- Petřík
Marek byl obyčejný kluk ze sídliště, který úspěšně studoval na místní střední škole, a jako každý mladý hoch trávil veškerý volný čas se svými kamarády a samozřejmě i se svou holkou Lenkou. Byl to vysoký hnědovlasý kluk s krátkým sestřihem a vysportovaným tělem. Když se usmál, všem holkám se začala okamžitě podlamovat kolena. Není tedy divu, že chodil s jednou z nejhezčích holek v okolí.
Každý pátek po škole chodil s místními kluky hrávat fotbal na nedaleké hřiště. Markovi fotbal vždycky šel a mohl si tak užívat obdivné pohledy slečen, které sem chodily kluky očumovat. Takto se vlastně i seznámil se svou holkou.
Onen osudný den šli kolem hřiště dva kluci držíce se za ruce. Markovi ani jeho kámošům tato událost neušla. No, jak to tak už bývá, kluci společně s Markem se jim začali posmívat a provokovat je. Jednoduše museli ukázat, že oni jsou ti praví chlapi. Dvojice kluků raději přidala do kroku, aby náhodou nedostali po hubě. Právě tento incident se Markovi ještě téhož večera vymstil.
Po zápase se kluci rozešli a Marek to jako již tradičně vzal pěšinou přes menší lesík, jenž byl zkratkou právě k jeho domu. Celou cestu myslel na svoji Lenku, se kterou měl dnes večer domluvenou schůzku. Rodiče odjeli na chatu a Marek doufal, že se mu dneska konečně zadaří a poprvé zasune do holky. Kámoši si z jeho panictví neustále dělali srandu a podlamovali tak jeho sebevědomí a pozici v partě. Tyto myšlenky úplně zatemnily Márovo vnímání a nevšiml si, že jej sledují právě ti dva kluci, kterým se tak moc vysmíval na hřišti. Ti ho snadno srazili k zemi a elektrickým paralyzérem znehybnili. Překvapený a ochromený Tomáš se sice snažil bránit, ale oproti dvěma starším klukům neměl šanci. Ti bezmocného Tomáše svázali a páskou mu zalepili pusu. Následně ho odtáhli do nedaleko přistaveného auta a zavřeli do kufru. Marek v té chvíli ještě netušil, kdo jsou jeho únosci. V té tmě si nevšiml jejich obličejů. Byl hodně vystrašený a vůbec netušil, proč právě jeho chce někdo unášet. Po asi dvaceti minutách jízdy auto zastavilo. Únosci vytáhli Marka z kufru a odtáhli ho do domu. Teprve teď poznal, že se jedná o ty dva teplé kluky ze hřiště. Naivní Marek očekával, že od nich dostane pořádnou nakládačku. Oni si ale pro něj samozřejmě připravili něco jiného.
Přitáhli Marka do velké sklepní místnosti, kde jeho svázané ruce připevnili k vodovodní trubce vedoucí podél zdi. Když mu jeden z kluků sundal roubík, začal jim Marek ihned nadávat a vyhrožovat. Další ránu elektrickým paralyzérem Marek neočekával a ihned se sesypal k zemi. Rána byla velmi bolestivá, a když se Marek po chvíli vzpamatoval, raději již neodporoval. Bylo jasné, že nadávkami se odtud nedostane.
„Jak se jmenuješ?“ povídá jeden z kluků.
„Marek,“ špitl.
„Hezké jméno. Já jsem Tomáš a tohle je můj kluk Michal. Doufám, že s tím nemáš nějaký problém,“ výhružně povídá Tom.
„Ne, nemám,“ odpověděl vyděšený Marek.
„Tak proč ses nám vysmíval tuhle na hřišti?“
„Já, já nevím,“ koktal Marek.
„Asi kvůli kámošům. Nechtěl jsem vybočovat. Já nic proti teploušům nemám, přísahám,“ snažil se Marek zachránit.
„Jestli náhodou nejsi sám teplouš,“ zeptal se ho s podivně vypadajícím úsměvem Michal.
„Ne, já jsem na holky,“ bránil se Marek, kterého se toto nařčení dotklo.
Tom, který celou dobu prohlížel Markův mobil, jen přikývl se slovy: „Hele, fakt nekecá. Podívej se, jaké prasárny si prohlíží, když si ho zrovna honí.“ Ihned se začali oba kluci smát a Marek si připadal hrozně trapně, že si někdo prohlíží jeho nejsoukromější věci.
„Tak ty máš rád holky, které používají hračky. My tady pár hraček taky máme, ale tedy s trochu jiným využitím,“ dělali si z něho oba kluci srandu. Markovi se vůbec nelíbilo, kam celá situace spěje. „Ty vole, Michale, ale holku si našel fakt pěknou.“ Michal při pohledu na obrazovku mobilu jen přikynul. „Už jste si to rozdali?“ Marek jen zamítavě zakýval hlavou a celou dobu se potupně díval do země.
„To sem si myslel,“ zareagoval Tom.
„Je mi to líto, Marku, ale za své dnešní nepatřičné chování na hřišti si budeš muset odpykat trest. Ale neboj, některé části trestu ti budou více než příjemné, to mi věř. No, a v jiných se zase naučíš něco nového,“ ironicky se mu Tom posmíval. Markovi teď už bylo jasné, že trestem nebude pár facek a ran do břicha, jak původně předpokládal. Pochopil, že ho chtějí oba kluci zneužít.
„Proč jste si vybrali zrovna mě, vždyť se vám smáli i ostatní kluci!“ vykřikl na ně zoufale Marek. „Tady Michalovi se strašně líbíš, navíc jsi byl nejsnazší kořist. Holt si to odskáčeš i za kámoše.“
„Musím ale uznat, že většina tvých kámošů ze hřiště byli fakt pěkní kluci. Škoda, že tady s námi dnes nemůže být alespoň ještě jeden z nich. To by byla teprve sranda,“ dobíral si ho Michal. Z Markova pohledu bylo patrné, že s Michalovým tvrzením opravdu nesouhlasí.
„Zajímalo by mě, jestli sis to s některým z nich rozdal?“ zeptal se ho Tomáš se zcela vážných výrazem ve tváři.
„Cože? Ne. Už jsem vám řekl, že jsem na holky. Kluci se mi nelíbí,“ snažil se Marek bránit svoji heterosexualitu.
„Dobře, dobře. Ale neříkej mi, že jste si někdy alespoň společně nepohonili, třeba u péčka. To dělají i heteráci, nemám pravdu?“
„Ne, já teda ne. Na tohle já opravdu nejsem,“ reagoval Marek znechuceně na Tomovy otázky.
„Nejsi, jo? To ještě uvidíme,“ podíval se Michal spiklenecky na Toma. Markovi se Michalova poznámka vůbec nelíbila.
„Teď se podíváme, jestli jsi ještě kluk, nebo už je z tebe pořádný chlap,“ řekl natěšeně Tomáš. První šlo dolů Markovo triko, hned na to šortky. Trenýrky si kluci víc vychutnali. Nejdřív jenom konečky prstů přejížděli po látce v místech, kde se nacházela Markova chlouba. Markovo srdce tlouklo jako o závod. Připadal si hrozně zranitelný. Nechtěl se před nimi ukazovat. Nemohl tomu ale nijak zabránit. Nakonec šly dolů i trenky, které celou tu dobu zakrývaly Markova podlouhlého tenkého pindíka, na jehož konci mu předkožka zcela zakrývala jeho poměrně velký žalud. Pod pérem visely dvě nalité kulky, očividně několik dní nevyprázdněné. Markův pytlík visel trochu níž než u průměrného kluka, takže to na první pohled vypadalo, jako by měl hrozně velké koule. Kolem péra měl Marek hezky upravené tmavé houští. Přece jen byl dneska Marek připravený poprvé zasunout do svojí holky, tudíž se řádně připravil. Ani ve snu by ho nenapadlo, že bude muset místo toho naopak on uspokojovat dva cizí kluky.
„Vidím, že jsi vážně kus chlapa. Takového krásného ptáka by byla pro nějakou holku škoda, nemyslíš? My se ti o něj postaráme mnohem lépe. Však sám uvidíš,“ komentovali kluci nadšeně jeho výbavičku. Marek nebyl nějak stydlivý. Neměl problém se převléct, nebo klidně i nahatý osprchovat před kamarády, ale i před cizími kluky. Teď byl ale studem úplně rudý v obličeji. Přece jen normální chlapi se o to, co má tam dole, nezajímají, zatímco upřené pohledy těchto dvou kluků mezi jeho nohy mu byly velice nepříjemné, a to i přesto, že byly doprovázeny pochvalnými komentáři.
Když začal Michal přejíždět rukou po Markově nahém těle, začal se Marek okamžitě třást a všude na těle mu naskakovala husí kůže. Nejdřív mu prohmátl jeho pevné ruce, které několikrát silně stiskl, a uznale pokýval. Potom mu začal hladit jeho poměrně mužný hrudník a mírně vypracované bříško, kde ho nejvíc zaujal dost viditelný proužek tmavých chloupků směřující k cíli jeho ruky. Marek nemohl ani dýchat a jen čekal, kdy ho začne osahávat tam dole. Při prvním dotyku sebou Marek silně škubl.
„Neboj se, teď ti nic dělat nebudu, chci se jenom seznámit s tvým tělem“, reagoval na jeho vyplašenost Michal. Začal si pohrávat s Markovým pérem a kulkami, které mu opatrně masíroval a občas velmi jemně stiskl. Několikrát mu také stáhl předkožku, aby Markova strachem scvrklého ptáka trochu nabudil. Markovi se vůbec nelíbilo, že první člověk, který si hraje s jeho ptákem je jiný kluk. Vždycky si představoval, jak mu to bude dělat nějaká pěkná holka.
„Teď si tě trochu umyjeme. Zpocení kluci se nám líbí jenom na hřišti. Tady tě chceme pěkně voňavého,“ načež ho polili několika kbelíky studené vody. Vzhledem k horkému dni Markovi chladná voda ani tolik nevadila. Mydlení jeho nahého těla se věnovali oba kluci najednou a nevynechali tak ani jediný záhyb včetně jeho chlupatého podpaždí. Zvláštní péči potom samozřejmě věnovali jeho péru a kulkám, stejně tak jeho krásné prdýlce. Když byl zcela namydlený, začali kluci jeho tělo drhnout kartáčem, což byla velmi nepříjemná procedura. Nejhorší okamžiky zažíval Marek ve chvíli, kdy se začali věnovat očistě jeho péra. K Markově zděšení se kluci rozhodli i trochu přeleštit jeho odhalený žalud, naštěstí ale pro tento úkon vyměnili kartáč za houbu. Přesto ho ale museli oba pořádně držet, protože sebou Marek házel jako pominutý, což vzhledem k hrubosti houby kluky nepřekvapilo. Nakonec opět následovalo několik kbelíku studené vody a důsledné osušení připraveným ručníkem. Takhle důkladně vydrhnutý snad nebyl Marek nikdy ve svém životě.
Zatímco se Marek vzpamatovával z právě proběhlé očisty jeho těla, vzal Michal z police prázdnou dvoulitrovou láhev a naplnil ji až po okraj vodou z kohoutku. Tom mezitím pevně chytl Markovu hlavu a Michal začal do Marka násilně lít obsah láhve, dokud jí zcela nevyprázdnil. Marek se sice kuckal a kašlal, ale poctivě pil nekončící proud vody. Když bylo po všem, byl rád, že se neutopil. Tom mezitím vytáhl z malé krabičky stříbrný špunt, jemně stáhl Márovi předkožku a špunt mu zatlačil do ústí močové trubice. Překvapený Marek stihl jen bolestí zasyčet.
„Co mi to děláte?“ zeptal se vylekaně Marek.
„Hezkou zábavu,“ odpověděl s úsměvem Michal a oba kluci odešli z místnosti.
Markovi bylo do breku. Proč si zrovna museli vybrat jeho, a ne jiného kluka z hřiště. Obětoval by každého kámoše z party, jen aby tady nemusel být on. Co všechno ještě bude muset protrpět? Asi po 20 minutách podobně zoufalých myšlenek Marek ucítil, že se mu začíná chtít čůrat, a teprve teď mu docvaklo, o co jeho trýznitelům jde. Zpočátku se to dalo vydržet, ale nakonec se mu začalo chtít čůrat už opravdu hodně. Po dalších nekonečných minutách byl tlak v močovém měchýři příliš veliký. Nepříjemné pocity se postupně proměnily v nesnesitelnou bolest. Bál se volat své mučitele, a tak jen tiše trpěl. Naštěstí se kluci nakonec vrátili zpět. Marek je ihned začal zoufale prosit o dovolení vyčůrat se.
„Ta bolest se už nedá vydržet,“ žadonil Marek.
„Ještě chvíli to vydrž,“ povzbuzoval ho Tom. Michal začal Markovi naschvál masírovat podbřišek, což tlak v měchýři jen navyšovalo. Markovi tak nezbývalo nic jiného než kňučet bolestí.
„Když ti ten špunt vytáhnu, budeš nás poslouchat na slovo, rozumíš?“ šeptal Tom Markovi do ucha, přičemž ho hladil po vlasech. Marek ještě malou chvíli odolával, ale nakonec celý zoufalý a vyčerpaný souhlasil s Tomovou podmínkou. Michal přistavil před Marka kbelík a následně se k Markovi zezadu přitiskl. Chvíli Marka hladil po břiše, ale nakonec chytil jeho čuráka do ruky a stažením předkožky mu naplno odhalil žalud.
Následně rychlým pohybem vyjmul špunt z močové trubice. Moč vytryskla z Markova péra téměř okamžitě. Michal rukou korigoval proud moči a hrál si s Márovým pérem, jako by v ruce právě držel zahradní hadici. Pro pobavení neustále měnil směr moči a stlačováním péra i intenzitu proudu. Trvalo to více než minutu, než se Marek zcela vyprázdnil. Nezůstala v něm ani kapka. Marek jen vzdychal úlevou a nemohl uvěřit, že se právě vyčůral za asistence jednoho kluka a pod dozorem kluka druhého. On totiž Marek měl vždycky trochu problémy vyčůrat se za přítomnosti někoho cizího. Do pisoáru to zvládl pouze tehdy, když byl druhý kluk dostatečně daleko. Podobně společné čůrání kluků venku mu nebylo moc příjemné. Vždy si musel stoupnout alespoň o pár kroků dál, jinak by se nezvládl vymočit.
„Teď se podíváme, jak vypadá ten tvůj ptáček v plné parádě.“ Michal pevně uchopil Márova, dosud ochablého, pinďoura do ruky a začal mu ho dráždit. Prvotní Michalovy pokusy postavit Markovo péro byly neúspěšně. Ten ho měl i po dlouhých minutách stále zcela povadlého.
„Říkal jsem vám, že jsem na holky. Žádný kluk mi ho prostě nedokáže postavit.“ Michal se jen usmál nad tím, jak je Marek naivní kluk. Rozhodl se změnit tempo a způsob úchopu. Michal ho začal honit pomaleji, ale s každým pohybem vždy takovým zvláštním způsobem stlačil Markův velký žalud. Na tento způsob honění už začalo jeho tělo reagovat a cítil, jak se mu začíná do ptáka hrnout krev. Nechtěl, aby kluci poznali, že se mu to „líbí“, a snažil se proto usilovně myslet na něco jiného, díky čemuž se mu dařilo i nadále udržovat své péro v ochablém stavu. Urputně sevřené oči jeho záměr jen utvrzovaly. Na první pohled ho ale měl už o něco většího a na dotek gumovějšího.
„Nebojuj s tím, stejně ti ho postavíme. Nemusíš se nám snažit tolik dokázat, že jsi na holky.“ Tom podal Michalovi gumový válec, který měl z vnitřní strany povrch skládající se z malých výstupků. Michal dovnitř nanesl trochu lubrikantu, chytil Márův mírně nahoněný čurák a začal ho zasouvat do válce. Když se začaly výstupky zarývat do kůže Markova odkrytého žaludu, začal se Marek kroutit a vzdychat. Tlak výstupků na citlivý povrch žaludu byl velmi intenzivní. Takhle opakovaně Tomáš zasouval a vysouval Markova ptáka, který vlivem velmi dráždivé stimulace začal růst. Zvětšující se péro jen zvyšovalo sílu tlaku výstupku na žalud, ale i na celého ptáka. Michal nakonec válec odložil a několikrát mu klasicky přetáhl předkožku nahoru a dolů. Markovo péro bylo konečně napnuté do plné velikosti a tvrdé jako nikdy předtím. Na žaludu byly patrné slábnoucí obtisky výstupků.
Kluci se jeho vztyčeným ptákem chvíli kochali a obdivně jej komentovali. V pozoru ho sice neměl většího než oni dva, ale hodně je zaujal úhel jeho ztopoření, kdy Markovo péro mířilo úplně nahoru a skoro se tak dotýkalo jeho vlastního břicha. Na vlastní oči ještě takto vztyčeného ptáka neviděli a moc se jim to líbilo.
Po chvíli klasického honění se oba kluci přehodili. Tomáš chtěl zpestřit Markovo dráždění tím, že mu naplno stáhl předkožku, nanesl na žalud trochu lubrikantu a poté začal dlaní třít pouze jeho obnažený žalud. Marek si to nikdy nedělal jinak než obyčejným přetahováním předkožky. Jeho žalud proto nebyl na tento způsob dráždění zvyklý a tření pouze holou rukou bylo na Marka příliš intenzivní. Jeho žalud úplně zrudl, ztuhl a Marek cítil, jak mu v něm pulzuje krev. Celou dobu měl zaťaté ruce v pěst a jen čekal, až s tím Tomáš konečně přestane.
„Prosím, já už to nevydržím, hoň mi ho prosím klasicky,“ odhodlal se nakonec žadonit. Tomáš ho ale ještě chvíli trápil, než zase přešel zpět na normální honění.
Při honění se oba kluci pravidelně střídali, aby si každý z Marka užil to svoje. Tímto ale jeho výstřik neustále oddalovali. Michal si narozdíl od Toma hrál rád i s Márovými kulkami. Ten byl vždy v oblasti varlat hodně citlivý, takže masáž kulek a současné dráždění žaludu ho nakonec začalo přivádět k vrcholu. Marek se to ale v sobě snažil vší silou udržet. Nechtěl, aby se jim ho podařilo udělat, i když tušil, že to nejspíše nevydrží. Je to přece jen chlap a jeho péro snese jen určitou dobu dráždění, ať už od kluka nebo od holky. Pro každého muže je fyziologicky nemožné odolávat donekonečna. V Márově péru a kulkách se vše bouřilo, až nakonec neustálým dotykům podlehl. Márův nedobrovolný orgasmus byl doprovázený jeho hlasitým sténáním. První stříkance šly až několik metrů daleko. I když Marek vystříkl poslední dávku, cítil v péru ještě několik dalších stahů. Více než hodinu drážděného ptáka tak měl již zcela vyčerpaného. Na dlážděné podlaze před Markem se teď lesklo několik bílých loužiček jeho spermatu. Ty nejvzdálenější dávky byly největší, zatímco přímo pod Markovým ptákem bylo jen několik posledních kapek, které pomalu stékaly z ústí jeho mazlavého žaludu. Marek byl zcela vyčerpaný. Cítil se zcela ponížený. Nejen proto, že ho někdo poprvé viděl vystříkat se, ale hlavně proto, že ho právě udělali dva kluci. Dnes navždy ztratil kus své mužnosti.
„Jak dlouho sis to nedělal, kluku? Tolik mrdky jsem snad z žádného kluka ještě nevydojil,“ podivoval se Michal nad množství semene, kterým byla pokrytá celá podlaha před Markem.
„To je tím, že jsme ještě nikdy neměli takto mladého hošana,“ odpověděl Tom na jeho otázku. „Dáme druhé kolo, co říkáš? Určitě máš ještě co předvést.“
Michal mu začal prsty přejíždět přes jeho rozdrážděný žalud lubrikovaný pouze Márovou vlastní mrdkou nabranou z vystříkaných zásob na podlaze. Márovo přecitlivělé péro se ale už bránilo dalšímu honění. Marek se jen kroutil, protože každý Michalův dotyk byl přespříliš intenzivní.
„Prosím, nech mě chvíli odpočinout, takhle rychle po sobě se nedokážu znovu udělat. Jsi přece taky chlap. Tohle se nedá vydržet,“ kňoural Marek. Michal jeho proseb nedbal a dál si hrál s jeho ptákem. Moc dlouho ho ale netrápil, a nakonec ho přece jen nechal odpočinout.
„Teď tě necháme trochu vydýchat, než budeme pokračovat v práci. Neboj, tvého ptáka necháme chvíli na pokoji, aby nabral síly.“ Marek si ani nechtěl představovat, jakou další práci mají na mysli. Jeho právě vystříkaný čurák už mu pomalu klesl dolů a na jeho špičce byly patrné zasychající kapičky semene.
Když oba kluci uznali, že je Marek dostatečně odpočatý, začali se před ním vysvlíkat. Oba měli slušně vypracovaná těla, která zdobily krásně vyrýsované svaly. Markovi teď bylo jasně, proč ho tak snadno přemohli. Na svůj mladý věk byl na tom Marek také velmi dobře. Přece jen s kámoši pravidelně sportoval. Oba kluci ale byli o pár roků starší, a proto i mužnější, než vůbec mohl být on sám.
Když ze sebe kluci shodili kalhoty, stany na jejich trenýrkách nevěštily pro Marka nic dobrého. Když šly dolů i trenky, Markovo zoufalství se jen prohloubilo. Oba kluci byli na Marka pěkně nažhavení. Péra už měli v pozoru a připravené k akci. K Márově smůle, neměli mezi nohama žádné drobečky, ale pořádné klacky. Plné koule, které visely pod nimi, celý hrůzný pohled jen umocňovaly. Vzhledem k tomu, že byli oba kluci špinaví blonďáci, měli i chloupky kolem péra a na kulkách blonďaté. Nutno ale říct, že decentně upravené, žádné neupravené houští. Marek si uvědomil, že nikdy na vlastní oči neviděl postavené péro jiného kluka, a vlastně ho ani nikdy nenapadlo, že vůbec kdy uvidí.
Kdybychom se nacházeli v jiné realitě, ve které by byl Marek na kluky, jistě by byl nadšený z toho, že se ho právě chystají ošukat dva pěkní a dobře stavění kluci. Marek ale bohužel nedokázal ocenit jejich vysportovaná těla, a už vůbec ne jejich vztyčené klacky. K jeho smůle se mu odjakživa líbily pouze a jen dívky.
„Už jsi měl někdy čuráka v hubě, Marku?“ zeptal se ho zcela zbytečně Tomáš. Marek se zmohl jen na nesouhlasné zakývání hlavou. „To nevadí, nic na tom není. Uvidíš, že ti to půjde samo.“ Tom spustil Marka trochu níž tak, aby mu umožnil kleknout si na zem. Marek měl teď Tomova postaveného ptáka jen pár centimetrů před obličejem.
„Tak Marku, pusť se do toho a pozor na zuby.“ Marek začal zhluboka vydechovat a snažil se nabrat odvahu. Několik slizkých kapiček touhy vytékajících z ústí Tomova žaludu Markovi celou situaci zrovna neulehčovaly. Několikrát už byl odhodlaný otevřít pusu a začít ho kouřit, ale k něčemu tak nechutnému se prostě nedokázal dobrovolně odhodlat. Kouření ptáku je přece práce pro holky, ne pro kluky, pomyslel si Marek. Tomovi už došla trpělivost a pokusil se silou zasunout svého ptáka do Markovy pusy. Jeho vší silou sevřené rty mu v tom ale zabránily.
„Hele, zase neposlouchá. Co s ním uděláme? Použijeme rozevírač?“ zeptal se Tomáš otráveně. „Ne, chci, aby nám to udělal dobrovolně. Stačí, když si trochu pohrajeme s jeho kulkami. To naučí každého kluka disciplíně,“ reagoval Michal. Tomáš se jen škodolibé zasmál.
Tom chytil Márovy koule do ruky a vložil je mezi dvě průhledné plastové destičky, které k sobě utáhl dvěma šrouby tak, aby se kulky splácly. Naivní Marek nechápaje funkci onoho zařízení velmi brzy pochopil. Tom začal utahovat šrouby a obě destičky tak začaly stlačovat Márovy koule. Zpočátku Marek cítil jen nepříjemný tlak, který se ale začal velice rychle měnit v ukrutnou bolest. Marek začal křičet a prosit, ať mu to nedělají. Tom toho ale nedbal a dál drtil jeho varlata. „Prosím, slibuju, že vám je vykouřím kolikrát chcete, udělám cokoliv jen chcete, jenom tu věc prosím sundejte z mých koulí,“ žadonil Marek.
Tom sice přestal s utahováním, ale kulky nechal i nadále slisované. „Už jednou jsi tady sliboval a svůj slib jsi porušil.“
„Prosím, Tome, prosím, už to nevydržím.“
„Notak, Tome, už ho nech,“ začal se za Marka přimlouvat Michal.
„Fajn.“ Tom několika rychlými pohyby demontoval zařízení a osvobodil tak Markovy bolavé koule. Nemohl si ovšem pomoct a musel mu je ještě párkrát prohmátnout, jen aby viděl, jak se Marek kroutí bolestí.
Tom opět přistoupil se svým vztyčeným klackem k Markovi. Ten už tentokrát neváhal a vzal jeho tvrdého ptáka ihned do pusy. Zpočátku se věnoval pouze cucání a lízaní jeho vlhkého žaludu. Tomovi to ale nestačilo a začal mu vrážet ptáka až do krku. Vždy mu ho ale zavčasu vytáhl, aby se nezkušený Marek nezadusil. Nechal ho vykašlat, aby mu ho tam mohl opět vrazit. Když mu ho honili, cítil se Marek potupený, to je pravda. Teď si ale připadal jako nějaká kurvička, jejímž jediným úkolem je uspokojovat nadržené chlapy.
Oba chlapi se na Markovi průběžně střídali a nenechali ho tak ani na chvíli vydechnout. Chuť Michalova péra se mu zdála lepší, taková sladší. Marek se styděl sám před sebou, že se vůbec zabývá úvahou nad tím, čí péro mu víc chutná. Michal byl k němu z obou kluků ten hodnější a „něžnější“, a Marek se mu proto snažil odvděčit tím, že se ho snažil co nejlépe uspokojit. Vlastně ani sám nechápal, proč se o to snaží.
„Tome, on to s pérem vážně umí, už to v sobě dlouho neudržím,“ křičel Michal celý nadšený.
„Klidně se mu do té jeho heterácké huby vystříkej. Už se určitě těší, jak poprvé ochutná obsah chlapských koulí,“ reagoval Tom na Michalovo nadšení. Marek od začátku věděl, že se mu chtějí udělat pusy, ale do poslední chvíle tajně doufal, že k tomu nedojde, nebo že to alespoň nebude muset spolykat.
Když začal Marek cítit, jak se Michalovi zrychluje dech a bylo tedy jasné, že se mu každou chvíli udělá do pusy, začal se v duchu modlit, přestože v Boha zrovna nevěřil. Věděl, že když to v sobě neudrží, následný trest bude velmi bolestivý.
„Už budu stříkat,“ upozornil ho předem Michal a Marek ve vteřině ucítil semeno proudící do jeho krku. Každou dávku stihl jen tak tak spolknout. Bylo toho vážně hodně, přesto ale poctivě polykal výstřik za výstřikem. Markovi se nakonec podařilo zhltat opravdu vše, a navíc ještě na Michalův příkaz důkladně olízal jeho oslizlý žalud. Nezůstala tak ani kapička nazmar. Oba kluci byli Markovým výkonem viditelně potěšeni a Marek byl zase rád, že to vydržel a nevyvrhl vše ven.
Michal mu chtěl polibkem poděkovat za kvalitní kuřbu. Marek ale překvapením uhnul hlavou dozadu. Líbat se s Michalem mu přišlo už příliš intimní. Ten ho ale ihned chytil, aby mu zabránil v dalším ucuknutí, a začal ocucávat jeho rty. Bylo to poprvé, co Markovi nějaký kluk strkal jazyk do pusy, a bylo mu to hrozně proti srsti. Byl by raději, kdyby mu tam zase strčil ptáka. Chtěl ale Michalovi udělat radost, takže se přestal vzpírat jeho polibkům a začal mu je oplácet stejně, jako by se právě líbal se svou holkou. To, že se dobrovolně ocucává s chlapem, považoval za dno, na které může kluk jako on spadnout. Přestože si líbání s Michalem neužíval, začínal pochybovat o své sexuální orientaci a mužnosti vůbec.
Kluci opět nechali Marka chvíli odpočinout, aby nabral síly na další šukání. Marek se snažil celou dobu zbavit té odporné chuti semene v puse. Neustále polykání slin ale nestačilo. Ono to bylo ale vlastně jedno, protože mu bylo jasné, že bude muset za chvíli dodělat i Tomáše, a strpět tak další dávku mrdky do svého krku. Tomáš měl ale s Markem jiné plány.
Oba kluci Marka zcela rozvázali a donutili ho lehnout si zády na studenou podlahu. Kluci věděli, že nemá možnost utéct. Navíc byl Marek dost zlomený na to, aby se vůbec o něco pokoušel. Marek rychle pochopil, že ho chce Tomáš ošukat. Toho se celou dobu nejvíc obával. Věděl, že to bude velmi bolestivé. Chtěl opět začít žadonit, ale tím by spíš Tomáše jenom víc rozdráždil, takže raději držel hubu a zcela odevzdaně očekával první vniknutí do jeho zatím nikdy nepoužité díry.
Tom mu tam ale nejprve bez nějakého upozornění strčil pouze prst. Marek se leknutím celý prohnul.
„Klid, jenom si ověřuji, že jsi opravdu panic, jak si nám tvrdil. Vidím, že máš dírku pěkně uzounkou, jak to mám rád.“ Tomovo testování Markovi panenské díry nebylo přímo bolestivé, ale opravdu velmi nepříjemné.
Co však Marek nevěděl, je, že se Tom se snažil nahmatat jeho prostatu a trochu mu ji promasírovat. Oba kluci totiž studovali na místní lékařské fakultě, a byli proto přímo specialisté v různých způsobech dráždění mužského těla. Měli přístup k lékařskému vybavení, které ve volném čase uzpůsobovali ke stimulaci různých klučičích částí těla, ale často také jen ke způsobování bolesti, která je tak moc vzrušovala. Kluci ovšem zatím nepovažovali Marka připraveného na tak intenzivní výcvik.
Masáž prostaty byla pro Máru zcela nová zkušenost a přinášela mu nezvyklé pocity. Nechápal to, ale bylo mu to příjemné. K Márovu zděšení začalo na tento typ stimulace reagovat i jeho péro, které se začalo opět probouzet k životu. Hrozně se za to před oběma muži styděl. Opět nad jeho tělem vyhráli dva chlapi.
Když si Tomáš všiml Markova ptáka, byl upřímně nadšený.
„Výborně, vidím, že jsi velmi vášnivý mladý muž a vše u tebe funguje, jak má.“ Michal si klekl k Márově nabíhajícímu ptákovi a začal mu ho kouřit. Marek to nečekal a slastí vydechl. Markovi totiž ještě nikdo před tím péro nekouřil a teprve teď zjistil, jak příjemné to může být. Současná masáž prostaty tyto pocity jen navyšovala. Michal nebyl v kouření žádný začátečník, takže se heterosexuální Marek nemusel za své vzrušení zase tak stydět. Málokterý muž by odolal. Oba kluci se mu velmi usilovně věnovali a Marek začínal cítit přicházející vyvrcholení. Proč ho jeho péro musí pořád tak zrazovat. Přece si s ním nemůžou dva chlapi dělat, co chtějí. Byl už pěkně naštvaný, takže se tentokrát svému vzrušení nebránil a bez ostychu se plně vystříkal do Michalovy pusy. Ten velice ochotně spolykal každou vystříknutou dávku.
„Tome, ten kluk snad žere jenom broskve. Vážně jsem si na jeho mrdce pochutnal,“ liboval si Michal.
„Teď je řada na mně, ať z toho taky něco mám,“ povídá Tom. Důkladně promazal Markovu dírku a zepředu si na něj lehl. Marek nemohl strachem ani dýchat. Tomáš velmi snadno našel Markovu dírku, do které začal pomalu zasouvat svůj klacek. Bolest z roztahování jeho panické díry Marka překvapila. Zatnul zuby a snažil se nekřičet bolestí. Prsty se mu zarývaly do dlaždiček a jeho celé tělo se mírně třáslo. Přes jeho zavřené oči byly vidět stékající slzy. Tom se snažil být i přes svoji sadistickou povahu na Marka mírný, takže zpočátku zasouval poměrně pomalu. Nakonec se ale neudržel a začal přirážet tak, jak je zvyklý. Přece jen je uspokojení jeho péra důležitější než trochu bolavá prdel nějakého heteráčka. To už Marek nevydržel a začal skučet.
„Dívej se mi do očí,“ přikázal mu Tom. Marek otevřel své ubrečené oči a upřeně se díval do těch Tomových. Ten si jeho bolest naprosto užíval, což dával najevo nejen mírný úsměvem, ale i v jeho očích mohl Marek spatřit nadšení z jeho utrpení. Před tím, než se do něj udělal, zrychlil výrazně tempo, a pak už následovalo jen několik silných přírazů doprovázených mohutnými výstřiky. Než z něj Tomáš vytáhl ptáka, ještě naposledy se podíval Markovi do očí se slovy:
„Jsi opravdu ten nejlepší klučina na šukání, kterého jsme tady zatím měli,“ načež ho dlouze políbil. Markova sebeúcta se v té chvíli již zcela vytratila.
Po tom všem, co se mu stalo, si připadal jen jako nějaká věc sloužící pouze pro pobavení zvrhlých choutek dvou cizích kluků. Oba kluci ho nechali bezmocně ležet na podlaze a odešli. Marek jen uslyšel cvaknutí zámku. Přestože nebyl svázaný, jeho naprosté vyčerpání mu neumožnovalo si stoupnout. Tak tam jen tak ležel a cítil, jak mu ze zadku pomalu vytéká nastříkaná Tomova mrdka. Jeho právě roztažená prdel ho pěkně bolela a vlastně i čuráka a kulky měl pěkně namoženě.
Těžko říct, jak dlouho tam ležel, než se oba kluci opět vrátili. „Vstaň a obleč se, teď tě odvezeme domů.“ Marek nemohl uvěřit, že už je po všem. Že ho konečně osvobodí. Sebral veškerou sílu a začal se soukat do svého oblečení.
Celou cestu zpět strávil Marek opět zavřený v kufru auta. Neměl tak ani páru, kde se mučírna obou mužů nachází. Auto zastavilo na opuštěné cestě nedaleko sídliště, kde Marek bydlel. Michal ho vyvlekl z kufru a opřel ho kapotu auta. Hned na to mu opět sundal trenýrky a na jeho ochablého a ulepeného ptáka mu nasadil kovovou klícku, kterou zamkl malým klíčkem.
„Tohle budeš ode dneška nosit. Kluk jako ty potřebuje mít péro pod kontrolou zkušenějších. Stříkat budeš jen tehdy, pokud ti to dovolíme. O šukání holek ani nemluvím. Dokud budeš pod naším dohledem, tak nic takového nepřipadá v úvahu. Jo, a nezkoušej si to nějak sundat. Tuhle klícku jsem sám vyrobil, takže při neopatrném zacházení by ti mohla nenávratně pohmoždit pindíka, což určitě nechceš.“
„Jo a máme pro tebe ještě jeden dárek. Michal vytáhl z tašky flešku, kterou vložil Markovi do kapsy jeho šortek. Tohle je záznam celého dnešního výcviku, kdyby ses náhodou chtěl pochlubit kámošům, nebo jenom tak zavzpomínat na svoji první šukačku s klukem. Trochu jsme to poupravili, aby nás na tom videu nikdo nepoznal, kdybys náhodou dostal nějaký blbý nápad. Tak, a teď padej a čekej, až se ti ozveme.“ Marek si rychle nasadil trenýrky a upaloval pryč.
Markovo prvotní nadšení, že je konečně po všem, se rázem proměnilo v zoufalství a beznaděj. Nedobrovolně ztratil kontrolu nad svým pérem, které teď mají v moci nějací dva teplí kluci. Ti si pro něj určitě už teď připravují ty nejodpudivější úkoly, které si normální heterosexuální kluk nedokáže ani představit, natož že by je musel plnit.
Marek se z posledních sil dobelhal domů a ihned padl na postel. Přes všechny hrůzné zážitky okamžitě vyčerpáním usnul.
Jak se bude mladý heterosexuální Marek vypořádávat se svoji novou rolí sexuální hračky pro dva nadržené teplé kluky? To se dozvíte v dalším díle.
Autoři povídky
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
jinak ve 4. odstavci máš chybně použito jméno tomáš (místo marek)