- FentyXX
Ráno jsem vstal v půl šesté. Večer jsem si raději nastavil budík, abych vůbec po celé té párty vstal. Sedl jsem si a promnul si oči, abych se alespoň trochu probral. Všiml jsem si, jak Adrian leží rozvalený na posteli. Ležel jen v boxerkách a uvnitř se tlačil jeho macek na povrch. Řekl jsem si, proč mu neulevit, a tak jsem se k němu přiblížil. Nechtěl jsem ho vzbudit, a tak jsem šel tak pomalinku a tak potichu, že jsem ani o sobě nevěděl. Měl nohy roztáhnutý, takže jsem měl snadný průchod k jeho nádhernému rozkroku. Chytil jsem jemně jeho boxerky a stahoval je dolů. Docela mě vyděsilo, když sebou škubl. Naštěstí se neprobudil, a navíc mi pomohl mu ty boxerky sundat. Uchopil jsem jeho stojící chloubu do ruky a rukou jezdil nahoru a dolů. Podíval jsem se na jeho tvář a ta najednou byla plná spokojenosti. Pomalu jsem ho mu olízl špičku a obkroužil mu jazykem celý žalud. Ten výraz jeho tváře se čím dál tím víc měnil k lepšímu. Rajcovalo mě to, a tak jsem ho nakonec vzal celýho do huby a začal mu ho hulit. Jazykem jsem kmital tak rychle, že pomalu moje pusa nestíhala zpracovávat veškerý adrenalin, který ve mně ještě po včerejšku zbyl. Najednou se probudil a podíval se na mě. Naše pohledy se střetly a on se šibalsky usmál. Praštil hlavou zase o polštář a potichu vzdychal. Můj rozkrok byl tak pořádně nabitý, že jsem přidával čím dál víc na tempu, aby se dostalo taky na mě. Začal se kroutit a vzdychat.
"Domini… Dominiku… Už… Už budu!" nestačil dýchat na to, aby to řekl jako souvislou větu.
Stáhl jsem jeho kůžičku až dolů a bylo to tady. Začal mi stříkat pořádný návaly mrdky až do krku. Jednou jsem slyšel, že ranní mrdka je nejlepší, no v Adrianově případě to byla pravda. Jeho mrdka chutnala dnes opravdu zvláštně a velmi dobře. Okamžitě vstal, chytl mě a hodil mě o jeho postel. Ležel jsem přesně tam, kde ležel on před chvílí.
"Tady pan si koleduje o pořádnej orál," tohle neměl říkat, můj rozkrok okamžitě reagoval. Mýmu ptákovi se chtělo ven za každou cenu, ale on si ještě chvíli počkal. Stáhl mi kalhoty od pyžama, ale boxerky ne a ne stáhnout. Navíc mi péro dráždil přes ty zkurvený boxerky, který nedovolily dostat se mýmu ptákovi do jeho držky. No každopádně to bylo pořádně rajcovní. Trošku boxerky popotáhl dolů, ale ne tak, aby viděl mého ptáka. Začal mi dělat cucáky snad na každým volným místečku nad mým ptákem. Měl štěstí, že jsem byl zrovna vyholenej.
"Vytáhneš ho už?" zeptal jsem se.
"Jen ho nech, ať se potrápí! Čím víc ho budu trápit, tím víc nadílky dostanu!" tu situaci snad nikdy nezapomenu, nádhernej hajzlík s hlavou u mýho rozkroku.
"Okay," na nic víc jsem se zkrátka nezmohl, protože měl pravdu.
Asi po dvou minutách se odhodlal mi je konečně sundat. Další zničený boxerky se mu připsaly na konto, když je ze mě doslova a do písmene ztrhal. Okamžitě ho chytil a strčil si ho do držky až po kořen. Hekl jsem tak nahlas, že jsem si byl jistý, že jsem probudil Eriku, Toma a Kath. Dopomáhal jsem mu bokama, protože už to nešlo. Ten tlak v mém ptáku stále sílil. A on to věděl, a právě proto přestal.
"Co děláš?" zeptal jsem se ho docela vytočeně.
"Nechci, aby ses udělal tak rychle."
"Proč sakra?!
"Protože nechci, abys na to zapomněl! Už tady budeš jen dva dny a já chci, aby sis každý den svého pobytu tady pamatoval a aby si na mě měl jen dobrý vzpomínky."
"Ty si myslíš, že bych zapomněl? Na tohle se nedá zapomenout!" tenhle argument ho přesvědčil, a tak pokračoval dál.
Můj pták už byl pokleslý a ne ve své maximální velikosti, a tak na Adrianovi bylo, aby ho znovu probudil. Vedl si opravdu dobře, a tak se mi zas hned postavil. A tentokrát to dělal na sto procent. Už jsem cítil, jak se mi do čůráka hromadí ta vlna mrdky. A nakonec přišlo tsunami přímo do jeho pusy. Jedna dávka za druhou mu plnila krk. Chudák se z toho zakuckal. Popostrčil mě a lehl si vedle mě.
"Řeknu ti, myslel jsem si, že přijede partička nějakých idiotů a že nebudu celý dny doma, ale zatím zažívám jeden z nejlepších tejdnů mýho života!" Docela mě to překvapilo. Vždyť on, takovej mega sexouš, a navíc má city? To u nás v Čechách by člověk nepochodil.
"Jak to?" zeptal jsem se.
"Šukal jsem s hodně klukama i holkama a tohle je pro mě něco jako citová záležitost. Vybudovali jsme si vztah jen přes sex, ale přijde mi, jako bych tě znal odjakživa. Neboj, nejsem do tebe zabouchlej, jen jsem si tě fakt hodně oblíbil!" ulevilo se mi, když řekl, že do mě není zabouchlej.
"Já tebe taky!" reagoval jsem na jeho předchozí argument.
"Tak teď padej do sprchy a já jdu vzbudit ty tvoje kámoše," a jak řekl, tak jsem taky udělal.
Po sprše už před koupelnou čekala Erika.
"Jsi v pohodě? Není ti nic? Co to bylo za zmetka?" spustila na mě hned, jak jsem vyšel z koupelny.
"Eriko, klid, dýchej. Jsem v pohodě a byla to moje chyba, ne jeho."
"Byla tvoje chyba, že je nadržený prase? A ačkoliv ho neznám, ráda bych mu ptáka urvala a strčila mu ho do huby!"
"Eriko!!"
"Dobře, už jsem zticha!" zaplula do koupelny a zavřela za sebou.
Zalezl jsem do Adrianova pokoje, ustlal postel, uklidil ten svinčík, co jsme po tom ranním sexu nechali, otevřel jsem okno, protože to bylo, jak kdyby tam chcípl pes. Najednou se na Adrianově počítači rozsvítilo okénko zpráv. Nechtěl jsem mu narušovat soukromí, ale zpráva byla od Tylera, a tak jsem neodolal a rozkliknul jsem ji.
"Hele Ady, omlouvám se, nechal jsem se unést. Měl jsi pravdu, je fakt pěknej a víš, jak to mám, když jsem ožralej a někdo se mi líbí! Tak se ti omlouvám a hlavně se omlouvám jemu!" Do pokoje vstoupil Adrian, který se vykoupal v dolní koupelně a přistihl mě, jak mu zírám do zpráv.
"Co se děje?" zeptal se a sušil si ještě vlasy.
"No promiň. Psal Tyler, a tak jsem chtěl vědět, co chce. Omlouvá se nám," sdělil jsem mu.
"Nemám chuť teď o tom mluvit, neumí se ovládat vůbec! A ty jdi dolů, máte tam snídani."
Sešel jsem dolů po schodech a tam už seděl Tomáš, který se taky koupal v dolní koupelně a Kath, která se koupala během mého sexu s Adrianem. Ani mi nepřišlo trapný, že to slyšela, a ona ani žádný připomínky neměla. Sedl jsem si na svoje obvyklý místo a začal jíst.
"Dobře, už to nevydržím! Včera jsem se vyspala s jedním barmanem!" Víte, Kath před námi neuměla udržet žádné tajemství. Já s Tomem jsme vykulili oči a podívali se jeden na druhého.
"Ty si se s někým odvážila spát?" rýpl do ní Tomáš.
"Jo, odvážila! Jenže háček je v tom, že to byl ten Eriky barman, po kterým celou noc vyjížděla! Takže vás, chlapci, prosím, nic jí neříkejte!" prosila nás Kath, jenže bohužel pro ní už bylo pozdě. Erika stála za ní.
"No to si děláš prdel, Kataríno!! Já jsem ho celou noc očima svlíkala, schválně jsem jak kráva hrála nedostupnou a ty ses s ním vyspala? To se ani trochu nestydíš?" Když se jí zeptala, jestli se nestydí, tak jsem nemohl vydržet a začal jsem se smát. Kath byla jediná spořádaná v naší partě a vždycky dbala na to, co si o ní ostatní myslí. Ale ten večer se musela odvázat nějak moc, jinak to nechápu.
"Měl aspoň velkýho ptáka?" zeptala se Erika ironicky.
"Málem mi oči vypadly z ďůlku, když jsem ho viděla!"
Erika se začala dusit a já s Tomem jsme umírali smíchy.
"Ty jsi taková píča, Kataríno!"
"Jsem no, ale jsem píča, kterou vojel sexy barman, a neříkej mi Kataríno!"
Takhle to pokračovalo dalších deset minut, než se holky nakonec dohodly, že se nebudou hádat kvůli nějakýmu klukovi, kterýho stejně už neuvidí.
Seděli jsme v autě a jeli na místo setkání. Vyjeli jsme pro jistotu o patnáct minut dřív, aby všichni zas nenadávali, že se čeká jen na nás. Byl klid, nikdo nic neříkal, jen všichni koukali na ten provoz. Najednou Adrian pustil rádio a hráli písničku Hypnotic od Zella Day, na kterou jsem s ním tancoval na té maškarní párty. Stáli jsme u semaforu, a tak se otočil a podíval se na mě. Usmál se a já mu úsměv oplatil. Samozřejmě, že si toho všichni všimli, a tak si neodpustili poznámku. První, pro mé překvapení, byl Tomáš: "Bože, nechte si to na doma, ani v tom autě nedáte pokoj!" Poznámku řekl česky, aby tomu Adrian nerozuměl. Další se přidala Erika: "Jo, Tom má pravdu, tohle už není normální. To já tohle všechno měla prožívat!"
"Tak to prožívej se mnou!" rýpl jsem si do ní.
"No jasný, to já jsem sem jela s tím, že si užiju týden plný nezávazného sexu s nějakým borečkem a samozřejmě, že to všechno prožívá můj nejlepší kámoš!"
"No jo no, Dominik to z nás ze všech vyhrál, a to sem ani jet nechtěl!" přidala se Kath.
"Hej lidi, o čem si povídáte, já vám nerozumím," ozval se Adrian, který nevěřícně kroutil hlavou.
"Ale tak znáš to, probíráme českou problematiku," odpověděl mu Tomáš.
"A jakou?"
"Noo… Fotbalovou reprezentaci," hned, jak to Tomáš dořekl, jsem se začal tlemit. To nešlo, protože Tomáš byl poslední, kterýho by zajímal fotbal, a zrovna na ten se vymluví. To není normální už s tím klukem, pomyslel jsem si.
"A jaký máte týmy?" zeptal se schválně Adrian, protože věděl, že Tomáš se vymlouvá.
"Noo… Nooo," snažil se Tomáš alespoň jeden z týmů vybavit a my, jako správní kámoši, jsme ho v tom nechali vyžrat.
"Dobře, tak když mi to nechceš říct, dolovat to z tebe nebudu," odvětil celkem klidně Adrian.
Tomáš si oddechl a podíval se na nás tři. Jeho pohled byl uražený a zároveň vyčítavý. Úplně jsem mu četl z obličeje, jak říká: To jste teda kámoši, že jste mě v tom nechali.
Zanedlouho jsme stáli na parkovišti. Byli jsme mezi prvníma. Naše třídní byla nervózní z toho, zda se nám na té oslavě něco nestalo. Když nás viděla, oddechla si a přiběhla k nám. Začala na Adriana šprechtit anglicky. Trošku se zarazil, když se ho zeptala na to, jestli byly nějaké komplikace. Podíval se na mě a červená mu zalívala celý obličej. Mrknul jsem na něj, aby se vzpamatoval a řekl jí, že šlo všechno hladce. Sice jsem měl pár odřenin, ale to mi akorát tak dopomáhalo k tomu, že jsem věděl, že se nemám chovat jako děvka. Rozloučili jsme se a šli jsme společně s třídní k busu. Nedalo mi to a musel jsem se za ním otočit. On nasedával do auta a to jeho nádherný tělo se krásně zvlnilo. Jeho boky se prohnuly a on nasedl do auta. My mezitím nastoupili do busu, který byl skoro vylidněný, a sedli si opět na naše místa.
Uběhlo asi deset minut a autobus byl opět v plném počtu, tudíž jsme mohli vyrazit. Jako první jsme zamířili ke katedrále sv. Pavla, procházkou přes Millenium Bridge do galerie Tate Modern s neskutečným výhledem na město. Dále jsme pokračovali na známý Tower Bridge a London Bridge, poté jsme se nacházeli v čínské čtvrti, která byla zahalena do milionů červených lampionků. Řeknu vám, že v Číně si zrovna dvakrát nelibuju, ale čínská čtvrť mě dostala. Bylo to vážně něco krásného. A nakonec, jako obvykle, jsme dostali volno na nákupy. Sice to volno bylo hodinové, ale já si řekl, že bych mohl zkusit masáž. Erika se ke mně okamžitě přidala, že to je skvělý nápad. Vešli jsme dovnitř, do toho krásně voňavého masážního salónu. Překvapilo mě, že jsme tam byli jediní. Mladá recepční se na nás usmála a řekla, že za chvíli si pro nás přijdou, že už o nás ví. Přitom jsme tam byli jen dvě minuty. No každopádně, netrvalo dlouho a dveře od obou masážních "pokojů" se otevřely. Z obou vystoupili dva namakaní a krásní chlapi. Podíval jsem se na Eriku, která jen hořela po tom, aby se jí jeden z nich dotknul. Já měl trošku jinou reakci, nebo spíše můj rozkrok nehořel, ale zvedal se a uvnitř něj se začala naplavovat vlna vzrušení. Jeden z nich byl černovlasý s mohutnými svaly a v rozkroku bylo vidět, jak se mu tlačí obrovská boule. Ten druhý byl o něco hubenější, nebo spíš méně udělaný, ale to neměnilo nic na tom, že byl neskutečně sexy. A právě ten si vzal na starost mě.
Vešel jsem do té ještě víc voňavé místnosti s lehátkem a plno orientálními oleji a okamžitě na mě ten krásný hnědoočko spustil:
"Vedle je koupelna a připravený ručník, svlékněte se, prosím, do spodků a obmotejte si ručník kolem pasu."
Šel jsem se tedy svléknout a obmotat si ten ručník. Vyšel jsem z koupelny zpět, kde už ten sexouš čekal.
"Lehněte si na břicho, prosím." Jak řekl, tak jsem taky udělal.
Cítil jsem ty jeho ruce na ramenou. Byl to uvolňující pocit. Jeho ruce sklouzávaly od mých ramen po zádech. Pak se jeho ruce odtáhly a já je cítil na nohou. Takhle to opakoval pět minut, než mi řekl, abych se otočil. Začal masírovat moje prsní svaly a přes moje břišní svaly mířil až k nadbřišku. Tam parkrát projel rukou a ve mně projela vlna vzrušení. Ta se okamžitě odrazila na obsahu mých spodků a on si všiml, jak se ten ručník zaboulil. Proto opět přeskočil obsah pod ručníkem a začal masírovat nohy. Dostával jsem se do čím dál větší extáze. Bylo to neskutečný. Už jsem ani nevnímal to, že mi roste obsah pod ručníkem. Přejel přes kolena ke stehnům. Začal masírovat stehna a jel pořád nahoru. Najednou chytil moje spodky a stahoval je pomalu dolů. Otevřel jsem oči a vyplašený jsem se na něj podíval. Mrknul na mě jako dneska já na Adriana. Spodky už byly dole a on začal jezdit rukama kolem mého péra. Můj pták se zvedal čím dál víc a čím dál víc jsem cítil, jak je natlakovaný a jak potřebuje ulevit. Stáhl ze mě ten ručník a olízl si ret. Oddechl si a usmál se na mě. Nalil si na ruce masážní olej a pomalu se dotýkal mého nářadí. Nejdřív prohrábnul koule, pak se vrhnul na ptáka. Uchopil ho do ruky tak, jak kdyby ho měl rozbít, kdyby s ním zacházel hrubě. Stáhl kůžičku dolů a zazubil se na můj vystouplý, natlakovaný a červený žalud. Pomalinku ho osahával bříšky prstů. Začal jsem oddechovat. Všiml jsem si, že i jemu se v těch bílých kalhotech dělá pořádná boule v rozkroku. To mě rozproudilo ještě víc. Jednou rukou držel mou kůžičku pořád dole a tou druhou začal přejíždět po celé délce mého ptáka. Můj tep se zrychloval, moje srdce bušilo jako splašené. Najednou ho pustil a nechal ho být. Svlíknul se a začal si všude roztírat olej. V ptáku mi pořád škubalo a i jemu stál jako stožár. Promazával si pořádně díru a tehdy mi došlo, co se bude dít.
Zanedlouho si klekl nade mě a uchopil mého ptáka. Tím jak jsem měl toho oleje až požehnaně na péru a on ho měl v díře ještě víc, mu tam zajel přímo skvostně. Oddechl si nahlas. Začal na mě jezdit a já ho nekontrolovaně uchopil za boky. U toho mě polejval tím olejíčkem a to mě dodělávalo. Nahnul se a políbil mě. Řeknu vám, byl to ještě lepší francouzák než od Adriana. Naše jazyky se proplétaly. Bylo to jako z nějakýho romantickýho porna. Když viděl, že se blížíme ke konci, sesednul ze mě a rychle mi ho začal honit. Najednou z mýho péra vystříkly obrovské dávky té bílé uvolněnosti. Moje tělo se z té křečovité polohy uvolnilo a byl jsem zrelaxovaný.
"Můžete se jít vysprchovat a doufám, že jste spokojený," ozval se slabým hláskem. Vypadalo to, jako že se stydí.
"Děkuji, jsem velice spokojený!" reagoval jsem na jeho poznámku.
Moje sprcha trvala nanejvýš pět minut. Vyšel jsem a masážní místnost byla opět připravená k dalšímu užití. Bohužel s někým jiným než se mnou. Nejradši bych si to zopakoval ještě jednou. Vyšel jsem z místnosti. Tam už seděli oba ti maséři a jejich recepční, všichni tři úplně vysmátí. Zajímalo by mě, čemu se tak smáli. Ve stejné chvíli vyšla i Erika, která sotva šla. Poděkovali jsme a šli jsme na místo srazu, protože nám zbývalo posledních pět minut.
"Tak co?" zeptala se mě.
"No…" Než jsem stačil něco říct, spustila: "Ten ho měl velkýho, jak nevím co. Takový velký péro jsem snad v životě neviděla. Docela jsem se bála, že mi tam vevnitř něco poškodí! Ale ještě v životě jsem si takhle s nikým ne…" Přerušil jsem ji: "Eriko, já jsem s nim taky šukal a nevyprávím ti to!!"
"No co? Myslela jsem si, že si měl jen masáž, tak jsem se s tebou chtěla podělit o zážitek."
"Dobře, děkuju, ale nepotřebuju vědět detaily!"
"Okay no."
Přišli jsme k busu, u kterého už stáli Kath s Tomem.
"Neuvěříte, koho jsem potkala," spustila Kath.
"Shreka?" rýpla si do ní Erika.
"No, teď na jednoho koukám! Ne, potkala jsem toho barmana! Dal mi svůj facebook a instagram a twitter…"
"A svůj penis!" neušetřila si poznámku Erika.
"Nezáviď, ty běhno!"
"Komu mám závidět, já jsem měla v sobě teďka takovýho…," zastavil jsem Eriku, protože za ní stála učitelka.
"No, co si v sobě měla, mladá dámo?" zeptala se jí ta učitelka.
"Jídla… Víte, strašně jsem se najedla a bolí mě břicho, proto jsem na kamarádku tak nepříjemná!" řekla Erika úplně klidně, jako kdyby říkala pravdu.
Učitelka okamžitě změnila výraz v obličeji a jen se na ni podívala mile a zeptala se jí, jestli nebude zvracet. Měl jsem co dělat, abych se nezačal smát jako idiot. Když jí Erika řekla, že je v pořádku, nastoupili jsme do autobusu. Erika chodila pořád jak namrdanej kačer. Bylo to nehorázně k smíchu.
Cesta na parkoviště netrvala moc dlouho a my za půl hoďky čekali na místě srazu na Adriana. Proto jsme byli překvapeni, když na parkoviště přijela Elena. Došla k autobusu a my, jako idioti, jsme na ni koukali s otevřenou pusou.
"Dlouho jsme se neviděli," povídala už z dálky.
"Rádi tě vidíme," snažil se být Tom milý.
"Já vás taky. Tak vyrazíme?" zeptala se a přitom se podívala na třídní, která nám hned po té otázce popřála hezkej večer a ať jsme fit na zítra.
Cesta utekla rychle a já už se těšil, až ho znova uvidím. Tu jeho tvář a až se budu moct dotknout jeho těla. Byl jsem na něm do slova a do písmene závislej. Když jsme dojeli domů, já jak nadrženej králík běžel do jeho pokoje. Ležel tam jak hromádka neštěstí. Sedl jsem si na svoji postel a čekal, až otevře oči a všimne si mě. Když otevřel oči a sundal si ty sluchátka, jako by mě ani nepoznával. Bylo to nějaké divné i jeho chování celý večer. Zajímalo mě, co se stalo, že se takhle choval. Najednou přišla do pokoje Elena a říká:
"Tak už jste se seznámili, kluci?"
Jak seznámili, vždyť jsem tady čtyři dny…, pomyslel jsem si.
"Tohle je Adrianovo dvojče Miguel, je to syn mojí sestry."
Zarazil jsem se. Kurnik, když je to syn její sestry, tak jak můžou bejt dvojčata?
"Dominiku… Jmenuješ se tak že jo?" zeptala se, a aníž bych odpověděl, pokračovala dál, "Miguel a Adrian jsou dvojčata, neboť já a moje sestra jsme je adoptovaly, a aby toho nebylo málo, každej měsíc si je na jeden den vyměníme, aby si zvykli, že mají dvě mámy a ne jen jednu."
"Takže vy jste je adoptovala společně se svou sestrou, nebo každá zvlášť?" zeptal jsem se jako idiot.
"Společně, tak se seznamte, já jdu připravit večeři!" odvětila a zmizela za dveřmi.
Koukal jsem na něj jako zhypnotizovaný. Až na ten piercing v obočí byli úplně stejní. Vážně byli úplně k nerozeznání…
Autoři povídky
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
Nic ve zlém, je to hezké čtení, zajímavé i když trochu přehnané zápletky. Dá se na nich, ale vystavět další zajímavý děj. Přeju ti další pozoruhodnou inspiraci.