• Stano
Stylklasika
Datum publikace19. 8. 2023
Počet zobrazení1302×
Hodnocení4.57
Počet komentářů0

Konečne doma. Takmer dva týždne mimo. Tieto služobky sú niekedy vyčerpávajúce. Nie práve v pracovnom zmysle. Ale o tom inokedy.

Zvalím sa so spokojným povzdychom na gauč a vychutnávam si ticho.

Pokoj netrvá dlho. Začujem váhavé zaklopanie. Vstávam a otváram dvere. Stojí tam môj sused Cyril a je akýsi nesvoj.

"Hmmm, ahoj Tomáš. Videl som ťa prichádzať a chcem ti vrátiť toto," podáva mi USB kľúč.

"Tvoj spolubývajúci mi ho dal minulý týždeň. Vieš, tie tabuľky, čo som potreboval… No, nebolo to ono. Asi zámena."

Pozerám na kľúč vo svojej ruke a nechápem. Tabuľky a analýzy. Poprosil som Adama, aby mu to odovzdal, kým odíde. Mesiac bude preč.

"Poď ďalej," pozývam Cyrila. Váha. Vôbec sa to na neho nepodobá. Obyčajný 50-tnik, pekná tvár, ale inak ničím zaujímavý. Jeden z tých, ktorých na ulici človek prehliadne.

"No poď, pozrieme sa na to."

Pomaly kráča za mnou. Pri gauči zostane stáť a nesmelo prešľapuje.

Zasúvam USB do televízora, klikám na súbor. Potvrdzujem.

Na obrej obrazovke sa objaví video. Skvelá kvalita, vidno každý detail. Toto nie sú tabuľky. Nemo hľadím na seba, ako jazdím na Adamovi. Môj tvrdý vták plieska o Adamove brucho, ako prirážam. Moje vzrušené stonanie zaplní celý byt, vzápätí si chytím klacka a popri jazde si ho honím. Výstrek na seba nenechá dlho čakať a ja to zo seba dostanem. Semeno strieka, kým sa ešte pohupujem na tvrdom vtákovi. Pozerám sa sám na seba, ako sa telo leskne potom. Bože. Chvatne vypínam televízor a otáčam sa k Cyrilovi.

"Prepáč, o tomto som nemal ani tušenie," ospravedlňujem sa celý červený.

Cyril je vo väčších rozpakoch ako ja.

"Nevadí, ja… hmmm… už musím ísť. Keby niečo, tak sa ozvi."

Kráčame ku dverám.

Otočí sa na mňa.

"Vieš, prehral som si to celé viackrát a si fakt dobrý," prehovorí, a kým sa zmôžem na slovo, som sám.

Tak to je teda prúser.

Stalo sa a nič s tým neurobím.

Náhle mi však mysľou prebehne. Mám plný byt kamier? Adamova robota. Rád by som vedel, čo s tým sledoval. Možno pre svoju vlastnú zábavu. Niežeby tu bolo čo točiť, ale sem tam sa tu vyskytli nejaké tie menšie orgie. Každopádne si to s ním budem musieť vydiskutovať, je tu v podnájme, toto si nesmie dovoliť. Ako však o tom dlhšie uvažujem, zistím, že mi tá myšlienka nepríde až tak nepríjemná, ba trošku rajcovná. Som zmätený. Uvidím, čo mi k tomu povie. Nechám to na neskôr.

Odchádzam do kúpeľne. Potrebujem sprchu.

Na stole v kuchyni nachádzam ďalší kľúč aj s odkazom od Adama. Nie je tam nič iné, len "bav sa".

Zasúvam kľúč, spúšťam súbor. Fantastické rozlíšenie. Môj byt. Vidím, ako sa dvere otvárajú a vchádzajú tri postavy. Adam vo svojich neodmysliteľných obtiahnutých rifliach, za ním nejaký tmavší chlap vo voľných teplákoch, celkom väzba, a tretiu postavu poznám. Nakloním sa bližšie k obrazovke a snažím sa rozoznať postavu v obleku. Ben. Môj kolega Ben.

Medzi nimi dvoma vyzerá stratený. Jeho nízka a útla postava sa stráca v kúpeľni.

Video je aj zo zvukom.

"Nazdar Tomáš," Adamovu tvár mám na celej obrazovke. "Toto je Dano, kamarát z posilňovne, a rozhodli sme sa dnes zabaviť s tvojim kamošom. Nevie, že to točíme. Verím, že si užiješ," žmurkne do kamery.

"Tak, dobre sa usaď, vezmi si vtáka do ruky a poďme na to."

Tak som sa nemýlil, byt mám ako v Big Brother.

Vchádza Ben oblečený len v maličkých slipoch. Vypuklina v jeho rozkroku dáva na známosť, že už je pripravený.

Obaja borci sa dostávajú do zorného poľa kamery. Vlastne niekoľkých kamier. Môj byt je nimi posiaty. Prepínam, aby som videl čo najlepšie.

Adam si sťahuje tričko a rifle.

Vzápätí je nahý. Dano ho nasleduje. Pekné, udržiavané telo vymakané v posilke.

Sťahuje si boxerky a vták mu vyletí ako čertík z krabičky.

Hmmmm, pekný kus. Hodnotím a pomaly si honím tvrdnúceho vtáka.

Ben si chce kľaknúť.

"Ešte nie, poď sem, medzi nás," naviguje ho Dano.

Postaví sa medzi nich a Danova ruka ho hladká po stále zväčšujúcej sa hrči v rozkroku. Adam sa k nemu skloní a jeho jazyk vkĺzne do Benových úst. Hlasno zastoná.

Opatrne si honím, aby som nebol priskoro. Pozriem na minutáž. Bezmála štyri a pol hodiny. No páni.

Masáž Benovho vtáka v slipoch trvá dvadsať dva minút. Striedajú sa a raz jeden, raz druhý ho dráždia. Ben stoná čím ďalej hlasnejšie. Veľmi sexi.

Dano opatrne sťahuje Benove slipy, ktoré sú úplne premočené. Ben je v strede oboch chlapov. Adam mu opatrne stiahne predkožku a roztiera priesvitnú sťavu po Benovom žaludi. Občas jemne pohoní, občas i tvrdšie. Z Benovho zrýchleného dychu súdim, že už to dlho nepotrvá.

Adam má ale iný plán. Včas vždy prestane a nenechá ho striekať. Ben stoná hlasnejšie.

Sadajú si na sedačku, presne tam, kde teraz sedím ja, pričom nemám ďaleko od výstreku.

Ben si kľakne a striedavo fajčí oboch chlapov. Povedal by som, že si to užívajú obaja. Ben je šikovný. Fajčí ako o život. V tom sa ako na povel zdvihnú a odchádzajú do Adamovej spálne.

***

Klopanie na dvere. Hodím pohľad na hodinky, pol desiatej. Vyberám kľúč z televízora, mierim ku dverám. Koho čerti nesú o tejto hodine? Uterák si omotám okolo pása. Snaha zakryť erekciu je bezvýsledná. Otváram dvere. Cyril.

"Ja… eee… vieš… ja len…"

Jeho oči pristanú na vypukline uteráka… Obzriem si ho lepšie. Prečo nie.

"Poď ďalej, môžeš koktať aj dnu."

"Prišiel si pre niečo konkrétne?" pýtam sa.

"No, vlastne áno. Chcem ti dať toto," pristúpi ku mne dosť blízko a dáva mi do rúk DVD disk.

"Mrzí ma to, spravil som si kópiu tej nahrávky z kľúča…"

Pozerám na disk. Tak toto je sila. Môj sused si urobí kópiu môjho porno videa, o ktorom som dodnes nemal ani poňatia.

Oki, uvidíme, čo on na to.

"Poď, posaď sa."

Sadá si na gauč a ruky zatína do stehien.

Beriem nahrávku a zasúvam do mechaniky. Spustí sa sama a ja sa dívam sám na seba, ako si beriem Adamovho vtáka do úst, a pritom stonám.

"Je niečo, čo sa ti páči najviac?" pýtam sa a sťahujem si uterák. Môj vták z neho vykĺzne a týči sa v celej svojej dĺžke kúsok od Cyrilovej tváre.

Vyvalí oči, prehltne a pohladí si rozkrok, ktorý naberá na objeme. Bez rozpakov si sadám vedľa neho a masírujem sa.

"Bolo… vieš, páči sa mi táto scéna, a potom ako jazdíš a striekaš. Vlastne sa mi to páči celé."

Zaujímavé.

"Už si bol niekedy s mužom?" pýtam sa.

"Nie, nikdy, ešte som nestretol muža, ktorý… noooo…"

"Chápem," preruším ho.

"Poď, niečo vyskúšame."

Vypínam video, beriem ho za ruku a vediem do izby.

Bez rozpakov mu sťahujem tričko.

Kľaknem si a pomaly sťahujem tepláky. Priznám sa, nečakal som to. Jeho penis je žilnatý, máličko nad priemer.

"Teraz si ľahni a ja ťa skúsim potešiť ako toho pána na videu." Slabo prikývne.

Dostávam sa medzi jeho nohy a ochutnávam jeho žaluď. Pekný, až veľmi. Nasajem a intenzívne ho dráždim. Je skvelý, ako vzdychá. Ani nie po 15-tich minútach mi s výkrikom vyvrcholí do úst. Chutí sladko. Nemám dosť, môj vták, na ktorého som zabudol, sa vzpína a prosí o uvoľnenie.

"Chceš to skúsiť?" pozývam ho. Bez slova mi ho berie do ruky a honí. Veľmi nežne.

"Skúsiš si ho vziať do pusy?"

Opäť len prikývne a nesmelo oblizne špičku môjho mokrého žaluďa. Evidentne sa mu to páči a vkladá si ho nesmelo do úst. Pekná fajka, taká opatrná. Veľmi príjemné. Užíva si to. Jeho vystriekaný penis je už znova v pozore.

Kým ma dovádza k vrcholu rukou, dráždim si dierku. Chcem pichať. Pri tej myšlienke zastonám a striekam mu do tváre celú dávku semena.

Spokojný sám so sebou si oblizne mokré pery. Ani nečakám a opäť mu fajčím. Poriadne tvrdý, musí byť aj vlhký. Otáčam sa a zasúvam si ho do análu. Dokonalé.

Cyril je možno neskúsený, čo sa týka fajčenia, ale mrdať vie perfektne. Vráža do mňa ten kus mäsa a ja držím a užívam si. Keďže sa vystriekal pred pár minútami, má výdrž a cesta za orgazmom je dlhšia. Ale aj tak. Nechám ho zo seba vykĺznuť a nasadám si sám. Zasúvam si ho až po koreň a koordinujem sa sám. Spúšťam sa a jeho penis vo mne kĺže ako dobre naolejovaný stroj. Neskutočné.

Obaja sme mokrí a už nevládzem. Beriem si do rúk vtáka a divoko sa honím. Pri výstreku sťahujem anál a Cyril do mňa pumpuje ďalšiu dávku. V túto chvíľu opäť vyvrcholím aj ja. Semeno je všade.

"Veď vravím, si veľmi šikovný," hovorí Cyril a naťahuje si tepláky, odchádza a potichu za sebou zatvára dvere.

Mám kamery po celom byte. Je tam aj toto, čo sa práve stalo? Počkám si.

***

Vraciam sa po viac ako troch týždňoch späť domov. Pracovná cesta sa trochu pretiahla. Teším sa na Tomáša. Viem, že sme si nič nesľúbili, ale aj tak. Prežili sme spolu dva dni plné sexu a vášne.

Nie, že by som na služobke dodržiaval celibát, to nie. A viem, že ani on nie, ale aj tak sa chcem pomilovať. Nakoniec, ten jeho nájomník tiež nebol na zahodenie.

Nasajem vôňu domova a bežím do sprchy. Obliekam si len niečo malé. Slipy biele ako sneh, ktoré mi ledva zakrývajú rastúci penis.

Ani sa nenazdám a som u Tomášových dvier. Srdce mi búcha. Na druhé zaklopanie sa dvere otvoria a prekvapene hľadím na muža, čo nás prichytil v najlepšom.

"Ahoj fešák," hovorí neznámy a hltavo si ma premeria.

"Poď ďalej, ale Tomáš nie je doma. Utekal niekde v obleku."

Vstupujem dnu a neujde mi pohľad na hrču v jeho plavkách. Erekcia sa nedá prehliadnuť.

"Evidentne som vás vyrušil," hovorím a kývnem na penis, ktorý by rád na slobodu.

"No, vlastne áno. Ale ak chceš, môžeš sa pridať," berie do ruky ovládač a pauzou spúšťa video.

Je tam Tomáš, ako saje vtáka tohoto muža.

Sťažka dopadám na sedačku vedľa neho dívam sa.

Je to veľmi sexi a rajcovné. Môj vták sa tlačí von.

"Som Adam a rád poslúžim," prehovorí neznámy a pohladí ma po rastúcom rozkroku.

"Ak by ti nevadilo, rád by som pokračoval. Honil som si, keď si zaklopal. Rád si to robím. A keď vidím na videu Tomáša, ako mu chutil môj vták, tak ma to rajcuje ešte viac."

Ani sa mu nečudujem.

Sťahuje si plavky a bez ostychu sa začne honiť, pohľad upretý na fajčiaceho Tomáša.

Vstávam a vyzliekam sa. Jeho oči po mne obdivne blysnú.

Ako si spolu honíme, po oku sledujem Adama. Ma fakt ten najkrajší penis, aký som videl.

Tomáš na videu sa očividne nevie nabažiť a stále vyhľadáva priestor na to, aby mal v ústach tú nádheru.

Adam berie ovládač a prerušuje Tomášovu divokú jazdu.

"Túto scénu mám rád," prepína video.

Tomáš stojí pred posteľou, na ktorej leží Adam. Obidva penisy stoja ako stožiare. Tomáš so zúfalým hlasom prosí, či môže fajčiť Adama. Ten mu to dovolí a on sa vrhá na neho s chuťou, akú som u neho ešte nevidel.

Musím prestať pozerať na vtáka vedľa seba.

"Čo ty?"

Pozrie na mňa.

"Ja neprosím."

"Beriem, a keby som poprosil ja?"

Na nič už nečakám a spúšťam sa na kolená. Už viem, prečo Tomášovi tak chutil. Je dokonalý. Kĺže mi po jazyku a steká priamo do pusy. Spokojne sa zasmeje a zavzdychá zároveň.

"Len si poslúž, keď ti chutí."

Adam je býk. Drží a nestrieka. Užíva si to.

Zrazu sa ozve hrubý hlas nad nami.

"Tomáš, asi sme prišli skoro…"

***

Stretnutie so šéfom. Povýšenie vždy padne vhod. Lepšie miesto, lepšie peniaze, firemné auto. Viac roboty, ale aj viac voľnosti. Ferdinand alebo Ferdo, ako sa rád nechá oslovovať. Z môjho pohľadu nie na ňom nič malé. Veľká okrúhla tvár, obrovské ruky s dokonalou manikúrou, napasovaný v obleku o číslo menším. Nohavice? Fajn upnuté na správnych miestach. Pri saku mám pocit, že o chvíľu praskne.

Rozosmiaty vychádzame z reštaurácie.

"Poďte, Ferdo, bývam len kúsok odtiaľto, zapijeme to."

"Asi to nie je dobrý nápad, Tomáš, nechcem rušiť. Čo váš spolubývajúci?"

"To je v poriadku. Ten už nebude doma alebo bude zalezený v izbe."

Pomaly kráčame a debatujeme o ďalšej stratégii. Otváram dvere a vediem šéfa do obývačky k baru. Zmrznem a nie som schopný pohybu. Na gauči sedí Adam a divoko sa nechá fajčiť mojím susedom Jarom.

Zdá sa, že Ferdo si nevšimol, čo sa deje na gauči, ale fascinovane hľadí na obriu obrazovku, kde ja sedím na tvári Adama a nenásytne si vkladám jeho tvrdého vtáka do úst. Všetko okorenené zvukmi, ktoré nikoho nenechávajú na pochybách, že si si to užívam.

"Tomáš, asi sme prišli skoro," prehovorí Ferdo a dva páry očí sa zdvihnú našim smerom.

Chvíľku sa nič nedeje, vzápätí sa Jaro dvíha, chvatne si naťahuje biele slipy a vystrelí z bytu.

"Budem u seba," prehovorí Adam a Ferdo sleduje jeho nahú postavu až do izby. Zostávame sami.

Šialene behám očami po izbe a hľadám ovládač.

"Len to nechajte hrať, chcem vedieť, ako to skončí," hovorí a oči nespúšťa z obrazovky.

Nasledujúcu hodinu veľmi pozorne sleduje, ako sa nechám lízať, ako fajčím, hltám semeno, jazdím a striekam. Moje a Adamove vzdychy sa nesú celou izbou. Po šialene masívnom výstreku sa video končí.

"Som celý spotený, môžem sa opláchnuť?" prihovorí sa a vidno na ňom, že to potrebuje.

Rukou naznačím smer kúpeľne. Keď sa dvere zabuchnú, odšuchtám sa do izby. Tresnem dverami a zvalím sa na posteľ. Čo budem teraz krucinál robiť?

Po pár minútach počujem buchnúť dvere. Ferdo odišiel. Konečne. To, ako sa mu pozriem do očí po tom, čo dnes videl, budem rozmýšľať neskôr. Odchádzam do kúpeľne a púšťam sprchu.

Zrazu vidím cez zahmlené sklo sprchovacieho kúta, ako niekto vchádza do kúpeľne. Dvere sa otvoria a stojí tam Adam. Na sebe len plavky. Asi sa chystá na terasu. 

"Zastav sa u mňa, keď skončíš."

"Adam, fakt nemám na nič chuť."

"Vážne, zastav sa, len na chvíľku. Len ti niečo poviem a rozhodneš sa sám."

Nečaká na odpoveď a odchádza. Ok, no čo už. Obkrúcam si okolo bokov uterák a mierim do Adamovej izby. Počujem hlasy? Pootvorím dvere a na posteli v družnej debate môj šéf, oblečený len v tesných trenkách, a Adam vo svojich plavkách.

"Konečne si tu, poď, Tomáško, hodíme reč."

Je mi na odpadnutie. Sťažka si sadám medzi Ferda a Adama. Ten sa zvalí, zopne ruky za hlavu a pozoruje nás.

"Vec sa má tak, Tomáško. To tvoje video je veľmi, veľmi kontroverzné."

Prikývnem. Tuším, čo príde.

"Rozhodne by si sa ako porno herec uživil. Ale nie o tom som chcel. Necháp ma zle. Je to nádherné video, ale rád by som to zažil aj ja na vlastnej koži. Adam súhlasí. Čo na to povieš?"

Nechápavo na neho hľadím. Ani si neuvedomím, že mi šéf začal zrazu tykať.

"Chápem to správne, že ideme robiť video aj s vami?"

"Áno, presne tak. Chcem sa zapojiť. Ale chcem kópiu," žmurkne na Adama, ten sa usmeje.

"Chcem robiť všetko, čo si robil s Adamom. Podľa videa si žrebec s bohovskou výdržou. Vieš to a chutí ti to. Tak, čo ty na to?"

"Takže chcete odo mňa poriadny sex ako na tom videu? Idem do toho."

"Výborne," tleskne Ferdo.

"Chcem ťa celého. Tvoje ústa, vtáka, zadok sliny, semeno. Až do dna."

"Dobre šéfe, máte to mať."

Po týchto slovách sa otočí na Adama. Otáčam sa aj ja. Adam je už nahý a pomaly masturbuje. Beriem si ho do rúk a začnem dravo fajčiť. Môj šéf má zbavuje uteráka.

"No páááni, si ešte krajší ako na videu. Dokonalá riťka," cítim jeho dych a vzápätí jeho panovačný jazyk, ktorý si ma pripravuje na šukačku.

Do lízania sa pustil s veľkou intenzitou. Hrá sa so mnou. Profesionál. Ten už má čosi odlízané. Na vtákovi cítim jeho veľkú ruku, ako ma honí. Zastonám.

"Len vzdychaj krásavec, to je len začiatok," zahundre a ďalej ma spracúva ústami a rukou. Je to na nevydržanie dobré.

Po dobe, kedy si myslím, že už to dlhšie nevydržím, sa Ferdo znova ozve. Na brade sa mu lesknú sliny a trenky sú na prasknutie.

"Poď, Tomáš, na chvíľku sa vymeníme, nech viem, čo je v tebe. Pomôž mi z tých treniek. Taaaak, skvelé. Trochu som mokrý."

Trenky aj jeho penis sú totálne premočené. Ďalší krásny kus do zbierky.

"Idem sa povenovať Adamovi. Ty sa zatiaľ povenuješ mne."

Kľakne si na posteľ medzi Adamove nohy a ja hneď pochopím. Má poriadny zadok. Okrúhly a nikde ani chĺpok.

"Chcem, aby si ma dráždil, ako najlepšie vieš. Daj do toho všetko. Podľa Adama máš nesmierne šikovný jazyk. A postaraj sa aj o môj poklad. Ako? Nechám na teba, ale nesklam ma."

Šéf je šéf. Začnem ho prechádzať celou plochou jazyka. Zosilním dotyk a on zavzdychá. Jeho mohutné semenníky a poriadny penis stoja dopredu. Vkladám si ho do dlane a začnem honiť. Jeho veľký žaluď je každým pohybom mokrejší. Šmýka sa. Nechávam zvlečenú predkožku a celou dlaňou, zmáčanou jeho šťavou, mu dráždim žaluď. Stonáme všetci ako o život. Moje sliny stekajú po stehnách a zmáčajú plachtu pod Ferdovými kolenami. Pozriem na Adama. Je v extáze. Môj šéf si v pravidelných intervaloch drsne vráža jeho penis až do krku. Výsledok na seba nenechá dlho čakať. Adamov vták sa cuká a exploduje v mohutné dávky semena. Šéf znalecky pokýve hlavou. Je spokojný sám so sebou.

"Tomáš, si šikovnejší, ako som si myslel. Vieš to skvele. Ľahni si, nech sa na teba pozriem."

"Áno, šéf."

Berie ma do ruky a tá sa šmýka po mokrom vtákovi.

"Moc pekné, snaž sa ešte neurobiť," povie a začne sa venovať môjmu penisu. Vo všetkom, čo robí, je mimoriadne šikovný. Zasúva si môj penis hlboko do krku a jazykom dráždi obnažený žaluď. Moje spotené telo je v extáze. Vydávam neartikulovateľné zvuky rozkoše. Ferdo je, ako vždy, so sebou nadmieru spokojný.

"Som na rade. Chop sa svojho remesla, kým sa mi urobíš. Ja sa budem pozerať a užívať si."

Až teraz mám možnosť si obzrieť jeho mužnosť v celej kráse.

"Začni, Tomáš, nech nečakám. Ukáž, čo tvoja pusa dokáže. Jemne pohoniť a na striedačku ma vezmi do úst."

Robím, ako mi káže. Jemne si zasúvam vtáka do krku a jazdím po ňom jazykom. Som v úplne inom svete. Nechám sa viesť inštinktom a naberám na rýchlosti. 

"Pomalšie, Tomáš, neponáhľaj sa. Poď, trošku si zajazdíš. Podrž si ho. A pomaly si ho zasuň. Taaaak. Nádhera."

Začínam sa pohybovať na jeho vtákovi hore a dole. Jazdí vo mne a ja si to užívam, ako najlepšie viem. Perfektné.

Sám od seba sa otáčam. Roztiahnuté nohy po stranách, ruky tiež. Narážam sa na vtáka až po koreň. Pohyb v bokoch naberá na intenzite. Bolia ma všetky svaly, ale je to šéf, tak idem ďalej.

"Udržuj tempo, čochvíľa budem striekať," povie šéf a ja plynulo stúpam a klesám. Keď cítim Ferdove veľké ruky na svojich bokoch a počujem jeho zrýchlený dych, pridávam. Moje tempo ho nenechá chladným a ja cítim, ako mi vnútro zalieva jeho dávka semena. Zvalím sa vyčerpaný vedľa neho. Adam nás s úškrnom pozoruje.

"Teda, Tomáš, tak toto som nečakal. Si fakt trieda. Ešte lepšie ako video. Daj mi toho svojho krásavca a urob sa mi do úst."

Berie ma do úst a ide si s istotou šéfa za svojím. Netrvá dlho a za hlasného stonania vyvrcholím. Neuveriteľné. Takéto niečo som od šéfa nečakal.

"Adam, to video mi môžeš poslať po Tomášovi. On sa s tebou vyrovná."

Mám tušenie, aká bude platba… Ja však mám s Adamom ešte nevybavený ten podraz s kamerami…

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (17 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (18 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (18 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (16 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (27 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk0
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!