• Falco
Styltvrďárna
Datum publikace21. 2. 2017
Počet zobrazení8363×
Hodnocení4.33
Počet komentářů9

"Tak jo, uvidíme se v sobotu."

"Dobře dojeď a napiš!"

Rozloučili jsme se, Pavla zabouchla dveře od auta a vyrazila vstříc novým dobrodružstvím. Byly to fajn tři roky. S Pavlou jsme se poznali v mé první práci a hned jsme si padli do oka. Velmi brzy se z nás stali nejlepší přátelé a co nevidět jsme si začali hledat společné bydlení. Našli jsme ho rychle, světlý byt v Podolí, pro každého jeden pokoj a společná kuchyň s malým obývákem, značka ideál. Bydlelo se nám tam skvěle, skoro jsme se nehádali, všechno šlapalo jako japonské hodinky. Dokud si Pavla nenašla kluka. Nevím, co jsem čekal, jednou to přijít muselo. Je to mladá, pěkná holka a nebude přece chtít do konce života bydlet se svým teplým kámošem. Jirku poznala asi před půl rokem, týden po prvním rande si ho poprvé přivedla domů a soudě dle toho, že jsem se tu noc skoro nevyspal, jim to klapalo nejen po intelektuální stránce. Od té doby u nás Jirka občas přespával.

Já se s ním poprvé potkal při jeho třetí návštěvě a rozhodně nešlo o formální představení. Byly asi tři hodiny ráno a já se probudil s úplně plným močákem. Bezmyšlenkovitě jsem vstal a nahý se vypravil chodbou na záchod, a jak to tak bývá, přímo proti mně vyrazil z Pavlina pokoje Jirka, samozřejmě taky nahý.

"Ahoj, já jsem Jirka," řekl naprosto samozřejmě a podal mi ruku. Notnou chvilku mi trvalo, než jsem se probral z polospánku a uvědomil si nastalou situaci.

"Štěpán, těší mě," odvětil jsem a snažil se předstírat, že mě tahle chvilka vlastně vůbec nezaskočila. Zatímco Jirka se na mě zeširoka usmíval a říkal něco o tom, jaká je to krásná náhoda, že jsme se potkali zrovna takhle v noci, já konečně zaostřil svůj pořád ještě rozmazaný pohled na jeho tělo. Pohled to byl vpravdě krásný – roztomilý obličej, rozčepýřené černé vlasy, tmavě hnědé oči, krásné bílé zuby, tělo vypracované tak akorát, malé, ale pevně vztyčené bradavky, ploché břicho s proužkem tmavých chlupů směřujícím od pupíku do krátce zastřiženého ochlupení, ze kterého trčel krásný rovný penis, odhadem mohl mít tak kolem 17-18 čísel, předkožka byla částečně stažená, takže odhalovala temně fialový žalud, pod chloubou mu pyšně visely obrovské koule, asi největší, jaké jsem kdy viděl.

To snad není možný, on mu vážně stojí, říkal jsem si pro sebe, zatímco Jirka evidentně poznal, že doslova čumím na jeho péro.

"Promiň, nečekal jsem, že tu někoho potkám, jinak bych se oblík," dodal Jirka.

"To je v pohodě, taky jsem to úplně nečekal."

"Ale koukám, že se ti taky zdálo něco pěknýho," řekl rádoby vtipně ukazuje na moje péro, které se při pohledu na nahého Jirku postavilo do pozoru.

"No jo, však to znáš," odpověděl jsem a rozpačitě popřál dobrou noc a proklouzl do koupelny, kde jsem si konečně ulevil, a protože mi pořád stál, rovnou jsem si ho s obrazem nahého Jirky před očima vyhonil. Po chvilce jsem vylezl ven a na chodbě stál pořád Jirka opřený o zeď a zírající na plakát AC/DC. Ptáka už měl trochu povadlého, ale pořád pěkně nalitého.

"Jé, promiň, tys šel asi taky do koupelny, co?" prohlásil jsem omluvně, když jsem si uvědomil, že mě vlastně vůbec nenapadlo, že jsem mu koupelnu zabral a on pořád čekal venku.

"Jo, ale to je v poho, chápu, že tvoje potřeba byla přednější," řekl Jirka šibalsky a podíval se na moje už zase povadlé péro.

"Hm, tak už fakt dobrou."

"Dobrou."

Od té doby jsem na tohle noční setkání musel myslet pokaždé, když jsem si ho honil, což bylo o poznání častěji než dřív. V podstatě pokaždé, když Jirka přišel za Pavlou, jsem si ho musel alespoň dvakrát vyhonit. Ta představa, že bych mohl Jirku ještě někdy takhle potkat, byla tak neskutečně vzrušující, že jsem byl skoro pořád ve stavu nadrženosti. S Jirkou jsem se několikrát potkal, pokaždé jsme prohodili pár slov, ale vždy jsme přitom byli oblečení. Několikrát jsem zkusil vyrazit na chodbu v noci, když jsem měl pocit, že se Jirka z vedlejšího pokoje taky chystá ven, ale vždy z pokoje buď vyšla Pavla, nebo Jirka, ale bohužel oblečený. Už jsem začal skoro vzdávat naději, že toho jeho macka ještě někdy uvidím naživo.

Asi 4 měsíce po tom, co se dali Pavla s Jirkou dohromady, jsme měli s Pavlou odjet na týden na dovolenou. Jirka proti tomu nic neměl, za což jsem byl fakt rád, protože jsem dovolenou potřeboval jako sůl a s Pavlou jsme se vídali o dost méně od doby, co byla s Jirkou. Jirka nám nabídl, že k nám párkrát zaskočí zalít kytky a že ohlídá odečet plynoměrů, jehož termín vyšel nešťastně právě na naši dovolenou. S Pavlou jsme se nakonec dohodli, že Jirkovi nabídneme, ať ten týden bydlí u nás, ať nemusí jet několikrát přes celou Prahu. Jirka to nadšeně přijal, v sobotu jsme se rozloučili, předali mu klíče a vyrazili na Moravu. Dovolená probíhala skvěle až do čtvrtka, kdy mi zavolali z práce, že musím bezpodmínečně v pátek přijít. Byl jsem naštvaný, ale nedalo se nic dělat. Protože Pavla chtěla zůstat až do soboty, skočil jsem na vlak a ve čtvrtek večer vyrazil zpět do Prahy. Vlak se na nádraží dokodrcal něco po půlnoci, vzal jsem si taxíka a vyrazil k domovu. V tom spěchu jsem úplně zapomněl, že je Jirka u nás.

To jsem si uvědomil až ve chvíli, kdy jsem otočil klíčem v zámku a dveře se hned otevřely. V první vteřině mě polil studený pot a na mysl se draly obavy, že nás někdo vykradl. Rychle jsem se ale uklidnil při vzpomínce na dočasného obyvatele našeho bytu. Vešel jsem dovnitř a viděl, že pod dveřmi od Pavlina pokoje prozařuje světlo. Super, nespí, aspoň mu řeknu, že jsem doma, ať se nelekne, řekl jsem si a zaklepal. Ozval se jakýsi zvuk, který jsem asi jen stěží mohl považovat za souhlas se vstupem, ale prostě jsem v tu chvíli dveře otevřel. Na pohled, který se mi naskytl, jen tak nezapomenu. Jirka poloseděl nahý na posteli, měl doširoka roztažené pokrčené nohy a honil si péro. Ne ale jen tak obyčejně. Na hlavě měl sluchátka a oči měl zavřené, takže mě vůbec nezaregistroval a já si mohl celkem v klidu prohlížet tu podívanou. V puse měl Jirka pánské boxerky, na bradavkách měl přicvaknuté kolíčky na prádlo. Čurák mu trčel jako stožár, byl neuvěřitelně naběhlý, u kořene byl podvázaný nějakou tkaničkou, stejně jako koule, na kterých bylo přicvaknuto několik dalších kolíčků. Z análu mu vykukovala okurka, kterou si pomocí levé ruky svou díru celkem tvrdě mrdal, zatímco pravou rukou si honil ten naběhlý klacek. Trošku dál od těla, ale stále mezi nohama, měl otevřený notebook. Na obrazovku jsem bohužel neviděl, ale tipoval jsem to na nějaké super porno.

Zůstal jsem tam stát jako opařený a péro mi okamžitě ztvrdlo na kámen. Jirku jsem ve svých představách viděl často, ale něco takhle dokonalého jsem si nikdy nepředstavil. Ještě pár vteřin jsem Jirku nevěřícně pozoroval, když mě z koncentrace vytrhl Jirkův pohyb, při kterém si vyndal z pusy trenky, sklopil mikrofon sluchátek a řekl poníženě: "Ano, pane, děkuji, pane." Potom přestal honit a jebat se okurkou, z levé bradavky si sundal kolíček a úžasně při tom zaskučel. To samé udělal na pravé bradavce. Vtom otevřel oči a vytřeštěným zrakem se na mě podíval. Nevěděl jsem, co dělat, byl jsem úplně bezradný. Při pohledu na Jirku, který byl v mnohem choulostivější situaci než já, ve tváři byl bílý jako stěna, a dokonce mu trochu povadlo péro, se mi malinko ulevilo. Čekal jsem na Jirkovu reakci, ten ale vůbec nic neřekl, s ledovým klidem odvrátil svůj zrak zpět ode mě a z pytlíčku, který měl na posteli, vytáhl černé kovové svorky, kterými se dají sepnout velké štosy papírů. Jednu nasadil na levou bradavku, celý se prohnul a zasyčel. Totéž provedl i s pravou bradavkou, která byla evidentně citlivější, a při nasazení slabě vykřikl. Dle výrazu v tváři opravdu trpěl, dle opětovně úplně tvrdého penisu se mu to ale docela líbilo.

Nevěděl jsem, co dělat. Říkal jsem si, že mě asi chce vydráždit, jinak přece není možné, aby přede mnou dál provozoval TOHLE. Po chvilce zírání na jeho honěni jsem se rozhodl, že to prostě udělám. Sundal jsem si džíny i trenky a posadil se na židli k psacímu stolu. Otočil jsem se směrem k Jirkovi a začal si ho honit. Jirka to zbystřil, nic neřekl a z bolestí zkřiveného obličeje se nedalo nic moc poznat. Každopádně mu to asi nevadí, říkal jsem si, a honil ho jako o život.

"Ne, pane, prosím, to ne," řekl náhle Jirka a vystrašeně se podíval mým směrem. "Ano, pane, děkuji vám, pane, omlouvám se," doplnil poníženě a natáhl se k nočnímu stolku, kde měl zapálených několik svíček. Jednu vzal do pravé ruky, která se mu chvěla tak, že trochu rozteklého vosku vybryndal na postel. Levou rukou si dal trenky zpět do pusy a pomalu se se zapálenou svíčkou blížil ke ztopořenému penisu. Nevěřil jsem vlastním očím a měl pocit, že mi za chvíli exploduje péro.

Jirka se zhluboka nadechl, jak mu to jen roubík v podobě trenek umožňoval, a začal si pomalu skapávat vosk na obnažený žalud. Čekal jsem, že po pár kapkách svíčku narovná a odloží zpět na stolek. On ale vytrvale držel svíčku nakloněnou tak, že z ní pomalu, ale jistě odkapávaly kapky rozpáleného vosku přímo na citlivou kůži jeho fialového žaludu. Při každé kapce vydal Jirka do boxerek silný vzdech, který se s každou další kapkou zesiloval. Vosk nechal dopadat z velmi malé výšky, takže musel být opravdu vařící. Po chvíli mučení svíčku odložil a stejně tak já musel přestat na chvíli honit, jinak bych se okamžitě udělal. K mému překvapení ale Jirka vzal další svíčku a postup opakoval. Když měl celý žalud pokrytý voskem, odklonil si levou rukou péro od těla a začal kapat přímo na tělo penisu a následně si ptáka přidržel u břicha, skapal jeho spodní stranu a skoro celé koule. Na výkřik, který se ozval z jeho ucpaných úst, když si nalil trochu vosku zespodu na uzdičku, asi nikdy nezapomenu. Byl to nádherný výkřik bolesti a vzrušení, při kterém jsem začal nekontrolovatelně stříkat a prožil jeden z nejlepších orgasmů v životě.

"Ty si ze mě snad děláš prdel," probral mě Jirka z poorgasmického transu. Rychle jsem otevřel oči a podíval se na něj. Seděl na posteli, okurku položenou vedle sebe a opatrně si sundaval svorky z bradavek, šklebil se a přitom křičel: "Co to má kurva bejt? Počkej, až to všechno sundám." Při poslední slabice sundal svorku z pravé bradavky a vykřikl. Pak poměrně rychle sundal kolíčky z koulí, což doprovázel hlasitým: "Kurva, to bolí, tohle." Odvázal si koule i ptáka, který okamžitě klesnul a opadla z něj trocha vosku.

"Promiň, já nechtěl… Teda, vlastně chtěl, bylo to fakt sexy… Ale myslím, že si nemáme co vyčítat, nedělal jsem nic horšího než ty, možná spíš naopak, nemyslíš?" řekl jsem mu, zatímco šel pomalým, ale rázným krokem ke mně. Péro obalené voskem se mu bimbalo mezi nohama a napuchlé bradavky skoro zářily do dálky. Já tam seděl pořád od pasu dolů nahý s povadlým pérem upatlaným od spermatu.

Jirka přišel ke mně, vzal mě pod krkem a zvedl ze židle. "Jestli tě ještě někdy uvidím honit si ptáka, tak ti ho utrhnu," zařval, pustil mě na zem a odsupěl do koupelny. Nic jsem nechápal, ale bál jsem se chvíle, kdy vyleze. Z koupelny se občas ozvalo lehké zasyčení, odtušil jsem, že se pokouší oloupat vosk ze svých intimních partií.

Když vyšel z koupelny, vypadal o poznání klidněji, přišel ke mně (samozřejmě pořád nahý, tentokrát už měl jeho ochablý penis zcela běžnou velikost, byl spíš menší, ale pořád docela hezký), omluvil se a zeptal se mě, zda si o tom můžeme rozumně promluvit. Souhlasil jsem a šli jsme si sednout do obýváku.

"Tak za prvé se chci omluvit, že jsi mě musel takhle vidět, ještě ve tvým bytě, fakt promiň. Ale jak jsem viděl, tak se ti to docela dost líbilo," nezapomněl si Jirka rýpnout.

"Jo, viděls dobře, bylo to fakt dobrý, ale docela by mě zajímalo, jak mi to vysvětlíš."

"No, víš, to, cos viděl, nedělám pro zábavu. Je to moje práce."

"Cože, ty se živíš honěním a mučením svýho těla?"

"No, určitě sis všim, že jsem při tom s někým mluvil."

"Jo, myslel jsem, že se s nějakým kámošem takhle hecujete nebo tak."

"No, tak to úplně nebyl můj kámoš. Mám pár starších chlapů, který platěj za to, že mě viděj tohle všechno dělat."

"Tak to je drsný a platěj dobře?"

"Jo, v pohodě, tohle dělám tak třikrát týdně a stačí mi to na živobytí."

"Wow, Pavla to ví?"

"Ježiš, neblázni, nesmí se to dozvědět. Jestli jí to řekneš, tak ti to péro fakt utrhnu."

"Oukej, klid, nikomu to neřeknu. A to jako děláš takhle jen po skypu nebo i osobně?"

"No, hlavně po skypu, osobně jen zřídkakdy, platěj za to sice královsky, ale já to nesnáším, vždycky mě strašně zříděj, takže jenom když fakt potřebuju prachy."

"Hm, to chápu. A vzrušuje tě to aspoň trochu? Vypadals při tom docela vzrušeně."

"Jak se to vezme, občas i jo, ta bolest může být někdy vzrušující, ale nesmí to být moc, to pak vypadám vzrušeně jen proto, že mám podvázanýho čůráka, takže mi stojí prakticky furt a já si ho honim."

"Tak to jsi hustej. Jsi vlastně trochu pornoherec. A to si vymýšlíš sám, co budeš vše dělat, nebo ti to vše rozkazujou ti dědci?"

"Oni. Vždycky mi dopředu řeknou, co budou chtít vidět, já si na to připravim pomůcky a pak jedem. Ten dneska je jeden z nejjemnějších, nechce po mně nic moc extrémního, jen fakt nesnáším ten vosk, strašně mě to vždycky bolí a ten dědek si u toho honí toho svýho ptáka, jako by ho těšilo, že trpím jak pes. I proto mě děsně nasralo, že sis u toho honil i ty."

"Aha, tak to promiň, ale když jsem viděl, že mě vidíš a dál pokračuješ, tak jsem si myslel, že mě vybízíš, ať si to taky užiju."

"Haha, ty jsi vůl. Kdybych moh, tak okamžitě přestanu a vysvětlim ti to. Nesmím to ale přerušit, ten dědek by mě pak strašně tvrdě potrestal nebo by mi nezaplatil. Takže jsem to musel vydržet a doufal jsem, že budeš taktní a odejdeš. A ty sis místo toho začal honit toho tvýho čůráka. Kterej je mimochodem moc hezkej, gratuluju."

"Díky, celý to tvoje představení bylo moc hezký, fakt mě to vzalo, prostě jsem si ho musel vyhonit."

"To se ale nedělá si takhle honit péro, když někdo jinej trpí, víš to?"

"Promiň, ale fakt jsi vypadal, že se ti to líbilo."

"Bych chtěl vidět, jak by se to líbilo tobě, kdyby ti někdo drtil bradavky, mučil ptáka a koule a do prdele ti cpal okurku."

"No, to nevim, nezkoušel jsem to, ale myslím, že by mohlo."

"Ty si zahráváš, Štěpáne."

"Proč? Chceš mi snad dokázat, že to nevydržím?"

"A lehej, ty zmrde!"

---Pokračování příště---

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (53 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (49 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (48 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (45 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (55 hlasů)

Autoři povídky

Celé jménoHonza
Věk25
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+1 #9 Moc...Tamanium 2021-08-10 21:42
...pěkná povídka. Škoda, že nemá pokračování. Určitě by bylo v čem pokračovat. Fakt mě to zaujalo.
Citovat
0 #8 A dál???Doublemo 2017-08-25 13:49
Škoda nepokračovat v této originalitě. Proto se ptám: "A dál??"
Citovat
0 #7 Sádlo máslo mě nebere ...Ficklip 2017-07-06 13:47
... ale povídka moc pěkná a vtipná. Těšín se na pokrakování, zmrde! (-;
Citovat
+2 #6 Pokračování?Leckdo 2017-05-09 22:25
Byla by hrozná škoda, kdyby tohle nemělo pokračování. Po dlouhé době konečně nějaká tvrďárna a ještě k tomu napínavý popis a věrohodné dialogy. Jsem zvědavý, co se bude dít dál!
Citovat
0 #5 jůůůKarlík 2017-03-03 18:29
určitě pokračuj...úpně se v tom vidím:-))
Citovat
+1 #4 hmmmmJDM 2017-03-03 05:38
ahoj... dík za toto téma.... je to koření sexu a chybělo to tady:-) doufám, že bude brzo pokračování .... :-)
Citovat
+2 #3 Odp.: Život v Podolí I: Byt plný překvapeníBBHMM 2017-02-28 19:14
Pokračuj!! :-)
Citovat
+2 #2 ..tom 2017-02-28 17:50
asi se ostatní stydí přiznat, že už se taky těší:-)
Citovat
+2 #1 SUPEEERtom 2017-02-22 05:33
tak tohle už tady dlouho chybělo:-) .... super téma, výborně napsané.... moc se těším :-)
Citovat