- Cyril
Ešte som nedostal výprask z minulého týždňa za nedostatočné známky a už tu boli ďalšie. Otec zúril, či má zo mňa vybiť dušu? Kričal na mňa, či sa mi tie výprasky tak páčia, že nosím takéto známky. A ako chcem takto skončiť školu. Ale on nájde spôsob, aby som ju ukončil bez problémov. Pri odchode z domu tresol tak vstupnými dverami, že som si myslel, že vypadli z pántov.
Asi po dvoch hodinách sa vrátil domov, už nebol taký rozčúlený. Po večeri si ma zavolali aj s mamou a padlo rozhodnutie. Na chatu sa začne chodiť až v sobotu a každý piatok budem chodiť na súkromné doučovanie k triednej učiteľke. A budem tam dovtedy, kým ma nepustí domov. V sobotu sa pôjde na chatu už o šiestej ráno, preto sa bude vstávať už o piatej hodine ráno. Výprasky sa presúvajú na sobotu večer. Bol som odoslaný učiť sa. Bolo už veľa hodín, keď som si chcel ísť ľahnúť, ale najskôr som išiel na WC. Išiel som potichu, tak si otec nevšimol, že chodím po chodbe, preto som začul, ako hovorí potichu matke, že to nie je so mnou až také zlé, ale že učitelia hlavných predmetov mňa aj Fera známkujú omnoho prísnejšie, ako je zvykom, a pod pedagogickým dozorom bez problémov zmaturujem.
V piatok o 14:30 som zvonil pri dverách triednej učiteľky. Po zvítaní ma usadila v izbe, kde bola prenosná tabuľa. Asi po štyroch hodinách prišiel učiteľkin manžel.
"Tak, toto je ten zmrd, čo ťa chcel vydierať?"
"Áno," odpovedala skromne. Bolo vidno, že autoritou v tomto dome je muž. Učili sme sa ešte asi 15 minúť. Chcel som už odísť, no jej manžel ma zastavil, či som zaplatil za doučovanie. Zavrtel som hlavou, a že nemám ani peniaze, ale že v pondelok donesiem do školy. On sa len zasmial.
"Nie chlapče, ja na peniaze čakať nebudem, ale ty si ich dnes večer odrobíš."
"Čo…?"
"Obliekaj sa a ideme."
Autom sme zastali pri jednej vile, v okolí ktorej bola hromada luxusných áut. Vošli sme do vily, kde bolo asi 10 mužov oblečených do čiernej kože.
"Páni," prerušil ich manžel učiteľky, "tento zmrd vydieral moju manželku, ktorá ho teraz ešte aj doučuje. No nemá peniaze na zaplatenie, tak si ich prišiel dnes sem zarobiť. Potrebuje minimálne 100 €. Bude vám k dispozícii a môžete mu dať aj nejaké prepitné."
V priestrannej kuchyni bol ešte jeden otrok, kľačiaci na zemi, s tvárou na zemi a čakal na príkazy.
"Vyzleč sa!" Splnil som, veď nie som úplný nováčik. Na krk som dostal asi 7 centimetrov hrubý čierny obojok a aj kožené putá na nohy a ruky.
"Zaujmi polohu vedľa tohto," a kopol do neho. Chlapík zastonal a prevrátil sa nabok, vzápätí povedal:
"Ďakujem pane," a zaujal pôvodnú polohu. Onedlho sa ozvalo:
"Šampanské!" Chlapík vyskočil na rovné nohy a hovorí mi:
"Teraz ponalievame tieto poháre a ty ich pôjdeš poroznášať."
"Jaaa?" čudujem sa.
"Áno, môj pán mi to tak nariadil."
V rukách sa mi triasla tácka s pohármi so šampanským. Podľa pokynov som všetkých hostí úctivo ponúkal.
"Teraz si vyskoč na tento biliardový stôl," bolo mi nariadené. Na krk som dostal kovový mešec na prepitné, ako to hovoril manžel učiteľky. Musel som poriadne roztiahnuť nohy. Postupne si ma všetci obzerali, potľapkávali po zadku, kontrolovali mi chrup ako koňovi pri kúpe. Stískali a naťahovali mi bradavky a gule, naťahovali penis, ktorý už bol riadne tvrdý. Do zadku som dostal rozperu a postupne si svietili do môjho análu a hodnotili moju dieru. Občas niektorý z nich hodil kovovú mincu do kovového mieška. Každým pohnutím hlavy miešok zazvonil ako kravský zvon. Rozmýšľam, ako asi dlho tu budem musieť byť, aby som si zarobil 100 euro, keď títo lakomí zazobanci mi dávajú samé drobné. Potom mi mohutný chlap na obojok pripol vôdzku a prudko ma stiahol zo stola na zem. Bol to veľmi nepríjemný a bolestivý pád.
"Nič som nepočul!" reve na mňa chlapík a kopne ma do zadku.
"Ďakujem pane, prepáčte pane." Pritiahol mi hlavu k pravej nohe a ľavou mi stúpil na krk so slovami:
"Lízať." Vyplazil som jazyk a už lížem jeho vysoké čierne kanady. Neviem, ako dlho to trvalo, ale už som mal suchý jazyk. Za vôdzku ma pritiahol ku svojmu rozkroku a tlačil mi tam hlavu. Najprv som mu čuchal jeho kožený výstroj a za chvíľu z neho vybral svoj dlhý, ale tenší penis, ktorým ma mlátil po tvári. Po každej rane s penisom som radšej poďakoval. Ako s ním mlátil po mojej tvári, penis mu tvrdol a napokon mi ho vopchal do úst. Hlavu mi dorážal k svojmu telu. Žaluď penisu som cítil hlboko v krku. Napínalo ma a ústa som mal plné slín, no on neprestával. Sliny mi už vytekajú po brade. Chlapík poriadne pri tom všetkom vzdychá. Čím viacej sa dusím a vypúšťam sliny, tým rýchlejšie chlap vsúva a vysúva svoj penis do mojich úst. Erdžal ako kôň a cítim, ako mi do krku tečie niečo teplé. Bezpochyby to bolo jeho semeno. Po tvári mi netiekli len sliny, ale aj slzy. Myslím si, že za tento výkon by som si zaslúžil pekné prepitné. No do mieška – zvončeka mi cinkli len tri mince. Vôbec neviem v akej hodnote, či to boli eurá, alebo len centy. V poslednej chvíli ďakujem pánovi za jeho ctené semeno.
Skôr ako som sa stihol pohnúť, už mi pred tvárou máva ďalší pán a ukazuje jeho klobásu. Mal ju menšiu, ale po stoporení o to hrubšiu. Mal som pomaly problém otvoriť tak doširoka ústa. I tento ma nakŕmil poriadnou dávkou. Bože, ak mi vystriekajú všetci ústa, tak dnes už nebudem musieť ani večerať. Aj tento mi dal ako odmenu nejaké drobné. Aj tomuto som poďakoval, aby si do mňa zbytočne nekopol. Potom si ma ďalší odviedol k stene kde bol kríž do X.
"Predkloniť!" A do zadku mi strčil niečo kovové a vzápätí ma pripútal ku krížu. Bol som skutočne riadne napnutý. Na penis a gule mi pripol kovový krúžok, z ktorého viedli drôty. V rukách mal prístroj, s ktorým keď zatočil, dostal som poriadne šlehy. Tak už viem, ako funguje dynamo… Chlap zbadal, ako sledujem každé zatočenie, lebo to bolo skutočne veľmi zlé, napínal som sa, preto mi zaviazal na oči šatku. Prosil som, aby to ukončil, že radšej mu poslúžim nejako inak, ale asi bol hluchý, lebo pokračoval ďalej. Keď som bol už so silami na konci, konečne som cítil, ako mi uvoľňuje z penisu a zadku kontakty. Neviem, komu som išiel poslúžiť ako ďalšiemu, nakoľko som mal stále zaviazanú šatku na očiach. No ruky mi spútali k sebe za chrbát a odtiaľ ich nejakým lanom ťahali hore, preto som musel urobiť poriadny predklon. Dostal som facku a muž na mňa zakričal:
"Otvor tie ústa na tom vyjebanom ksichte!" Otvoril som ústa a už v nich cítim ďalší penis. Prudko s ním dorážal a ja som si pri každom pohybe myslel, že mi vypadnú ruky z kĺbov. Snažil som sa mu povedať, keby mi odviazal ruky, že mu ho riadne vyfajčím, no z plných úst zaznelo len nejaké mrmlanie. Jeho dávka dopadla na moju hlavu a chrbát. Druhý sluha – otrok, ktorého som mal možnosť spoznať v kuchyni, dostal pokyn, aby mi niečo nalepil na bradavky a svorky dal na gule. Oči som mal stále previazané a nič som nevidel. Zrazu cítim, akoby mi stovky tenkých ihiel rýchlo za sebou pichali do bradaviek. Kričal som, prosil. Zrazu úľava, ešte že to skončil. No moja radosť o chvíľu skončila. Do úst som dostal nafukovací kolík a znova prišlo k mučeniu, predovšetkým bradaviek. Elektrosvorky na penise boli oproti bradavkám úplne znesiteľné. Intenzitu prúdu postupne menili, ale stále to bolo neznesiteľné. Snažil som sa kričať, ale cez nafukovací kolík v ústach to bolo skoro nemožné. A ak som náhodou vydal trocha hlasnejší zvuk, cítil som, ako sa objem zväčšuje a znemožňuje mi kričať. Aj napriek všetkým mojím snahám zvládnuť dnešné mučenie, som nevydržal a pomočil som sa. Vtedy ukončili mučenie bradaviek. Vedel som, že po sebe budem musieť urobiť poriadok, ale netušil som, že to bude mojím jazykom.
"Ešte si dnes nezarobil za doučovanie," hovorí mi učiteľkin manžel.
Musel som si sadnúť na gynekologické kreslo, druhý sluha mi mal urobiť poriadny klystír. Keď skončil, jeden z dominantných pánov skontroloval čistotu môjho análu. Pristúpil ku mne jeden z chlapov a pomaly vsúval dnu svoj penis. Po jeho výstreku nastúpil na rad druhý sluha a lízal vytekajúcu mrdku. Konečne niečo príjemné. Chlapi si všimli moje vzrušenie pri lízaní análu a hneď to okomentovali. Preto mi musel druhý sluha vyhoniť a moje semeno zostalo schnúť na mojom bruchu a hrudi. No vtom už do môjho análu vsúva penis ďalší chlap a aj jeho mrdku vytekajúcu z môjho zadku sluha zlízal, ale aj teraz som bol pri lízaní vzrušený, preto nasledovalo ďalšie moje honenie s výstrekom. Takto sa na mne odbavili všetci prítomní dominanti. Análna diera mi horela. Nebolo to také prijemné, ako keď si pomáhame uvoľniť napätie v rozkroku s Ferom. No aby som si aj ja užil nejaké semeno, aj toho druhého sluhu mrdali traja páni, ktorý predtým mrdali môj zadok. Konečne už je na dnes koniec, keď som vylízal poslednú mrdku.
S druhým sluhom sme rýchlo urobili poriadok. Manžel triednej učiteľky mi len sucho oznámil, že dnes som si nezarobil na vyplatenie doučovacích hodín, preto sa na budúce budem musieť viacej snažiť.
Pri tejto vete ma zamrazilo. To akože medzi týchto zvrhlých chlapov mám ešte niekedy prísť? Nikdy v živote. Všetci pred pol nocou odišli z vily na luxusných autách, len ja a druhý sluha sme išli domov luxusne pešo. Asi 10 minút sme mali spoločnú cestu. Konečne bola príležitosť na nejakú konverzáciu s druhým sluhom. Dozvedel som sa, že on už vyše 6 rokov robí sluhu a robí to od svojich 19 rokov. Jeden z pánov je jeho šéf, slúži mu aj v práci, alebo je k dispozícii, keď si na neho spomenie, ale na druhej strane má exkluzívny plat.
"Keď hovoríš, že máš super plat, prečo nechodíš autom?"
"Jazdím svojím autom, ale na tieto akcie chodím pešo, neraz sa stalo, že som musel piť do nemoty, a nechcel by som prísť do problémov, tak sem chodím pešo. Ale inak som stále mobilný, lebo musím byť k dispozícii svojmu pánovi, a keď povie 10 minút, tak myslí skutočne do 10 minút byť pri ňom. Bolo to veľmi zlé?" opýtal sa ma.
"Že či, veď si videl, ako som dopadol pri elektro."
"Hihihi," zasmial sa, "to nič nie je, ja som sa pár krát aj posral." Vypleštil som na neho oči.
"To myslíš vážne?"
"Dnes ich bolo len pár. Na lepších akciách ich je aj vyše 30 a sú medzi nimi aj riadni sadisti, najmä ak sú opití. No začul som, že budúci týždeň by mal okrem teba prísť ďalší nový zajačik. Myslím, že vy dvaja budete stredobodom pozornosti, a ja budem zasa bokom, ako dnes." Naše cesty domov sa rozchádzali a ja som sa vydal už sám cestou domov. Celých 30 minút, čo mi trvala cesta, som rozmýšľal nad rozhovorom s chlapíkom, s ktorým som sa teraz zoznámil. Čím viac som o našom rozhovore rozmýšľal, tým som mal väčší strach. Bál som sa, že keď idem domov tak neskor, bude problém sa dostať domov, ale dvere boli odomknuté a potichu som vkĺzol dnu, aby som nikoho nezobudil. Až doma som si uvedomil, že som išiel domov so zaschnutým semenom nielen na hrudi, bruchu a chrbte, ale aj na hlave. Rýchlo som sa osprchoval a išiel do postele. Čože, veď už je sobota, o 5 minút je jedna hodina a za 4 hodiny vstávame, aby sme išli na chatu. To bude zas zajtra deň, najprv drina a potom výprasky. Začal som si počítať, aby som rýchlejšie zaspal: jeden, dva, tri, štyri a viac si už nepamätám.
Prebudil som sa, keď ma otec triasol za plece:
"Vstávaj."
"Koľko je hodín?" mne sa zdalo, že som akurát zaspal.
"Už 5:30," odpovedá otec, "raňajky máš na stole." O 15 minút som už pri stole a raňajkujem. Počujem otca, ako telefonuje s Ferovým otcom.
"Budeme meškať 15 minút, mladého som mal problém zobudiť, asi bolo dosť náročné doučovanie." Pozdravili sa navzájom a položil mobilný telefón.
Na chalupe sme sa prezliekli do pracovného odevu, ako ho nazval otec, a obuli si ťažké čierne kanady. S Ferom sme dostali každý jednu miestnosť, kde sme mali do večera osekať starú maltu na stenách a postupne ju vyviesť na vlečku. Otcovia vraj robili odbornú prácu a mama varila obed. No do obeda som stihol osekať len jednu stenu v miestnosti. To tu budem sekať ešte aj zajtra takýmto tempom. No ani Fero vo svojej miestnosti nebol na tom lepšie.
"Čo ti je?" pýtal sa ma Fero, keď sme sa pripravovali na obed.
"Nič, čo by bolo?" Nechcel som sa mu priznať o tom, čo som včera zažil po doučovaní. No len za 4 nedostatočné, ale preto tu nie som ako pred smrťou.
"Trocha života, kamoško," a päsťou ma udrel do pleca, "to prežívaš ten výprask, čo ťa čaká? Veď ani ja sa neteším, ale už sme si zvykli, či nie?" Mávol som len rukou, nechcel som rozprávať o včerajšom zážitku. Poobede sme pokračovali s obíjaním omietky. Po štvrtej poobede prišli otcovia pozrieť, ako nám ide práca.
"No, plán ste nesplnili, ale na dnes už stačí, choďte sa vyblázniť na rieku." Prvý krát, čo som sa netešil na rieku a bláznenie s Ferom.
"No mal som lepšie známky ako ty, tak prvý ťa budem fikať ja a potom ty môžeš mňa." Po včerajšku som nemal vôbec chuť mať v zadku nejaký predmet alebo penis.
"Nie, prepáč, dnes nie," odmietam Fera.
"No tak pozor," bráni sa Fero, "dohoda je dohoda, tak ma neser." Na veľké Ferove naliehanie som vybuchol a aj rozplakal.
"Ty si nemal včera 10 kokotov v zadku do výstreku, ani ťa nikto nemučil elektro, ani si nemusel viacerých fajčiť a robiť zo seba panáčika, ktorého obchytkáva 10 perverzných dominantných mužov, ani si sa z toho všetkého nepomočil." Fero zastal a pozerá s otvorenými ústami.
"Čo si videl nejaké BDSM gay porno, alebo sa ti snívalo?"
"Netrepem, ani som nevidel film, to som na sebe zažil." Potom som to celé Ferovi v kríčkoch rozpovedal, ako prišiel na doučovanie učiteľkin muž a ako som si údajne mal zarobiť, aby som vyplatil hodiny doučovania. Fero ma chytil do rozkroku a hladkal môj penis.
"Prepáč, nevedel som, ale pochop, som riadne nadržaný a potrebujem s tým niečo urobiť. Mohol by si mi ho aspoň vyfajkať do konca."
"Dobre teda, súhlasím." Ferove semeno bola pre moje ústa dnes ako sladký cukrík, pri pomyslení na včerajší večer… K rieke prišli i otcovia a preto sme nemohli ďalej pokračovať. Po večeri sme išli do zadnej miestnosti, aby sme sa zodpovedali za známky za posledné dva týždne. Skôr ako sme boli vyzvaní, kľačali sme nahí v miestnosti a čakali na príchod otcov. S príchodom otcov som dostal otázku:
"Tak aké výsledky si mal v škole za posledné 2 týždne?"
"5 nedostatočných," odpovedám nesmelo.
"Nič som nepočul," odpovedá otec. Z celého hrdla kričím:
"5 nedostatočných, pane."
"Tak koľko rán ťa dnes čaká?"
"50 cez nohavice, 125 cez trenky a 250 po holej, pane, spolu je to 425 rán, pane."
"Dám ti na výber. Buď dostaneš 425 rán, alebo 150 na holý zadok a známky si opravíš." Neveril som vlastným ušiam. V duchu si hovorím, ja nedostanem, ak dám prísľub? Ale čo ak to nesplním a známky si neopravím, čo bude potom? To mi nikto nepovedal, ale ani som nemal odvahu sa na to opýtať. No dnes by ma 425 rán asi úplne dorazilo.
"Tak asi chceš plný počet, keď neodpovedáš," hovorí otec.
"Nie, nie, stačí tých 150 a sľubujem, že si opravím známky."
"No dobre." Dostal som sa do klady. Výprask trstenicou začal otec. V duchu som počítal rany. Jeden, dva, tri… Neviem, či som si už tak zvykol, ale zdali sa mi akési menej štipľavé. Občas som zastonal, ale bolo to celkom v pohode… rátam štyridsaťdeväť, päťdesiat…, päťdesiatjeden auuu, päťdesiatdva auuu, päťdesiattri auuuu. Od päťdesiatej rany si dal otec záležať na každej rane a ja som to patrične výkrikom ocenil. Po 75 ranách otca vystriedal Ferov otec. Aj od neho bolo prvých 50 rán znesiteľných a posledných 25 rán bolo neporovnateľne silnejších.
Konečne som bol vyslobodený z klady. Moje miesto bolo teraz vedľa Fera. Kľakol som si a čakal. Aj Ferov otec sa Fera pýtal, aké mal známky, a on odpovedal, že 4 nedostatočné. Aj musel spočítať, koľko to je, 40 cez nohavice, 100 cez trenky a 200 na holý zadok, dohromady 340 rán. Aj Fero mal na výber: 340 alebo 150 rán s prísľubom opravenia známok a aj on dal prisľub. Výprask mal taký istý priebeh ako u mňa…
"Dnes sme tu skončili," oznámil otec a mohli sme sa osprchovať a ísť do postelí. Fero prišiel do mojej postele, dal sa pod deku, stiahol mi pyžamové nohavice a začal mi fajčiť. Čudoval som sa, že aj napriek tomu, že som bol včera dvakrát násilne vyhonený, dnes netrvalo dlho, aby som Ferovi vystriekal ústa. Ležali sme ešte vedľa seba. Poďakoval som sa mu za pekné ukončenie dnešného dňa, ten sa len zasmial a strkal moju hlavu pod deku. Teraz som zistil, že pyžamové nohavice má stiahnuté a jeho tvrdý penis sa už teší na moje ústa. K vyvrcholeniu to netrvalo dlho a už som prehĺtal i ja semeno… Položil som si hlavu na vankúš. Fero sa naklonil ku mne a pobozkal ma na líce a povedal:
"Dobrú noc a pekné sny." Skôr ako som sa spamätal, už ležal na svojej posteli.
"Ďakujem ti, môj kamarát, a aj tebe prajem dobrú noc."
Ráno sme sedeli všetci pri stole a začali raňajkovať. Otec začal debatu o tom, ako som už bol na prvom doučovaní, ktoré si ale musím odpracovať u učiteľkinho manžela, a ako mu učiteľka prisľúbila, že urobí všetko preto, aby ma zodpovedne pripravila z maturitných predmetov na maturitu.
"Potom už nebudeme musieť mlátiť týmto fešákom ich zadky. Ale za priestupky budú trestaný stále." Ferov otec sa zasmial a povedal, že aj on už vybavil Ferovi doučovanie a bude chodiť so mnou každý piatok a že za takých istých podmienok sa s učiteľkou dohodli, ako mám aj ja. V piatok mal sluha pravdu, že budúci týždeň príde ďalší nový zajačik. Teraz mi je jasné, že to bude Fero. Pozrel som sa na neho. On sedel nechápavo s otvorenými ústami. Ľutujem, že som mu všetko tak dopodrobna včera vyrozprával. V tvári mal úplnú hrôzu.
Ak chceš vedieť, čo bolo ďalej v našom príbehu, dozvieš sa v nasledujúcej časti.
Autoři povídky
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře