mou rozkoš ještě zvyšují. Jeho teplá mladá díra pohlcuje mou zbraň a dopřává jí rozkoš a s posledním silnějším přírazem i povel k palbě. Moje teplá mrdka mu začíná pronikat do análu v mohutných cákancích, on mě zezadu bere jednou rukou za koule a jemně je mne mezi prsty. Navzdory svému mládí ví, jak z chlapa dostat co nejvíc, a já mu to také dopřávám. Moje mrdka už z něho vytéká a ještě víc zvlhčuje místo našeho propojení. On si to vychutnává všemi svými smysly a dosedá mi až na koule, které u toho stále masíruje. Několik mých cákanců ještě následuje, jsou stále dost intenzivní a žhavé, a on díky tomu vrcholí na mé břicho, prsa a krk. Zdobí mi tělo několika proužky svého semene, které z něho rozkošně výletly hned po posledním dosednutí. Ještě se chvíli vrtí stále sedící na mém ohonu a očividně prožívá doznívající orgasmus, je v takové euforii, že ani nepostřehnul to, jak se během jeho vyvrcholení rozlétly dveře a v nich se objevilo jedno z dvojčat.

"Tady je!" otáčí se na krátko zpět do chodby a šeptá tam na toho druhého, který se mu vzápětí objevuje za zády.

Lex se pomalu probírá ze svého orgasmického zatemnění. Já jen ležím a tupě zírám do dveří na ty dva a nechci ani domýšlet, co se bude dít dál. Nechtěl jsem přerušit Lexovo vyvrcholení, protože bylo tak rajcovní, že si ho budu dlouho pamatovat, a tak jsem jen mlčky přihlížel objevení se těch dvou ve dveřích mého pokoje. 

Oni ale nejsou ani překvapení, ani neschopní akce, jako my dva s Lexem. Oba jsou úplně nazí a vzušení. Jejich držení těla nezapře aktivní borce a úspěšné lovící dravce, a tak se ten první hbitě dostává k nám na postel, ten druhý zavírá a zamyká dveře pokoje a pomalu se také přibližuje. Ani já, ani Lex nejsme schopní se pohnout. Lex je oba zná a očividně ví, že v tomhle rozpoložení jsou nezvladatelní a možná i nebezpeční. Já to jen tuším, a tak trochu po tom i toužím.

Opálený hřebec, který už leží vedle mě na posteli, ze mě olizuje čerstvé Lexovo semeno a pomalu se přibližuje k mým rtům, do kterých záhy proníká a dělí se se mnou o chuť Lexovy mrdky. Jazykem mi proniká hluboko do pusy a jasně mi dává najevo svou agresivitou, že on tu bude pánem. Přestává mi ovládat pusu a přitahuje své rty k mému uchu: "Já jsem Raul a brácha je Manny. Manny se moc zlobí, žes ho nechal čekat!"

Cítím a hlubokými, vyděšenými a zárověň žádostivými nádechy vnímám jeho vůni, vnímám vzrušeného samce ležícího vedle mne a okamžitě propadám jeho dominanci a podřizuji rytmus svého myšlení jeho testosteronu, který se mísí s krůpějemi potu na povrchu jeho hedvábné kůže.

"Já…, já jsem chtěl co nejdřív, ale…," snažím se ho uklidnit, protože i já už jsem pochopil to, že si tihle dva své samcoidní touhy ukájejí třeba i násillím, a já nejsem po nedávném orgasmu ještě úplně naladěný na tvrdší sex. Oči mi sjíždějí na Lexe, protože zaregistrovaly jeho pohyb. Vidím jak ten, stále sedící na mém rozkroku, jen mlčky trochu vrtí do stran hlavou a očividně se mě snaží varovat před tím, abych něco vysvětloval, nebo dokonce odporoval. Na to je ale zřejmě už pozdě, bráchové jsou maximálně vzrušení a jejich varlata přetlakovaná moc na to, aby jejich mozky logicky a klidně uvažovaly.

"Co ale?! … Jehňata neznají žádná ale! … Co myslíš, brácho?" supí mi Raul do ucha a jazykem mi přejíždí po jeho lalůčku.

"Sakra, já už nemyslím…, už to neprodlužuj!" vztéká se očividně nadrženější Manny. Raul na to ale nedbá a chce si vychutnat můj strach a vzrušení z jeho blízkosti, rozpoznatelné z mých tvrdnoucích bradavek, které začíná hladit.

"Víš, jehně…, já už jsem se venku vycákal, protože už jsem to čekání na tebe nemohl vydržet, ale brácha ne, tak je tak trochu nervozní. Ale neboj, sice beze mě nezačne…, ale my oba máme nářadí připravený k další akci velice rychle, takže si to brzo užiješ naplno. Tady Lex už to zná…, viď?!" pokračuje v pološeptaném proslovu do mého ucha a s posledním slovem strhává svůj pohled na vyděšeného Lexe. Ten jen ustrnule přikyvuje souhlasně hlavou, já si ale nemůžu nevšimnout toho, že se jeho tlustý macek opět začíná stavět.

Můj pohled na Lexův nalévající se ohon ale netrvá dlouho. Manny stojící už u postele podebírá Lexe v podpaží, nadzvedává ho a tím z něho vytahuje můj ocas. Příchod dvojčat do pokoje způsobil to, ža ani já nepotřebuji pauzu k tomu, aby má varlata naládovala do mého revolveru další serii nábojů, a jsem proto opět připravený k zahájení salvy. Klacek mi proto už zase stojí, a jak z něho Lex sesedá, zůstává trčet v mém rozkroku.

"Ale…, ale…, jehně už by zase cákalo!" Raul si toho okamžitě všímá a roztírá mi po ztopořeném ohonu našlehanou mrdku, která na něm ulpěla v Lexově análu.

Lex už ale v tu chvíli sedí na židli, která stojí opěradlem ke zdi. K její omítce má přitlačenou hlavu a nad ní se o stěnu opírá Manny. Ruce má rozpražené a svým tlustým přetlakovaným klackem přitlačuje Lexovu hlavu ke stěně. Rve mu ho tam tak brutálně, že se Lexova pusa okamžitě plní slinami a Mannyho výtoky, a to všechno v jednom souvislém potůčku stéká po Lexově hrudníku a břichu do jeho rozkroku.

Manny stojí rozkročmo nad sedícím Lexem, opírá se rukama o stěnu nad jeho hlavou a ukájí si o jeho pusu svoje roztoužené mužství. Pohled na tuhle celkem agresivní až brutální akci cvičí i s mým ocasem. Raul ho nepouští a bříškem palce mi po žaludu roztírá zbytky mé vlastní mrdky z předchozí šukačky s Lexem a lalůček ucha mi u toho laská špičkou jazyka. Jeho dech a slabé mručení je neskutečně sexy a já cítím, že další dráždění mého klacku je v tuhle chvíli nežádoucí. Sahám proto pravou rukou do svého rozkroku a zastavuji tu Raulovu. To se ale setkává s jeho nelibostí, zakousává se mi do ucha, chytá mě silným stiskem za varlata. Po chvíli uvolňuje kousanec a do ucha mi tlačí rozkaz: "Tohle už nikdy nedělej! … Když tě budu chtít vycákat, ta tě prostě vycákám a věř mi, že tě pak znova rozpálím a donutím tvý péro a koule k třeba i třetí sérii!"

Moje ruka polevuje v sevření té jeho a on pokračuje v masáži mého klacku. Začínám sténat, protože cítím, že mi mrdka stoupá ohonem a dere se mi do žaludu. Koukám při tom na to, jak si Manny pořád ještě hloubkově masíruje svůj ohon o Lexovu pusu a ten si u toho roztírá masivní výtoky svých slin po ohonu a nezkrývaně si to užívá. Jeho další výstřiky jsou stejně masivní, jako byly ty se mnou, a doplňují Mannyho řvaní, který zaráží svůj semenící ocas hluboko do Lexova krku a plní mu ho mohutnými cákanci. Ty jsou tak silné a dominantní, že se brzy ocitají i venku na Lexových rtech a spolu se vším ostatním stékají po Lexově propínajícím se těle. Dávky husté šťávy se mísí se slinami a ulpívají na Lexových bradavkách, břiše a končí až na jeho ohonu, který si on stále masíruje a vytírá z něho zbytky jeho orgasmu. Manny stále ještě hlasitě prožívá své vysemenění, drží Lexe dlaní za čelo, a přitlačuje mu tak hlavu v záklonu na zeď, u toho ale svou hlavu stáčí k posteli a upřeně se zakoukává do mých očí. Lehce je přivírám a probodávající Mannyho pohled a masáž žaludu, kterou mi dopřává Raul, mě přivádí k dalšímu orgasmu a výstřikům mé mrdky do prostoru nade mnou. Jednotlivé cákance dopadají na mé břicho a hlavně na Raulovu ruku a prsty. Ten jimi ještě chvíli vymačkává z mého ocasu mrdku, kterou si pak hladově prsty strká mezi své rty a lačně ji z nich olizuje a ochutnává. Mručí u toho jako divoké zvíře a vypadá to, že se mé chuti nedokáže nabažit, a za pár okamžiků to také dává hlasitě najevo: "Brácha, pojď ochutnat tohle! … To ti za to stojí!" A aniž by s olizování mé mrdky přestal, láká na ni i bratra.

Manny vytahuje svůj mírně nalitý ohon z Lexovy pusy. Ten se ho ale nechce jen tak rychle vzdát a špičkou jazyka se ještě snaží slíznout Mannyho mrdku z jeho žaludu. Manny toho ale nedbá, jako by tam Lex už vůbec nebyl a přistupuje ke mně, shýbá se k mému ohonu a celu pusou nabírá z mého žaludu velkou dávku mrdky. Lex využívá jeho nepozornosti a jako fena se po čtyřech přibližuje k Mannymu a ze zadu zespoda mu začíná olizovat varlata a trochu povislý ohon. Manny se k němu bleskově otáčí, chytá ho dlaní za bradu. Tím ho zvedá z podlahy a do jeho otevřené pusy mu vyflusává dávku toho, co před chvíli nabral na mém ohonu. "Sežer to!" vyštěkává na něho s opovržujícím pohledem. Lex si ze rtů olizuje moji chuť říznutou s chutí Mannyho koulí a chvěje se vzrušením.

"Dost už! … Ty už máš pro dnešek dost…, vypadni odsud!" Manny ukončuje hlasitým povelem jeho další setrvávání v mém pokoji. 

Lex neprostestuje a tak, jak se nečekaně nahý objevil u mých dveří, z nich zase rychle vybíhá ven na chodbu a zavírá je za sebou. Manny je opět zamyká, což ve mně vzbuzuje další rozkoš. Zamčený se dvěma extrémně nadrženými a potentními samci v jednom pokoji, to bývala v pubertě má častá erotická představa a ta se teď stává skutečností. Jsem sice dvakrát vycákaný a moje sexuální napětí by tím mělo být uspokojeno, ale není. Vůně spermatu, které před chvíli vycákali Manny a Lex, a pohled na teď už značně nadrženého Raula ležícího v mé těsné blízkosti mi to totiž nedovolují. Mé tělo, svaly, varlata a ocas, ale hlavně mozek nechtějí s erotickým dováděním pod nadvládou těhle dvou skončit. Koule mám sice prázdné a bude chvilku trvat, než nafasuji další náboje, ale vždycky jsem byl bojovník a do bitvy se pustím klidně i s holýma rukama.

A tak s nima začínám hladit Raula po prsou, po ztvrdlých bradavkách a čím dál tím častěji a intenzivněji zajíždím prsty do blízkosti jeho vzedmutého a pulzujícího mužství. On na mě chvíli kouká a vypadá to, že si to užívá, ale jakmile se Manny dostává ode dvěří ke mně z druhé strany, tahle iluze končí.

"To ne, jehně! … Žádná romantika a hlazení! Teď zažiješ pořádnej tvrdej mrd za to, že si nás nechal dole čekat!" Jen se jeho pusa dovřela, on vyskakuje vedle mě na posteli do podřepu a bleskově se přesouvá nad můj hrudník. Jeho nahoru trčící tekoucí kláda se mi dostává před pusu a on ji zaráží mezi mé rty a záhy hluboko do krku k mým mandlím. Tlačí mi hlavu k pelesti postele a já nemám ani sílu, ani chuť vzdorovat. A i kdybych měl, nedostal bych k tomu šanci, Raul totiž přitvrzuje. Dlaní mě chytá za bradu, kroutí mi hlavu do záklonu a silně ji tiskne na dřevo postele. Bolí to, nemůžu skoro dýchat a do toho se dávím tlustým Raulovým ocasem, který ho do mě rve pod tlakem. V puse a celém krku, díku tomu jak se snažím polykat, cítím chuť vanilky, banánů a smetany. Přijímám všechno, co z Raula vytéká, a vždy, když on svůj tlak povolí a trochu vytáhne ohon z mého krku a jeho žalud se mi dostane na jazyk, mu olizuji ráfek a dráždím uzdičku, tak aby mi toho dával čím dál tím víc. Raul přiráží zběsile a já ho mám chvílema plnou hlavu, že skoro ani nevnímám to, jak si jeho brácha pomalu přikleknul k mému rozkroku. Roztahuje moje pokrčené nohy, zvedá je tak, že se můj trčící ohon skoro dotýká Raulových zad, a já tak špulím svou díru na už zase nadrženého Mannyho. Ten na nic nečeká, popadá pálivý gel, který Lex nechal pohozený na odsunuté dece vedle mě, a potírá si s ním ohon a velkou dávku mazání mi prstama tlačí do análu. Odhazuje tubu s gelem na podlahu a s vervou necivilizovaného dobyvatele mi zajíždí žaludem mezi půlky, ale protože ho má o něco tlustší než Raul, nejsem na to úplně připravený, a tak se kvůli bolesti skoro zakusuji do Raulova klacku v mé puse.

"Au! … Co blbneš, brácho?! … Musíš na to jehně opatrně, vždyť mi málem ukousnul ocas. Městský panenky na tohle nejsou zvyklý, tak na to mysli!" řve na něho dozadu Raul, ale ani moje sevření ho na dlouho nezastavilo v tom, aby mi svůj tekoucí ohon rval už zase hluboko do krku a masíroval si ho o mé mandle. Chuť vanilky, smetany i banánů v mé puse se zintenzivňuje a já cítím, že Raul je těsně před výstřikem. Zavírám oči, a to nejen proto, abych si jeho orgasmus vychutnal, ale hlavně proto, že Raul je silně vyšponovaný a koule, které se mi tlačí na bradu, jsou tak moc napěchované. Z toho je mi jasné, že jeho cákance budou destruktivní a většinu z nich pusou nepoberu, tak nechci riskovat to, že mi některý z nich skončí v otevřených očích. 

Raul ale tak daleko ještě dojít nechce, otáčí se na Mannyho, který už do mě úspěšně proniknul celou svou kládou. Ten stáčí svůj pohled na bráchu před ním, tlačí u toho do mě svůj ohon a užívá si toho, jak si moje díra zvyká na jeho tloušťku. Bez pohybu si vychutnává její stahování a uvolňování a svoje už zase plné koule mi tlačí na svaly zadku. Raul jen tak přes rameno posílá bráchovi otázku, na kterou ale přesto nechce slyšet odpověď: "Brácho, dáme sendvič? … Já už za chvíli budu, tak ti ho pak vevnitř ještě přimáznu mrdkou."

Manny už z uvolnění mého análu poznal, že jsem připravený pojmout cokoliv, a tak aniž by něco řekl, ze mě vytahuje ohon. V absolutní tichosti, jen se slastným sténáním obou samců, kteří si během přesouvání třou své tekoucí žaludy o mou kůži, se jako dokonale sehraný tým dostáváme do pozice, která je pro mě úplně nová. Já se v ní ocitám v náručí Mannyho, který mě drží v podpaží, já se ho držím kolem krku a zezadu se na mě tlačí Raul, který přidržuje moje pokrčené nohy obepnuté kolem Mannyho boků. Zespoda u své díry cítím to, jak se jejich vzhůru trčící ztopořené tvrdé klacky dotýkají mé kůže. Oba bráchové jsou maximálně vzrušení a z jejich dýchání a sténání je mi jasné, že u tohohle nepůjde o nic jiného než o jejich slastné cákance. Jak mi Raul naznačil, musím pykat za to, že jsem je před tím nechal čekat. Raul se také jako první ujímá iniciativy, protože i jak sám řekl, rád by už do mě vyklopil to, co má v koulích. Chytá mě zezadu za vlasy a zaklání mi tím hlavu do strany, čímž si přitahuje mou tvář k puse a olizuje mě po ní špičkou jazyka. Bolest ve vlasech mě vzrušuje a můj ocas pouští dávku kapek touhy na Mannyho břicho.

"Hele, vono ho to rajcuje!" křičí Manny na Raula a to je pro něho signálem k útoku.

Zasouvá zespoda svůj pulzující ohon do mého análu až na doraz a zase ho rychle vytahuje. "A co teď?" ptá se přes mé rameno Mannyho.

"Nic nevidím! Musíš ho do něj pořádně zarazit až po koule, vole!"

Raul přesně následuje bratrovu radu a já cítím palčivou bolest, která ze mě vypuzuje další dávku vlhké touhy a zárověň zasténání a touhu přitisknout se Mannymu na jeho širokou hruď. Ten to opětuje a tiskne si mě k sobě také, ale zárověň křičí na bráchu: "Jo dobrý…, trochu si z něj vyrazil, ale pořád je to málo!"

S posledním slovem se mi upřeně zakoukává přímo do očí a já v jeho pohledu vidím výraz vlka, který právě na louce spatřil osamocené nevinné jehně. Zornice a nosní dírky má rozšířené, nabírá do plic hlubokým nádechem vzduch, aby udýchal chystaný útok. Nestíhám se něj ani připravit a on do mě zaráží svůj ohon, a přidává se tam tak k tomu Raulovu. Zajíždí do mého análu, a jak sám před tím bráchovi radil, tak i on až po koule s krátkým brutálním přírazem.

Nečekal jsem to, bláhově jsem si myslel, že se budou střídat, a to překvapení přišlo tak náhle, že jsem ani nestačil projevit bolest, která mi projela od análu celým tělem. A teď, když už bych ji mohl projevit, nemám k tomu důvod, protože bolest se pozvolna mění ve slast a rozkoš a já jim ochotně pomalu sám nasedám na ty jejich snědé ohony. Raul mi pomáhá tím, že mě za nohy nadzvedává a já je tak oba dva najednou dráždím. Sjíždím jim ohony čím dál tím hladověji, zapírám se u toho Mannymu o jeho široká ramena a užívám si jeho rozkoš, kterou on projevuje slastným sténáním a divokými francouzskými polibky, kterými mi násilní pusu. Raul mě zezadu naráží na jejich ohony čím dál tím intenzivněji, kouše mě u toho do kůže na zádech a dost brutálně mi zatíná spičky prstů zespoda do stehen, za která mě nadzvedává. Bolest se v mém vzrušeném těle kloubí s rozkoší vycházející z jejich pulzujících klacků v mém análu. A já zahazuji do pomyslného koše informace o tom, že jižanské typy umí být nejen divocí, ale i něžní. Tihle dva teda určitě ne! 

"Fuck! … Fuck!" ozývá se zanedlouho za mými zády a Raul tím hlasitě uvolňuje svůj orgasmus a nejen jeho řvaní je velice rajcovní. Cítím totiž během jeho výkřiků mohutné dávky mrdky, které tlačí svým tlustým ohonem do mého análu a promazává jimi stále probíhající Mannyho mrdání.

"Nevytahuj ho!" křičí na Raula Manny během posledních zásunů, které si uživá s ještě větší rozkoší a razancí než ty předešlé, z čehož poznávám, že i on brzy obdaruje mou díru svým teplým výronem. Ta představa dvou souběžně cákajících ohonů v mém těle je tak brutálně cool, že i já z toho začínám ve svém ohonu cítit pnutí a přívaly tepla, aniž bych na něho jedinkrát během téhle dvouocasé jízdy sáhnul. Žalud se mi nalévá k prasknutí a jeho štěrbinka pouští na Mannyho břicho první výstřiky mé mrdky. Manny do mě přiráží jako býk utržený ze řetezu a skoro souběžně s mým orgasmem prožívá i on ten svůj. Jeho křik je ještě hlasitější něž ten Raulův a stejně tak množství a vydatnost jeho cákanců, které cítím snad až v žaludku. Oba samci si v mém análu ještě chvíli třou klacky o sebe a užívají si rozkoš, kterou jim to přináší. 

Se stejnou rozkoší se ukládám ke spánku a k mému údivu ne sám. Dvojčata u mě zůstávají a my všichni usínáme v podobné poloze, v jaké se do mě oba kluci před chvílí najednou vycákali. Ležím na boku, Manny mě objímá zepředu a Raul se mi tlačí na záda. Jejich rozpálená vonící těla mi dodávájí nepopsatelnou touhu na další šukačku s oběma najednou. Jsem ale už tak vyčerpaný a vyšťavený, že bych ji nedal, a tak se ta touha pozvolna mění jen v mou fantazijní představu a já konečně následuji oba, už slastně oddychující bratry, do říše snů.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (40 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (38 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (35 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (33 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (40 hlasů)

Autoři povídky

Celé jménoPaul Valten
Věk22

Běloch, go-go tanečník a fotomodel

Ostrovan

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+1 #8 POPRVÉ NA FARMĚkapa3 2020-11-10 17:58
tak tato povidka opravdu byla husta a nabita sexem od počatku a konec na farmě tak to byla síla
Citovat
+4 #7 DodatekPaul 2016-01-15 10:28
A pozor, dojmy můžou být i negativní a takový by měl být i případný komentář. Protože hlavně takové potřebuji, abych poznal co dělám špatně, protože během psaní to většinou nevidím.
Citovat
+2 #6 Moje snahaPaul 2016-01-15 10:00
Ahoj Chrisi! Díky moc, ale tady se musím snažit já! O to, aby si měl z Paulova příběhu takový zážitek, že z Tebe po jeho dočtení komentář vypadne samovolně, aniž bys o tom věděl. Budu se snažit, abych nezklamal.
Citovat
+2 #5 Je mi ctí!Chris 2016-01-14 21:49
Že můžu číst tak dobře napsané povídky, které mají drive, pointu i pořádnou dávku sexappealu ;) nemůžu se dočkat na další příběhy, které Paul chystá ;) a odteď se budu snažit o nějakou zpětnou vazbu, abys věděl, že to má cenu ;) už se těším ;)
Citovat
+2 #4 Díky moc!Paul 2016-01-13 09:18
Za to, že si se odhodlal napsat. Nejen, že to potěší a dodá elán k další práci, ale psavec se také konečně dozví jestli to má vůbec cenu. Proto ještě jednou díky a věř, že Paul má v zásobě spoustu dalších příběhů.
Citovat
+2 #3 Když musí být...Chris 2016-01-12 09:09
...5 komentářů, aby se publikovalo pokračování, tak přispěju svým komentářem, abychom se mohli dočkat pokračování. Musím uznat, že je to jedna z mých nejoblíbenějších sérií, které tady jsou, takže moc děkuju, že jsi to vymyslel a sepsal. Už teď se moc těším na další díl ;)
Citovat
+3 #2 Hrozně moc se omlouvám...Paul 2016-01-02 18:09
...za ty překlepy. Sám s hrůzou koukám na to, co jsem schopný přehlédnout ve stavu, ve kterém povídky píšu. Jak správně podotknul Svatý otec, rozvášněnost se mnou ten večer mlátila ode zdi ke zdi, proto asi tolik překlepů a zbytečných detailů. Hodně jsem si to užíval a chtěl jsem, aby si všechny ty detaily užil i čtenář. Přísahám na holý pupek, že obojí omezím. Redakci musím bránit, protože se mnou mají spoustu práce a po Silvestru je naopak úspěch, že jim těch překlepů uteklo tak málo. Já jich tam nasázím většinou mnohem víc. Za to jim moc děkuju a stejně tak děkuju čtenářům za shovívavost. Já se polepším!
Citovat
+2 #1 90%svatý otec 2016-01-02 11:38
Za příběh a neomezenou fantazii tleskám a klaním se. Má to šmrnc, je to rajcovní. Za podání musím pár bodů strhnout. Ničí mě někdy až absurdní technický popis akcí, který se často podobá návodu k vysavači - nezapomínáš na jediný knoflík, nezapomínáš na jedinou funkci a neponecháváš tak čtenáři prostor pro vlastní fantazii. Někdy se v tom textu úplně ztratím a nevím, kde to komu právě stojí (většinou všude všem, samozřejmě, což je jediná jistota .-)) Pak je tam asi sedm nebo osm překlepů, což připisuju k rozvášněnosti autora při psaní. Mimochodem co dělala Redakce při korektuře? Jeden odstavec je zničehonic v minulém čase a vlastně je tam úplně zbytečný. To, co se dělo odpoledne, šlo shrnout v jedný větě, jako vzpomínka Paula, který leží už po celém dni na pokoji. A ještě si dovoluji jednu poznámku. Používej dokonavý vid, jinak to vypadá, že Paul "odstrkává deku" ještě o Velikonocích. Jako zlatý hřeb dnešní povídky ovšem považuji výraz "vyprovokává", ten je skutečně lahůdkový .-) Ale jinak ti fandím, je to skvělý!
Citovat