- HRÁŠEK
POTŘEBY
Milovali se zaklesnutí do sebe a Dan tiše sténal a svíral se okolo Filipova penisu. Bylo to krásné, něžné a dokonale se udělal. Ale…
Ale nebolelo to.
Ukojený Filip spokojeně oddechoval a jeho pootevřené rty vypadaly, jako by se i ze spánku usmíval. Danovi se ten pohled líbil a přemýšlel, jak asi vypadá ve spaní on. V kajutě bylo teplo, tak spávali nazí. Co kdyby Filipa vzbudil tím, že ho vezme do pusy a trochu ho povzbudí? Ale neudělal to, on sám neměl rád, když ho Pán uprostřed noci prostě vzal spícího do náručí a položil na vyšetřovací křeslo. Jednak proto, co tam s ním dělal, jednak proto, že ze začátku to hodně bolelo. A také proto, že spal rád. Přesto ho ta vzpomínka vzrušila. Zavřel oči a začal si hrát. Možná, že Pán se brzy vrátí, v tuhle dobu se vracíval. Ani Filip, ani Dan si nesměli honit, takže menší trest by neškodil.
Ozvalo se tiché zasyčení, dveře do ložnice se otevřely a vešel muž, kterému teď patřily jeho myšlenky víc než Filipovi.
„Co nespíš? Jsou tři ráno.“
„Čekal jsem na vás. Kdybyste něco potřeboval.“
„Ty nevíš, že pánovi se nelže?“ zeptal se muž, ale vlídně, skoro něžně.
Danovi se postavil jak na povel. Muž mu sáhl mezi nohy a promnul váček varlat. Dan trhaně vydechl. Muž pomalu svíral ruku, mačkal a mnul Danovy koule. Silně zatáhl. Dan ani nehlesl, jen se díval. Ucítil, jak mu Pán stahuje předkožku a odhaluje citlivý žalud. Pak mu přes něj přejel bříškem palce.
„Pane, prosím…,“ zajíkl se Dan.
„Nohy!“
Poslechl snad dřív, než to slovo doznělo. Zvedl nohy a chytil si je u kolen. Pán vzal jednu z hraček, které tu včera v noci Filip pohodil, plivl na špičku a zatlačil ji jedním tahem do Dana. Chlapec sykl slastí i bolestí.
„Prosím…, prosím…“
Hračka v něm se jemně rozvlnila. Pán si pohrával s jeho ptákem a dráždil mu žalud. Nadržený Dan už skoro vzlykal.
„Nic není zadarmo, chlapečku. Takže co dostanu?“
„Všechno.“
„Než tě obtáhnu, dostaneš katetr a budeš ho mít celou dobu. A žádné brečení, že ho chceš vyndat.“
„Jistě.“
„A pak budeš ještě cvičit, protože Filip ti to nepochybně odpustil.“
Teď Dan mlčel.
Vibrace zesílily, citlivý žalud se octl mezi špičkami Pánových prstů…
„Ale včera jste mě cvičil pětkrát…,“ špitl Dan.
„U tebe je i desetkrát málo. Takže?“
„Prosím o ukojení, můj pane…“
„Nahlas!“
„Moc prosím o ukojení, pane.“
Muž ho zvedl, jako by nic nevážil, a přešel do vedlejší místnosti. Položil ho do křesla. Bylo studené, protože tady se tak netopilo. Nahý Dan se zachvěl zimou, vzrušením, očekáváním a trošku i strachem.
Jednu po druhé mu Pán zasunul ruce do širokých náramků okolo zápěstí a secvakl druky. Když mu totéž dělal s nohama, začal se Dan bránit. Ale jen naoko, věděl, že to Pána vzruší. Muž počkal, než popruhy roztáhly Danovy nohy, a pak mu vyndal hračku a zavedl mu do zadku vibrační kolík posetý tvrdými výstupky a rovnou přešel na nejvyšší výkon. Dan se začal cukat, ale ani nehlesl. Teď ještě ne, ještě bude mít příležitost… Pánova ruka sevřela penis a dál pokračovala v masírování žaludu. Když se objevily první kluzké kapičky, zatlačil a penis pomalu začal jako by zasunovat do břicha. Nebylo to příjemné a Danova erekce opadla. Věděl proč.
Katetr projel žaludem a prorazil svěrač. Zabolelo to. Začal rychle dýchat, ale nepomohlo to. Pán ucpal katetr, nafoukl obturaci a lehce zatáhl. Ozvalo se bolestivé vyjeknutí. Nic příjemného to ovšem nebylo. Nechal Dana, ať si zvyká, vytáhl mu kolík, lehce si potřel žalud olejem a jediným tvrdým zasunutím do Dana zajel.
Jako by neslyšel naříkání, přirazil do v podstatě podrážděné, ale neroztažené dírky, a navíc skoro bez promazání. Dan se kroutil a vzlykal, ale mužův úd jím procházel v pravidelných hlubokých zásunech. Dan roztáhl křečovitě prsty na rukou, znamení, že to bolí doopravdy. Muž Dana zpracovával stále rychleji a tvrději a čím hlasitěji Dan naříkal, tím víc byl muž vzrušený.
Pohodlným uvolněným tempem vnikal do těsné rozety a dělal si dobře. S každým proniknutím se Dan trošku uvolnil a muž se dostával dál a dál. Zrychlil a přitvrdil. Každé přiražení následovalo Danovo sténání. Muž ucítil, jak se Dan stáhl, a zacukalo to v něm. Jindy potřeboval víc času. Znamenalo to tedy, že musel hodně chtít. No nevadí, však do rána času dost. Další kolo kdykoliv…
Dan se okolo něho sevřel, prohnul se a napjatým tělem projelo první zachvění. Doslova zatnul zadek a chvíli tak zůstal, až pak povolil a poddal se orgasmickým kontrakcím. Přirážel Pánovi a přes to, že měl péro ucpané katetrem, vystříkal se. V tomhle ho Pán vycvičil dokonale. A že to bylo krušné učení. Konečně ucítil stahy i muž a s úlevou začal Dana plnit.
Teprve až po tom mu napojil katetr na sáček a díval se, jak čirá moč odchází. Dan ležel a čekal. Udělal se konečně tak, jak to potřeboval. Ale za všechno se platí.
„Můžeš si nechat cévku až do rána a ráno ti ji Filda vyndá, nebo ti ji vyndám já hned teď, ale pak budeme cvičit. Tak si vyber,“ nabídl mu Pán.
Nelákalo ho ani jedno…
Zvolil šalamounskou odpověď: „Jak si to přejete, pane.“
Ať rozhodne Pán jakkoliv, on poslechne a nebude to na něm.
Muž vypustil balónek a cévku mu vytáhl. Povolil popruhy, ale jenom proto, aby mu nohy upevnil jinak, víc do široka.
„Tak ukaž, já vím, že to nemáš rád, ale ty zase víš, že já ano. Tak připravený?“
„Ne…,“ řekl popravdě Dan.
Muž se zasmál, pohladil ho a smířlivě řekl: „Tak já ti to trochu vylepším. Ale jenom proto, že tě Filip asi včera dost odbyl.“
„To ne, pane. Jenom…“
„Co?“
Muž mu zasunul do zadku vibrační vajíčko a rovnou ho rozjel.
„Jenomže… Vy jste nasadil laťku moc vysoko…“
Pán se od srdce zasmál.
„Tak jo, za to jak se hezky vtíráš a jak ses zastal kamaráda, tak si dnes můžeš vybrat dvě lekce najednou.“
Pak vzal tubičku s úzkým dlouhým aplikátorem, pomalu ji zatlačil do žaludu a penis mu doslova napumpoval dávkou znecitlivujícího gelu. Dan si přesto první chvíle po zásunu dilatátoru poctivě prosténal. A celou dobu, co si s ním Pán hrál, se kroutil a fňukal. Muž ho trápil, dělalo mu to dobře. Rád to dělal i Filipovi, protože kluci se bránili, kopali a snažili se uhýbat a muže to podivně vzrušovalo a vychutnával si to, že Dan musí snášet něco, co nemá rád. Ani Filip si na tohle nikdy tak úplně nezvykl, ale od přírody měl jiný práh bolesti a hlavně nebyl tak ubrečený jako Dan. Když se Pánovi zdálo, že Dan už se poddává, usoudil, že je čas na změnu.
Nový dilatátor. Silnější. Ozvalo se hlasité vyjeknutí. A tiché konejšení. Uklidňoval pofňukávajícího Dana a opatrně mu honil péro. Trvalo to, ale Dan se pomalu uklidnil.
Nová hračka. Nové kňourání. Drobné korálky navlečené na drátek. I přes to, že muž byl v tomhle zručný a použil gel, zavádění trochu silnějšího dilatátoru ostře zabolelo a Dan se začal kroutit. Napomínání nepomohlo, Dan uhýbal pořád víc a snažil se kopat.
A tak přišlo pádné: „Ležíš!“ A vzápětí plesknutí přes holý, vystrčený zadek. Když se hned neuklidnil, tak další.
Nahý a bezmocný ležel teď už poslušně, s nohama tak daleko od sebe, jak jen to šlo, aby měl Pán dost místa, a vzlykal. Muž zajistil hračku ohlávkou a přešel k Danově hlavě. Otřel mu slzy a chvíli ho hladil. Konečně se Dan usmál.
„Musíš si zvyknout, jinak to nejde. Kolikrát jsme o tom mluvili? Buď hodný a lež. Teď to trochu štípne a trošku víc to zabolí, ale nebude to trvat dlouho.“
„Co mi budete dělat?“
„Kolikrát jsem ti říkal, že nemáš mluvit, jako kdyby ti bylo pět?“
„Bolí to.“
„Jistě. Bolí. Kdybys cvičil častěji, zvykl by sis.“
„Filip si nezvykl za celou tu dobu.“
„Pánovi se neodmlouvá.“
„Ano, pane.“
Pán se vrátil ke své oblíbené hře. Chvilku hračkou jen tak jezdil a hrál si. Ale pak ji zavedl až ke svěrači močáku a jemně zatlačil, pak trochu víc a kulička po kuličce prošla svěračem. A zase ji popotáhl zpět. Dan zalapal po dechu. Nová dávka gelu, nové zásuny, kterými se Pán dostával do rozdrážděné močové trubice, nová bolest a nepříjemný tlak. A Danovo stále silnější naříkání. Začal znovu kopat nohama a prohnul se do oblouku. Muž mu ohlávkou hračku zase zajistil, aby nevypadla, a přešel k jeho hlavě a chvilku ho uklidňoval. Hladil mu vlasy a mluvil na něho. Věděl, že Dan cítí v podbřišku štiplavou bolest, a ta představa ho bezděky vzrušila, stejně jako pohled na nahé, svíjející se tělo. Sáhl dolů, zasunul Danovi prst do zadnice a Dan se uklidnil jako na povel.
„Chceš ještě?“
„Děkuju, pane.“
„Pokud to vajíčko ze sebe vytlačíš, tak se obětuju.“
Dan ochotně zatlačil a hned poznal, kde je zrada. V podbřišku to štíplo, jako by mu tam vykřesali jiskru. Když nebude tlačit, Pán ho nepomiluje. Ale on chtěl, aby se to stalo. A tak tlačil a tlačil. Docela ho to stálo námahu, protože hračka byla dost velká, ale Pán mu nakonec pomohl, protože se mu nechtělo čekat. Pronikl Dana a tvrdě přirazil. Celou dobu, co si ho Pán bral, ležel Dan tiše a jen přirážel. Pán mnul Danovi varlata a Dan s pootevřenou pusou tiše kňoural.
Muž se udělal první, ale Dan nebyl zklamaný dlouho. Vajíčko putovalo na své místo, aby se zvýšilo dráždění prostaty. Dan se začal škubat. Muž neříkal nic, jen pod hračku zasunul dva prsty, tvrdě tlačil a díval se. Zabolelo to. Dan se zase začal bránit. Muž mlčel, jen tlačil hračku na prostatu. Ale nakonec Dana přece jenom mírným hlasem začal uklidňovat, už jen chvilku, to vydrží. Jenomže z minula si Dan moc dobře pamatoval, že dokud nepřestane brečet a bránit se, nepřestane ani Pán. Gel naštěstí konečně zabral a Dan už cítil v penisu jenom nepříjemný tlak. Ale už to nebolelo.
„Tak ještě jednou, slibuju, že už dnes v noci naposledy. Nedávej ty nohy k sobě, stejně se ti to nepovede. Dane, vážně, nezlob. Hodný kluk, vidíš. Tak ukaž.“
Dan se prohnul do mostu, když mu Pán vytáhl hračku z penisu. Dírka v žaludu ho zabolela, jako po říznutí nožem. Hlasitě vzlykl.
Pán si sedl k jeho hlavě, mluvil s ním a čekal. Dan se snažil myslet jenom na to, o čem mluvili, ale stále víc myslel na vibrace v zadnici.
„Pane…“
„Ano?“
„Prosím o…“
„Hodný.“
Nová, silnější hračka, nové zajeknutí, nové plácnutí přes zadek. Ohlávka přes žalud. Přísný hlas. Pán připojil dilatátor k malé krabičce a pomalu palcem zvyšoval čísla na monitoru. Plug v Danově péru se rozvibroval. Jako vždycky, Dan se pokusil dát nohy k sobě, i když věděl, že to nemá dělat. Tohle nebolelo, ale to mravenčení procházející penisem, to prostě nemusel a hotovo. Nejhorší bylo, že dokud nebude stříkat, hračku mu Pán nevytáhne.
Ještě horší snad bylo, že věděl, že stříkat bude… Pán přidal, vibrace zesílily, nepříjemný pocit taky. Dan věděl, že kdyby se u tohohle nikdy neudělal, možná by to Pána omrzelo. Ale takhle? Pokaždé měl orgasmus. Takže Pán usoudil, že se mu to líbí, jen to prostě neumí sám poznat a potřebuje, aby mu to ukázali. Třeba několikrát denně…
„To stačí, prosím, to už stačí…“
„Ale jdi, víš, co jsem ti řekl. Filip se to taky naučil, zvykneš si taky. Nebreč, takový velký kluk. Co kdybych tě někdy prodal někomu, kdo má tohle obzvlášť v oblibě? Víš, kolik z těch mužů, kteří se na vás chodí koukat, by si tě od minuty vzalo? Takhle vycvičený subík, to se potká málokdy.“
„Vy byste nás prodal?“
„To záleží na tom, jak budete poslouchat.“
Dan to chvilku vydržel, ale bylo to příliš nepříjemné. Začal se kroutit. Pán mu sáhl do zadku a znovu tvrdě zatlačil vibrujícím vajíčkem na výstupek prostaty. Ani Filip, ani Dan netušili, jak jim tenhle kousek tkáně doktor vylepšil.
Dan si jen myslel, že Pánovo dráždění je příčinou toho báječného pocitu tam uvnitř. Natlačil se mu na ruku a nechal si dělat dobře. Bolest z plugu byla pryč, teď to bylo příjemné.
„Ještě, prosím…, ještě… Prosím…“
Dan cítil, jak mu cuká v koulích a v pravidelných stazích si je vyprazdňoval. Vzepjal se jako kůň, když poprvé dostane uzdu, a pak klesl na záda. Muž ho nechal uvázaného a krouživým pohybem mu vytáhl plug.
„Děkuju… děkuju…“
Cítil, jak ho Pán otřel a odvázal.
„Neboj se, teď už se ti to bude líbit,“ sliboval Pán a znovu vzal Dana do ruky.
Dan uviděl v Pánově ruce ptačí pero. Muž ho několikrát olízl a krouživým pohybem začal zavádět do žaludu. Určitě to nebolelo, to byla pravda, ale že by se mu to nějak extra líbilo…
Neměl ho v sobě prvně a po mnoha zkušenostech věděl, že buďto samo vyklouzne, nebo ho ten nepříjemný pocit přinutí vstát a jít za Pánem a poprosit o pomoc. Teď se ale nechal vzít do náručí, opřel si hlavu o Pánovo rameno a usnul dřív, než ho muž položil k Filipovi…
Ráno ho vzbudil dotek Pánovy ruky mezi nohama. Pírko bylo pryč.
„Takže, co se tu včera dělo?“ zeptal se muž.
„Já se snažil, ale na tebe nemám,“ usmál se Filip na Pána a vzal Dana za ruku.
„Snažil ses málo, neumyl a neuklidil jsi hračky, takže co?“
„Takže zasloužím trest.“
„Správně, padej k doktorovi. On ti nějaký vymyslí.“
Filip se zaškaredil, ale šel.
„A co ty? Zakázal jsem vám, abyste si honili, ale ty sis honil.“
„Ale ne, jen…“
„A odmlouváš, takže to je další věc. Vzpomínáš? Můžeš křičet, ale nesmíš se bránit a odmlouvat.“
Dan se podíval na svého Pána. Jeho hlas zněl přísně, ale on sám vypadal spíš pobaveně.
„Běž do koupelny, já tam přijdu. A nachystej si věci.“
Dan se ani nemusel ptát. Pán nemluvil o oblečení, ale věcech na holení a na výplach. Zaškaredil se skoro jako Filip, ale taky poslechl.
Když lezl ze sprchy, přišel Pán a řekl: „Mluvil jsem s někým, kdo by si s tebou rád pohrál. Časem chce svého subíka a ty se mu zdáš dost šikovný, aby si na tobě vyzkoušel, jaké to je. Jenom koukat, to už mu nestačí.“
„Někdo z posádky?“
„To ti určitě řeknu. Otoč se.“
Pán Danovi zavázal oči, zvedl ho a položil do houpačky. Někdo vešel. Pán mu řekl, že si musí Dana nejdřív připravit, vypláchnout, oholit a znovu omýt.
Dan zvyklý na jistotu obou mužů cítil, že tenhle je trochu rozpačitý. Nenapadlo ho nagelovat sprchovou hlavici před tím, než ji do Dana zasunul, takže ji do něho vtlačil na sucho a to bolelo. Proud vody byl moc silný a taky bolel. Ale ocenil, když ho pak nechal o samotě.
Znovu ho položili do houpačky a Pán mu dal pouta na kotníky a na kolena. Dan si bezděky vzal do ruky svůj nejcennější poklad, ale Pánovi se to nelíbilo a dal mu ruce za hlavu a držel mu je.
„Co když mě řízne?“ protestoval Dan.
„Až se vrátíme na Zem, můžeš říct, že je to válečné zranění. Mimo to, vím o planetě, kde za eunuchy z jiných světů platí zlatem.“
Ale ukázalo se, že neznámý holit umí. Danovo rodinné stříbro vyšlo z téhle zkušenosti bez úhony.
Dan se přesto cítil nesvůj. Kdo je ten člověk? Doufal, že spíš někdo z hostů než z personálu. Protože jinak by už nemohl vyjít ani na chodbu.
„Pojď, jdeme. A buď hodný, ať se nemusím stydět.“
PŘEKVAPENÍ
Pouta, tentokrát pevná, jasné znamení, že přijde něco nového, nebo že bolest bude trochu větší než obvykle.
Pán ho vzal do ruky a Dan se zaškaredil. Už zase? Prostě plug neměl rád a hotovo. Stačilo mu, že to musel denně trénovat. Pán se ovšem poslouchá, to patřilo k tomu, co si sám dobrovolně vybral. Ucítil, že mu roztahují nohy, a uslyšel zapadnout karabiny.
Někdo mu sáhl do zadku. Pochopitelně bez varování. Někdo, ne doktor nebo Pán. Cizí ruka ho odborně prozkoumala a pak mu vsunula hračku. Cítil, jak se ta věc roztahuje a netrvalo dlouho, začal se mu svěrač hezky otvírat. Když už to překročilo obvyklou mez, začal fňukat a kroutit se. Jindy Pán přestal, nebo řekl, že se přestat má.
„Kolik je zvyklý?“
Poprvé uslyšel neznámého promluvit. Měl podivně zastřený hlas. Takže je to někdo z posádky a nechce, aby ho Dan později po hlase poznal. No nazdar…
Cizí hlas se ptal, na kolik ho obvykle roztahují. Když Pán udal číslo, muž odpověděl: „Tak ještě dvojku. To musí dát, když bude víc otevřený, dostanu se hlouběji.“
Dan vytušil, co přijde. Stáhl se, i když věděl, že jediné, čeho dosáhne, bude bolavý svěrač. Trest přišel vzápětí. Cizinec do něj vsunul dlouhou zahnutou elektrodu a dotkl se jemné sliznice. Bolelo to jako bodnutí jehlou. Byla to upravená vyšetřovací elektroda. Ublížit mu to nemohlo, ale příjemné to tedy určitě nebylo…
Zapřel se nohama do popruhů, ale Pán ho držel za varlata a teď mu je sevřel malinko víc, tak, že to ještě nebolelo, ale už to cítil. A taky to bylo upozornění, že se má podvolit a poslechnout. A tak ležel, kňoural a držel. Neznámý přiložil elektrodu k prostatě, ale jen to jemně štíplo. Aspoň že to není takový ras jako ten chlapík minule, pomyslel si Dan. Ovšem, zase měl luxusně dlouhé péro, to by si klidně zopakoval. Příjemná vzpomínka vyvolala i příjemný pocit. Neznámý chvilku Dana dráždil a pak trošku přidal. Nahé tělo se zacukalo a popruhy, roztahující Danovy nohy hezky doširoka od sebe, se napjaly. Ale nepovolily.
Dan stáhl podbřišek a prohnul se. Tenhle pocit znal. Dráždění, o kterém nedokázal říct, jestli se mu líbí, nebo ne. Ponížení, že si s ním klidně pohrává kdoví kdo.
Pán vzal do ruky Danovu chloubu a párkrát mu stáhl předkožku. Pak přišlo známé stisknutí žaludu, aby se pootevřel, a cosi neznámého, co zajelo dovnitř. Dilatátor z tvrdého silikonu, pokrytý maličkými, jemnými chloupky. Pán hračku zasunoval a zase vytahoval a opatrně zajížděl stále hlouběji a hlouběji. Dan kopal spoutanýma nohama, ale Pán ho dráždit nepřestal, naopak ještě zrychlil.
První stah. Jen zachvění, jen náznak, ale byl tam.
„No vidíš, hodný kluk, hodný… Líbí se ti to? To je dobře. Tak trošku přidáme…“
Dan chtěl říct, že se mu to nelíbí ani trochu, ale místo toho jen tiše sténal. Dráždění prostaty vyvolané čipem a znásobené jemným probíjením elektrody a píchání a šimrání v penisu, to všechno se míchalo dohromady.
Na bolest v zadku byl Dan zvyklý, konec konců, o to v podstatě šlo. Ale nový druh dilatátoru ho moc nepotěšil. Už teď mu bylo jasné, že mu trénink odpustí málokdy…
Konečně ucítil, jak z něho elektrodu i rozvěrák vytáhli. Ale cítil ruku, která ho promazává a bylo jasné, že se pokračuje.
„Chceš vidět, co pro tebe mám?“ zeptal se muž.
„Ano, pane.“
Muž mu maličko poodhrnul pásek z očí a ukázal mu dlouhý černý řetěz. Pak mu oči zase zakryl.
Prvních pár článků bylo v pohodě. Ale brzy to začalo nepříjemně tlačit a bolet. Dan slyšel, jak Pán radí tomu cizímu muži, co má dělat a jak natáčet řetěz, aby se do Dana vešlo co nejvíc, pokud možno všechno. Dan se kroutil bolestí, a když do něj cizinec začal ještě sahat, aby se přesvědčil, že možná ještě kousek by se vešel, vzepřel se nohama o popruhy, zvedl zadek a pokusil se uhnout. Zatlačil a dva poslední články z něho vyjely.
Pán vzal jeho varlata mezi prsty a do dlaně. Mírně potáhl a zakroutil do stran. Ozvalo se hlasité zajeknutí a Dan se zase rychle položil.
„Tak se mi líbíš, hodný, hodný…,“ pochválil ho Pán.
„A ty pokračuj. Ty, co vytlačil, vrať a já ti pak ukážu, co dál,“ obrátil se na neznámého.
Když do fňukajícího Dana zasunuli tři poslední články, dostal přes zadek popruh, aby hračku ze sebe nemohl vytlačit. A Pán se začal věnovat novému dilatátoru. Řetěz tlačil jako kámen a svědění v penisu a hlavně podrážděný žalud bylo hotové peklo.
Nahé tělo sebou leknutím škublo, když se články řetězu pohnuly. Dan měl brzy pocit, že má v sobě svíjejícího se hada. Kopal a kroutil se, aby se zbavil tvrdého bolestivého tlaku. Ale Pán mu popruh dokonale utáhl a ten držel hračku tam, kde patřila. A vetřelec v jeho zadku se chvěl a kroutil skoro jako Dan. Jen bez toho kňourání.
Náhle Dan ucítil Filipovu vůni. Poznal by ji mezi stovkou jiných. Bezmyšlenkovitě otevřel pusu, tak jak ho to naučili. Filip mu zaklonil hlavu a vklouzl. Vetřelec se rozvibroval plnou silou a Pán začal Danovi honit. Dokonce mu vyndal dilatátor. Chvilku to trvalo, ale konečně ucítil, jak mu Dan v ruce ztvrdl. To si zaslouží odměnu, pomyslel si Pán a dráždění prostaty se rozhodl přitvrdit.
S Danem se doslova točil svět. Tohle bylo přesně to, co potřeboval. Bolest a slast v jednom. Přisál se k Filipovi a začal přirážet do Pánovy ruky. Hlasitě sténal, jak se blížilo vyvrcholení. Muž pevně sevřel jeho ptáka a zrychlil. Poprvé co u něj byl, Dan při orgasmu roztáhl do široka nohy sám od sebe… Orgasmus sice trochu uměle vyvolaný a pomocí hraček vyhnaný skoro až do extrému, změnil Danův „trest“ doslova v extázi. Jako ostatně všechny tresty, které mu Pán nebo doktor uložili.
Dan stříkal mezi vzlykáním a polykáním Filipovy šťávy. Už mu došlo, kdo byl ten neznámý. To Pán zaučoval na něm Filipa. Vyčerpaně klesl, ale dál držel Filipa v puse a sál ho.
Pán sáhl na karabinu popruhu, který v Danovi držel řetěz.
„Můj pane, prosím…, prosím vás…, ne… ještě ne…“
Muž neřekl nic, otřel mu penis a varlata a spokojeně se díval, jak Filip hladí Danovy zpocené vlasy. Bylo vidět, že v něm ještě doznívá orgasmus, stahoval se okolo řetězu a jemně okusoval Filipovi jeho chloubu. Povolil popruh a jedním pohybem vytáhl řetěz a dal ho pryč. Dan vykřikl bolestí a leknutím.
„Copak?“
Dan jen zavrtěl hlavou, protože s plnou pusou se špatně mluví. Ale pak se podíval na svého Pána s tichou prosbou v očích.
„Jestli něco chceš, musíš si o to říct.“
To Dan znal. Kolikrát už je oba Pán přiměl, aby poprosili o další hraní.
„Moc prosím o další trest. Myslím, že si ho zasloužím.“
Muž se nad ním sklonil. Usmíval se.
„Líbilo se ti to?“
„Ano, pane.“
„Takže si to chceš zopakovat?“
Dan kývl. Muž ho něžně pohladil po tváři. Dan se na něho usmál. Být subíkem tohoto muže stálo za to.
„Pane…“
„Co?“
„Ta planeta, o které jste v noci mluvil, ta existuje? Nebo jen v holoherně?“
„Chtěl by ses tam podívat?“
Muž nečekal na odpověď, poplácal Dana po rameni, Filipa dlouze políbil a šel.
Filip se jen usmál. Jeho nová role se mu začínala líbit. Sáhl do Dana a zeptal se: „Co by tvoje malá říkala na takovou lehčí rozcvičku?“
„Ano, pane. Jak si přejete…“
Dan se položil na záda a podíval se na Filipa. Ten mezi prsty točil pírkem a špičkou jazyka si olizoval rty. Dan na sucho polkl…
Autoři povídky
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
Takže díky a těším se na další.