• Stano
Stylklasika
Datum publikace5. 8. 2023
Počet zobrazení1707×
Hodnocení4.60
Počet komentářů7

Vstávam a z kúpeľne sa odoberám za fatamorgánou zvaná káva.

Chlap, ktorému prenajímam jednu izbu, je ešte u seba. Je to urastený 60-tnik. Prešedivelý, udržiavaný, meter deväťdesiat.

Jednoducho väzba. Hora.

Oproti nemu sa cítim ako chlapček. Volá sa Adam. Netušil som, že sa vráti zo služobky tak skoro. Po tom, ako nás s Jarom prichytil pri fajčiacich slávnostiach, sa otočil a odišiel do svojej izby.

Nič moc sme si z toho nerobili a opäť sme sa pustili do pre oboch obľúbenej činnosti. Jaro mi moje ústa naplnil prvý, po nie tak dlhej chvíli som ho nasledoval.

Ani nám nenapadlo zatvárať dvere.

Ešte dlho po tom, čo Jaro vedľa mňa spokojne odfukoval, som nemohol zaspať. Zdalo sa mi to alebo sa Adam pri pohľade na nás vzrušil? Je zástancom tesných nohavíc a tričiek, kde vynikne jeho svalnatá mohutná postava. Sú veci, ktoré nejde prehliadnuť.

Potichu vstávam z postele a vychádzam z izby. Zatváram dvere a mierim do kuchyne. Nie je mi dopriate byť sám. Adam stojí vo dverách terasy a popíja drink. Je nahý, nevšimne si ma. Mám dokonalý výhľad na jeho telo. Muskulatúra obdivuhodná na jeho vek. Dlhé štíhle nohy, pekný zadok, hrudník pokrytý hustými bielymi chĺpkami. Jeho hrubý vták sa leskne vo svetle pouličných lámp.

Napúšťam si vodu. Otáča sa ku mne vytrhnutý z myšlienok.

Usmeje sa, položí pohár na stôl a odchádza. Neujde mi, že mi očami hodnotí telo. Ležérnym krokom odchádza do izby. Nezostávam mu nič dlžný a tiež si ho obzerám. Hmmm…

Zapínam mobil a surfujem po nete. Nič nové. Vkladám mobil do dokovacej stanice a idem do svojej spálne. Adamove dvere sú otvorené. Nemôže ma počuť. Mám perfektný výhľad. Zviera teraz už poriadne naliateho vtáka a masturbuje ako o život. Moja ruka sa automaticky prispôsobí danej situácii a začínam si honiť s ním. Keby nebolo Jara spiaceho o pár metrov ďalej, určite by som sa pridal. Adam strieka. Jeho horúce semeno mu dopadá na brucho a slastne zastoná. Vzápätí vyvrcholím aj ja a ostriekam dlážku pred Adamovými dverami. Spokojný odchádzam do postele a pritláčam sa k Jarovmu horúcemu telu. Pomaly upadám do spánku, zatiaľ čo za viečkami stále vidím Adamove vzrušené telo.

***

Keď sa zobudím, Jaro vedľa mňa nie je.

Vstávam a mierim do kuchyne po mobil.

"Všetko v poriadku?" píšem mu. Vzápätí prichádza odpoveď.

"Prepáč, balím sa na služobnú cestu. Zastavím sa."

Zapínam kávovar.

"Ránko," pozdraví môj podnájomník a mieri ku kávovaru. Tepláky, voľné tričko, ktoré mu je evidentne tesné okolo mohutných bicepsov.

Naleje si kávu a otočí sa. Ležérne sa opiera o linku.

"Prepáčte, Tomáš, že som vás včera s priateľom vyrušil. To som nemal v úmysle, ale dvere boli otvorené. Šiel som za zvukom," hovorí.

"Nič sa nestalo. A nie je to môj priateľ, sme kamaráti."

"Tak to bolo evidentné pri činnosti, ktorú ste si vzájomne robili. Kamarátska výpomoc, pekná vec."

"Adam, ako dlho ste tam stáli?"

"Nie dosť dlho, aby som videl to, čo som chcel," vkladá šálku do umývačky a odchádza. "Niekedy je pekné len tak sa dívať, čo poviete?" opýta sa a nečaká na odpoveď. Vedel včera o mne? Mohol ma zazrieť, ako si tajne honím pred jeho dverami? Nie, to určite nie. "Môžem použiť terasu?"

"Je celá vaša."

Usmeje sa a tresne dverami.

Za pár minút vychádza. Plavky, slnečné okuliare, kniha pod pazuchou. Zaškúlim na neho a hodnotím. Kriste na nebi. Ako vravím, hora chlapa vo skvelej kondícii na svoj vek. Slipové plavky tesne a do detailu obopínajú jeho mužnosť. Aj za svetla vyzerá rovnako dobre ako za tmy. Fuuuuu. Oki Tomáš, venuj sa radšej práci. Otváram notebook a ponáram sa do analýz a dát.

***

"Je dosť hodín, nie ste hladný?" osloví ma Adam a vchádza dnu. Na jeho nahom tele sa perlia kvapky potu. Pozriem na hodiny, 15:15.

"Čo tak pizzu a studené pivo?" dáva otázku a ja kývnem na súhlas.

Zatváram notebook a vstávam, naťahujem sa.

Zamierim do kúpeľne, kde je už Adam.

"Pokojne choďte, ja počkám," hovorí mi a cúva z dverí, plavky stiahnuté z bokov si naťahuje späť. Škoda.

"Vďaka, budem hneď," odpovedám, sťahujem slipy, nečakám na jeho odchod a vchádzam do sprchy.

Otočím sa, ale už som sám.

"Škoda, mohol si sa pridať," zahundrem si a mydlím sa.

"Hovorili ste niečo?" strčí hlavu do dverí.

"Nie, nie, to len tak pre seba."

"Škoda," počujem ho zahundrať. Usmejem sa sám pre seba…

***

"Budete zajtra doma?" pýtam sa ho, keď dojeme pizzu. "Mám niečo na pár dní a potrebujem mať istotu, že byt nezostane bez dozoru."

"Samozrejme, Tomáš, môžete sa spoľahnúť, dám na všetko pozor."

"Vďaka, to bude na revanš."

"O nič nejde, dáko sa zabavím."

***

Utorok poobede odchádzam na IT konferenciu. Zraz pred riaditeľstvom.

Presúvame sa do zasadačky, kde nám riaditeľ vysvetľuje, že vzhľadom na aktuálny stav sa nikam nejde. Školenie prebehne tu, v tejto miestnosti. Aj tak dobre. Aspoň budem spať doma. Nerád odchádzam niekam na noc.

"Tomáš ahoj," prihovorí sa mi kolega Ben po niekoľkých úmorných hodinách v zasadačke.

Zlatý blondiak s plnými perami a menším bruškom. Už dlho sa mi pokúša dostať do nohavíc.

Ben je z mesta vzdialeného 50 km. Dochádza. Chytí ma za rameno.

"Prepáč, že ťa otravujem, ale potrebujem pomoc. Nič za tým prosím nehľadaj, ale nemám kde prespať a spoj mi žiadny nejde. Pomôžeš mi?"

Čo mu mám na to povedať. Šípim, o čo mu ide. Ale chcem byť dobrý.

"Môžeš prespať u mňa, mám voľnú izbu. Ale žiadne pokusy, jasné?" upozorním ho a vyrážame.

Ben natešene prikyvuje.

Tesne pred polnocou otváram dvere bytu a s Benom potichu vstupujeme do haly. Všade je ticho, len nejaké zvuky a jemné svetlo lampy z Adamovej izby. Dvere sú dokorán.

Keď prechádzame okolo nazrieme dnu a obaja nechápavo pozeráme na scénu pred nami. Tri nahé telá na posteli. Adam a dvaja mladí chalani, zhruba dvadsiatnici. Obaja mládenci sa s veľkou vervou venujú stožiaru medzi Adamovými nohami. Stožiar je asi prehnané, je hrubší a strednej dĺžky, ale jeho prekrvený žaluď z neho robí závidenia hodný objekt.

Ten sa teda vie zabaviť, pomyslím si a hladím si cez nohavice tvrdnúceho vtáka. Ben je na tom podobne.

Váhavo sa odpútavam od scény a vediem Bena do izby. S otázkou a s prosbou v očiach sa na mňa zahladí. To určite, pomyslím si a zatváram dvere.

Vraciam sa pred Adamove otvorené dvere a sledujem ich. Ako tým mladým chlapcom závidím. Obaja blond s hladkými telami a peknými okrúhlymi riťkami. Adam má zavreté oči a hlavu mierne vyvrátenú, z jeho pier unikajú tiché stony. Mám dokonalý výhľad na zadok jedného z blondiakov. Adamove prsty spracovávajú jeho dierku. Jeden chalan saje Adamov žaluď, druhý mu olizuje semenníky. Všade sa vznáša vôňa sexu a vzrušenia.

Nedokážem spustiť oči z dvoch hláv, ktoré sajú jeden penis. Rozopínam si nohavice a chytám si tvrdnúceho vtáka. Čo to preboha robíš? Hovorím si.

Otáčam sa a chcem odísť, keď zachytím Adamov upretý pohľad. Kývne na mňa dlaňou a ja ako zhypnotizovaný kráčam k jeho posteli, oči upreté do jeho. Zastanem na dosah jeho rúk.

Pohladí ma po bruchu a naznačí vyzliekanie. Všetko potichu. Mladí chalani nám nevenujú pozornosť, len sa venujú jeho penisu a semenníkom. Cez hlavu si sťahujem tričko a rifle letia dolu. Stojím pred ním nahý, vzrušený a mokrý. Chytí ma za penis, stlačí, jemne pohoní, prstom mi jemne dráždi mokrý žaluď. Stojím tam a nechávam sa vzrušovať jeho skúsenými prstami. Spokojný prikývne sám pre seba. Pokynie hlavou k svojmu vtákovi a pomrví sa. Obaja mladíci ako na povel zdvihnú hlavy, dokonalá súhra. Jeden si sadá na Adamovu tvár a nechá sa lízať. Druhý sa venuje jeho vtákovi. Závidím mu. Moja závisť hraničí s nenávisťou k tomu mladému stvoreniu. Ako rád by som bol na jeho mieste.

Mládenec na tvári hlasno vzdychá. Mám výhľad na Adamov jazyk, ako spracúva jeho dierku. Premyslené pohyby, veľa slín. Púšťa môjho vtáka a chytá mládencov penis. Chcem sa aj uspokojiť, a tak si chytám penis a začínam masturbovať. Adamova ruka ma zdrapí za zápästie a bolestivo ho stlačí. Uprie na mňa nesúhlasný pohľad. Sotva badateľne pokrúti hlavou. Pochopil som. Mám tam stáť a dívať sa.

Jeho jazyk sa vracia k mladému análu a druhá ruka mu začína honiť mladý penis. Chalan s hlasným stonaním vystrekne svoju dávku do šedivých chĺpkov na hrudi.

Zvezie sa z Adamovej tváre a zrýchlene dýcha. Na rade je mládenec číslo dva. Sadá si na Adamovu hruď a ten ho berie do úst. Netrvá to dlho a dvojka vyvrcholí priamo do jeho pusy.

Ja tam zatiaľ stojím a nechávam sa vzrušovať týmto divadlom. Môj penis slzí jednu kvapku za druhou. Tekutina mi steká po semenníkoch a po stehnách.

Bez jediného slova sa chalani začínajú obliekať. Netrvá to dlho. Adam vstáva, každému vtisne do ruky sto eur a odprevádza ich k dverám.

"Majte sa, dvojčatá, my tu ešte máme čo riešiť s pánom domácim," lúči sa s nimi.

Prichádza. Stále stojím vedľa postele a čakám, čo sa bude diať. Ľahne si na posteľ, roztiahne nohy a pomaly si hladí navretý mokrý žaluď. Kývne mi, presúvam sa dopredu k posteli, mám na neho výborný výhľad.

"Naozaj si myslíš, že som ťa v noci nezbadal? Ako si si honil klacka a vystriekal sa priamo tu, pri dverách? Páčilo sa mi to. Čo by si chcel?"

Mám sucho v ústach, keď prehovorím: "Chcem vás fajčiť."

"Prosím!" štekne na mňa.

"Chcem vás fajčiť, prosím," do môjho hlasu sa vkráda zúfalstvo.

"Tvojmu kamarátovi sa to včera očividne páčilo, takže poď a ukáž, čo vieš."

Táto hra je pre mňa nová a veľmi vzrušujúca.

Ponúka mi svoj penis a ja nemôžem byť šťastnejší.

Kľakám si medzi Adamove nohy. S obdivom hľadím na tú krásu. Vezmem si ho do ruky a začnem ho honiť so všetkou láskou, ktorú v tú chvíľu cítim. Priblížim si ústa až tesne k žaluďu a s otázkou v očiach sa pozriem na Adama. Oči mu svietia, jemne prikývne a ja sa vrhám na to najkrajšie. Pomaly si ho vsúvam medzi pery a vychutnávam si ten dokonalý kúsok muža. Veľmi pozorne ma sleduje a občas mu ujdú vzrušené zvuky.

Má neskutočnú výdrž. Nech sa akokoľvek snažím, nepodarí sa mi ho urobiť.

"Dnes to bude naopak. Včera som dobre nevidel tvoj výstrek. Poď môj, sem, vedľa mňa a ja ťa privediem k vrcholu."

Poslušne sa presúvam k nemu, rozťahujem nohy a nechám jeho ruky, nech sa mi venujú.

"Páááni, ty si ale mokrý," povie a mučivo pomaly mi sťahuje predkožku. Ako na povel sa zo mňa vyvalí ďalšia dávka priesvitnej tekutiny a zmáča mu prsty. Zasmeje sa. Ako kúzelník drží v ruke krúžok a naťahuje mi ho. Môj penis čnie do výšky, žaluď je úplne odhalený. Pohladí ma po vajciach a začne sa s istotou venovať môjmu vtákovi. Jeho skúsené prsty mi hladia žaluď, ktorý v pravidelných intervaloch vypúšťa šťavu. Zvíjam sa a stonám úplne bez zábran.

Moje telo sa zmieta v extáze.

"Budeš striekať, až keď ti dovolím," preniknú do môjho podvedomia jeho slová a naďalej sa venuje môjmu maximálnemu vzrušeniu.

Po neznesiteľne dlhej dobe mi zaševelí pri uchu jeho dych.

"Už môžeš, krásavec, ukáž mi, čo vieš." Jeho slová vo mne vybuchnú. Dvíham hlavu a dívam sa na svojho tvrdého vtáka, ako pomedzi jeho prsty začína vytekať semeno, aby vzápätí zo mňa vystrelilo v niekoľkých mohutných dávkach. Kričím a nechávam sa unášať tým pocitom. Moje tekutiny sú všade. Ledva lapám po dychu.

"Dokonalý, nádherný výstrek, môj šikovný krásny chlapec."

Ťažko dýcham a užívam si okamih uspokojenia.

Skláňam sa a opäť si beriem jeho neúnavného vtáka.

Jeho prsty vlhké od slín a semena sa naťahujú a dráždia mi chtiví anál. Cez penis v ústach vydávam súhlasné vzdychy.

"Takto to nefunguje, fešáčik, musíš pekne poprosiť."

Túto úlohu som nikdy nehral. Som taký vzrušený, že sa prispôsobím čomukoľvek. Hoci nerád, púšťam z úst jeho penis. Zodvihnem hlavu a pritom mu jemne honím vtáka.

"Prosím, pane, mohli by ste ma pretiahnuť?" vravím.

Usmeje sa.

"Keď tak pekne prosíš…, ale najprv si ťa pekne navlhčím jazykom. Bude sa ti to páčiť."

Ľahne si na posteľ a ja sa mu obkročmo posadím na tvár. Jeho jazyk je okamžite v mojej diere. Vo dverách zazriem siluetu. Zdalo sa mi to? Profil tieňu s erekciou poznám, silueta s bruškom. Ben. Neskôr, pomyslím si. Prídeš si na svoje.

Zohnem sa a jeho vtáka si vsúvam do úst. Obaja stonáme a dychčíme vzrušením. Adam má výdrž a trpezlivosť. Zhruba po pol hodine intenzívnej lízačky som to už nevydržal.

"Pane, prosím, vytrtkajte ma, už to nevydržím."

Spoza mňa sa ozve hrdelný smiech.

"Na tieto slová som čakal už dávno. Pod, chlapče, pekné sa mi otoč. Pán sa o teba postará. Roztiahni nožičky, vypuč riťku. Bože ty si krásny."

Všetky jeho slová ma dostávajú do nepoznanej extáze. Otrčím zadok a cítim, ako Adamov mohutný penis do mňa ľahko vkĺzne. Dokonalá jazyková príprava. Zrýchlený dych a tvrdé prírazy robia z neho Boha.

"Pane, prosím, vystriekate sa mi do úst?" prehovorím.

Bez slova zo mňa vyjde, obíde posteľ a vtláča mi ho do úst.

Uchopím ho a s radosťou ho vkladám dovnútra. Fajčím ho tak, že ma bolia sánky. Jeho panva mi ide naproti. S hlasným výkrikom vyvrcholí a napumpuje do mňa neuveriteľné množstvo semena. Nestíham všetko prehltnúť a časť z toho skončí na mojej tvári.

"Skoro si to zopakujeme, sľubujem," prihovorí sa.

"Možno skôr, ako si myslíš," odpoviem.

Vychádzam z izby a zamierim do hosťovskej, kde spí môj kolega.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (25 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (25 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (24 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (24 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (31 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk0
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

0 #7 Odp.: Ja a On 3Marko 2023-08-21 20:44
Cituji Mike33:
až v 3 časti sa dozvieme, že má nájomníka a to už v tom byte robili kadečo, podľa mňa to bola kľúčová informácia a čo v 4 časti možno žije s mamou. Trochu ti ušlo načasovanie za mňa nečitateľné!

A kedy by bolo podľa teba to správne načasovanie? Či už sa všetci aktéri mali predstaviť v 1., max. 2. dieli? Podľa mňa sa príbeh pomaly rozvíja a má v sebe mnoho skrytého...A podľa nasledujúcich dielov (nie, s mamkou nežije :-) ) sľubuje aj množstvo zvratov a prekvapení.
Citovat
0 #6 Veľké sklamanieMike33 2023-08-21 14:23
až v 3 časti sa dozvieme, že má nájomníka a to už v tom byte robili kadečo, podľa mňa to bola kľúčová informácia a čo v 4 časti možno žije s mamou. Trochu ti ušlo načasovanie za mňa nečitateľné!
Citovat
+1 #5 Odp.: Ja a On 3Setag 2023-08-13 08:31
Cituji Marko:
Pekne sa nám to rozbieha... Je pravda, že podľa prvého dielu to vyzeralo, že sa to bude uberať trochu iným smerom, ale na druhej strane sa z toho vykľula veľmi slušná klasika nabitá sexom. Mám pocit, že tento typ poviedky trochu vypĺňa medzeru chýbajúcich poviedok v sekcii "Ostrovní" a viem si predstaviť, že by sa po nejakých úpravách tam aj vedeli zaradiť. ;-) Každopádne sa teším na ďalšie diely, lebo okrem romantiky si aj veľmi rád prečítam poviedku o chlapoch, ktorí milujú sex (a áno, niekto môže namietať, že rizikový v rámci väčšieho množstva partnerov) a vedia si to poriadne užiť - také malé poviedkové porno. :lol:

Sex jednoducho k tomu patrí a čîtanie o nenaplnenej láske by bolo veľmi nudné čítanie. Skrátka ani by som to nečítal.
Citovat
+2 #4 Odp.: Ja a On 3Marko 2023-08-07 20:28
Pekne sa nám to rozbieha... Je pravda, že podľa prvého dielu to vyzeralo, že sa to bude uberať trochu iným smerom, ale na druhej strane sa z toho vykľula veľmi slušná klasika nabitá sexom. Mám pocit, že tento typ poviedky trochu vypĺňa medzeru chýbajúcich poviedok v sekcii "Ostrovní" a viem si predstaviť, že by sa po nejakých úpravách tam aj vedeli zaradiť. ;-) Každopádne sa teším na ďalšie diely, lebo okrem romantiky si aj veľmi rád prečítam poviedku o chlapoch, ktorí milujú sex (a áno, niekto môže namietať, že rizikový v rámci väčšieho množstva partnerov) a vedia si to poriadne užiť - také malé poviedkové porno. :lol:
Citovat
+2 #3 Odp.: Ja a On 3Eradia 2023-08-07 12:16
Po tom skoro vyznání v jedničce jsem čekala krapet něco jiného, ale to neznamená, že to není dobré. Je. Jsem zvědavá co s nimi zamýšlíš dál.🙂
Citovat
+3 #2 Odp.: Ja a On 3Stano 2023-08-07 09:34
Cituji Druwil:
Ano, takto si představuju setkání se starším mužem. Hned bych se přidal...




Ďakujem. Som rád,že sa páčilo.
Citovat
+2 #1 ParádaDruwil 2023-08-07 09:13
Ano, takto si představuju setkání se starším mužem. Hned bych se přidal...
Citovat