SLOVO REDAKCE

6. ledna 2013 | Milí čtenáři, s novým rokem přichází leden ve znamení první volby v historii. Nemluvíme nyní pouze o přímé volbě hlavy státu (nezapomeňte jít k volbám!), ale také o historicky první anketě na našem serveru. Protože přelom roku bývá tradičně záminkou k nostalgickému vzpomínání, zní anketní otázka jednoduše: Jaká povídka si Tě v minulém roce získala nejvíce? Vybírat máš možnost mezi třemi nejlépe hodnocenými povídkami v kategoriích romantika, klasika a tvrďárna. Texty, které z bitvy vyjdou vítězně, odměníme medailí Povídka roku 2012 (malá ikonka v hlavičce a na výpisu povídek) a s autory uděláme malé interview. Soutěže o podobné tituly chystáme i do budoucna - a to častěji než jednou ročně ;-) Účastníkům současného klání držíme palce!

Pokud se forma hlasování osvědčí, rádi bychom tuto formu používali jako možnost pro Vás čtenáře, jak vstoupit do vývoje našeho webu. Proto se všichni zúčastněte! :-)

Zároveň s tímto oznamujeme, že redakční tým odjíždí v průběhu příštího týdne (přibližně od 14. 1.) na plánovaný třítýdenní "poznávací" cestu na Ostrov, proto v tomto období budou automaticky publikovány průběžně jenom ty texty, které do našeho odjezdu stačily dorazit. S odesláním povídek tedy neotálejte.

Na shledanou po cestě tropy se těší

Tvoji Ostrované