- Filip Svlečený
Milý tatínku,
hlásím se ze svého nového působiště daleko v zámoří. Škoda, že si kvůli časovému posunu nemůžeme zavolat, nicméně dávám ti za pravdu, že psaním si mohu tříbit svou již tak vytříbenou češtinu, kterou si zde jinak tříbit nemohu.
Nuže, dnes jsem se seznámil s univerzitou, se svou kolejí a se svými spolubydlícími.
Mám dva spolubydlící. Oba jsou to sympatičtí mladí muži přibližně mého věku, každý má ovšem zcela jiné pozadí, myslím tím kulturní pozadí.
Haruko je osmnáctiletý Asiat, přesněji řečeno Japonec, nepříliš vysoký, ale jinak sportovního ducha, rád prý běhá a chodí do posilovny.
Umar je čtyřiadvacetiletý Afroameričan z Nigérie, je naopak poměrně vysoký, taktéž sportovního ducha (ale dlužno říct, že i těla), říká, že má rád turismus a že svaly si utužuje v posilovně.
Oba jsou černovlasí a mně říkají „Blondie“, ačkoli mám vlasy hnědé. Proti jejich vlasům jsem prý však vyloženě blondýn.
Každopádně jsme se shodli, že naším společným zájmem, kromě kulturologie, kterou zde hodláme studovat, je i fitness. Vzhledem k tomu, že jako stipendisté máme všichni zdarma přístup do zdejší posilovny, dohodli jsme se, že budeme chodit cvičit společně.
Zatím se měj pěkně a pozdravuj maminku. Zítra zase pár řádek napíšu.
Tvůj
Blondie :)
***
Milý synu,
děkuji za informace, které jsi mi poslal. Popis tvých spolubydlících je celkem zevrubný, ovšem rád bych tě upozornil, že bys měl zvážit, jak o jejich etniku budeš mluvit. Slovo „Asiat“, stejně jako „Afroameričan“ může na někoho působit urážlivě.
Nicméně mi trochu chybí informace o tom, jaká je škola. Bydlení a spolubydlící jsou jedna věc, škola je pak druhá věc a spolužáci jsou třetí věc!
A připomínám, abys myslel na to, o čem jsem tě (doufám důkladně) informoval ohledně případného sexuálního života, sexuálním bezpečí a škodlivosti onanie!
***
Milý tatínku,
chci tě ujistit, že pohlavní život v nejbližší době nehodlám zahájit, neboť si uvědomuji, že ve svých devatenácti letech na něj mám ještě čas.
Svůdné pohledy některých spolužaček, které na mne dnes dopadaly, jsem úspěšně odrážel kamenným pohledem, jak jsi mne to učil.
Haruko je hrdý na to, že je Japonec, takže označení „Japanese“ přijímá s povděkem. Naproti tomu Umar odmítá slovo „Afroameričan“, protože se považuje za Afričana, potažmo Nigerijce. A to i přes to, že má za sebou tříleté studium v Americe. Nijak to prý nezavdává příčinu, aby byl nazýván Afroameričanem. To jsme si dnes kulturně vyjasnili.
Bohužel se ti však musím přiznat k onanii. Oba dnešní případy považuji za to, čemu říkáš „jen v nevyhnutelných případech“.
Ráno jsem se probudil s erekcí, ostatně jako vždy. Doma jsem s ní obvykle neměl problém, neboť naše časy vstávání se míjely. Ovšem dnes ráno jsme vstávali všichni tři najednou. Má erekce stále trvala, ačkoli se blížil čas, kdy máme odejít do školy. Naštěstí se naskytlo pár vteřin, kdy jsem se mohl odebrat do sprchy, aniž by mou erekci ve volných trenkách spolubydlící spatřili, takže jsem se mohl (vlastně musel) v té sprše uvolnit (tj. masturbovat až do vyvrcholení).
Napětí zmizelo, erekce pominula, tak jsem se beze studu mohl obléknout do denního a vyrazit do školy.
Čili má ranní masturbace patřila jistě do kategorie „nevyhnutelných případů“.
Bohužel se mi erekce dostavila ještě jednou, po škole, v posilovně. Množství atraktivních osob tomu bylo příčinou. Musel jsem trénink ukončit, neboť mé volné trenky nedovolovaly mou erekci skrýt. Odešel jsem tedy co nejnenápadněji do šatny, a protože ve sprchách zrovna nikdo nebyl, zaonanoval jsem si, ejakuloval pěkně přímo do odtoku a ze sprch jsem mohl díky tomu vyjít hrdě bez erekce, s normálně visícím penisem. Spolubydlící přišli až po mně, ničeho si nevšimli, takže to dopadlo na výbornou. I tento případ onanie považuji za situaci „jen v nevyhnutelných případech“. V žádném případě bych si nepřál, aby moji noví spolubydlící měli posměch z toho, že jsem měl v posilovně, jak se anglicky říká, „hardon“, čili že mi stál…
Doufám, tatínku, že mou onanii v těchto případech pochopíš.
Tvůj
Daniel alias Blondie
***
Milý Danieli,
zprvu jsem se zděsil, čta, že jsi provozoval onanii, a to dokonce dvakrát za den. Nicméně po přečtení dalších informací a nějaké době uvažování jsem usoudil, že máš pravdu, že šlo v obou případech o nevyhnutelnost.
Avšak připomínám, že nevyhnutelná onanie je pouze následkem nechtěné a trvající erekce! Musím ti důrazně doporučit, abys dbal na prevenci erekce! Ranní erekci, které nelze předcházet, je možné zvládnout myslí, totiž tak, že své myšlenky obrátíš například na povinnosti, které tě v nadcházejících hodinách čekají, případně vzpomínkami na nepříjemné zážitky z minulosti (ty jich tedy jistě moc nemáš, ale vzpomeň si například, jak sis nastrkal jako kluk fazole do nosu, nebo na to, jak se tě pokoušeli šikanovat spolužáci na střední škole tím, že ti při tělocviku stahovali trenky).
Prevence erekce, jak ode mne víš, spočívá především ve vyhýbání se jakýmkoli erotickým podnětům. Svůdným pohledům mladých dívek či atraktivních žen se vyhýbej, jakmile máš pocit, že na tebe některá vyzývavě hledí. A především se vyvaruj jakéhokoli pozorování osob, které by tě mohly vzrušit! Zejména v posilovně se jistě pohybuje množství děvčat v přiléhavých legínách, které dávají na odiv například smyslné hýždě nebo které dokonce umožňují nebezpečně zajímavý průhled škvírou mezi jejími stehny a pánví. To může mít za následek poměrně rychlou erekci! Děvčata dnes navíc mnohdy pod sportovním oděvem nenosí podprsenku a jejich bujná ňadra se při cvičení nebezpečně vlní! Jiná děvčata naopak sice podprsenku nosí, avšak takovou tu zvedací, která jejich poprsí opticky zvětšuje a činí jej atraktivnějším! Vše toto má jediný cíl, a to vzbudit u mužů žádost, což se u chlapců tvého věku většinou rovná ztopoření penisu!
Měj toto vše prosím na paměti a věnuj se především škole a prevenci erekce!
Táta
***
Milý tatínku,
děkuji ti vřele za rady, které jsi mi uštědřil. Většinu z nich znám, nicméně jsem ti vděčen za jejich zopakování a za tvou péči o můj vývoj, který zatím (bohužel) není zcela ukončen, zejména ohledně pohlavního dozrávání.
Dnes jsem si úspěšně poradil se dvěma erekcemi!
První, tedy ranní erekce mne probudila naštěstí dříve, než se probudili spolubydlící. Chvíli jsem se jí pokoušel zbavit myslí, kterou jsem soustředil na to, jak mi spolužáci stahovali při tělocviku trenky. Bohužel můj penis na to nereagoval a stále pulzoval. Spolubydlící stále spali, tak jsem se vydal do koupelny a provedl jsem co nejrychlejší onanii, po níž se mému údu ulevilo.
Druhá erekce dne přišla v situaci, kdy na semináři měl spolužák referát, stoje před námi. Během svého projevu zadrhával a velmi, řekl bych mlsně, sledoval dvě atraktivní dívky v první řadě, které já jsem naštěstí viděl jen zezadu. Referujícímu se po chvíli začal poněkud vzdouvat poklopec a vypadalo to, že se mu ztopořuje úd. Pak něco chvíli psal na tabuli, přičemž, jak jsem si všiml, se nenápadně upravil v rozkroku. Když se otočil, bylo zřejmé, že jeho pokus o úpravu rozkroku mu nevyšel dle plánu, neboť se mu v kalhotách rýsoval ztopořený penis stočený do strany. Můj spolusedící do mne šťouchnul a pravil mi anglicky: „Hele, jemu stojí!“ To už ale stál i mně, zřejmě proto, že jsem si vzpomněl, že mám podobné problémy a že mi stojí i ve chvíli, kdy o to nestojím. Ostatně, nestojím o to vlastně vůbec nikdy.
Byl jsem rád, že do konce semináře zbývá ještě nějaký čas, a doufal jsem, že mi úd včas ovadne.
Postarala se o to moje spolužačka, která měla následující referát. Vystoupila před nás v poměrně přiléhavých kalhotách a tričku. Což ovšem při jejích proporcích nebylo nic nebezpečně atraktivního, ba naopak. Řeknu-li to eufemicky, je poměrně kyprá. I její obličej je pramálo estetický, natož aby byl vyzývavý. O účesu nemluvě.
Bezděčně jsem u jejího referátu myslel na ten předchozí, když tu jsem si uvědomil, že mám v kalhotách stále těsno. I zadíval jsem se na onu referentku a začal si představovat, že bych s ní měl o svatební noci přijít o panictví. Musím říct, že mé mužství během několika sekund ochablo. Od té doby až dosud mne hormony nezradily. Ráno se pokusím vzbudit dřív než mí spolubydlící.
Tvůj milující syn
Daniel
***
Ach, můj synu!
Jsem nesmírně rád, jak sis poradil s dvěma erekcemi během jediného dne!
Tu první jsi sice musil řešit masturbací, ale myslím, žes to provedl důstojně. Obzvláště si cením toho, žes ji provedl co nejrychleji. Tím se totiž škodlivost onanie snižuje.
I druhý případ oceňuji. Sice ti ho přihrál osud, takže to není zcela tvá zásluha, ovšem nápad představit si neatraktivní dívku jako svou první sexuální zkušenost je vynikající! Tohoto konceptu se drž! Zároveň můžeš při této konkrétní představě eliminovat i případné další ztopoření! Soustřeďuj se na děvčata podobného typu a s erekcí nebudeš mít problém!
Zároveň jsem rád, že jsem se alespoň něco dověděl o tom, jak studuješ. Bohužel toho nebylo příliš mnoho. Když to shrnu, dověděl jsem se, že spolužák měl erekci při referátu, že tys měl erekci, že jiný spolužák si všiml referentovy erekce a že máš nevzhlednou spolužačku. O výuce samotné nic!
Ještě mám na srdci několik připomenutí.
Pamatuj, že onanie je škodlivá. Způsobuje odumírání mozkových buněk, které budeš tolik potřebovat ku studiu. Dále jde o plýtvání semenem, které budeš v budoucnu potřebovat ku zplození kvalitních potomků (viz já a tvoje maminka). V neposlední řadě častá onanie vede ke snížení erektilních vlastností penisu, tedy jinými slovy, v okamžiku, kdy budeš chtít (případně muset chtít) zplodit dítě, tvůj penis tě může zklamat! A to jistě nechceš…
Jinak na skutečný pohlavní život máš opravdu ještě čas. My jsme s maminkou začali pohlavně žít, až když ti byl rok, to jest v nějakých mých devětadvaceti letech.
Těším se na další tvoje zprávy.
Tatínek
***
Milý synu,
právě jsem si po sobě přečetl tobě odeslaný email a našel jsem faktickou chybu způsobenou zřejmě přetlakem snahy ti vše sdělit! S maminkou jsme pochopitelně začali pohlavně žít, až když jsme spolu byli rok, nikoli až když tobě byl rok! Věřím, žes to tak i pochopil a nezačneš si o svém otci myslet, že zhňupl!
Tvůj
tatínek
***
Milý táto,
dnes jsme s Umarem, mým africkým spolubydlícím, zašli na pivo, neboť je pátek. Haruko s námi nešel, neb pití alkoholu mu zakazuje rodinná tradice (nebo co).
Povídali jsme si o všem možném, když tu náhle Umar pravil, že si všiml, že mám stejně velkou potřebu onanovat jako on…
Nevěděl jsem, jak na to přišel, ale on mi vysvětlil, že při onanii v koupelně zřetelně sténám. Že mu to prý vůbec nevadí, když to slyší, ale že o tom ví. On prý také každé ráno v koupelně onanuje, ale umí udržet hlas na uzdě. Prý ne tak kvůli mně, protože já ho prý pochopím, spíš kvůli Harukovi.
Začal jsem se mu omlouvat, že vím, že onanie je špatná, ale on mne přerušil s tím, že si to nemyslí. Pravil jsem, že jsem tak vychován, a on pravil, že je vychován v tom, že onanie je zdravá, že mu ji doporučil jeho otec a nepřímo i jeho matka (vzkazem přes otce), kromě toho že prý ho v tom podporuje i jeho starší bratr, který mu prý uštědřil i nějaké lekce masturbace…
Já vím, že jde o jinou kulturu, ale stejně jsem teď zmaten. Je tedy onanie opravdu tak škodlivá, jak říkáš?
Tvůj zmatený
syn Daniel
***
(Spor ohledně onanie bude mít pokračování, pokud o něj bude zájem. Musíme ovšem počkat, až si Daniel s tatínkem vymění další informace. Děkuji za pochopení.)
Autoři povídky
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
Inu, to vůbec není špatný nápad rozhovořiti se o století páry, které dostalo název od právě rozšířených parních strojů. Bavíme se o něm zásadně za chůze, a ta je nám nápomocna k odeznění vzpřímenosti údu, což je jen a jen chválihodné.
Jak by řekla Marta Zvonová: „Tady na člověka dejchne úplně ten, novodobej Grossmann“ Kuňk.
Takže k tomuto dílku. Filip nezklamal, vtipný a zajímavý jako vždy. Jsem zvědavý k čemu tento příběh dojde.
Jen tak mimochodem zde zmíněné téma Afroameričan mi připomíná z našich končin téma Cikán/Róm a můžu vám říct, že mám několik známých v tomto etniku a zavedení nového termínu(Róm) svého etnika v dané době je docela uráželo a i některé jejich soukmenovce. Důvod je prostý. Róm do té doby bylo pojmenování jejich menšinového podetnika(něco jako Olaši), které považovali za "podřadné". No stát to prosadil a tak si začali holt zvykat, Takže tak se věci mají.
Tak po tomhle se mi do práce půjde o dost líp. Fakt skvělá představa. A jen doufám, že mě od smíchu nechytne kašlík. :-D
Něco jako Ivánku, kamaráde?
Nad tímhle se nedá neřvat smíchy a fakt dík za jeden pěknej večer.
Super věc!
Jasný pokračuj...
Já tedy zájem o pokračování rozhodně mám.
baví mě to, fakt mě to ukrutně baví číst, byla by vysloveně škoda v tom nepokračovat….