- Darknes26
Nevím, kde bych začal můj příběh. Je trochu rozsáhlý a myslím si, že i dokonce dost dlouhý, takže nezůstane jen na jednom listu papíru. Asi bych napsal na začátek: Milý deníčku, stalo se mi něco úžasného a stále a stále na to myslím.
Byl jeden chladný den a já jsem seděl klasicky doma a koukal se z okna, jak je venku lezavo a poprchává. Má nálada nebyla zrovna moc dobrá, protože tyhle dny moc nemusím, tak jsem se odporoučel ke gauči a položil se na něj. Samozřejmě jsem otevřel mobil a projížděl jsem Tiktok, Instagram, Facebook a ostatní sociální sítě. Jo, jinak mimo jiné, zapomněl jsem se hned v úvodu představit, jmenuji se Jakub, to jméno moc nemusím, ale co už, naši mi ho dali, tak s tím musím žít.
Ale abych neodbočoval od tématu. Projíždím tak sociálními sítěmi a najednou narazím na mého spolužáka ze střední, Daniela. Když jsem s ním chodil na střední, tak jsme zrovna kamarádi nebyli, spíš to bylo jen potkávání na chodbách a občasné „ahoj“ a „ahoj“. No ale byl moc hezkej, urostlej, sportovně vyrýsovanej, špinavej blond, zelený oči – prostě dokonalost. A nebyl bych to já, kdybych si ho nepřidal do přátel, protože vím, že na střední Instagram neměl. Jelikož měl soukromý účet, tak jsem musel počkat na schválení. V ten den mi přálo štěstí a Dan to přijal hned během dvou minut.
Samozřejmě jsem byl rád a hned jsem lustroval jeho fotkama, mezi kterými byly fotky z fitka a fotky u zrcadla do půl těla s jeho vyrýsovanou postavou. Když jsem si ho tak prohlížel, cítil jsem mezi nohama, jak mi v trenkách roste boule, a můj penis se pomalu a jistě začal zvedat. Dlouho jsem si to nedělal, takže jsem byl dost nadržený, takže při pohledu na jeho fotku to šlo rychle a můj osmnáct centimetrů dlouhý penis byl v pozoru. No, ale když už jsem měl chuť, že si ho vezmu do ruky a začnu si ho pomalu honit, tak se z mobilu ozvalo „cink“, a co se nestalo – najednou se mi v upozorněních objevila od Dana zpráva.
„Ahoj Kubo, ty jo dlouho jsme se neviděli, jak se vede? Zrovna jsem v Plzni, nechceš se sejít?“
Chvilku jsem váhal, zda mu mám vůbec odepsat, ale nakonec jsem mu napsal:
„Ahoj Dane, nevím, nechci vyrušovat, určitě máš dost povinností, tak to necháme asi na jindy, ne?“
No a v okamžiku přišla další zpráva:
„Ne, jsme s kámošema v Baru, tak se klidně můžeš zastavit, jestli chceš? Přece jen jsme se dva roky neviděli.“
V hlavě mi to začalo šrotovat a hádat se moje ‚jo‘ a ‚ne‘ dohromady mezi sebou, až jsem mu napsal, že se s ním teda sejdu. Rychle jsem si dal sprchu, asi tisíckrát jsem se převlíkl do jiného, udělal si vlasy, no a co si budeme povídat, xkrát mě napadlo, že to zruším, ale nakonec jsem vyrazil. Bydlím kousek za Plzní, ale do centra to je jen poměrně dost zastávek hromadnou dopravou.
Vystoupil jsem z autobusu a rovnou jsem se vydal směrem k baru. Dovnitř jsem vešel celej rozklepanej a nervózní a najednou jsem uviděl Dana sedět u stolu s kamarádama, on v celé své kráse… V tu chvíli jsem musel vypadat asi jako totální hlupák, protože jsem se totálně zasekl.
Došel jsem k jejich stolu a pozdravil:
„Ahoj Dane, zdravím, kluci…“
Dan se zvednul, objal mě a poplácal mě po zádech.
„Chlape, ty vypadáš dobře!“ řekl mi a postupně mě seznámil se svýma kamarádama.
Bavili jsme se různě o tom, kam jsme se dostali na vejšku a prostě takový ty věci po tom, co se dva roky od střední nevidíte. Dan mi ukázal fotky sebe a své přítelkyně, to mě docela zarazilo, teda ne úplně zarazilo, ale spíš mě to mrzelo, říkal jsem si, že bych ho mohl klofnout, ale věděl jsem už od střední, že ten kluk píchá jednu za druhou. Tak jsem mu jen tak pokyvoval, občas jsem mu něco řekl, ale jinak jsem nedokázal necivět na jeho vypracované tělo, které bylo přes triko dobře vidět, a hlavně boule u kalhot, které měl tak upnuté, že se tam rýsovalo něco velkého. Když se mi díval do očí, tak jsem vždy tak blbě otočil hlavou, že to vypadalo, jako bych měl záškuby.
Po několika pivech a pár panácích jsem potřeboval na záchod, tak jsem se zvedl a šel na pány. Postavil jsem se k pisoáru, vyndal nádobíčko a začal chcát. Výhoda byla, že vedle mě nikdo nestál, jinak by mi to ani nešlo. Ale co jsem nechtěl, tak se stalo – někdo přišel a stoupl si vedle mě, tím pádem mi zarazil chcaní.
„Ty jsi dobře vyspěl, koukám, od tý doby, co jsme se poznali, když nám bylo šestnáct,“ ozvalo se vedle mě. Samozřejmě, kdo jiný to mohl být než Dan!
Přejel jsem očima nahoru, protože já jsem byl 179 centimetrů vysoký, sportovní postava a tmavé vlasy s modrýma očima, ale proti jeho 195 centimetrům jsem byl skřítek.
„Jo no, to jo, tak přece jen je to šest let po střední, teď oba na vejšce, a hlavně nám je dvaadvacet, že?“ odpověděl jsem mu, lehce se usmál a pak jsem se podíval směrem do pisoáru a snažil se dovychcat. Jenže vtom jsem uviděl, co je vedle: Danovo péro mohlo mít tak dvacet dva centimetrů, vypadalo jako druh nějakého hada – krásné, dlouhé, silné péro.
Když jsem si uvědomil, že zase civím, tak jsem radši oči od jeho péra odtrhnul a zadíval jsem se před sebe.
„To jo, strašně to uteklo, vím, že jsme se moc nebavili, ale je fajn potkat známou tvář. Hlavně i já jsem se strašně změnil. Usadil jsem se, zmoudřel, uklidnil se, aspoň doufám.“ S pohledem na mě mi řekl, jak je vlastně teď úplně jiný a zdá se dokonalý člověk, a to mu ani neberu, byl dokonalý, byl přímo nádherný.
„A jej, něco se ti překrvuje,“ dodal a podíval se s úsměvem na mě. Já v tu chvíli nepochopil, co tím myslel, až jsem sám ve své ruce ucítil, jak je můj pták tvrdej jak kámen a pořádně mi v něm cuká.
„Ježiš, ty kráso, nevím, co se stalo, asi jsem už nalitej a nějakej nadrženej, měl bych si vrznout s nějakou…“
Dan nevěděl, že jsem gay, tak jsem mu musel zalhat a vymyslet si takovou absurdní ptákovinu, jakou jsem ze sebe vychrlil.
„To je v pořádku, taky se mi stane, že se mi postaví, třeba když jedu v autobuse a mám kraťasy, tak z ničeho nic se mi postaví, a to třeba hned před zastávkou, kde mám vystupovat.“
Neřekl jsem nic, to, co mi Dan teď prozradil, se mi stává taky, ale to je asi úplně jiná situace, když si držím teď tak jednadvacet centimetrů stojatou kládu v ruce z důvodu, že jsem celej nadrbanej z Dana.
„Jo, no, to se mi stává taky, ale je mi teď trapně.“
Poplácal mě po zádech a zasmál se:
„Prosím tě, nic si z toho nedělej, když potřebuje, tak potřebuje.“
Jeho poznámku jsem nepochopil, ale i tak jsem se jí zasmál, naštěstí se mé péro vzpamatovalo a slehlo, tak jsem ho rychle zastrčil, spláchnul a šel si umýt ruce. Oba jsme se s Danem vrátili na svá místa a večer už probíhal poklidně. Byl jsem trochu v náladě, samozřejmě jako všichni ostatní.
Hodiny uběhly tak rychle, že jsme všichni zaplatili a odebírali se každý svým směrem. Já vycházel s Danem jako poslední, loučili jsme se, když v tu ránu z něj vypadlo: „Ty jo, ty to máš vlastně daleko, co? Já bydlím teď tady, dvě ulice odsud v bytě, tak jestli chceš, můžeš jít ke mně, není to nic velkého, ale mám velkej rozkládací gauč, tam se dva vyspíme.“
Nevěděl jsem, co dělat: buď jeho nabídku odmítnu a půjdu dálku pěšky, anebo půjdu k němu a strávím noc u něj.
„Když ti to nebude vadit, tak půjdu s tebou.“ Ta věta ze mě vyletěla jak tryskáč.
„Nevadí, jak říkám, mám tam velkej gauč, tam se oba vejdeme.“
Vyrazili jsme tedy k němu, došli jsme tam asi za deset minut. Vyzul jsem si boty, pověsil bundu a vydal jsem se za Danem. Byt nebyl velký, kuchyň a obývák, který měl zároveň jako ložnici, ale pro studenta dobrej byt.
„Jestli chceš, Kubo, tak se jdi vysprchovat, připravil jsem ti v koupelně osušku.“
Přikývnul jsem, cejtil jsem se z baru dost zpocený, tak jsem se šel rychle vysprchovat. Věci, kromě trenek, které jsem si nechal na sobě, jsem nechal na pračce.
Když jsem vylezl ven, tak Dan tam stál v bílých boxerkách Nike, ve kterých se boulelo jeho velké péro, ale to nebylo vše. Jeho tělo pokryté svaly se na mě usmívalo, měl jsem chuť k němu přijít a pořádně ho chytit a jeho svaly mu promasírovat. Najednou se ke mně otočil zády a ohnul se do spodního šuplíku pro nové boxerky, ta prdelka krásná vysportovaná se na mě usmívala.
Vtom se ke mně otočil, usmál se a pronesl: „Hele, rozestlal jsem, tak si klidně lehni, já jsem za chvilku u tebe.“
Kývnul jsem… A vtom co neudělal? Přede mnou si sundal své boxerky, které hodil do jakéhosi koše na prádlo, a najednou přede mnou stál v celé své kráse. Velké, mohutné, houpající se koule a o to větší houpající se péro. Jak říkám, v ten okamžik jsem se zamiloval, moje tělo se třáslo, moje péro opět hlásilo přísun krve a moje hlava, ta měla uvnitř obrovský ohňostroj. Dan vypadal jak sparťan, muž, na kterém se rýsuje každičký přírodně vydřený sval, ne žádná umělotina.
Prohrábl se ve vlasech a usmál se na mě, začal jsem pomalu, ale jistě roztávat jako ledovec.
„Jestli chceš pití nebo něco k jídlu, tak si klidně vem, vůbec se neboj.“
Stoupnul si přede mne a začal mi ukazovat nahej, kde co je. Ruce jsem měl při těle a v jednu chvíli, jak se natahoval, aby mi ukázal, kde je pečivo, tak jsem cítil, jak se jeho obří péro dotklo mé ruky. V tu chvíli jsem měl chuť jeho péro chytit a začít si s ním hrát, ale na to jsem neměl odvahu, a hlavně jsem věděl, že Dan preferuje ženský.
Dan se nakonec odebral do sprchy a já si udělal jen vodu do sklenice a šel jsem si lehnout na gauč. Lehl jsem si, něco jsem zkontroloval na mobilu, samozřejmě můj pták byl v pozoru a cukalo mi v něm. Po chvilce samoty se ale vrátil Dan, opět nahý, a já se na něj koukal, kde nechal čisté boxerky.
„Tak byl to fajn večer, Kubo, rád jsem tě viděl, doufám, že to zase někdy zopakujeme,“ řekl mi a začal se pod dlouhou společnou peřinu rvát úplně nahý.
Určitě věděl, že já na sobě mám trenky, protože najednou pronesl:
„Ty spíš v trenkách, to přece né, ne?“ Usmál se a podíval se na mě tak vážně: „Měl bys ho větrat, koukej si to sundat, tady jsem pánem domu já.“
Když pán domu zavelel, tak jsem si na jeho rozkaz trenky sundal taky a oba dva jsme vedle sebe pod tou obrovskou dekou nebo peřinou leželi úplně nazí. Byl jsem strašně nervózní! Ten pocit, že vedle mě leží někdo, koho miluju od prváku a kdo je úplně nahý, a slyšel jsem, jak lehce oddechuje a jak z něj sálá teplo… Byl jsem zároveň nervózní, ale i nadrženej, moje péro opět hlásilo pozor a bylo do sekundy nahoře.
V tu chvíli jsem si říkal, zda to byl vůbec dobrý nápad, proto jsem se rychle otočil k Danovi zády a pronesl jenom: „Dobrou, Dane.“
On ale neodpověděl, proto jsem usoudil, že asi zřejmě únava a alkohol udělaly své a Dan usnul. Po asi pěti minutách jsem ale na svém stehnu něco ucítil, něco, co se lehce klepalo a co bylo zároveň lehce studené. Všude tma samozřejmě, ale pak ten pocit byl ještě silnější – a uvědomil jsem si, co to je! Byla to Danova velká dlaň, která mi právě jela po mém stehně až nahoru k trupu… a pomalu přejela dopředu na moje vypracované břicho a začala mě tam hladit. Zůstal jsem jak zaseklej, když jsem cítil Danovy dotyky na mém nahém těle, to nebylo ale vše… Za chvilku jsem cítil na svém krku teplý vzduch, vzduch, který vycházel z Danových úst, která mě začala pomalu a jemně líbat na krku. Jeho ruka přejela na má prsa a to vše završil tím, když si mne tou rukou přitáhl k sobě a na zadku jsem cítil jeho velkého ptáka. Ptáka, který byl v pozoru, ptáka, který mi po zadku pomalu přejížděl.
Nevydržel jsem to a otočil jsem se k němu.
„Dane, co to děláš, vždyť máš přítelkyni.“
Nedostal jsem od něj žádnou odpověď, jen mi přiložil prst na pusu a pak si přitáhl moji hlavu a začal mě něžně líbat. Druhou rukou si mě přitáhl k sobě tak, že jsem cítil, jak se naše péra společně dotýkají. Nechápal jsem to, ale opětoval jsem vše, co přišlo, touha ve mně už dál nepřemýšlela a začala hrát svoji roli. Líbal jsem Dana tak silně, jak to šlo, cítil jsem, jak se naše jazyky spojují a odpojují, a zároveň dotyky jeho rukou na mém těle, na zádech a na zadku… Sem tam mi prstem zajel do dírky a několikrát v ní prstem zakroužil. Bylo to něco úžasného, občas jsem silně vydechnul vzrušením.
Dál mě intenzivně líbal, ale ne jen na rtech, ale i na krku, a pomalu jel níž a níž, až mi líbal bradavky, které se mi hned postavily. Toho on si samozřejmě všiml, tak mě sem tam do jedné z nich kousl a já slastí zapištěl jak malá vlhká kurvička.
Svými ústy pokračoval dál po celém obvodu břicha, až se dostal k mému stožáru. Opravdu, mé péro v tu chvíli bylo jak anténa, které se Dan začal věnovat… Nejdřív to byly polibky po obvodu, jazykem občas přejel přes žalud, který byl odhalený, protože mám obřízku, a i mým plným koulím se věnoval, jednu vzal občas do pusy a pěkně ji polaskal.
Nakonec jsme oba nazí leželi na gauči, Dan u mého péra, které vzal silně do ruky a po chvilce do úst a pomalu mě začal kouřit. Kouřit tak, že jsem byl překvapen, že mu to jde, nasával mě, lízal mi žalud a sem tam si můj penis strčil až do krku tak, že se až začal lehce dávit… Ale šlo mu to, kouřil mě tak silně, že jsem slastí vzdychal a sténal a cítil jsem, jak mi v ptákovi pulzuje tak moc, že jsem musel Dana odstrčit.
Položil jsem ho na záda a podíval se mu do očí, pak jsem sklonil hlavu a pomalu jsem začal líbat a lízat jeho hrudník. Jednou rukou jsem si hrál s jeho bradavkou, a jelikož jsem na něm seděl, tak jsem mu ptáka masíroval svým zadkem. Samozřejmě jsem nechtěl zůstat jen u hrudníku, byl jsem nadržený na to jeho obrovské silné péro, ke kterému jsem přejel a začal jsem ho olizovat, jako by to bylo lízátko. Občas jsem se podíval od jeho péra Danovi do obličeje, ruku měl pod hlavou, propínal slastí tělo a užíval si ten okamžik, který právě probíhal. Sál jsem ho, lízal jsem mu jeho obří žalud, dokonce i jeho pytel jsem si vzal do pusy a laskal ho, jak kdyby to bylo něco dobrého, sladkého. Ten okamžik byl nepopsatelný, oba jsme vzdychali, oba jsme si užívali ten moment.
Po chvilce kouření jsem cítil, jak Danovi v péru cuká, tak jsem ho vyndal z pusy, podíval jsem se na něj a přejel nahoru zpět k jeho nádherným ústům a začal jsem ho opět líbat. A hladit po těle, ale to nebylo vše, byla to jen předehra, po které následovala ta pořádná hra. Posadil jsem se na jeho nohy, podíval jsem se na něj, naslinil jsem si ruku, kterou jsem si projel svůj už tak vlhkej análek, a tou samou rukou jsem Danovi přejel po ptákovi, kterého jsem si za chvilku pomalu soukal do své nadržené dírky. Ze začátku to docela bolelo, nikdy jsem ve svých útrobách neměl nic tak velkého, ale i tak se tam vešel. Hekal jsem samou slastí, už jen když do mě vjížděl, a co teprve potom, co ve mně byl a začal pomalu přirážet… Každý příraz bolel méně a méně, až to nebolelo vůbec a já si užíval to, jak mě mrdá, jak mi vymrdává můj vlhký análek.
Zaklonil jsem se dozadu, položil si jeho ruku na svůj zpocený hrudník a svou rukou jsem si začal leštit péro.
„Jo, Dane, jo, přidej, vymrdej mě, Dane!“
Jen jsem to dořekl, tak si mě Dan hodil na čtyři, já se opřel o opěradlo gauče a on do mě začal narážet jak rozzuřený býk. Já si to moc užíval, mám rád drsný sex, který mi něco dává. Bylo vidět, že i Dan si to užívá, protože s každým přírazem bylo slyšet jeho nadržené povzdechnutí. Kdyby tak mohl tenhle večer být nekonečný, povzdechl jsem si a hekal jsem jak o život, když Dan a jeho mohutné péro ve mně jezdilo jak lokomotiva.
Za chvilku jsem ale cítil, jak sebou Dan začal škubat, a po chvilce jsem i ve své prdelce cítil pocit tepla a tlaku od toho, jak do mě Dan začal svým pérem stříkat. Bylo to krásné, bylo to něco tak neskutečného!
Po svém výkonu položil své tělo na má záda a pomalu vydechoval, pak si mě otočil, vzal mé péro do pusy a začal mě kouřit tak šíleně, že jsem se mu po chvilce udělal do pusy a cítil jsem, jak všechno mé teplé sperma polyká.
Ta noc jak dobře začala, tak i dobře skončila, oba dva jsme vedle sebe ulehli a vzdychali jsme. Přitulil jsem se k němu a v objetí jsme oba dva usnuli.
Kdyby to tak ale mohlo pokračovat i ráno! Když jsem se totiž probudil, Dan nikde. Na gauči vedle mě ležel vzkaz:
„Promiň, nevím, co to do mě vjelo, asi jsem byl hodně opilý, moc se ti omlouvám! Musel jsem si jít zaběhat, až se vrátím, tak doufám, že už u mě nebudeš.“
To mě teprve položilo. Takový krásný večer – a takové hořké probuzení. Co jsem měl dělat, oblékl jsem se, odešel z jeho bytu a jel domů. Samozřejmě že mě to trápilo, ale zároveň jsem byl nadšenej, že se to všechno stalo.
Uplynul týden. Zapípal mi mobil, říkal jsem si další nudná zpráva. Když jsem ho zvedl, byl jsem v úžasu, psal mi Dan:
„Nevím, co to se mnou je? Nevyznám se v sobě. Ale chtěl bych to zkusit znovu!“
Na jednu stranu mě ta zpráva nepotěšila, zkusit? V hlavě jsem si řekl, copak jsem nějaký pokusný zvíře? Ale pak se ozvala druhá stránka, ta, která Dana milovala, ta, která byla nadržená z jeho těla, z jeho ptáka. A proto si tuto zprávu nechám otevřenou a budu ho napínat, a kdo ví, třeba tenhle skvělý sex proběhne znova…
P.S.: Doufám, že se vám bude povídka ze série Protiklady líbit. Přeji vám dobré počtení. Zanechte prosím hodnocení a komentář, moc děkuji.
Další ze série
Autoři povídky
Jsem kluk který rád píše. Jedna z mých překážek je ale DIS problém s čárky ve větách nebo i a y. I to mě ale neodradilo od toho abych psal a ukázal co v sobě mám.
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
A taky nikde není řečeno, že vypravěč je Plzeňák, že.
Každopádně mu držím palce, aby svůj příběh dovyprávěl.
A.. jak to teda dopadne s tím napínáním? Bude další kolo? To jak se zachoval bylo dost zdrcující, by mě to odradilo, ale po tý zprávě bych jenom malou chvilku napínal, ale chtěl bych to. Snad v tom není nějaká bouda...