- maxim
[sex] cus
Normálně na prázdný profily nereaguju. Nemá tu nic o sobě. Jen věk. 25 let. O deset mladší než já. Ještě tu chybí modrá hvězdička, že se právě zaregistroval.
Normálně na prázdný profily nereaguju, jenže jsem nadrženej jak háravá fena. Už asi týden jsem s nikým nešukal a ten tlak se nedá vydržet.
[já] cau
[sex] chces mrdat?
[já] jasně co rad
[sex] oral anal piss
[já] super ja taky.
[sex] aktiv nebo pasiv?
[já] hele vers ale mam naladu nechat se vymrdat
[sex] budes devka?
TVL, to jako rovnou takhle neznámýmu klukovi mám dělat děvku? Doufám, že to nebude úchyl…
[já] mozna, ukazes se?
Hmm, tak tomuhle podržím rád :)
Poslal lokaci. Potkáme se kousek za Prahou u lesní cesty. Vyrážím, pěkně připravenej, podle instrukcí čekám v kleče v lese jen v jocksech s připravenou dírou. Nadrženej jak pes, péro se mi do nich nemůže vejít. Ten zmetek má už deset minut zpoždení. Jestli to byl jen joke, tak mi jebne.
Auto, slyším, jak přijíždí, lehce mě přejedou paprsky světla, jak zatáčí na parkoviště. Za chvíli přichází. Prsty mi brní a celej se klepu vzrušením z toho, co má přijít. Možná proto, že tu už dobu klečím nahej.
Přišel až těsně ke mně.
„Ahoj, já jsem Marek.“
„Hm…“
Rukou jen naznačí rozepnutí knoflíku na poklopci. Víc ani nemusí. Zip mu rozepnu úplně a kraťasy stáhnu pod zadek. Polotuhý klacek, dobrých 20cm a tlustej dost na to, abych si na něm vylomil panty. Přivoním k tříslům. Krásná kořeněná vůně způsobí, že mnou projede další vlna vzrušení. Klepu se jak ratlík. Rukou mi rovnou navede hlavu k péru. Neváhám, otevřu pusu a vsaju ho celého pěkně až do krku. Saju a snažím se ho dostat co nejhloub.
Cítím, jak až někde v hrtanu nabývá na objemu. Zvětšuje se a tvrdne. Rukou, která mu zůstala na mý hlavě, a pohyby pánví naznačí, co mám dál dělat. Rozpohybuju se a střídám dlouhý tahy od kořene po žalud s rychlými, při kterých stíhám hulit jen žalud. Občas mi z pusy vyjede a já se mám aspoň šanci nadechnout. Ale jen chvilku. O to pevněji mě chytne za hlavu a přiráží hluboko do krku.
Jak dlouho tohle vydrží? Dusím se, ale jsem v sedmým nebi. Když se trochu vzpamatuju a zvyknu si na rytmus, sáhnu mu rukama pod triko, vyhrnu mu ho nahoru až k bradavkám. Zasvítí na mě krásné pevné bříško. Cítím se jak v transu. Jediný, na co se zmůžu, je mechanicky sát, pumpovat hlavou dopředu a dozadu. Krásně vzdychá. To je pro mě nejlepší odměna. Je spokojenej, líbí se mu to. Když se mu podívám do očí, usměje se na mě z té výšky. Za tuhle chvíli bych pro něj udělal cokoliv.
Odtáhne mě a otočí se. Vyšpulí zadeček, kterej je jak vytesanej z mramoru. Neodolám, přivoním a zabořím se mezi půlky. Dám mu letmou pusu na dírku. Jazykem přejedu odshora až dolu. Přitlačím jazykem a znovu dírku přejedu, přitom se mi do ní lehce zaboří. Projedu jazykem znovu a přitlačím jetě víc. Jazyk zajede, a jak už je na krajíčku, jsem ztracenej. Rim je moje velká vášeň. Miluju lízáním připravovat nadržený prdelky. Rejdím jazykem hloub a hloub. Zasouvám ho dovnitř a ven. Vzdychá. Naříká. Je v předklonu, prdel má vyšpulenou a oběma rukama si roztahuje půlky, abych mohl co nejhlouběji. Líbám a saju okolí díry. Přejíždím až do třísel a ke koulím. Když jazyk obět zabořím, hnětu mu rukou koule. Teď už nenaříká, ale řve na celej les a bezděky přiráží proti mýmu jazyku. Ať tohle nikdy neskončí.
Zvedne se a otočí. Rukama mě zvedne k sobě. Chvíli se díváme jeden druhému do očí. Ale jen chvíli. Naše rty a jazyky se setkají v polibku. Dlouhém a vášnivém. Lehce sehnu hlavu. Chci si ještě užít jeho bradavky a podpaždí. Jenom naznačím jazykem směr a on už zvedá ruku a dá si loket za hlavu. Mohl bych se s jeho tělem laskat donekonečna, ale on si mě celkem nevybíravě otočí na rukou mezi lopatky zatlačí k zemi. Nezbývá, než se předklonit. Lehce se rozkročím. Je trochu nižší než já a líp se do mě dostane. Snad mě neroztrhne.
Nastaví žalud a zatlačí. Rovnou, bez ohledu. Rukama mě chytne za pánev a přitáhne si mě. Až na doraz. AAAAch, projede mnou ostrá bolest, jak kdyby mě roztrhl. Podvědomě se snažím odtáhnout, ale drží mě dost pevně. Jak rychle ho do mě zarazil, tak rychle ho zase vytáhl. Nedal mi ani vteřinu na rozdýchání a houpnul ho do mě znova. Nemůžu pochopit, jak mě kluk o hlavu menší a poměrně lehčí postavy může tak pevně držet rukama, že se nedokážu vymanit. Křičím, ta bolest byla šílená. Ještě že široko daleko nikdo není, jinak by si musel myslet, že tu vraždí člověka. Po dalším a dalším rychlém zásunu a výsunu se trochu opanuju, chytnu ho rukama za stehna a snažím se, aby se na mě maximálně natlačil. Co nejhloub – to mám nejradši. Zůstaň ve mně chvíli, ať si můžu zvyknout.
Ještě párkrát přirazí, nejede vysoký tempo, drží si svoje hluboký zásuny a vždy ho celého vytáhne ven. Pak se konečně na mě natlačí a chvíli tak zůstane. Přitiskne se mi celou vahou svého těla na záda. Mám radost, že mě vyslyšel a dává mi čas na uvolnění svěrače. Náhle si ale uvědomím, že cítím, jak mu cuká v péru. Podle těch mohutných stahů to musí být slušná dávka. Možná je to jenom můj dojem tím, jak je můj svěrač teď citlivej.
Na dlaší myšlenky nemám čas. Narovná se a protáhne v zádech. Tím ho do mě ještě trochu narve a začíná se znova pohybovat. Jestli si před tím dal záležet na hlubokých přírazech, teď jede už jen mechanicky, tvrdě a rychle přiráží. Klepou se mi kolena. Ježíš, snad mě nohy ještě chvilku udrží. Jsem rád za ten strom přede mnou. Opírám se o něj jak bezvládná hračka. Ten za mnou do mě pořád buší. Jde si za svým. Mně to působí neskutečnou rozkoš. Uvědomuju si, že pořád křičím. Blahem, spokojeností. Péro mi stojí. Je napnutý k prasknutí a ukapává z něj šťáva do mechu. To už do mě pumpuje druhou dávku.
Bezmyšlenkovitě se narovnám a opřu o něj. Stát jen na vlastních nohách bych teď nedokázal. Hlavou se otočím dozadu a políbíme se. Jednou rukou mi chytí péro u kořene a zatáhne. Tím mi obnaží žalud. Druhou rukou žalud tře. Má pevný stisk. I přes precum cítím jeho hrubé prsty na citlivé kůžičce a je to k zbláznění. Stačí párkrát promnout a stříkám jak dlouho ne. Párkrát pohne pánví s ještě polotuhým klackem v mý díře. Asi aby namoženej svěrač i prostata jen tak nezapomněly. Chvíli tak zůstaneme, nehybní. Propojení.
Odtáhne se. Otočím se a zatlačí mi rukou na ramena. Asi chce, abych mu ho ještě očistil. Neschopen jakékoliv jiné reakce si poslušně klekám a pootvírám ústa. Podívám se mu do očí. Drží si péro a nepřibližuje se. Na zlomek vteřiny nevím, co se bude dít. Pak spustí proud. Chčije mi na prsa. Zkrápí bradavky a teplý proud mi dopadá na břicho. Stéká úžlabinou přes moje péro na zem. Příjemně hřeje a vlastně mi i voní. Úleva a spokojenost, která z jeho očí přímo sálá, mě nabíjí energií.
Oklepe, natáhne kalhoty a jde pryč. Kouknu na mobil. Tohle bylo nejdelších 25 minut v mým životě.
[sex] doufám že se ti to libilo
vymenime wacap? Sem viki
Autoři povídky
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
Když jsem začínal měl jsem to i poloviční.