- B.J. Bass
"… štetka sa už preberá," počujem hlasy, keď sa zobúdzam. To ma niekto sleduje počas spánku? Hlas oznamujúceho je príliš blízko, a čo je na tom najhoršie, dotyčný skoro kričí. Vystrčím prostredník a otočím sa ku stene, aby tom, kto ma sleduje, došlo, že ešte chcem spať, alebo aspoň chvíľku byť sám, kým sa preberiem.
"Nemáš nič lepšie na robote iba ma sledovať, ako spím?" spýtam sa chrapľavým hlasom, keď nepočujem dotyčného odchádzať.
"Potrebujeme odpovede na otázky, ktoré sme ti položili predtým, ako si zdrhol z klubu," rozpoznávam Erikov hlas.
"Hmmmm. Preto sedíš na zemi pri mojej posteli, lebo som vám neodpovedal na pár otázok?" pýtam sa otáčajúc k nemu.
"Šup, šup, von z postele. V obývačke máš kávu," oznámi strhávajúc zo mňa perinu.
"Pekná kerka," žmurkne na mňa potvora vychádzajúc z izby a ja s hrôzou zisťujem, že som úplne nahý.
Nemám vo zvyku spať nahý, ale to ostatní nevedia. No teraz už vedia. Napadne ma, že možno toto nebolo prvýkrát, čo ma niekto z nich sledoval počas spánku.
"Sadaj, čakáme tu na teba už večnosť. Máš nám čo vysvetľovať," začne Adam. Jediný, kto tu chýba, je Maroš.
"Môžete počkať, kým dopijem kávu?" pýtam sa chlipkajúc z kávy. Snažím sa odďaľovať čas, kedy im budem musieť povedať všetko o sebe.
"Zatiaľ nám môžeš porozprávať o tetovaní, čo más na zadku," škerí sa Erik.
Z tohto sa nevymotám, a preto začnem rozprávať.
"Kerku som si nechal spraviť, keď som mal osemnásť. Vlastne to bol darček na národky."
"Aj nám ho ukážeš?" vyzvedá Viktor.
"Nemám to v pláne," nebudem im ukazovať riť.
"Erikovi si to už ukázal," žadoní Adam.
"Nie. Erik zo mňa strhol paplón, a preto to videl," snažím sa zachrániť situáciu.
"Takže ak chceme vidieť to tetovanie, tak budeme musieť počkať, kým zaspíš, a potom pozrieť pod paplón," skoro sa olejem kávou, keď sa Maroš ozve pri mojej hlave.
"Môžete to vyskúšať," odpoviem kľudne, lebo väčšinou nespím nahý. Aspoň nie vtedy, keď sú doma chalani. Aj teraz sa to stalo iba preto, lebo som sa mal chuť spraviť po sprche, keď som došiel ráno.
"Možno aj vy uvidíte nejaké jeho pomôcky," usmieva sa Erik od ucha k uchu.
"Pomôcky? Máš na mysli sexuálne?" pýtajú sa chalani nespúšťajúc zo mňa oči.
Najradšej by som sa zahrabal niekde pod zem. Až teraz si uvedomujem, že som si ráno nasadil gumený krúžok okolo vtáka. V klube sa mi nechcelo odpovedať na ich otázky, no teraz nemám na výber. Vyzerá to tak, že čím ďalej som ticho, tým viac nových otázok pribúda. Ak ich chcem aspoň trocha rozptýliť, musím konať. Postavím sa z fotela a otočím sa im chrbtom predtým, ako stiahnem kraťasy pod zadok. Hádam, ak uvidia tetovanie, tak ma nebudú prepadávať počas spánku.
"To tetovanie som už niekde videl," vyriekne Maroš.
"Okrem videoklipov pozeráš iba porno," pripomína mu Erik. Vidno na ňom, ako si dáva 2 a 2 dokopy. "Ty si natočil porno!" vykríkne ukazujúc na mňa prstom.
Cítim, ako sa červenám po celom tele. "Ako sa to vezme. S bývalým sme sa párkrát natočili pri sexe, a keď som sa s ním rozišiel, tak videá uploadol na net. Ešteže mi v nich nevidno tvár," priznám sa im. Nevidím žiaden dôvod, aby som niečo zatajoval.
"Porno to nebolo. Tancoval si v jockstrape," dodá Maroš. Zrazu neviem, čo je horšie, tancovať nahý, alebo porno s bývalým.
"Honey, you need to start spilling the tea," zahlási Adam a pokračuje, "najprv nám nepovieš nič o tom, že vieš tancovať, potom si to s niekým skoro rozdáš na parkete, teraz sa dozvieme, že máš tetovanie na zadku, a ku tomu si ešte aj pornohviezda? Kto si a čo si spravil s tým tichým chalanom, ktorý sa k nám prisťahoval? Neviem ako vy, ale ja mám pocit, akoby by tu pred nami sedel nejaký cudzí človek."
Odpijem z kávy predtým, ako skloním hlavu, a začnem rozprávať. "Odmalička som tancoval a aj mi to šlo, iba sa to ľuďom nepáčilo. Heterákom sa nepáči, ak chalan tancuje ako baba. Toľko som to počúval, že mám zmeniť štýl, až som prestal tancovať úplne. Už si tancujem iba pre seba." Zdvihnem hlavu a vidím, ako ma všetci sledujú. "Neviem, čo dodať k tomu, ako som sa včera správal. Možno len toľko, že som dávno nepil, a keď som došiel na parket, tak tam bola skoro tma. Čo som potom stváral, nedokážem vysvetliť. Určite to malo niečo spoločné s tým, že milujem Cici, a tiež, že dotyčný sa vedel hýbať spolu so mnou. Som alergický na to, ak s niekým tancujem a ten dotyčný je ako drevo," dokončím a čakám, či sa niekto ozve.
"Prečo si sa rozišiel s bývalým?" dozvedá sa Viktor.
"Boli sme mladí a podviedol ma. Ak by mi povedal, že chce otvorený vzťah, tak by som asi šiel do toho. Nie kvôli sebe, ale preto, že som ho miloval. Po polroku som jeden večer našiel u neho domáci HIV test. Spočiatku som nechápal, na čo to má, veď sme boli spolu na testy. Docvakli mi to, až keď som sa vrátil domov. Na druhý deň som došiel za ním neohlásene. V byte mal party – gangbang," rozprávam o svojej minulosti bez emócií, akoby to bol dej nejakého filmu. "Nechcel sa so mnou rozísť. Vraj mu stačím vo chvíľach, keď sa potrebuje spraviť. To bolo poslednýkrát, čo som niekomu uveril."
"Možno sa to teraz zmení. S Edom ste vyzerali na parkete ako pár," pripomenie mi včerajšok Adam, pričom sa Maroš zatvári čudne.
"Pozval som ho na večeru, dúfam, že to nevadí," oznámi Erik.
S otvorenými ústami pozerám na svojich spolubývajúcich. To, že nikdy nepočúvajú, čo im poviem, mi je už dávno jasné, ale ešte sa nestalo, že by ma chceli dať dokopy s niekým. Mal by som im vynadať za to, čo spravili, ale nemám na to náladu.
Aj keď som nasratý na chalanov, nedá mi a zasnívam sa. Predstavujem si nás s Edom spolu. Či už na večeri pri sviečkach, na gauči pred telkou, na prechádzke v lese, na bicykloch, štrikujúc na posteli. Nahlas sa zasmejem nad štrikovaním, lebo som to nikdy nerobil a ani sa nato nechystám.
"Len, aby si bol v obraze, je bisexuál a má priateľku. Včera boli spolu v klube. Hľadá si k priateľke aj priateľa," povie Maroš.
Zvonček zazvoní a chalani nechávajú na mňa otvorenie dverí. Viem, kto stojí na druhej strane. Prvé, čo uvidím, keď otvorím, je kytica červených ruží. Nedokážem prehovoriť, iba sa usmievam. Zavediem ho do obývačky, kde chalani pripravili stôl. Na chvíľu nechám Eda s chalanmi, kým skočím pre vázu. Zrazu zisťujem, že netečie iba voda do vázy, ale aj mne stekajú slzy po tvári. Nerozrevem sa úplne, ale určite mi je ľúto toho, čo musím spraviť. Neviem, či dokážem byť tretí vo vzťahu, a skúšať to momentálne nebudem. Ale najprv si vychutnám aspoň jeden večer s osobou, s ktorou som sa ako tak zblížil za posledné roky.
Další ze série
Autoři povídky
blog: bjbass.home.blog
IG: bjbassofficial
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
Ale pokračování by bylo asi dost zajímavé. Páčilo sa mi. Jo, je to fakt dobrý, líbilo by se mi to dál, ale vím, že je to těžké. Zdravím!
Po tomto určite ešte nejaké poviedky dopíšem (mám ešte zopár rozrobených).