• Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace10. 2. 2022
Počet zobrazení1989×
Hodnocení4.38
Počet komentářů12

Synu!

Pokud si spolubydlící všiml, že po ránu onanuješ v koupelně, dávej si bedlivý pozor, ať tě už nikdy více nikdo neslyší! Už kvůli vašemu japonskému spolubydlícímu chlapci! Vždyť tomu je teprve 18! Možná ani neví, co to onanie je! 

A o škodlivosti onanie ani na okamžik nepochybuj! Tmářským názorům toho Nigerijce nenaslouchej! Kdo ví, jestli si to vůbec nevymyslel! Nebo jestli k těm názorům nepřišel někde v té Americe! A pokud je pravda, že ho v onanii podporuje rodina, tak je to šílená černošská propaganda! Že prý mu starší bratr uštědřil lekce masturbace, no to bych chtěl vidět!

Velmi mne tvé psaní pobouřilo, tedy samozřejmě nikoli tvou vinou, nýbrž obsahem, ke kterému jsi poměrně nevinně přišel…

Onanie je škodlivá a basta! Už se i stalo, že příliš náruživý onanista si utrhl penis! A bez penisu pochopitelně není možné zplodit dítě! Navíc muž bez penisu vypadá nemužně!

A co se týče toho piva, tak jsi pochopitelně dostatečně plnoletý na to, aby sis ho mohl objednat, pokud je to v té zemi legální. Ovšem pozor na přemíru! Vidíš sám, jakých otřesných informací se ti při konzumaci alkoholu dostalo!

Musím si nyní po té ledové sprše dát ledovou sprchu!

Tvůj znepokojený

otec

***

Milý tatínku,

děkuji za ujištění, která jsi mi ve svém elektronickém dopise poslal, a je mi líto, že tě mé zážitky dovedly k ještě frekventovanějšímu užívání vykřičníků, než je u tebe obvyklé.

Ano, i mne napadlo, že bych chtěl vidět, jak Umarovi uštědřoval lekce masturbace jeho starší bratr. Ovšem ihned jsem tuto myšlenku zavrhl v rámci prevence erekce.

Názor na onanii bude, jak pozoruji, skutečně záležitostí pohledu kultur. Umara to téma nějak zaujalo, i zeptal se dnes odpoledne Haruka, zda si myslí, že onanie je škodlivá. Haruko nejprve nevěděl, o čem je řeč, zřejmě tomu slovu nerozuměl. Umar mu tedy pantomimicky vysvětlil, co jest onanie. Haruko odvětil, že takové téma je u nich tabu (nevysvětlil, zda u nich v rodině, nebo u nich v Japonsku). Umar se ale nedal odbýt a otázal se ho, zda „to“ (opět pantomimicky naznačil) někdy dělá. Haruko zapřel pohled do země a zčervenal, aniž by cokoli pronesl. Umar s touto reakcí nebyl spokojen, a tak se Harukovi postavil do cesty mezi jeho oči a zem a zeptal se ho, jestli „to“ už vůbec někdy dělal, přičemž pantomimicky naznačoval masturbaci přímo před Harukovým obličejem. Haruko změnil barvu pleti z červené na rudou, hlesl: „Taboo“, což samozřejmě znamená tabu, decentně Umara odstrčil a odešel do koupelny.

Umar pak poznamenal, že je velice zajímavé vidět, jak bledá tvář Asiata dokáže zčervenat. Nechal jsem tento nekorektní komentář bez komentáře, jen jsem si pomyslel, jak by asi mohl zčervenat Afričan, který má barvu pleti přibližně jako osmdesátiprocentní až devadesátiprocentní čokoláda.

Následně šel Umar zcela nekorektně poslouchat za dveře koupelny. Po chvíli ticha se vrátil a tiše mi oznámil, že v koupelně je podezřelé ticho a že je přesvědčen, že Haruko si ho tam honí. A dodal, že ho bude vzápětí muset jít vystřídat.

Představa, že v koupelně právě masturbuje jeden a chystá se ho vystřídat druhý, mne donutila lehnout si do postele na bok a přikrýt se. Když se Haruko vrátil z koupelny a onanovat šel Umar, bojoval jsem s myšlenkou, že budu si muset jít zamasturbovat hned po něm. Ale tatínku, zvítězil jsem nad touto mrzkou touhou! Představil jsem si, jak ležím v posteli s Elisabeth (to je ta kyprá spolužačka bez estetických kvalit) a jak se snažím jí vpravit svůj právě ztopořený pyj do vagíny… A vskutku, jistě by mi to nešlo, poněvadž mi během několika sekund penis úspěšně ovadl!

Tvůj

úpěšně ovadlý syn

Daniel

***

Drahý synu,

s potěšením a jásotem jsem četl, jak bravurně sis poradil s potlačením erekce pomocí mysli! Táži se sice sám sebe, co tě vlastně k té erekci přivedlo, nicméně každá úspěšně potlačená erekce se počítá! Mám z tebe radost!

Osobně se domnívám, že Haruko je z velmi spořádané rodiny. Je tedy škoda, že onanie je v jejich rodině nebo zemi tabu, poněvadž se domnívám, že je třeba dospívajícím synům vštěpovat škodlivost onanie od samého počátku dospívání. Nicméně se dle tebou popsaných reakcí domnívám, že onen chlapec zatím vůbec neví, jak se onanie provádí, a že šel do koupelny vstřebat verbální (vlastně i pantomimický) útok toho černocha na jeho citlivou osobu, proto tedy bylo v koupelně ticho.

Jednu připomínku k tobě ovšem mám. Prosím, abys nepoužíval vulgární výrazy typu “honit si ho”. Zajisté znáš zaběhnuté neutrální výrazy, které tuto škodlivou aktivitu označují!

Držím ti palce a doporučuji se kamarádit spíše s nesmělým Japoncem než s vulgárně založeným černochem!

Tvůj 

tatínek

***

Milý otče,

předem mého elektronického dopisu se ti chci omluvit za výraz „honí si ho“. Jde o celkem běžný překlad anglického „He’s jerking off“. A přesně tak to Umar vyjádřil. Celkově nemá tento Afričan k vulgárním výrazům daleko, jak jsi sám důvtipně vyvodil. Obvykle jeho řeč pro tebe převádím do nepřímých vyjádření s použitím co nejvytříbenějšího jazyka.

S Harukem jsme našli poněkud bližší vztah. Zatímco dříve s námi oběma příliš nehovořil, dnes mi svěřil, že je rád, že se ho na „to“ neptám, čímž zjevně myslel téma masturbace, a přátelsky se mnou konverzoval ohledně témat ve škole. 

Umar však také nějak pokročil ve vztahu ke mně, i když úplně jiným směrem. Zřejmě usoudil, že jsem jeho spiklencem právě ohledně onanie. Párkrát za den mi s tázavým výrazem předvedl minipantomimu, která obsahovala naznačení pohybu ruky při onanii s následným vztyčením jednoho, dvou a nakonec tří prstů. Jsem si zcela jist, že se mě tím ptá, zda dnes už mám za sebou jednu, dvě nebo tři onanie. Zatím nevím, jak na to mám reagovat. Jen jsem vždy pokrčením ramen naznačil, že „zatím nevím“. Umar se pak vždy přátelsky, až spiklenecky, zasměje.

Ve škole mi to zatím jde. Jdu si připravovat nějaké referáty.

S pozdravem

Daniel

***

Milý synu,

z tvého elektronického dopisu nepřímo vyplývá, že jsi snad za celý den ani jednou neonanoval? Nebo mi to zatajuješ?

Tvá taktika „zatím nevím“, co se týče Umarových otázek, je snad správná. Není dobré si spolubydlícího rozkmotřit nekomunikací, na druhou stranu však s tímto člověkem není dobré si sdělovat příliš osobní informace, mezi které informace o tom, jak často onanuješ, rozhodně patří. 

Je dobré, že s Japoncem ze slušné rodiny máš dobrý vztah. Jen tak dál, chlapče!

Nebudu tě zdržovat od přípravy referátů, nicméně se těším na další zprávy od tebe!

Otec

***

Milý táto,

ranní onanii pro zbavení se ranní erekce prosím ber jako samozřejmou „nevyhnutelnost“. Po té, co jsme si se spolubydlícími, tedy hlavně s Umarem, lecos vysvětlili, se za ranní erekci ani nestydíme, tedy já a Umar. Včera Umar vstal a bez skrupulí odkráčel do koupelny v trenkách ve tvaru stanu. Vrátil se zjevně bez erekce. Inu, ani já jsem se pak před ním nestyděl vyjít do koupelny se stanem. V rychlosti jsem si ho vyhonil a již bez stanu jsem se vrátil do pokoje. Dnes to vypadalo stejně, jen v opačném pořadí. Haruko nás v tom však nenásleduje. Nenosí volné trenky jako my, naopak ty těsné slipy, co jsou tak nepohodlné, které však drží erekci při těle. Chodí do koupelny poslední, s ručníkem přitisknutým na břicho, takže není vidět, jestli mu stojí. Asi ano, vždyť je to mladý chlapec, ovšem snaží se to skrývat. Tedy nikoli to, že je mladý chlapec, nýbrž že mu stojí.

Jinak tě mohu potěšit, že se mi od rána nepostavil. Teď se ovšem jdu rychle věnovat učení, neboť při pomyšlení na to, že by se mi postavil, se mi začíná stavět.

Tvůj

Daniel

***

Danieli!

Hned třikrát jsem se nad tvým elektronickým dopisem rozčílil! 

Za prvé jsi opět použil výraz „honit si ho“, který mne pobuřuje! Při našich rozhovorech jsi ho nikdy nepoužíval! Masturbace přece nemá s honěním někoho nebo něčeho nic společného!

Za druhé mne rozčiluje, že používáš výraz „stojí“! Což nemůžeš používat běžné výrazy jako erekce nebo ztopoření?

Ovšem nejvíce mne znechutilo, že ty a tvůj černošský přítel si vzájemně vystavujete své erekce na odiv! Okamžitě toho nechte! Erekce je ryze intimní záležitost a nikdo druhý by s ní neměl být seznamován! Kdybych ho měl po ruce, hned to tomu černochovi vytmavím! Vezměte si oba příklad z Asiata, u kterého vůbec nemáte ponětí, zda má, či nemá erekci! Měl bys to tomu černochovi vysvětlit!

Já si snad musím dát panáka!

Nazdar!

***

Tatínku,

prosím tě, nedurdi se. 

Slovo „honit“ je přece tak jednoduché, aniž by bylo vulgární. Pokud na tom budeš trvat, budu se snažit dávat pozor, abych ho nepoužíval. Nicméně mi připadá takové přirozené. Zřejmě na to má vliv mluva mých vrstevníků v naší vlasti.

A co máš proti výrazu „stojí“? Co dělá penis v erekci? Přece stojí! Postaví se do pozoru vůči rovině trupu… Pravda, v kalhotách penis stojí spíš vleže, ale rozhodně je v pozoru! Myslím, že je to přijatelný výraz, který nemá nijak vulgární konotace.

A co se týče toho, že si s Umarem vzájemně ukazujeme erekce, to jsem se zřejmě jen nešikovně vyjádřil. V žádném případě to neznamená, že bychom si své erekce nějak prohlíželi či podrobně zkoumali, natož abychom si třeba odhalovali svá mužství. Prostě jen jsem postřehl, že Umar má pod trenkami penis v pozoru, ale nijak jsem si toho nevšímal. Vzhledem k té situaci jsem usoudil, že i já mohu do koupelny odkráčet s penisem pod trenkami v pozoru, ovšem ani nemám tušení, zda si toho Umar vůbec všiml. Prostě jsme mladí muži a po ránu se nám ztopořuje úd, tak si to vzájemně tolerujeme, nijak to nekomentujeme a nijak si toho nevšímáme…

Chtěl bych tě poprosit, aby ses o Umarovi nevyjadřoval jako o černochovi. I když je to černoch jako bota, má tebou vedená výchova to nepovažuje za korektní pojmenování.

Děkuji předem za pochopení všeho výše uvedeného.

Tvůj

stále milující syn.

***

Milý Danielku,

minule jsem si musel dát panáky tři, abych se uklidnil, tentokrát mne (kupodivu) tvé psaní nijak nerozčililo, ač jsem byl několikrát nucen k zamyšlení.

Tedy ke slovu „honit“. Možná máš pravdu, že nezní jednoznačně vulgárně, ovšem na mne působí stále nějak obscénně. Nedokážu ti to racionálně vysvětlit. Zejména ve spojení „honit si HO“ mne naplňuje odporem.

Ovšem co mne zaráží, to je tvoje vyjádření, že tě k tomu výrazu vede „mluva tvých vrstevníků v naší vlasti“. Cožpak tvoji vrstevníci o onanii veřejně hovoří, navíc užívajíce toho odporného spojení? Pominu-li, že samohana je činnost škodlivá a nebezpečná, mám tomu snad rozumět tak, že se o ní u dnešní mládeže běžně hovoří? Navíc takovými výrazy? Tomu nemohu a nechci uvěřit! Fujtajbl!

Dále jsem přemýšlel o výrazu „stojí“. Rovněž na mne působí poněkud obscénně, každopádně je pravdou, že penis při erekci v podstatě „stojí“. Ovšem pokud můžeš, vyhýbej se tomuto vyjádření. Přece lze tento stav vyjádřit různými přiléhavými výrazy jako „mám erekci“, „je ztopořen“, dokonce i tvé „je v pozoru“ se mi zdá korektní. S maminkou také občas používáme spojení „je připraven“, míněno připraven k souloži. Buď tedy prosím tak laskav a nevyjadřuj se tak, že někomu „stojí“, zejména tobě.

Velmi mne potěšilo, že vaše vzájemná tolerance k erekci s tvým přítelem Umarem neznamená nic víc než toleranci k něčemu, čeho si v podstatě nevšímáte. I tak se ale domnívám, že byste si vzájemně neměli poskytovat ani pohled na ztopořený úd schovaný pod prádlem! Vezměte si příklad z toho Vietnamce, který úspěšně zakrývá, v jakém stavu je jeho úd! Prostě nikdo nic neví a nevidí, a tak to má být!

Tvůj

milující otec

***

(Až si Danielek s tatínkem vymění zase pár elektronických dopisů, rád vás s jejich konverzací seznámím.)

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (17 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (17 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (17 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (18 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (21 hlasů)

Autoři povídky

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

0 #12 Odp.: Spor ohledně onanie IIGD 2022-02-13 11:03
Cituji cmeli60:
Cituji Filip Svlečený:
Cituji GD:

Ještě drobná otázečka. Otec žije kde? V 18 století nebo v pralese? :lol: :D :lol: To, že považuje onanii za škodlivou budiž, ale neví-li, aspoň okrajové, jak se dnes žije a mluví, to je na pováženou. :D

Na to je jednoduchá odpověď. Otec žije v sociální bublině. A nikdy z ní nevylézá. Ovšem ta otázka mě inspirovala k tomu, že synáček by mu mohl doporučit, aby ze sociální bubliny někdy vylezl, a otec by to udělal... No uvidíme, zatím je necháme komunikovat...

To je bublina jak z bublifuku. Otec je tak bigotně zacementovaný, jako by byl z prvé republiky a určitě souloží se svou paninkou v misionářské poloze, aniž by ni políbil. A maj své styky naplánovány v diáři. Zároveň ta prvorepublikovost dává to humorné pnutí a třesk. No to jsem zvědav, zda fotřík překročí svůj
stín a ze svého bublifuku konečně vyleze... 🤔👍🙄

Taky jsem na to zvědavý a též zda nemá při/po čtení synových dopisů lehčí či těžší problém s erekci. Zatím se mi to tak jeví. :lol:
Citovat
+3 #11 Děkuji všem!Filip Svlečený 2022-02-12 16:50
Díky za pozitivní komentáře a těší mě, že vás postihuje výtlem. Sledujme tedy spor ohledně onanie i nadále!
Citovat
+4 #10 Odp.: Spor ohledně onanie IIMiky 2022-02-11 21:32
Vzhledem k vážně působivému nápadu po prvním dílu v komentářích, jsem si toto druhé dílo již při čtení představoval s náležitým divadelním přednesem a to čtení povýšilo na další level, pokud to ovšem jde, protože asi tak od 'Navíc muž bez penisu vypadá nemužně!' jsem ležel pod stolem :D
Úžasnej zlepšovák nálady a ten jazyk je vskutku vytříbený :lol:
Citovat
+6 #9 Odp.: Spor ohledně onanie IIHonzaR. 2022-02-11 21:12
Dokonce už vím, v čím podání by se mi to jako ta divadelní hra líbilo. A při sporu o "stojí " x " je ztopořen" krátká scénka různých poloh tatínka poránu, než začne mentálně potírat ranní přirozenou erekci.
Postava Japonce přebíhající jevištěm s tajemstvím pod ručníkem by byla mlčenlivá, o to víc by se herec snažil tělem. Umar je jasnej, ty výmluvný pohyby pravačkou (nebo levačkou, to je vcelku jedno) umíme asi všichni.
Jo, to má potenciál. :lol:
Citovat
+2 #8 Odp.: Spor ohledně onanie IIZdenda TB 2022-02-11 09:59
Vlastníci mají divadelní představení, film, tohle je také dobrý námět na podobné zpracování. Ale asi spíše do divadla.
Citovat
+1 #7 Odp.: Spor ohledně onanie IIcmeli60 2022-02-10 22:34
Cituji Filip Svlečený:
Cituji GD:

Ještě drobná otázečka. Otec žije kde? V 18 století nebo v pralese? :lol: :D :lol: To, že považuje onanii za škodlivou budiž, ale neví-li, aspoň okrajové, jak se dnes žije a mluví, to je na pováženou. :D

Na to je jednoduchá odpověď. Otec žije v sociální bublině. A nikdy z ní nevylézá. Ovšem ta otázka mě inspirovala k tomu, že synáček by mu mohl doporučit, aby ze sociální bubliny někdy vylezl, a otec by to udělal... No uvidíme, zatím je necháme komunikovat...

To je bublina jak z bublifuku. Otec je tak bigotně zacementovaný, jako by byl z prvé republiky a určitě souloží se svou paninkou v misionářské poloze, aniž by ni políbil. A maj své styky naplánovány v diáři. Zároveň ta prvorepublikovost dává to humorné pnutí a třesk. No to jsem zvědav, zda fotřík překročí svůj
stín a ze svého bublifuku konečně vyleze... 🤔👍🙄
Citovat
+3 #6 Odp.: Spor ohledně onanie IILenka 2022-02-10 20:17
:lol: Od začátku až do konce :lol: Těším se na pokračování.
A když to trochu zvážním, já zase svého času slyšela, že hodné holky takové věci nedělají.
Citovat
+3 #5 Odp.: Spor ohledně onanie IIzmetek 2022-02-10 18:20
Souhlasím s HonzaR., je to na totální výtlem.
Citovat
+2 #4 Odp.: Spor ohledně onanie IIaduška 2022-02-10 18:16
Tohle fakt pobavilo. Prostě skvělý. 😅 Jestli otec vyjde ze svý bubliny, možná se i něčemu přiučí. 😃
Citovat
+4 #3 Odp.: Spor ohledně onanie IIHonzaR. 2022-02-10 17:44
Výlety mimo svou socbublinu doporučuju. :lol:

A furt je to na totální výtlem.
Citovat
+2 #2 Kde otec žije?Filip Svlečený 2022-02-10 16:57
Cituji GD:

Ještě drobná otázečka. Otec žije kde? V 18 století nebo v pralese? :lol: :D :lol: To, že považuje onanii za škodlivou budiž, ale neví-li, aspoň okrajové, jak se dnes žije a mluví, to je na pováženou. :D

Na to je jednoduchá odpověď. Otec žije v sociální bublině. A nikdy z ní nevylézá. Ovšem ta otázka mě inspirovala k tomu, že synáček by mu mohl doporučit, aby ze sociální bubliny někdy vylezl, a otec by to udělal... No uvidíme, zatím je necháme komunikovat...
Citovat
+3 #1 Odp.: Spor ohledně onanie IIGD 2022-02-10 16:36
Tak to se nám to pěkně rozvíjí, ta komunikace. :D Otec vytýká synovi některé výrazy a ten jemu. Jsem zvědavý jak zareaguje synáček na poslední otcův dopis. :D
Ještě drobná otázečka. Otec žije kde? V 18 století nebo v pralese? :lol: :D :lol: To, že považuje onanii za škodlivou budiž, ale neví-li, aspoň okrajové, jak se dnes žije a mluví, to je na pováženou. :D
Zkrátka a dobře i tento díl udržel laťku na úrovni toho prvního. Jen tak dál.
Citovat