• Stano
Stylklasika
Datum publikace26. 8. 2023
Počet zobrazení1483×
Hodnocení4.33
Počet komentářů5

Ubehli týždne, odkedy som doma. Týždne od momentu, kedy ma Tomáš prichytil, ako fajčím jeho spolubývajúceho. Týždne odvtedy, ako som zbabelo utiekol. Odvtedy sme sa nevideli.

V schránke nachádzam vizitku. Nič, len telefónne číslo.

Na opačnej strane krátky odkaz.

"Som Tomášov šéf, zavolajte mi." Zvláštne. Nerozumiem tomu. Čo by mi chcel jeho šéf také povedať. Poznám sa. Môžem sa snažiť to ignorovať, ale zvedavosť je silnejšia.

Beriem telefón a vytáčam.

"Ferdo," ozve sa zo slúchadla.

"Zdravím, tu je Jaro, Tomášov sused, ja… hmmm… našiel som v schránke vašu vizitku…"

"Aha, takže to ste vy? Čo utiekol a nedokončil, čo začal?" zasmial sa mužný hlas na druhom konci. Zostávam ticho, nemám čo povedať. "Rád by som sa vami stretol a porozprával sa. Je nutné vysvetliť pár vecí. Vyhovuje vám to večer? Dnes, samozrejme. Okolo deviatej? Prepáčte, ale skôr sa mi nedá," rapoce hlas na druhej strane linky. Očividne je to človek, čo dostanete všetko, čo chce, a iné si nepripúšťa.

"Oki," vykokcem. A kým stihnem niečo dodať, hlas vystrelí.

"Výborne, takže o deviatej som u vás. Vidíme sa. Dovi, Jaroslav." A zrazu je na opačnej strane ticho. Nechápavo pozerám na telefón v ruke.

Predpokladám, že Tomášov šéf je ten veľký chlap v o číslo menšom obleku. Utiekol som, moje oči ho len zachytili. V poriadku, nech povie, čo chce, a pôjde. Pol šiestej, ešte mám čas. Zapínam telku a zvalím sa na gauč.

***

Niekto je pri dverách a neúnavne sa opiera o zvonček. Pozriem na hodiny. Deväť. Asi som zadriemal. Vstávam a otváram dvere. Za nimi stojí chlap ako hora, dobre padnúci oblek, široké ramená, vojenský strih. Vedľa neho o čosi menšia postava. Spoznávam v ňom Tomášovho šéfa. Tak isto tmavý oblek sa napína na širokých ramenách a obtiahnuté nohavice dávajú tušiť zaujímavé rozmery.

"Dobrý večer, Jaroslav, som Ferdo. Toto je môj vodič a bodyguard Gabriel."

"Neviem, ako dlho sa zdržím, ale počkajte ma v aute," hovorí mu a vodič odchádza.

"Vonku prší, poďte dnu, páni," ozvem sa a naznačujem, aby vošli.

"Naozaj vám to nebude vadiť? O Gabrielovi ani nebudete vedieť, sľubujem," zašveholí Ferdo a vchádza. Keď ma míňa Gabriel, uprie na mňa ľadovo modré oči a sotva badateľne prikývne na znak vďaky. Usmejem sa na neho a zatváram dvere.

"Vec sa má tak, Jaroslav, že mám pre vás obchodný návrh," začne z ostra Ferdo a usádza sa na gauč.

"Vzhľadom k nedávnym udalostiam, ktorých som bol svedkom, mám túto ponuku," kývne na Gabriela, ten prináša kufrík a otvára ho. Ferdo zaloví v jeho obsahu a vyťahuje hnedú obálku. Pokračuje.

"V tejto obálke je 3000 €. Budú vaše, keď so mnou strávite noc."

Nemo dosadám na pohovku a neviem, čo povedať. Nakoniec zo seba dostanem len:

"Nerozumiem, ako to myslíte."

"No," spustí veľký šéf. "Od svojho priateľa Adama, čo býva o poschodie nižšie, mám o vás informácie, že ste dosť talentovaný. A vzhľadom k tomu, čoho som bol svedkom, nebude ťažké uhádnuť, o čom hovorím."

Hodím okom po bodyguardovi.

"Gabriela si nevšímajte. Náš spoločný známy má aj nejaké video záznamy o vašom nespornom talente."

"Aké záznamy?" opýtam sa šokovane, i keď začínam tušiť, o čom hovorí.

Vyťahuje DVD disk a podáva ho vodičovi. Chcem namietať, ale šéf má zastaví. Nemá význam protestovať. Po pár klikoch sa na celej obrazovke objaví moja tvár a hrubý penis, ktorý mi vniká do úst. Zavreté oči signalizujú úplné sústredenie a vychutnávanie si daného okamihu.

"Túto časť mám najradšej," ozve sa v pozadí na videu vzrušený hlas a moja hlava na obrazovke zrýchli tempo. Beriem si toho vtáka a ten sa vzpína a ja očakávam, ako mi napumpuje do úst toľko semena, že mi bude vytekať z pier.

Tá scéna na videu vyzerá perfektne, akoby som sa pozeral na profi porno. Zahanbenie a stud zo mňa akosi opadá. Popravde, som na seba celkom hrdý.

Pozriem na šéfa, ktorý má ruku položenú na rozkroku.

"Takže vy mi zaplatíte za to, že vám budem robiť toto?" ukazujem na obrazovku.

"Ste veľmi chápavý. Ale na tom videu je toho oveľa viac, to vieme obaja, a ja to chcem všetko. Všetko znamená všetko. Váš jazyk, vaše ústa, pot, sliny, zadok, jednoducho mi budete k dispozícii celú noc, ako si zaželám. Samozrejme, okrem finančnej kompenzácie ponúkam to isté. S radosťou vám budem k dispozícii vo všetkom, čo si zaželáte. Čo vy na to?"

Chvíľku sa neho neveriacky pozerám. Začnú sa vo mne byť dvaja Jarovia. Jeden mi vraví: ´Máš rád sex, máš rád vtáka v ústach a rád sa necháš pretiahnuť, tak prečo nie, peňazí má dosť a nakoniec ani zle nevyzerá.´ Ten druhý zas z druhej strany volá: ´Neblázni, však sa ti páči Tomáš a chceš jeho, čo keď ťa aj tento natočí…´ 

"Súhlasím," vyhrá vo mne to nadržanejšie ja.

"Výborne, som rád," postaví sa z gauča. "Vzhľadom na to, čo sa medzi nami stane, mi hovorte šéf."

"Sme dohodnutí."

"Potrebujem sa opláchnuť, kúpeľňa?" zavediem ho tam, Gabriel je za nami. Som trochu nervózny. Nie som zvyknutý, že za mnou stále niekto je. Hlavne taká hora chlapa.

"Kde začneme, šéf?"

"Čo tak si preveriť vaše kvality pri videu?" navrhne a ja súhlasím. Odchádzam do obývačky. Za pár minút vchádza šéf. Je nahý. Jeho telo je veľké a pevné. Rastúce bruško mu pristane, upriamuje pozornosť na penis, ktorý je na pol ceste k erekcii. Otáča sa a dáva mi na obdiv svoj veľký, pevný a dokonale okrúhly zadok. Za ním stojí Gabriel a sleduje jeho aj mňa. Začínam tvrdnúť.

"Ale no tak, Jaroslav, nahého a v akcií som vás už videl, tak sa nehanbite a zahoďte tie veci."

´Vy áno, ale nikdy so nemal publikum pri sexe,´ pomyslím si.

Sadá si a sleduje ma ako sa pomaly vyzliekam. Bez ostychu si začína sťahovať kožu zo stále zväčšujúceho sa penisu. Stojím pred ním nahý a na prekvapenie ma vzrušuje aj Gabrielov pohľad.

"Nádhera, ste krásny. Tak poďte tu vedľa mňa a pozrieme si moje obľúbené scény. Páči sa mi táto."

Berie ovládač a nachádza scénu, kde lížem Tomášovi dierku. Strih a tvrdo ho trtkám v kuchyni, až sa obaja zosypeme na podlahu.

´Dokelu, však Tomáš má plný byt kamier… vie o tom? Asi vie, len čo s tým? Som tam aj ja… Čo keď to niekde zavesia?´ Z myšlienok ma vyruší šéf.

"A ešte raz moju najobľúbenejšiu. Páči sa mi váš výraz, keď sajete. Ste taký šťastný. Nie je veľa mužov, ktorí to robia s takou chuťou. Striekanie do úst dnes málokomu niečo hovorí. No pozrite sa, som z vás celý mokrý a pozerám, že aj vy. Môžeme sa presunúť do spálne?"

"Áno," odpovedám a pohľad na jeho mokrý penis vo mne zrúca všetky zábrany a pochybnosti. Chcem ho, chcem si s ním užiť nespútaný sex. Potrebujem to.

Vediem ho. Ľahne si na posteľ. Roztiahne nohy. Jeho vták je iba môj. Beriem ho do úst a vychutnávam si ten pocit.

"Kriste, ste fakt dobrý Jaroslav, úplne senzačný. Očividne vám chutí."

Zasúvam si jeho penis až za mandle, jazdím jazykom, dráždim mokrý mohutný a prekrvený žaluď. 

Niečo mi tu chýba. Alebo je navyše? V tieni stojí Gabriel a pozerá sa. Má výhľad na môj zadok. Som síce celý chlpatý, ale zadok si holím na hladko.

"Vraveli ste, že čokoľvek si zaželám, splníte. Mám pravdu?"

"Ale samozrejme, o čo ide?"

"Chcem, aby ste ma lízal. Ale potrebujem mať aj vtáka v puse."

"Zaujímavé. Čo vy na to, Gabriel?"

Bez slova sa začne vyzliekať. Lačne pozorujem, ako zhadzuje sako, košeľu, pod ktorou sa ukazuje nádherné mužné a pevné telo. Niekto sa o seba stará. Nohavice idú dole a stojí tam len bielych boxerkách. Bez váhania ich stiahne. Stojí v tieni, takže nemám veľmi dobrý výhľad.

Ferdo sa presúva za mňa a nádherne ma začína lízať. Už som aj zabudol, že chcem fajčiť. Kývnem na Gabriela. Vystupuje z tieňa a sadá si na posteľ. Jeho penis mám pred tvárou a nechápavo pozerám. Minimálne dvadsať centimetrov dokonalosti. Je snedý, hrubý. Keď ho chytím, cítim, aký je mokrý. Mokré sú aj jeho semenníky. Takže milému Gabrielovi sa naša hra očividne páčila.

So zbožnou úctou si zasúvam ten nádherný penis do úst a vychutnávam si jeho hladkosť a tvrdosť. Viac rozťahujem nohy, aby sa šéfova veľká ruka mohla venovať aj môjmu tvrdému vtákovi. Masíruje mi žaluď a opatrne honí. Nekonečná rozkoš.

Gabriel a emócie akéhokoľvek druhu nejdú ku sebe. Mne sa podarí niečo vydolovať. Jeho penis dráždim v ústach a pozriem sa neho. Oči mu žiaria nevídanou nehou. Pohladí ma po líci a ja sa s novou chuťou púšťam do uspokojenia tohoto mega vtáka.

Ferdova ruka mi svedomito honí vtáka, zatiaľ čo jeho hrubé, ale nežné prsty, sa opatrne do mňa zasúvajú.

Som plne zaujatý fajkou, keď ucítim, ako sa do mňa pomaly zasúva mohutný šéfov vták. Najprv pomaly a opatrne. Skúsený milenec. Žaluďom mi dráždi vchod. Pomaly vo mne kĺže, až kým mu nenaznačím, aby pridal.

Zdrapí ma za boky a divoko ma trtká. Jeho hrubý penis ma napĺňa dokonale. Zrýchľuje a vzápätí spomaľuje tempo.

Po dlhej dobe si ho osedlávam a privádzam si jeden análny orgazmus za druhým. Telá sa nám lesknú a kvapky potu sa vpíjajú do plachty.

Kým sa zbesilo spúšťam na šéfov penis, Gabriel sedí v kúte na stoličke, veľmi pozorne ma sleduje a neskutočne pomaly si masíruje penis. Nevyzerá, že by mal v pláne vyvrcholiť. Skôr akoby na niečo čakal…

Moja divoká jazda mala svoj význam. Telo mi zaplavujú endorfíny a šéfovo semeno. Pumpuje ho do mňa s hlasným krikom.

Unavene sa zosuniem vedľa neho.

Pohladí ma po líci.

"Jaroslav, zaslúžite si viac. To bola jazda. Je z vás hotový kovboj. Ale vy ste ešte nestriekali…"

"Ani Gabriel."

"Pokojne sa mu povenujte, ak vládzete, ja si odskočím," povie Boh boss a vstáva.

Očami hltám Gabrielove telo a aj jeho veľký penis. Spýtavo na neho pozriem. Kývne. Prichádzam k nemu, a napriek všetkému sa zohnem a dávam mu pomalý vlhký bozk. Prekvapí ma, že jeho jazyk mi vyjde naproti tak dychtivo.

Otáčam sa mu chrbtom a postojačky sa opatrne nasúvam.

Jeho veľký, rovný a dokonale tvrdý penis mi dráždi prostatu a ja nemám dosť, kým sa niekoľkokrát neurobím a biela šťava nesteká po jeho semenníkoch. 

Ferdo nás pozoruje od dverí.

Prichádza, kľakne si a berie ma do úst. Znalecky ma fajčí za jediným účelom. Vystriekať sa.

"Ste na rade, Jaroslav. Ja som naplnil vás, teraz to isté urobte vy mne."

Dravo sa do mňa púšťa, ja s hlasným stonaním striekam a napĺňam jeho ústa nemalou dávkou svojho semena. Vyzerá spokojný.

"A keď ste to už tak začal, tak doprajte aj Gabrielovi. Poďte Jaroslav, chcem sa pozerať, ako vás pokropí."

Nohy sa mi trasú od námahy, keď si sadám pred vodičove nohy a začínam mu striedavo honiť a fajčiť. Z ničoho nič zaručí a v niekoľkých mohutných výstrekoch dostáva zo seba nahromadenú tekutinu. Semeno je všade. Na podlahe, na mojej tvári, na jeho plochom bruchu a pomaly steká po semenníkoch až k jeho dierke. Prejdem mu po nej prstom. Jemne mi vyjde naproti, nepatrne, že šéf si to ani nevšimne. Hmmm, zaujímavé.

Bezvládne sa zvalím na posteľ a v momente zaspávam unavený a vymrdaný.

Len z diaľky zacítim jemný bozk na líce.

"Ďakujem ti, čoskoro sa ešte uvidíme. Sú veci, ktoré nie sú dokončené," zašepká mi Gabriel do ucha.

***

Zobúdzam sa neskoro ráno. 

Všade je cítiť vôňu sexu, zaschnuté semeno.

Vstávam a vychutnávam si ten pocit dokonale vymrdanej diery.

Na stole v obývačke je okrem hnedej obálky ďalšia. Otváram ju. Je tam ďalšia tisícka a s ňou kartička z odkazom.

"Prekonali ste moje očakávania. Zaslúžite si. Rád vás zoznámim s pár ľuďmi."

Stal sa zo mňa prostitút? Momentálne je mi to dosť jedno. Stálo to za to. A popravde, celkom sa teším na ďalšie stretnutie…

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (20 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (20 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (19 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (18 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (27 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk0
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+1 #5 Odp.: Ja a On 6Stano 2023-08-29 18:00
Cituji Tom:
Po každé tvé povídce jsem natolik mokrý, že je to předzvěst kvalitní masturbace a ejakulace. Tak nějak je mi šumák, že taky už nevím, kdo je kdo :D

Ďakujem. To je presne ten tip reakcie,akú chcem dosiahnuť.
Citovat
+5 #4 Odp.: Ja a On 6Tom 2023-08-28 08:06
Po každé tvé povídce jsem natolik mokrý, že je to předzvěst kvalitní masturbace a ejakulace. Tak nějak je mi šumák, že taky už nevím, kdo je kdo :D
Citovat
+5 #3 Odp.: Ja a On 6HonzaR. 2023-08-27 13:52
Ale zas aby sis nemyslel, že to je úplně špatný. To vůbec ne. Správně je to v klasice, čili ten sex super, to je to, co od klasiky tak nějak čekáš. A je to napsaný slušným stylem. Jenom prostě když to čtu jednou a po týdnu, tak v tom já mám guláš. Zatím je v tom šest souložících chlapů, a pokud všichni budou vypravěči nějaký části, tak by prostě bylo fajn je nějak rozlišit, označit, aby to bylo poznat, protože u takový povídky si spíš chce člověk užít tu erotiku, než přemýšlení, kterej to zrovna je.
Rozhodně psát nepřestávej a tohle ber spíš jako radu, než jako kritiku. Kdyby mi to přišlo úplně k ničemu, tak nad tím mávnu rukou.
Citovat
+4 #2 Odp.: Ja a On 6R2D2 2023-08-26 20:46
no když si pustíš porno tak je to samozřejmě o dost přehlednější, v literární podobě by to chtělo malinko uhlídat nejen shodu podmětu s přísudkem, ale i to kdo je zrovna nahoře a kdo dole...
Citovat
+5 #1 Odp.: Ja a On 6HonzaR. 2023-08-26 15:00
Asi si stojím na káblu, ale fakt už jsem se dokonale ztratil, kdy kdo vypráví a kdo kdy s kým šuká. Jak je tam vypravěčů v ich formě víc než dva, tak jsem holt v háji. Škoda.
Citovat