• Tychob
Stylklasika
Datum publikace18. 8. 2024
Počet zobrazení3131×
Hodnocení4.71
Počet komentářů5

S Viktorem jsme si užívali dovolené na chalupě. Druhý den po vzrušující akci jsme šli na nedaleký hrad. Odpoledne jsme šli rychle něco koupit, abychom mohli připravit pohoštění pro další dva lidi, co nás přijeli na jednu noc navštívit a trochu zapařit. K tomu, co se stalo na půdě, jsme se už nevrátili. Sice jsem si chtěl o tom pořád povídat, ale bál jsem se to téma otevřít. Pořád jsem přemýšlel, jestli i Viktor na to myslí a chce o tom ještě mluvit, nebo jestli je to pro něj uzavřená kapitola.

Samozřejmě když dorazili další dva kámoši na večerní akci, bylo to už tabu úplně až na jeden malý okamžik. Když už jsem byl dost ochmelený, seděl jsem zrovna vedle Viktora na posteli. Ostatní dva odešli ven si zapálit a uvnitř nastalo ticho. V tom tichu na mě padla únava a přihlásil se spánek, já se skácel Viktorovi na rameno a usnul. Nijak neprotestoval a nechal mě tak být a jen jsem cítil, jak mi starostlivě vyndal z ruky lahváče a odložil jej, abych ho nerozlil.

Po chvíli dorazili zvenku ostatní, a jak nás tam viděli, ozvalo se jen: „Neválejte se tu po sobě jako dva teplometi a pojďte lejt!"

To mě probralo a já byl překvapený, jak jsem na Viktorovi usnul.

„No tady Míra je už pěkně tuhej a má dost!" zahlaholil Viktor a zase se smál svým úsměvem s ďolíčky.

Já se ale probral a táhli jsme to skoro do rána, když už jsme ani jeden nevěděli, jak jsme usnuli.

Druhý den ti dva odjeli a my jsme s Viktorem opět osiřeli. Trochu jsme poklidili po včerejší akci, a jelikož bylo pořád horko, jeli jsme se zase koupat. Když jsme se k večeru vrátili, tak se šel Viktor osprchovat a já po něm. Už jsme zůstali jen ve slipech. Viktor měl tentokrát svítivě modré, měl je pěkně obepnutné kolem sebe. Byly mu ale trochu malé, protože mu z nich u gumičky koukalo ven pár chlupů nad jeho penisem, a gumičky u nohou nezapadly k tříslům, a tak mezi třísly a gumičkou vznikla asi centimetrová mezera. Díky tomu byla, ve správném úhlu, vidět namáčklá varlata.

V kuchyni jsme se snažili udělat si něco k večeři. V malé kuchyňce jsme do sebe pořád naráželi, jak jsme chodili pořád sem a tam pro nějakou surovinu. Tu se o mě otřel Viktor, klidně i penisem, a to samé já o něj. Když jsem stál u linky, kde jsem měl u hlavy poličku se solí a kořením, Viktor se o mě opřel svým tělem, aby dosáhl na kořenky. Jak natáhl ruku, měl jsem před očima jeho podpaží s krátkým, zato velmi hustým porostem ve stejné barvě jako Vikiho vlasy. Nejenže to byl krásný pohled, ale zároveň mě omámila vůně sprchového gelu, která se již míchala s přirozenou Viktorovou vůní.

Když jsme měli hotovo, sedli jsme si ke stolu na židle stylem nohy na druhou židli nebo rovnou na stůl a byli v takovém pololeže. Stůl nás rozděloval a my se pustili do dlabance a samozřejmě načali pivo a pustili hudbu. Byla to zkrátka bezstarostná idylka dvou devatenáctiletých puberťáků. Chvilku jsme kecali o kravinách, chvilku byli ticho. Když bylo ticho, Viki se občas protáhl zhoupnutím na židli. Pěkně tak vynikly šlachy na jeho žilnatých rukách, pružné hubené tělo a zpod slipů bylo vidět na plné koule.

Po nějaké době tohoto vegetění opět nastalo chvilku ticho, když se Viktor na mě podíval tajemným pohledem a říká:

„Ty, Míro, já ti musím něco říct, pořád nemůžu dostat z hlavy to pondělí."

Pousmál jsem se a dodal:

„Hmm, tak to jsme dva."

„Víš, hrozně se mi líbilo, jak jsi mě všude hladil, od nohou až po hlavu. Tohle jsem s žádnou holkou nezažil," doplnil Viki.

„To mě moc těší, že se ti to takto líbilo, i pro mě to bylo moc hezký, však víš, co jsem ti na té půdě řekl."

„A to z tebe nemluvila nadrženost?" ujistil se Viki.

„Jako taky, ale i kdyby ne, tak odpověď by byla stejná."

Viki trochu zčervenal:

„Tak to je hustý, to jsi první člověk, kterýho takhle znám. Ale buď v klidu, přijde mi to milé a je to fakt mezi námi."

To už jsem se na něj nevydržel dívat, bylo vidět, že se do toho nějak zamotává, jelikož jeho obří hnědé oči těkaly sem a tam a bylo poznat, jak loví slova, aby neřekl něco blbě.

„Tak jestli ti to bylo tak příjemný, tak ti moc rád navodím příjemné pocity zase. Co bys řekl, kdybych se ti zase hrabal ve vlasech?"

Viki vydal mlsný zvuk, jako kdyby dostal chuť na něco sladkého, a nahodil zasněný pohled. Šel jsem si tedy sednout na postel, která byla u zdi. O zeď jsem se opřel, roztáhl nohy a vyzval Viktora, ať jde ke mně a sedne si mi mezi roztažené nohy a zády se opře o mé tělo. Jak jsem řekl, tak udělal. Jeho horké opálené tělo bylo jak samet, vůbec mi tak nepřišlo, že jsme teď na sobě kůže na kůži, jak byl hebký. Viki se uvelebil a každou rukou se chytil za mé stehno, a tak se cítil pohodlně. Jeho naprosto fantastické vlasy jsem měl přímo před sebou. Na rukou jsem roztáhl prsty a zajel do nich, až jsem se propracoval k temeni. Tam jsem ho začal masírovat, prsty projížděl do různých zákoutí hustých vlasů, které jsem mu přehazoval z jedné strany na druhou. Vikiho vlasy také voněly po sprchovém gelu, a tak jsem neváhal a občas do nich zajel nosem, abych si přivoněl. Zároveň jsem mu vždycky do vlasů lehce foukl, což mi bylo odměněno pevnějším stiskem mých stehen a letmým prohnutím Vikiho těla.

Moje vzrušení se dostavilo během malé chviličky a já věděl, že se můj penis tlačí na Vikiho záda. Ani Viktor nebyl lhostejný a bylo vidět, že obrys jeho slipů se pořádně zvětšil a mezera, kterou byla vidět jeho varlata, měla už snad pět centimetrů. Párkrát se ještě zavrtěl a povídá:

„Tobě stojí, viď? To je tvoje péro, co mě šťouchá do zad, co?"

Pousmál jsem se:

„Jojo, je, ale koukám, že ty už taky nejsi moc v klidu."

„To nejsem, jsi prostě dobrej." A pokračovali jsme.

Po chvilce mlčení se Viki tlumeně zeptal:

„Ty, a už ses líbal někdy s klukem?"

„To ne, jen ze srandy pusu. A ty?"

„Taky ne, ani pusu… Míro, dej mi pusu."

Byl jsem hrozně vzrušený, že jsem ani nedělal hrané drahoty, posadili jsme se na posteli naproti sobě tak, že jsem nohama objímal Vikiho pas a on zase můj. Chytil jsem ho oběma rukama za záda a opatrně se s úsměvem přibližoval k Vikiho ústům. Vikiho oči, přes které bylo pohozeno pár pramínků vlasů, byly plné očekávání. Velmi lehce jsem ho políbil na pusu a čekal na jeho reakci. Viki mi pusu vrátil a u druhé jsem ucítil jeho mokrý jazyk, jak se chce dostat do mě. Neměl s tím žádnou práci, okamžitě jsem otevřel i svou pusu a svými jazyky jsme prozkoumávali ústa toho druhého. Přitom jsme se navzájem pevně chytli a nalepili svá těla na sebe. Vzrušenými pohyby jsme o sebe třeli těly i penisy ve vystouplých slipech. Cítil jsem lechtání Vikiho vlasů na obličeji, pevný stisk jeho žilnatých rukou a známou vůni sprchového gelu, který se mísil s množstvím testosteronu.

Po pěti minutách tohoto intenzivního a intimního prožitku jsem se již neudržel, položil Vikiho na záda, postavil se a roztáhl mu nohy. Jeho slipy už moc suché nebyly, zajel jsem mu tedy na hráz, podebral slipy a jedním prstem je sundal. Měl jsem z tohoto úlovku takovou radost, že jsem si je dal k obličeji a začal nasávat jejich vůni.

„Ty fetišisto jeden, co to do tebe vjelo?" zasmál se Viktor a překulil se a stáhl moje slipy se slovy: „Na, vem si ještě svoje, taky je očuchej."

To jsem sice udělal, ale moje mě vůbec nebraly, a tak letěly do kouta a já si ještě chvilku užíval spodního prádla mého parťáka. Když jsem se ho nabažil, odhodil jsem jeho prádlo také. Vikiho jsem zase začal líbat a přitom si ho položil na záda a začal mu líbat a lízat krk a kousat ho jemně do uší.

Viktor začal intenzivně vzdychat a jen zašeptal:

„Jo, Míro, jsi zase skvělej!"

Z krku jsem mu sjel na prsa, kde jsem si do nich musel několikrát kousnout. V těchto místech jsem si zase všiml Vikiho zarostlého podpaží, nadzvedl jsem mu tedy ruku a zabořil tam obličej a začal čichat i lízat.

„Počkej, co blbneš?" zeptal se tlumeným hlasem Viktor.

Byl jsem úplně mimo tento svět a jen jsem se vzmohl na stručnou odpověď:

„Sorry vole, ale hrozně mi voníš." A pokračoval jsem, naštěstí Viki nijak neprotestoval.

Užil jsem si toho na levé i pravé straně, pak už jsem sjel k tvrdému tekoucímu péru, olízal a vysál sladkou šťávu, cucal a lízal péro a zároveň cítil, jak se Viki celý chvěje. Chtěl jsem mu cucat koule, ale jak jsem byl rozpálený, chtěl jsem je mít co nejblíže u sebe. A tak jsem nadzvedl a roztáhl Vikiho chlupaté nohy. Koule jsem sice tak měl připravené na detailní lízání, ale zároveň se mi naskytl pohled na růžovou díru uprostřed mechového zadku. Ten pohled mě natolik zaujal, že jsem přestal a jen koukal. Po chvilce jsem se koukl i na Vikiho. Viděl jsem jeho oči roztažené, které byly plné očekávání, ale i obav.

„Já jsem ještě v díře nic neměl," pronesl s evidentní nejistotou.

„A chceš to zkusit? Mám pokračovat?" ujistil jsem se.

„Jo, chci, ale prosím tě, hrozně pomalu a opatrně."

Pokývl jsem na srozuměnou a začal ho hladit po zadku, na díru jsem mu plivl a chvilku jezdil prstem okolo ní, aby si zvykla na moji přítomnost. Pak jsem znovu plivl a lehce prstem zatlačil. Viki trochu syknul, ale nic nedal najevo. Zajel jsem tedy hlouběji, chvilku počkal a zase zajel o něco hlouběji. Když jsem měl uvnitř asi tři čtvrtě ukazováčku, začal jsem jezdit tam a zpět. Vikiho výraz však mluvil za vše, byl spíše plný utrpení než slasti.

„Tobě se to nelíbí, viď?"

„Ne, nelíbí, už jsem tě chtěl zastavit, je to divný a nepříjemný," řekl trochu omluvně Viktor.

Vytáhl jsem tedy prst s úsměvem:

„Však v pohodě, vždyť jsme to jen zkusili."

„Přesně, mám to za sebou a nic pro mě teda. A ty už jsi měl něco v díře?" zeptal se Viki.

„Hele dá se říct, že taky ne, jen jednou jsem zkusil tužku, ale bylo to divný."

„A nechceš to taky zkusit?"

„Tak jo, když už jsi byl ty tak odvážnej," zasmál jsem se.

Viktor si mě nastavil do stejné polohy, jako byl předtím on, pak odešel k nedaleké skříňce, chvilku se tam hrabal, až vytáhl lahvičku. Ukázal mi ji, byl to lubrikant. S lišáckým úsměvem se na mě podíval a povídá:

„Myslím, že tohle bude lepší než plivání." Viděl můj překvapený výraz, a tak ještě doplnil: „No, používám ho na honění a fakt dobře klouže."

Cítil jsem chlad na své díře, jak nanášel gel, pak mě chytl za koule a prstem kroužil kolem análu. Moc opatrnosti nepobral, a tak z ničeho nic zajel prstem dovnitř. Najednou a nadoraz. Nejdřív jsem se zhrozil, zabolelo to, ale během vteřiny se celým mým tělem rozlil neskutečně blažený pocit, že jsem vykřikl a vyhekl najednou. Viktor se lekl a se zděšeným výrazem prst rychle vytáhl.

„Co?! Blbý, co?" zjišťoval.

„Ne, právě že je to skvělý, úplně mi projeli mravenci celým tělem."

„Fakt? Můžu teda pokračovat?"

„Jo."

Viki tedy zajel prstem zase do mé díry, pomalu mě prstem šukal, postupně přidával s tím, jak pozoroval mé vzrušení, kdy jsem hekal s každým přírazem. Ve chvíli, kdy viděl, jak jsem do pěstí sevřel slastí deku, přestal. Koukl jsem se a viděl jsem, jak z lahvičky přidává další gel, a všiml si, že už nebude používat jeden prst, ale rovnou dva. Ucítil jsem větší tlak než doposud, zase to trochu štíplo, ale hned to přestalo a já cítil daleko intenzivnější tlak a o to příjemnější pocit po celém těle. Viki zvolil stejnou taktiku jako předtím, chvilku jsem ho pozoroval. Klečel u postele a věnoval se mi. Všiml jsem si, jak se dívá na to, co dělá, s napůl otevřenou pusou a jak občas mezi rty dá jazyk a skousne ho jimi, což krásně podtrhovalo pečlivost, se kterou mě mrdal svými dlouhými kostnatými prsty.

Po nějaké době se postavil a pořád mě dělal prsty. Já koukal na Vikiho soustředěný pohled, kdy si neuvědomoval, že mu z jeho kamenného čuráka intenzivně teče a šťáva občas ukápne na zem. Koukal jsem na tu scénu a věděl, že ho chci komplet, nějak jsem se přepnul do role děvky, která chce být zneužitá, aby mohla ukojit choutky tohoto nadrženého a hrozně sladkého samečka.

Viktor jako by moje myšlenky vyčetl, přestal, podíval se na mě:

„Míro, zvládnul bys i moje péro?"

„Viki, právě na to myslím, chci ho tam mít celýho, ale prosím tě, pomalu a opatrně."

Zvážněl a jen pokývl na srozuměnou. Dal si můj zadek trochu níž, nanesl další gel na mou díru a na svého ptáka, i když to díky tomu, co z něj teklo, bylo zbytečné. Poplácal mě žaludem, až to zamlaskalo, poté se přikrčil, pravou rukou si ho držel a levou se opřel o mé břicho. Zatlačil, šlo to pomalu, ale postupným přirážením do mě vniknul žaludem. Soustředil se, aby byl opatrný, díval se, kde už je, a na oroseném čele mu vyrašila žíla, která mě vždy dokázala vzrušit. Už v tuhle chvíli jsem cítil, že tohle je přesně to, co chci, to, co mi v sexu dává smysl, a ve spojení s Viktorem jsem si tenhle okamžik dokázal představit jako zbytek mého života.

Viktor zase přitlačil a byl zase o něco hlouběji, postupně se do mě dostal úplně a já v sobě cítil tepající péro kluka, který se mi tak strašně líbil a díky jeho povaze jsem ho měl upřímně rád. Viki si dal zase pauzu a já si tak mohl užít tlak jeho koulí na mých půlkách. Po chvilce začal nejdříve pomalu, poté rychleji přirážet. Pak mě chytil za boky a začal mě mrdat jako holku. Občas se nade mě naklonil a začal líbat. Pokaždé jsem přes prameny vlasů viděl zastřený, avšak ohnivý pohled jeho velkých hnědých očí. Zároveň jsem cítil, jak mi svým břichem tře o moje už tak dost nateklé péro, že jsem myslel, že se vystříkám přímo na něj.

Po nějaké chvíli se najednou ozvalo:

„Míro, už se udělám."

„Ser na to, normálně se udělej do mě, neřeš!" vyhrknul jsem v zápalu totální extáze a nadrženosti.

Utekl jen okamžik, Viki zrudnul, natekla mu žíla na čele a krku i žíly na rukou, začal chrčet a třást se jak pod elektrickým proudem, což podtrhla ještě slina, která mu vytekla z koutku úst. Silně mě uchopil za boky a narval si mě tak, že jsem myslel, že mě chce prorazit. Ucítil jsem ve svých útrobách zvláštní, ale příjemné teplo, ano, moje díra právě zažila, co je to být pořádně vykropená.

Viki byl furt ve mně, rozdýchával se a nakonec padnul na mě, takže jsme leželi na sobě a já měl hlavu na jeho rameni a on na mém. Přitom jsem cítil vařící dech na mém uchu, Vikiho sametové tělo na mém a zároveň jeho rychle tlukoucí srdce a pomalu měknoucí penis ve mně.

Viki se z ničeho nic začal smát a do ucha mi povídá:

„To jsme tomu dali, ti řeknu."

Nic jsem na to neřekl a jako známku potvrzení jsem ho poplácal po zádech a pak pokračoval hlazením a škrábáním. Což Vikiho evidentně uklidňovalo, jelikož jsem cítil, jak oddechuje čím dál pomaleji.

Pak se nadzvedl, dal mi pusu a povídá:

„Teda ty mně tím tvým čurákem snad propíchneš žaludek nebo co, počkej!"

Já jen viděl, jak hlava, přes kterou jsem díky delším vlasům nic neviděl, sjíždí po mém těle níž a níž, až se zastavila u mého stále nadrženého ptáka. Pak už jsem jen viděl, jak vlasy klesly níže, a já cítil na žaludu teplo a vlhko z Vikiho pusy. Začal mě hulit, jako by zapomněl, že se mu to na půdě hnusilo. Vlasy jezdily nahoru a dolů a přitom mě příjemně šimraly. Samozřejmě to nemělo dlouhého trvání, a tak jsem jen důrazně řekl:

„Už budu stříkat."

Viki toho vůbec nedbal, já se jen zkroutil, silně vydechl a začal pumpovat jednu dávku za druhou do Vikiho pusy. Ten nepovolil, ani když jsem sebou házel a cukal, jaká extáze do mě vjela.

Když jsem vypustil poslední dávku, vlasy zase jely po mém těle, tentokrát nahoru ke mně. Zastavily se nad mým obličejem a chvilku se nic nedělo, jen jsem přes vlasy zahlédl polovinu vážně se dívajícího oka. Pak hlava klesla ke mně a Viktorova pusa byla na mé. Začali jsme se opět líbat, ale cítil jsem, že z pusy teče to, co před chvilkou vypustilo moje péro. To mě opět rozhodilo, ale zároveň navnadilo, a tak jsem mu vášnivé líbání opětoval. Líbali jsme se jak o závod, než jsme všechnu moji mrdku spotřebovali.

Pak jsme si jen lehli vedle sebe a já jen povídám:

„Viki, ty trdlo, cos to udělal, to jsi nemusel, vždyť se ti to hnusilo."

„Já vím, že nemusel, ale bylo mi blbý tě udělat jen rukou, po tom, co jsi mi dovolil tě vomrdat, tak mě napadla tahle prasárnička."

Zasmáli jsme se tomu a já se přitulil k Vikiho tělu a jen tak ledabyle ho hladil. Leželi jsme tak mlčky asi půl hodiny a odpočívali. Pak jsme se šli společně osprchovat a spát. Tentokrát jsme už nic neřešili a spali nazí. Nahý jsem spal tenkrát poprvé a zjistil, že není nic lepšího, od té doby už spím jen nahý.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (35 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (35 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (36 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (35 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (49 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk45

Jsem chlápek ve středních letech, silně zaměřen na mladší ročníky i za účelem pouhého pokecu.

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+2 #5 Tychob ty si majster opisuMike33 2024-10-16 21:18
vtáka, normálne som v úžase s akou ľahkosťou vieš opísať sexík, za mňa 5 hviezdičiek, super aj s náznakom romantiky!
Citovat
0 #4 Odp.: Kámoš z první práce 2Tychob 2024-09-14 18:48
Cituji Pirat:
Moc pekny, nabity testosteronem, mlady, primy, pekny!
Bude dalsi? Diky za cteni.


Jojo, konečně jsem se dokopal a píšu další díl., snad ho brzy dokončím.
Citovat
+4 #3 Odp.: Kámoš z první práce 2Pirat 2024-08-19 09:50
Moc pekny, nabity testosteronem, mlady, primy, pekny!
Bude dalsi? Diky za cteni.
Citovat
+6 #2 Odp.: Kámoš z první práce 2GD 2024-08-18 19:19
Pěkný a souhlasím, že spaní na Adama je nejlepší trávení noci. No vlastně ještě lepší je spaní na Adamovi.
Citovat
+6 #1 Odp.: Kámoš z první práce 2Bella 2024-08-18 16:28
Hezký pokračování. Líbí se mi, jak se u toho vzájemně respektují a zároveň se u toho zvládnou i zasmát. Těším se na další povídky od tebe :-)
Citovat