Podpora pro smajlíky 😍

15. května 2021 | Upgradovali jsme web na novou verzi, takže od teď je možné neomezeně používat libovolné smajlíky v povídkách, komentářích, chatu i soukromých zprávách 🎉😍💪 Na počítači stačí jen stisknout WIN (Windows) + . (tečka) a začít vybírat 👍

Hledání podle autora

10. března 2021 | Přidali jsme možnost jednoduše hledat povídku dle jejího autora do filtrování a zároveň jsme zpřehlednili seznam autorů a seřadili ho dle abecedy pro snadnější hledání.

ONLINE CHAT

6. března 2021 | Na základě vašich žádostí jsme pro všechny registrované uživatele připravili možnost popovídat si v reálném čase. Online chat najdete po přihlášení v levém menu.

Článek na Lui.cz

8. prosince 2020 | Jeden z členů redakce OP poskytl rozhovor redaktorce webu Lui.cz, na jehož základě vznikl článek přibližující náš web širší veřejnosti.

Poslední komentáře

29. listopadu 2020 | Přidali jsme stránku Poslední komentáře s odkazy na komentáře u článků za poslední týden, aby vám už žádný nový neunikl.

SOUTĚŽE

15. listopadu 2020 | Přidali jsme sekci Soutěže, kde jsou dostupné informace o všech aktuálních i již proběhlých soutěžích pořádaných na tomto webu.

Elektronické sborníky

28. října 2018 | Přidali jsme sekci Sborníky, kde se budou pravidelně objevovat elektronické knihy sestavené z povídek publikovaných na tomto webu.

Tištěné knihy

9. září 2018 | Přidali jsme sekci Knihy, kde se můžete seznámit s tištěnými knihami, které byly vydány na základě povídek publikovaných na tomto webu. Doufáme, že časem přibydou další.

Zabezpečení přes HTTPS

8. července 2018 | Díky vašim finančním příspěvkům jsme pořídili vylepšení hostingu a celý web Ostrovních povídek nyní běží přes zabezpečený protokol HTTPS, což poznáte podle zámečku vedle adresy. Všichni špioni, co by si snad chtěli přečíst vaše povídky ještě před zveřejněním, když nám je posíláte, mají odteď smůlu. Kdybyste našli něco nefunkčního, dejte, prosím, vědět.

Novější verze PHP

12. listopadu 2017 | Museli jsme přejít na novější verzi PHP, což s sebou neslo občasné výpadky celých stránek nebo některých částí. Teď už by to mělo být v pořádku. Kdybyste našli něco nefunkčního, dejte, prosím, vědět.

Nový román od Amater

26. června 2017 | Dnes uvádíme ukázku z nového románu Pomsta za polovinu duše od naší pravidelné autorky Amater. Ten si můžete objednat jako fyzickou knihu v nakladatelství Zanir.

Přispění přes PayPal

3. května 2017 | Přidána možnost přispět na provoz serveru přes tlačítko Donate služby PayPal. Více informací v článku Přispěj i ty.

Dotisk Ve jménu říše

10. listopadu 2016 | Naše pravidelná autorka Amater pro vás připravila dotisk svého románu Ve jménu Říše, který jste si mohli na našem serveru přečíst. Pokud máte zájem i o fyzickou knihu, zde najdete objednávkový formulář.

Napsali o nás

8. března 2016 | Přečtěte si článek vydaný na slovenském gay magazínu Boyfriend.sk připravený ve spolupráci s naším serverem. Dozvíte se v něm čtyři důvody, proč si číst gay erotické povídky na našem webu.

Responzivní web a nové zprávy

13. února 2016 | Byl proveden kompletní upgrade webu, který je teď plně responzivní, takže jeho možné dobře číst i na menších zařízeních. Byl taky vylepšen systém soukromých zpráv. Byla také přidána sekce Podpořte nás s několika možnostmi podpory webu.

Propojení s Facebookem a výpadek serveru

29. srpna 2014 | Vytvořili jsme stránku na Facebooku pro snažší sledování nových povídek a diskuzi. Můžete nám dát like přímo z hlavní stránky. Omlouváme se za jednodenní výpadek způsobený nefunkční komponentou našeho webu.

Publikace pro neregistrované

13. července 2014 | Povídky nyní mohou publikovat i neregistrovaní uživatelé po zadání jména a emailu bez vyplňování kategorií.

Poslední komentáře

4. května 2014 | Pro jednodušší sledování čerstvých komentářů se nyní na úvodní stránce zobrazuje seznam tří nejnovějších. U každého z nich je odkaz se jménem povídky, autorem komentáře a datem vložení.

ARCHIV anket a odkazy na sociální sítě

9. června 2013 | Abyste mohli dohledat výsledky minulých anket, byl zřízen Archiv anket. Pro sdílení povídek na sociálních sítích můžete jednoduše kliknout na některé z tlačítek z nové panelu úplně dole na každé stránce.

Nová sekce ROMÁNY

9. června 2013 | Byla přidána nová sekce Romány, do které byly přemístěny všechny povídky s velkým množstvím pokračování. Každou sérii lze nalézt pod vlastní položkou nabídky.