Ostrovan
Celé jméno: Paul Valten
Věk: 22

Medailonek

Běloch, go-go tanečník a fotomodel

Postava

Přirozeně vysportované tělo, hebká kůže a jemná pleť. Nechlupatý neopálený Středoevropan, 180 cm, 73 kg, bez tetování a piercingu. Světle hnědé vlasy střižené strojkem na 1mm a oříškové oči.

Charakter

Společenský kluk, který se rád předvádí a baví, přesto uznává autority a pravidla a dbá na jejich dodržování.

Záliby

Práce a kariéra. Sport všeho druhu, kulturní akce (kino, divadlo, koncerty). Společnost kluků a mužů.

Sexuální preference

Paul je pasivní a okouzlují ho starší dominantní sportovní muži do 40 let. Nebrání se tvrdším praktikám, ale nevyhledává je.

Minulost

Od šestnácti let si díky své kráse a pohybovému talentu přivydělával jako fotomodel, go-go tanečník, freerunner a později i jako striptér. V Praze dokončil také středoškolské ekonomické vzdělání a poté nastoupil jako asistent generálního ředitele do nadnárodní marketingové agentury. Během těchto svých aktivit se v 19 letech dozvěděl o existenci Ostrova a ihned zatoužil na něm žít a sbírat a užívat další a další erotické zkušenosti, kterých si s sebou přinesl už dost. V současné době je na Ostrově dva a půl roku a má status sedm.