• Marek
Stylklasika
Datum publikace18. 2. 2015
Počet zobrazení3320×
Hodnocení4.62
Počet komentářů0

Na ten večer v Súdžou iste nezabudnem. Nie, nebol to sex s Liangom. Milovali sme sa. Ja som mu dal svoje telo a on mne to svoje. Užívali sme si, ako keby nebol ďalší deň. Po prvom milovaní sme dlho ležali vedľa seba bez pohnutia a pozerali si do očí. Potom sme sa rozprávali. O ničom. O všetkom. O tom čo bolo a čo sme zažili. Liang mi rozprával o tom, ako vyrastal v Tjandžin a štúdiu v Šanghaji. O tom ako s bratom Šiangjuom spolu bývajú a študujú na univerzite. Ja som hovoril o Slovensku a Európe. Bolo to krásne prirodzený rozhovor, kde som cítil vzájomnú otvorenosť medzi nami. Ešte v ten večer sme sa znova milovali. Už to nebolo také živočíšne a prudké, ale malo to viac citu. Neveril som, že to dokážem znova cez noc. A znova. Keď sme úplne vyčerpaní zaspávali vedľa seba, bolo skoro pol štvrtej ráno. Nemohol som tomu uveriť, keď mi potom zazvonil budík o siedmej ráno. Ledva som sa vytiahol z postele a mal som problém udržať oči otvorené. Liang to zvládal lepšie, ale ja som celé doobedie bol ako mátoha. Bol to naozaj pekný výlet a prostredie bolo krásne. Len ja som mal problém vnímať okolie. Ďalšiu noc som tvrdo spal a ráno som sa prebudil úplne svieži, keď ma zobudil Liang s čerstvými raňajkami priamo do postele. Krásne som si to užil. Raňajky aj Lianga. To je asi to najkrajšie možné ranné cvičenie, ktoré vám rozprúdi krv v žilách. Veď každý hovorí, že ranné aktivity sú veľmi zdravé a napomáhajú zdravotnému životnému štýlu, nie? Ale asi som bol príliš hlasný, keďže sa slečna na recepcii nejako potmehúdsku usmievala, keď som sa odhlasoval z hotela. Mne to bolo jedno. Žiaril som šťastím a bolo mi fajn.

Po návrate do Šanghaja som začal robiť na diplomovke. Štúdium v Ázii je predsa len iné ako u nás. Prednášky a cvičenia sú len cez semester tak, ako býva zvykom. Ale diplomová práca sa rieši po celý rok. Aj počas prázdnin. Veľa toho ale závisí od vášho profesora. Niektorí núti tvrdo pracovať každý deň a vyžadujú dochádzku aj počas víkendov. Našťastie môj profesor Wang nebol tak prísny. Aj keď som musel robiť na diplomovke, cez letné mesiace to bolo voľnejšie. V piatok sa mi ozval Liang, že čo by som povedal na večeru v sobotu u neho doma. A aby som aj prespal. Nadšene som súhlasil. Sobotné dopoludnie som bol ako na ihlách. Dokonca aj pri konzultáciách s profesorom Wangom som ani nevnímal diskusiu, ako som bol zamyslený nad večerom. Z dumania ma vytrhli len záverečné slová tak na dnes končíme, každý vie, čo má robiť" a rýchlo som vstával. Spolužiak Peng Lu do mňa na chodbe drgol lakťom a s úsmevom poznamenal niekto je tu zaľúbený, že?", ale ja som to nekomentoval. Samozrejme že mal pravdu. O štvrtej som stál pred internátom tak, ako som sa dohodol s Liangom. Na moje prekvapenie tentokrát došiel na aute. Bola to klasická Škoda Octavia, len vzadu mala aj znak Šanghaju. Tu v Šanghaji si pred rokmi automobilka Škoda otvorila fabriku a doteraz je veľmi populárna.

Nevedel som, že máš auto," prekvapene som poznamenal, keď som nastupoval ku Liangovi do auta.
To mám spoločne s bratom, my všetko zdieľame," poznamenal s úsmevom a pokračoval, dnes som išiel autom, aby sme si stihli pozrieť nábrežie, keďže je pekné počasie."

Nábrežie rieky je v Šanghaji centrum mesta a zároveň úžasnou promenádou. Volajú ho waitan, ale v angličtine je zaužívaný názov bund. Ten výhľad cez rieky na centrum mesta, kde sa čnejú mrakodrapy, jednoducho milujem. Jediný problém je, že niektoré dni je v Šanghaji taký smog, že to pripomína hmlu a nič nevidno. Dnes bol ale krásny deň a popoludnie sme sa prechádzali na brehu rieky. Okolo šiestej sa začalo stmievať, ale stále bolo cítiť, že mesto sála akumulovaným teplom. Nasadli sme do auta a vyrazili ku Liangovi domov krížom cez obchvat, keďže touto dobou boli v meste zápchy. Počas našej cesty úzkymi uličkami som pozoroval Lianga, ako šoféruje a ako mu tesné tričko krásne zvýrazňuje vypracovanú hruď.

Čo si ma tak obzeráš?", opýtal sa Liang, keď sme vychádzali na obchvat.

Ani neviem, čo to do mňa vošlo, ale položil som mu ruku na rozkrok. Cítil som rastúci tlak ako odozvu na môj dotyk. Tá situácia ma náramne vzrušovala. Videl som ako Liang musí sledovať cestu a má ruky zamestnané šoférovaním. Neodolal som a rozopol som mu zips na nohaviciach. Jeho pýcha sa drala von a postavila ako malý stožiar na počesť jeho túžby. V Liangovej tvári som videl prekvapenie zmiešané so vzrušením. Neodvážil sa odvrátiť pohľad z cesty a mne to dávalo možnosť s ním manipulovať, ako chcem. Jemne som prešiel špičkami prstov od koreňa až po samý vrch, pričom som nespustil pohľad z Liangovej tváre. Jeho kŕčovitý výraz odzrkadľoval vzrušenie, ktoré som cítil pod prstami. Zastal som a čakal na reakciu. Túžba z neho priam vyžarovala a cítil som, ako napína svaly na bruchu. Keď okolo nás prešlo ďalšie auto, odrazu som sa sklonil a vzal jeho pýchu do úst.

Počul som hlboký výdych, keď zacítil teplo mojich úst. Jemne som kýval hlavou hore a dole, užívajúc si jeho bezmocnosť v danej situácii. Môj jazyk jemne behal cez dierku a počul som prerývané vzdychy Lianga. Na okamih využil situáciu a položil jednu ruku na moju hlavu, aby riadil rytmus podľa svojej potreby. Nechal som sa viesť. Cítil som, ako mi Liangova pýcha vniká až hlboko do hrdla a jeho chuť mi zaplavuje chuťové poháriky. Cítil som sa ním úplne pohltený a sústredil som sa len na vzájomnú súhru. Bolo to ako balet, vzájomný tanec dvoch tiel vo víre vášne. Na okamih som zastal a potom som chvíľu intenzívne sal za doprovodu dlhého vzdychu. Jeho svaly sa napínali a cítil som, ako auto zrýchľuje, keď jeho noha pod náporom vášne tlačí na plyn. Postupne som cítil, ako začína pulzovanie v jeho pýchy v mojich ústach, a tak som rýchlo prestal, aby som ho náhodou nepriviedol ku vyvrcholeniu. Videl som, že je na pokraji vyvrcholenia, ale chcel som si nechať viac zábavy na večer. Keď som sa narovnal, Liang prudko dýchal a snažil sa upokojiť. Jeho ruky kŕčovito držali volant a po červenej tvári sa mu kotúľali kvapky potu.

Tak za toto si ešte večer užiješ," vyhrážal sa s úsmevom na tvári.
Sľubuješ?" dobiedzal som.
Ani nevieš ako," vyhlásil s úškrnom a viac to nerozoberal.

Liang býval v staršom tehlovom dome na treťom poschodí. Centrom malého bytu bola kuchyňa, ktorej dominoval veľký jedálenský stôl. Z kuchyne sa viedli zasúvacie dvere do izby Lianga alebo do izby jeho brata Šiangjua. Ten teraz sedel za stolom spolu so svojou priateľkou Li. Bolo to milé plaché dievča, ktoré však nevedelo dobre po anglicky, a tak sme spolu prehodili len niekoľko zdvorilých viet počas večere. Na večeru urobili Liang a Šiangju hojkoro, teda bravčové nakrájané na tenké pásiky a opečené na panvici spolu so zeleninou. Počas varenia som si viac obzrel Šiangjua. Od Lianga som vedel, že je o tri roky starší od neho, ale nevyzeral staro. Mal tie isté veľké oči a širokú tvár. Oproti Liangovi bol vyšší, bol širší v ramenách a mal viac vyšportované telo. Vyžarovala z neho energia, radosť a chuť do života. Viem si predstaviť, čo na ňom dievčatá videli.

Po večeri Li povedala, že už je neskoro, a Šiangju vyhlásil, že ju ide odviesť domov. V priebehu desiatich minút odišli a začul som zvuk štartujúceho auta pred domom ohlasujúceho odchod dvojice. Liang ma odviedol do svojej izby a požiadal ma, nech tam počkám, kým narýchlo odloží riad z večere. Tých pár minút som si krátil obzeraním modelov lietadiel položených na poličkách, ktoré lemovali miestnosť.

„Brat sa nečudoval, že si prišiel s kamarátom na večeru?" opýtal som sa cez plece.
„Nie, brat o mne vie, že mám radšej chlapcov ako dievčatá," ozvalo sa za mnou z kuchyne.
„A vlastne aj keď teraz chodí s Li Jun, tak predtým tiež mal chvíľu priateľa," pokračoval.

V duchu som sa podivil nad vzájomným putom a úprimnosťou, ktorá medzi bratmi očividne vládla. Ani som nepočul, kedy prišiel, len ma zozadu objal a pobozkal na krk. Cítil som jeho ešte mokré ruky na svojom tele. Chladili ma a rozpaľovali zároveň. Otočil som sa a začal ho vášnivo bozkať na ústa. Boli sme sami v byte a prostredie jeho izby mi dávalo dojem vstupu do jeho najtajnejšieho súkromia. Nemohli sme sa od seba odtrhnúť a bozkávali sme sa, ako keby už nebolo ďalšej chvíle. Cítil som, ako jeho ruky putujú po mojom tele a rozopínajú mi nohavice. Tie mi padli k členkom, ale to už jeho ruky zašli pod tričko a hladili moje telo. Postupne ma tlakom rúk navigoval smerom ku posteli, na ktorú sme sa zvalili vo vzájomnom objatí. Tentokrát som sa mu poddal a nechal som ho nech preberie kontrolu. Po tom ako mi dal dole tričko, ma začal vášnivo bozkávať na krku a hrudi. Prisal sa mi na bradavku a ja som od slasti zalapal po dychu. Nevedel som, že som tak citlivý. Aj keď to iste bolo vzrušením, ale slasť z jeho bozkov ovládla moje telo. Cítil som, ako jeho jazyk postupuje smerom nadol a krúži okolo môjho lona. Až potom sa prisal na môj kolík, ktorý sa dožadoval pozornosti. Prudko som vydýchol a začal som vzdychať v harmónii s pohybmi jeho hlavy. Očividne sa sústredil, aby mi urobil dobre, a darilo sa mu to. S tichým mľasknutím sa odpojil a jeho jazyk zamieril nižšie. Kým jeho ruka mierne hladila moju pýchu, jeho jazyk začal skúmať územie okolo mojej dierky. Bez varovania sa jeho tvár tam zaborila a cítil som, ako do mňa preniká jeho jazyk. Oddával som sa tomu pocitu. Dráždilo ma to a chcel som viac. Nemohol som to nechať tak. Odtrhol som Lianga od seba so slovami stačilo, už nie".

Nepáči sa ti to?" opýtal sa udivene Liang. Nechcel som mu ublížiť.
Je to krásne, ale ja už chcem naozaj cítiť teba," a siahol som na jeho pýchu.
Neboj sa, dnes budeš mať dvakrát viac slasti, ako si čakal," odvetil a znova položil hlavu medzi moje nohy. Jeho prsty zároveň urobili ten jeho magický trik na mojej pýche. Pod jemným tlakom prstov som cítil príval nesmiernej slasti, ktorá akoby ochromovala moje telo. Chcel som vyvrcholiť, aby to skončilo. A chcel som, aby to trvalo donekonečna. Moje telo sa krútilo v záplave slasti ako pri neutíchajúcom vyvrcholení. Telo sa mi prehýbalo od kŕču vyvrcholenia, ktoré neprichádzalo. Zrazu prestal a ja som mohol klesnúť na posteľ.
Zober si ma už," prosil som ho, vstúp už do mňa."
Čakal a tým ma ešte viac dráždil.
Prosím!" nariekal som.

Pocítil som, ako prešli prsty s gélom cez moju dierku, a potom zacítil tlak jeho kolíka. Bez problémov do mňa vstúpil, keďže ho moje telo očakávalo. Pomaly zasúval, až kým nebol vo mne celý. Potom zastal a nechal, nech si zvyknem. Priľahol ma a začal bozkať. Oddával som sa jeho bozkom a hladil po chrbte. Potom sa narovnal. Jednu nohu som mu položil na rameno a druhou som ho objímal okolo panvy. Liang sa začal pomaly pohupovať a ja som sa nechal unášať slasťou. Privrel som oči a cítil jeho bozky na nohe. Spoza privretých očí som však postrehol nejaký pohyb. Otvoril som oči a videl, ako v otvorených dverách stojí Šiangju a s úsmevom nás pozoruje. Najprv ma prepadla panika, ale keď som sa obrátil na Lianga, ten ma upokojoval.

To je v poriadku. On o nás vie."

Šiangju však miesto toho, aby zatvoril dvere a nechal nás osamote, vstúpil do miestnosti a pristúpil k posteli. Liang pokračoval v pohyboch bokmi, ako keby sa nič nedialo. Jednou rukou však objal Šiangjua a prisal sa mu na ústa. Videl som, ako sa ich jazyky spojili v tanci vášne. Šiangju začal Lianga hladiť po pohybujúcom sa tele a prešiel rukou na mňa. Bol som zmätený. Liang a Šiangju sa tvárili, že všetko je presne tak, ako má byť. A slastné pocity Liangovho kolíka, ktorý sa vo mne pohyboval, mi nedávali možnosť myslieť na nič iné ako na to vzrušenie a slasť. Ten pocit šťastia mi nedával šancu myslieť, ale len prijať, čo sa deje tak, ako to je. Šiangju spustil nohavice a videl som, ako jeho pýcha stojí na znak túžby po láske. Pristúpil ku mne a jemne svojim kolíkom prešiel po mojej tvári. Ešte stále som váhal, ale Šiangju jemne zatlačil na mojich perách a začal ho zasúvať do mojich úst. Prijal som ho a začal jemne sať. Z úst Šiangjua unikol tichý vzdych a jeho boky sa začali pomaly pohupovať.

Tak je to správne", povedal Šiangju, veď ti braček nevravel, že mi dvaja všetko zdielame?"
Potom mi pevnejšie uchopil hlavu a sám začal prirážať tak, ako to cítil. Napriek okolnostiam som zistil, že sa mi to páči. Tak ako som si užíval ovládanie Lianga na diaľnici, tak som sa teraz nechal ovládať nimi. Liang do mňa prenikal a uspokojoval sa, kým jeho brat si užíval so mnou na druhej strane. Šiangju sa so zavretými očami sústredil na seba a cítil som, ako sa jeho pýcha rázne pohybuje v mojich ústach. Bol som ako hračka, s ktorou si užívajú. Pozrel som sa na Lianga a videl som, ako priviera oči a sústredí sa na pohyby ktoré hlboko prežíva. Pohyby bokmi sa stávali stále nástojčivejšie, dožadovali si pozornosť a Liang zvyšoval silu prírazov. Pomaly to na neho prichádzalo. Posunul som ruku, aby som si chytil svoj kolík a vyvrcholil spolu s Liangom, ale cítil som, že mi ju niekto chytil. Zdvihol som oči a videl som, ako sa na mňa upiera pohľad Šiangjua. Naklonil sa ku mne a mal som dojem, ako keby ma chcel pobozkať. Miesto toho minul moje pery a zamieril k môjmu krku. Cítil som jeho vôňu a jeho vlasy mi pošteklili na perách.

„Ešte nie, kamarát, to by bolo priskoro. Ešte si musíme užiť," povedal mi tíško do uška. Jeho kolík vykĺzol z mojich úst, Šiangju ustúpil pol kroka vzad ale nepustil moju ruku. Liang si nás nevšímal a sústredil sa na seba. Jeho šialené prírazy vo mne vyvolávali rozkoš a s každým dopadom jeho tela zo mňa vyrazil slastný vzdych. Liang sa na mňa nahol a priľahol ma telom. Jeho ruky ma chytili za ramená a tuho stískali, kým sa jeho pozornosť sústredila na pohyby bokov. Chcel som ho uspokojiť, tak veľmi som cítil z neho túžbu smädu po ukojení. Bol som bezmocný pod váhou jeho tela, ale aj tak som sa mu chcel poddať a dať mu, po čom túžil. Z úst mu vychádzali tiché vzlyky a ja som mu zašil rukou do vlasov. Jeho hlas pomaly prechádzal do hlasnejších povzdychov ako vždy, keď sa blížil vrchol. Zrazu som cítil, ako ma začal prudko stískať v náručí, a jeho pýcha vo mne hlboko zastala. Cítil som, ako vo mne pulzuje. Liang otvoril oči a dal mi bozk na ústa. Jeho jazyk zakmital v ústach a zmizol. S hlbokým povzdychom zo mňa Liang vystúpil a prevalil sa na bok. Prišil na neho pocit uvoľnenia, zachichotal sa a s privretými očami sa na mňa pozrel. Pohladil som ho na tvári, ktorá sa ešte červenala po nedávnej námahe.

Ucítil som hladenie po nohách. Sklopil som zrak a uvidel Šiangjua, ako prechádza okolo postele a postupne hladí moje telo. Ešte stále som bol vzrušený a neuspokojený. Moja túžba po ukojení prekonávala všetky zábrany a prekážky. Nemyslel som. Cítil som telom. Celé moje telo sa snažilo vnímať okolie v očakávaní vecí budúcich.

„Otoč sa," povedal Šiangju autoritatívne a mňa ani nenapadlo, aby som neposlúchol. Obrátil som sa a postavil na všetky štyri. Pocítil som, ako mi prešiel rukou po chrbte. Jemné pohladenie a nič viac. Potom ďalší dotyk na stehne. Nevidel som, čo je za mnou, a to ma vzrušovalo ešte viac. Jeho ruky ma uchopili pevne za boky a ucítil som, ako jeho pýcha tlačí na vstup. Stačil jemný tlak a Šiangju do mňa poľahky vkĺzol. Mal som pocit, že je ešte väčší ako jeho brat, a cítil som ho, ako keby zasahoval až niekam k žalúdku. Nečakal, kým si zvyknem, a hneď začal prirážať. Rýchlo a žiadostivo. Počúval túžbu, ktorú v sebe cítil. Obzrel som sa a ponad rameno som videl, ako má Šiangju zatvorené oči a zaklonenú hlavu. Bol ticho, ale jeho prerývané dýchanie dávalo znať, že sa snaží dosiahnuť, čo jeho túžba žiada. Pohupoval telom, ako keby ho kontrolovalo. Prameň vlasov mu pri kolísavom pohybe spadol do čela a dodával mu trocha detský výzor. Potom sa nahol na mňa a rukami sa oprel o posteľ. Cítil som pri uchu jeho horúci dych. Jeho prírazy boli ešte silnejšie a ja som sa musel oprieť o stenu pred sebou, aby som sa udržal na kolenách. Chcel som si siahnuť na svoju pýchu, ale keby som sa o to čo len pokúsil, tak ma tie silné prírazy hneď pošlú dole. Zrazu som videl, ako Liang vkĺzol pod mňa a posúva hlavu k môjmu rozkroku. Privrel som oči a cítil, ako berie moju pýchu do úst. Ten príval tepla bol dychberúci. Liang začal pomaly sať a pritom ma hladil na bruchu. Jeho brat zase neprestával v šialenom rytme úderov. Prudko som zvieral oči a z úst mi vychádzal nekončiaci vzdych. Nedokázal som tomu pocitu odolávať. Ten pohyb, ktorý som v sebe cítil, masíroval moje vnútro a nástojčivo si dožadoval pozornosť. Ale zároveň som medzi nohami cítil, ako ma zaplavuje teplo z úst Lianga. Nedokázal som vydržať. Cítil som, ako na mňa prichádza vyvrcholenie ako nikdy inokedy. Celá moja pozornosť sa teraz sústredila na to. Svet sa zmrštil len na ten jeden okamžik a vyžadoval si moju pozornosť. Niektoré veci som vnímal len okrajovo. Prestal som ovládať svoje telo. Moje ruky sa roztriasli, a keď som stratil oporu, moja tvár padla na posteľ. Teraz si uvedomujem, že som kričal alebo vzlykal, ale v tom momente som to nevedel. Cez môj svet sa prehnala vlna, ktorá všetko zmietla. Zatriasla mojim telom ako bábikou. Cítil som, ako zo mňa vytryskol prameň a ako Liang všetko pohotovo hltá. Vysával zo mňa každú kvapku, ako keby pil nektár. Čas sa na okamih zastavil a potom sa začal pomaly plynúť ďalej. Cítil som, ako tvárou ležím na vankúši. Cítil som, ako sa Liang snaží vysať aj tú poslednú kvapku. A tiež som pocítil posledné prírazy Šiangjua a následné zastavenie pohybu. Po tvári mi stekali kvapky potu a ja som len cítil, ako vo mne postupne klesá napätie. Až teraz som si uvedomil, že aj Šiangju zhlboka dýcha a snaží sa nabrať síl. Pocítil som, ako zo mňa vykĺzol, a s povzdychom sa tiež prevalil na posteľ. Liang sa ľahol vedľa mňa z druhej strany a pohladil ma po tvári. Ležal som medzi bratmi a stále som nemohol uveriť, čo sa vôbec stalo. Ten chaos v mojej hlave začínal pomaly utíchať. Chcel som si vyjasniť, čo sa stalo, ale Liang ma objal a pobozkal. Pozrel som sa do jeho tmavých očí a všetky starosti sa rozpŕchli ako vrabce. Neriešil som to. Miloval som.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (20 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (20 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (18 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (19 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (25 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk30
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!