• Petřík
Styltvrďárna
Datum publikace4. 4. 2018
Počet zobrazení13337×
Hodnocení3.96
Počet komentářů7
Oceněnípovídka roku 2018

Předveď se nám, Luboši

David opět zaměřil svoji pozornost směrem k Lubošovi. Marek měl stejně celou dobu pocit, že se Davidovi víc líbí právě Luboš. Tedy alespoň podle nadšení, se kterým se mu vždy věnoval. David začal dlaní přejíždět po Lubošově hladkém hrudníku a povídá:

„A jak jsi na tom ty, kámo? Zatím jsi nám tady nic nepředvedl.“

Bez dalších řečí uchopil Lubošovu povadlou kládu do ruky. Luboš se leknutím zatřásl. Bylo jasné, že stále dost špatně snáší dotyky klučičí ruky na svém klacku. Již ale neodporoval. Jenom zhluboka vydechoval a snažil se tak překonat to, že se mu nějaký kluk hrabe v rozkroku. David nejprve potěžkal jeho hadici, která se doslova leskla ve světle lampy.

„V pozoru to musí být úplná obluda,“ okomentoval Lubošovu chloubu.

Následně mu začal dost hrubě prohmatávat i jeho pytlík. Luboš se jen kroutil bolestí a všemožně hekal.

„Velké koule a obrovský ocas. Ty si úplný alfa samec. Podíváme se, jestli tak i stříkáš,“ povídá nedočkavým hlasem David. Luboš ho jen zoufale pozoroval, ale neměl už sílu mu jakkoliv odporovat. David začal nejprve klasickou masturbací, kdy Lubošovi velmi důsledně přetahoval kůžičku přes žalud. Jenže napumpovat heteráckou kládu takových rozměrů není pro jiného kluka snadný úkol. Sice mu díky Davidově pečlivé masáži trochu ožil, ale do plného vztyčení to mělo daleko. Vzal mu ho tedy do pusy a se stejnou důsledností se mu věnoval i svým jazykem.

Marek si všiml kroutících se prstů na Lubošových nohách. Nebyl si ale jistý, jestli se brání ztopoření, nebo se naopak usilovně snaží o jeho dosažení. Luboš byl ale vždy dost hrdý kluk a určitě jim nechtěl dopřát to potěšení, podvrtávat jeho sexuální orientaci. Davidovi se ale ani po dlouhých minutách nepodařilo zvětšit Lubošovo péro ani o centimetr.

„Buď seš tak velkej heterák, nebo to děláš schválně,“ okomentoval David svůj neúspěch.
„Nedělám! Prosím, věř mi, opravdu se snažím. Prostě mi to nejde,“ začal Luboš panikařit. Bál se totiž dalšího trestu.
„Nevěřím ti.“
„Prosím, věř mi. Mně se opravdu vždycky líbily jenom holky. Žádný chlap mi ho prostě nedokáže postavit. Nic s tím nenadělám,“ snažil se tím Luboš argumentovat.

David se přestal snažit a místo toho se začal radit s Tomem, jak potrestají Marka za Lubošovu neposlušnost. Luboš teď sváděl vnitřní boj. Buď si zachová zbytek důstojnosti, nebo ušetří Marka další bolesti. Nakonec vykřikl:

„Dovolte mi, abych si ho postavil sám vlastní rukou, tak se mi to určitě podaří.“

Luboš nemohl uvěřit tomu, o co je právě požádal. Marek napjatě očekával Davidovu reakci. Další mučení jeho citlivých míst by už asi nezvládl.

„To je slovo chlapa,“ zajásal David.

Přišel tedy k zoufalému Lubošovi a odpoutal mu jeho pravačku. Mezitím ostatní pozorovatelé vstali z křesel a obestoupili Luboše ležícího na matraci. Stydlivého Luboše teď z bezprostřední blízkosti pozorovalo celkem osm kluků. Lubošovi bylo do breku. Přece jen je onanie soukromá věc každého chlapce. Žádný kluk si přece nepřeje honit si ho před bandou teploušů. To ale právě teď pro Luboše neplatí.

„Tak se nám předveď,“ povídá David vítězně.

Luboš poslechl. Jiné volby už stejně neměl. Nejprve si stáhl předkožku, a odhalil tak všem svůj růžový žalud. Několikrát si po něm přejel prstem, dokud se mu řádně neprokrvil. Pak si ptáka pevně uchopil do ruky a začal si ho pomalu a dost nesměle mnout. Byl celý rudý studem a očividně to pro něj bylo velmi ponižující. Obecenstvo ho velmi znervózňovalo, a i když uplynulo několik minut, na jeho péru nebyl znát téměř žádný pokrok.

Marek sice zrovna netoužil po tom pozorovat Lubu při sebeuspokojování, ale přesto mu zvědavost nedala a po celou dobu ho pozoroval při práci. I když by si to Marek nepřiznal, zajímalo ho, jakým způsobem si s ním vlastně Luboš hraje.

Luboš ale nepřestával. Opravdu urputně se snažil ten svůj klacek nahonit a nenasrat tak Davida. Bylo vidět, jak se mu předkožka začíná napínat a čurák mu nakonec začal tvrdnout. Začal si ho proto regulérně a dost ostře honit a bylo vidět, že už tak moc nevnímá pohledy upřené na jeho ruce. Občas si dokonce i promnul kulky, a ptáka tak nechal chvíli odpočinout. Asi mu to pomáhalo trochu navýšit vzrušení. Když ho měl ztopořený na maximum, tak přestal a podíval se poníženým pohledem na Davida. Ten mu jeho chloubu přeměřil. Následoval potlesk a několik obdivných komentářů.

Bylo to vlastně poprvé, kdy někdo jiný viděl Lubošův ocas v plné parádě. I Marek byl překvapený velikostí Lubošova ocasu. Nemohl si pomoct, ale takový klacek mu upřímně záviděl.

„Fajn. Teď to dokonči a pěkně se vystříkej,“ přikázal mu s naprostou samozřejmostí David.

Luboše sice Davidův požadavek nezaskočil, přesto bylo v jeho obličeji vidět zhrození. Jedna věc je si ho nahonit pod dohledem hloučku kluků a druhá je se před nimi vystříkat.

„To ne. To už nezvládnu. Nenuť mě k tomu, prosím.“
„Ale zvládneš, neboj. Věř mi, že existují i méně příjemné metody, jak tě donutit k výstřiku,“ zareagoval David na Lubošovo žadonění a přitom se podíval na Toma, který se jen škodolibě usmál, jak mu ony metody naskakovaly v hlavě.

Luboš to vzdal. Chytil tedy svého stále plně ztopořeného ptáka a pokračoval v jeho dráždění.

Marek, který celou dobu pozoroval Lubošovy ruce, náhle pocítil šimrání v rozkroku. Uvědomil si, že ho jistým zvráceným způsobem vzrušuje pozorovat svého kámoše při dráždění pohlavního mužského orgánu. Co se to s ním děje. Musí to být způsobeno tím, že mu nebylo dopřáno to, co se Lubošovi za malý okamžik podaří. Sám si totiž zoufale přeje udělat si to.

David chvíli pozoroval honícího Luboše, ale nějak mu to asi nedalo. Rozhodl se totiž šoupnut pod Lubošův zadek několik polštářů, což mu usnadnilo přístup k jeho panické díře. David toho využil a začal mu do ní zasouvat prst. Luboš začal ihned skučet a vzdychat bolestí, ale na Davidův příkaz si ho bez přestání dál honil, zatímco byla jeho dírka před zraky všech roztahována.

Pár chvil před výstřikem se jeho celé tělo začalo třást a vypadlo to, jako by ho měl orgasmus stát všechny jeho síly.

Samotnému výstřiku předcházely prudce zrychlené pohybu ruky i dechu. Stejně tak David zrychloval masáž jeho prostaty, což jenom zintenzivňovalo intenzitu Lubošova orgasmu. Při samotném stříkání se Luboš prohnul jako tětiva luku. Z ústí jeho žaludu vyšlehlo několik bílých pramínku hustého mléka, které dopadly na jeho hrudník a břicho. Ještě si po něm párkrát přejel rukou, aby z ptáka vypumpoval co nejvíc zbývající mrdky.

Vyčerpaný a zhluboka vydechující Luboš potom nehybně ležel a odpočíval, zatímco ostatní kluci jásali nad jeho výkonem. David mu ještě párkrát projel prstem jeho rozdrážděnou dírku a nakonec mu opět přivázal ruku ke křeslu. Ruku, kterou měl stále potřísněnou od svého semene.

„Vidím, že to byla makačka. Úplně ses u toho zadýchal,“ povídá potěšeně David.

Marek poprvé v životě uviděl na Lubošově tváři několik kapiček slz. Takové ponížení to pro něj bylo. Lubošův dosud postavený čurák začal velice rychle klesat do své původní, ale stále úctyhodné velikosti.

„Marku, pěkně mu teď bříško očisti. Nechci vidět ani kapičku. Dneska si nám už převedl, že ti to jde,“ přikázal mu škodolibě David.

Tohle Marka pěkně štvalo. Proč ho nevynechají alespoň z téhle nechutnosti. Luboš je přeci jeho nejlepší kámoš. Lubošova mrdka nepatří do jeho krku, ale do kundičky nějaké holky, kterou mu pomůže sbalit. Tohle je proti přírodě.

Marek chvílí pozoroval Lubošovo pocákané břicho a zvažoval jak co nejrychleji a nejsnadněji svůj úkol splnit. Lubošovy koule k Markově smůle produkovaly kvanta a kvanta mrdky, což byl taky důvod, proč si ho musel honit i několikrát denně, aby zůstal příčetný. Občas si z jeho nutkavých a častých potřeb dělali srandu. To ale ještě Marek netušil, že bude muset jednu z jeho náloží spolykat.

Ty největší cákance, stečené v záhybech břišních svalu, se Marek rozhodl vysát přímo do pusy a ihned spolknout. Ovšem loužičky, které se už stihly roztéct po těle, musel slízat jazykem a chtě nechtě si je tak více vychutnat.

Bylo to sice teprve třetí sperma, které měl Marek tu čest ochutnat, přesto věděl, že si na jeho chuť nikdy nezvykne. Co na tom ti teplouši vidí? Ani Lubošův obsah koulí mu nechutnal. Jeho semeno bylo ale naštěstí výrazně lepší než u „jeho“ dvou předchozích kluků, a to i přesto, že ho měl výrazně hustší.

David má také své potřeby

„Teď jsem na řadě já,“ povídá David a přejel si rukou po svém plně ztopořeném ohonu.

Vlezl si za Lubošem na matraci tak, že jeho péro viselo přímo nad Lubošovým obličejem a naopak Lubošova ptáka měl David zase pěkně před sebou. Jediný rozdíl byl v tom, že David si blízkost Lubošova péra užíval, zatímco Lubošův znechucený obličej mluvil o opaku.

„Otevři pusu a začni mi ho sát, Luboši,“ přikázal mu David.
„V žádném případě,“ reagoval na Davidův požadavek Luboš a odvrátil obličej.
„Na tohle nemám čas,“ povzdech si David znechuceně.

Z poličky sebral takový kovový kroužek s řemínkem a silou ho vrazil Lubošovi do huby. Řemínky mu potom upevnil kolem hlavy. Daná pomůcka teď bránila Lubošovi zavřít pusu a David mu tak do ní mohl pohodlně zasunout svůj ztopořený ocas.

„Vy heteráci jste všichni stejní. Po svých holkách chcete, aby vám je kouřili, polykali a dělali další prasárny, které vás napadnou, ale když musíte vy vykouřit péro nějakého kluka, děláte cavyky,“ okomentoval David Lubošovo počínání a bez dalšího otálení mu ho tam úplně celého zasunul. Luboš jen zachroptěl. Pak ho zase pomalu vytáhl ven, zatímco Luboš jen lapal po dechu.

„Jo, to by šlo,“ zasmál se David a celý proces zopakoval. Bezmocný Luboš litoval, že nepřijmul Davidovo péro dobrovolně.

David se poté začal na oplátku věnovat Lubošovu před chvílí vystříkanému péru. To se Lubošovi moc nezamlouvalo. Přece jen to bylo několik málo minut, co se udělal, a žalud měl na dotyk patřičně citlivý. Tak jako každý chlap. Vrtěl pánví, jako by se snažil Davidovým rtům a jazyku uniknout, i když bylo jasné, že není kam. David si toho nevšímal a dál mu cucal jeho rozdrážděný žalud.

Marek celou dobu pozoroval, jak si jeho nejlepší kámoš a ten teplý kluk navzájem kouří ptáky. Bylo to jako sledovat nějaké zvrácené gay porno. Hrozně rád by Lubošovi pomohl, ale nechtěl na sebe přitáhnout pozornost.

Když se David přestal věnovat dráždění Lubošova nebohého ocasu a místo toho začal pouze spokojeně vzdychat, bylo všem jasné, co se blíží. Lubošův pohled značil obavu z toho, co má přijít. Ve chvíli kdy David zakřičel:

„Už budu, už budu,“ zavřel Luboš okamžitě oči.

Marek sledoval Lubošův ohryzek na krku, jak polyká dávku za dávkou. Marek přesně věděl, co musí Luboš právě prožívat. Ochutnat poprvé chlapskou mrdku je pro každého normálního kluka velmi nechutný zážitek, který ho navždy změní. Jak sám před nedávnem poznal. Trocha bílé tekutiny vytekla z Lubošovy pusy, ale David mu ji ochotně nabral zpět.

„Ani kapička nazmar,“ komentoval své počínání.

Luba jen poslušně polknul.

Markovo vyvrcholení

„Jediný neuspokojený ocas je tady ten tvůj, Marku,“ povídá škodolibě David, „chceš si ho před námi pohonit jako tady tvůj kámoš před chvíli?“ zeptal se Davit s úšklebkem.

Marek se zdráhal, ale nakonec jen potupně kývl na souhlas. Bylo to pro něj sice jen těžko představitelné, onanovat před tolika chlapama, ale jeho koule prostě už potřebovaly vyprázdnit. Čuráka měl po dnešku slušně rozdrážděného a bude mu tak stačit slabá minutka a bude po všem. To snad přežije.

„Dobře. Dovolím ti se dneska udělat, ale za jedné podmínky. Vycákáš se tady do Luboše.“

Tohle teda Marek opravdu nečekal. Tohle už je opravdu vrchol zvrácenosti.

„Cože?“ vykřikl Marek, „to, přece nemůžu udělat. Nenuťte mě k tomu, prosím,“ začal zoufale žadonit Marek. Tušil ale, že mu to nebude nic platné.

„Neboj. Nebudu tě k ničemu nutit. Klidně ho opíchám místo tebe. Jestli ti nevadí další dva týdny bez stříkání. Je to tvoje rozhodnutí.“

Další týdny, kdy si na něho nebude moct ani sáhnout? Na Marka šly mdloby. Vždy je to mladý kluk, který má své potřeby. Tohle není správné.

Podíval se na Luboše, který jenom nesouhlasně kýval hlavou. Tušil totiž, co se Markovi honí v hlavě.

„Proč nám to děláš. Stačilo by opravdu jenom několik pohybů rukou a byl bych hotový. Prosím. Luboš je přece můj nejlepší kámoš,“ snažil se mu to Marek rozmluvit.

„Rád plním heterosexuálním chlapcům jejich nenaplněné touhy. Ve světě tam venku bys nemohl nikdy přiznat svému kámošovi, že mu to chceš udělat do zadku.“
„Já ale nic takového opravdu nechci.“
„Ale no ták, už toho nech. Konečně mu ho tam vrazíš až po koule a pořádně se do něj vycákáš. Neboj, Luboš si to taky užije, i když ti to nikdy nepřizná a místo toho bude dělat tvrdého a nepřístupného heteráka. Jak se tedy rozhodneš?“

Marek v té chvíli zažíval hodně rozporuplné pocity. Na jednu stranu to samozřejmě nechtěl udělat, ale na stranu druhou si konečně uleví, a pokud je to opravdu jediná možnost, tak budiž. Luboš to určitě pochopí. Jsou v tom přece spolu. Bez dalšího váhaní vlezl na matraci k Lubošovi, který na něj nevěřícně koukal:

„No tak, nedělej to, kámo.“
„Prosím tě, dovol mi to, já už se musím konečně udělat. Nedokážeš si představit, jaké to je. Nebo chceš, aby se do tebe raději vystříkal on?“

Luboš se otočil na vysmátého Davida, který si přejížděl rukou po svém ocasu. Potom se opět podíval na Marka a jen mlčky kývnul na souhlas. Markovi spadl kámen ze srdce. Byl totiž připravený vystříkat se do něj i bez jeho souhlasu. Marek ucítil, jak se mu začíná ocas vzrušením zvedat. Přece jen bude za pár okamžiků stříkat. Na tento okamžik musel čekat dlouhé dva týdny. Rukou si nasměroval svůj klacek k Lubošově dírce a pomalu mu ho tam začal tlačit. Luboš hned zadkem uhnul dozadu a Markův pták tak okamžitě vyklouzl.

„No tak vole, nech toho. Bude to jenom horší. Slibuju, že budu opatrný,“ zašeptal Marek.

Markův pták opět našel cestu a začal vnikat do Lubošovy panické díry. Ta se jen neochotně začala tlakem jeho klacku rozšiřovat. Marek mu ho tam zasouval opravdu opatrně a zvolna. Když úzká prdýlka obepnula jeho ptáka, ucítil Marek přicházející vlny rozkoše jako nikdy před tím. Tak nějak si vždycky představoval kundičku své holky. Kéž by to byla ona a ne Luboš.

Zasunul mu ho tam úplně celého a překvapivě si to opravdu užíval. Na rozdíl od Luboše. Pak ho zase pomalu vytáhl, jen aby ho opět opatrně vsunul dovnitř. Celou dobu Luboš kňučel jako holka a jenom se celý třásl. Přesto se ale držel.

Vždycky oba snili o tom, jak budou jednou klátit holky. Teď si to místo toho rozdávají spolu. Nejintimnější věc, kterou společně prožili, bylo několik opileckých objetí na různých akcích, což je tak maximum, po čem heterosexuální kluci touží. Jasně, Marek má Luboše nade vše rád, ale jako kamaráda. Opravdu nikdy netoužil po tom lehnout si na jeho nahé tělo a vrazit mu svého ptáka do zadku.

Jednotlivé přírazy sice přinášely Márovu žaludu slastné pocity, ale tempo bylo moc pomalé na to, aby se dokázal udělat. Když se ale pokusil zrychlit, začal Luboš ihned skučet.

„No tak, Lubo, uvolni se, nebo tady budeme donekonečna. Čím dřív se udělám, tím dřív vypadneme.“

Marek proto začal zvyšovat frekvenci přírazů a rozhodl se přestat dbát Lubošova vzlykaní. Začínala ho zcela ovládat myšlenka na přicházející orgasmus. Konečně se mu tak podařilo najít vhodně tempo, které perfektně stimulovalo jeho ocas. Jediným zvukem, který se teď roznášel místnosti, bylo Lubošovo vzlykání a pleskání Markových plných kulek.

Stačilo par minutek šukání a Marek vybuchl jako vulkán. Každý příraz značil jeden silný výstřik přímo do nitra Lubošovi tentokrát už ne panické prdele, kterou tak za okamžik naplnil svými několikadenními zásobami hustého spermatu. Tolik stahů Marek v životě nezažil a u každého z nich zažíval naprostou extázi. I když ze sebe už všechno vystříkal, ještě chvíli do Luboše zasouval, jen aby si užil ten skvělý pocit.

Když bylo po všem, padl Marek vyčerpáním na Lubošův hrudník. Oba byli pěkně udýchání, a Marek tak mohl slyšet Lubošovo rychle tlukoucí srdce.

Teď, když se Marek konečně udělal a měl tak zase čistě myšlení, začala ho trápit myšlenka, že se mu to vlastně s Lubošem líbilo. Doufal ale, že to bylo jen kvůli jeho až nepřirozeně velké nadrženosti. Ve vězení to přece chlapi taky dělají a jsou normálně na ženské. Potřebují jen vypustit páru.

Poslední služba

„No tak, hoši! Vstávat! Tady nejste na rekreaci. Moji kamarádi taky potřebují vyprázdnit pytlíky a je jen na vás abyste jim s tím pomohli. Hned potom vás pustíme, co říkáte?“ zeptal se Tomáš obou kluků. Jako by snad na jejich odpovědi záleželo.

„Marku, ty obstaráš naše hosty a o mě s Michalem se postará tady Luboš,“ rozhodl Tomáš.

Kluci si začali radostně rozepínat knoflíčky u kalhot, ze kterých okamžitě vystřelily naběhlé a řádně oslizlé ocasy. Patrně už několik hodin toužící po Markově pozornosti.

Marek jen znechuceně sledoval čtyři plně ztopořené klacky a v duchu si říkal, že po tomhle už bude vskutku nechtěným expertem v kuřbě ocasů, protože ani průměrný teplouš snad neměl tolik ptáků v hubě jako on po dnešku.

Klekl k jednomu z nich, který ho měl nejmenšího, a tedy i nejpřijatelnějšího ke kuřbě. Na okamžik se ještě ohlédl směrem k Lubošovi, který ale už poslušně hulil Tomovu kladu. Pustil se tedy taky do práce, aby to už měl za sebou.

Kluci byli na Marka pěkně nažhavení, takže je musel kouřit na střídačku. Každého vždy alespoň chvíli. Každý ocas chutnal odlišně a jejich střídání Markovi bránilo v tom, aby si na každou tuto specifickou chuť dokázal přivyknout. Celý průběh mu to tak jenom znepříjemňovalo.

Zatímco střídavě hulil jejich klacky, vzpomněl si na jednu „hru“, kterou s Lubošem hrával, když měli dlouhou chvíli, třeba na zastávce nebo v autobusu. Pravidla spočívala v tom, že si každý z nich vybere holku, která se mu nejvíc líbí a od které by si ho nechal nejraději vykouřit. Potom musel popsat, proč si vybral právě ji. Vždycky se u toho smáli jako nadržení puberťáci, kterými vlastně ještě byli. Nejvíce je pobavilo, když nějakou holku uvedli do rozpaků. To Marka vždycky pořádně vzrušilo.

Ani Marka, ani Luboše však nikdy nenapadlo, že budou muset naopak oni kouřit čuráky jiných kluků. Teplých kluků. Marek si uvědomil, že si to na sebe možná přivolali svoji vlastní vinou jako trest za své nevhodné myšlenky a chování. Kdyby to věděl, tak by se nikdy žádné holce takto nevysmíval. Jenže teď už bylo pozdě. Dnešnímu orálnímu uspokojení několika kluků se už nevyhne.

Z těchto myšlenek ho vytrhl nevyhnutelný závěr, který byl pro Marka opravdovou výzvou.

„Už budu,“ zašeptal jeden z kluků dvě Markova nejobávanější slova.

Pak už jen ucítil jednotlivé stříkance proudící do jeho krku. Sice se sebezapřením, ale bez reptání všechno poslušně spolykal.

Stále ale musel dokončit zbylé tři kluky, kteří už byli pěkně nedočkaví. Druhému jen stačilo párkrát přejet rty po jeho napnutém žaludu a opět Marek uslyšel ona prokletá slova:

„Už budu!“

Jak moc začal tyhle slova v poslední době nenávidět.

Třetí týpek musel být hodně nadržený. Všechno spolykat už bylo nad možnost Markova hltanu. Dost toho teď stékalo po Markově puse a bradě. Kluk se na něj ale nezlobil a vše ochotně prstem nasměroval zpět do Markovy pusy. Jeho sperma ale „chutnalo“ docela obstojně, takže to Marek přečkal bez újmy.

Ještě tu ale stále byl čtvrtý ocas k obsloužení. Marek už nemohl, ale na to se ho nikdo neptal. Začal mu ho tedy z posledních sil sát. Naštěstí nenásledoval bezprostřední výstřik a mohl se tak trochu vzpamatovat, než do něho byl napumpovaný i obsah čtvrtých koulí. Poslední kluk
měl neobvykle husté sperma, a navíc dost aromatické, takže měl Marek co dělat, aby to v sobě udržel. Přece jen měl v sobě už pět plných dávek.

Marek tam potom jen tak klečel a vzpamatovával se z právě prožitého zážitku, zatímco ostatní kluci mezi sebou kladně hodnotili jeho výkon. Měl taky možnost vidět Luboše, který zrovna dodělával Michala. Marek z vlastní zkušenosti věděl, že Michalův klacek je jeden z těch snesitelnějších, což si ale Luboš očividně nemyslel. Tedy alespoň podle jeho výrazu při polykání Michalova semene.

Předtím, než jim dovolili opustit sklep, kluci opět zamkli Markův, ale i Lubošův ocas do připravených klícek. Ta Lubošova byla o něco větší, aby přesněji kopírovala jeho nadprůměrný klacek.

„Tady Marek už má s nošením pásu cudnosti jisté zkušenosti, takže kdybys měl otázky, obrať se na něj,“ poradil Michal překvapenému Lubošovi.

Luboš byl ale už moc vyčerpaný na to, aby se jakýmkoliv způsobem bránil nebo to řešil. Jediné, co chtěl bylo, konečně vypadnout. Následně je kluci odvezli zpátky na sídliště, kde je nahaté vyhodili ven z auta a rychle odjeli pryč.

Protože bylo Lubošovo oblečení rozřezané na cáry, půjčil mu Marek svoje šortky. Sám šel jenom v trenýrkách a triku. Vzhledem k tomu, že už byla noc, byl rozdíl mezi jeho volnými trenýrkami a kraťasy téměř neznatelný.

Jen co si Luboš nasadil Markovy šortky, nahmatal v jejich kapsičce složené bankovky. Jednalo se o dvě jednotisícovky se vzkazem od Davida.

„Úžasné!“ vykřikl ironicky Luboš, „tisícovka za jedno ošukání do prdele, tři vykouření s polykáním a vyhonění si před bandou buzerantů,“ rozzuřil nález Luboše téměř do nepříčetnosti.

„Asi chtěli, abychom se cítili jako dvě laciné teploušské šlapky.“

Přesto si ale jednu tisícovku schoval do kapsy a druhou podal Markovi.

„Klidně si ji nech. Však víš za co,“ nabídl Marek svoji „odměnu“ Lubošovi.
„Skvělé další tisíc za to, že se mi do prdele udělal nejlepší kámoš,“ trpce se usmál Luboš.
„Nezlob se na mě, prosím,“ cítil se Marek provinile.
„Já se na tebe přece nezlobím,“ reagoval na Lubošovu omluvu.

Markovi se hrozně ulevilo. Přijít o Lubošovo přátelství, by pro něj bylo horší než všechno to, co musel v nedávné době prožít.

„Ale co teď budeme dělat,“ zeptal se Luboš zoufale. Přece těm kluků nebudeme dělat kurvičky. Když si představím, že bych to měl znovu dělat s chlapem…,“ Luboš se úplně otřásl, „to nemůžu.“

„Jakou máme ale jinou možnost?“ reagoval Marek na Lubošovu beznaděj. „Když to komukoliv řekneme, budeme mít navždy cejch teploušů. Nikoho nebude zajímat, jestli jsme to dělali dobrovolně nebo ne. Nikdy si o nás žádná holka neopře ani kolo a jak by na to reagovali naši kámoši, to si ani nedokážu představit.“

Luboš chvíli zpracovával Markova slova.

„Vážně navrhuješ, abychom dál dělali děvky bandě buzerantů?“
„Věř mi, že stejně jako ty už nikdy nechci cítit ptáka v hubě, ale máme snad na výběr? Toho cejchu bychom se už opravdu nikdy nezbavili. Zatímco ty kluky nakonec omrzíme a oni nás pustí.“
„Máš pravdu. Musíme to nějak vydržet,“ řekl Luboš sklíčeně.

Oba kamarádi šli potom mlčky a zcela vyčerpaní směrem k sídlišti. Jenom se tiše rozloučili a rozešli se každý do svých domovů.

Jaký bude další osud našich dvou kamarádů, se dozvíte v následujícím díle.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (58 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (52 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (52 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (52 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (56 hlasů)

Komentáře  

+1 #7 Teploušem proti své vůli - 4. Vysoká cenaHonza 2018-06-17 17:50
Bezva příběh. Chtělo by to pokračování.
Citovat
+3 #6 Odp.: Teploušem proti své vůli - 4. Vysoká cenaTyr 2018-06-11 01:13
Cituji 451:
No už by to chtělo pokračování, ze vší tý romantiky tady by jeden blil :lol:


svata pravda, svata pravda
Citovat
+4 #5 Odp.: Teploušem proti své vůli - 4. Vysoká cena451 2018-06-10 21:32
No už by to chtělo pokračování, ze vší tý romantiky tady by jeden blil :lol:
Citovat
0 #4 Odp.: Teploušem proti své vůli - 4. Vysoká cenaJimmy 2018-04-23 12:51
A teď - jak z toho ven. Čekám na pokračování :)
Citovat
-1 #3 Odp.: Teploušem proti své vůli - 4. Vysoká cenapelle 2018-04-14 08:21
Už...by to mohlo skončiť. O:) Prvé tri časti som si naozaj užil, ale už je to podľa mňa prehnané. Čakal by som, že Luboš bude mať viac odvahy a rozumu a nejako to bude riešiť. Celkom rád by som si prečítal, ako s nimi už chalani "vypečú" a oslobodia sa. :-)
Citovat
+4 #2 Odp.: Teploušem proti své vůli - 4. Vysoká cenaBodyhans 2018-04-05 17:21
Supr už píšeš dalsi
Citovat
+4 #1 :-)tom 2018-04-05 05:45
Petříku ty nemáš rozum....hned po ránu abych se udělal:-)))) Mňam:-)
Citovat