Slovo redakce

11. listopadu 2012 | Od spuštění tohoto webu a začátku jeho testování uplynul právě jeden měsíc a od otevření serveru pro veřejnost zhruba dva týdny - je to tedy příležitost zhodnotit, jak úspěšně tento projekt odstartoval. Za tuto dobu se na webu objevilo 32 autorských povídek, z čehož velká část jsou originální texty psané přímo pro Ostrovní povídky, a také přes dvacet registrovaných uživatelů a autorů. Máme velkou radost z toho, že nové povídky se objevují takřka denně a že jsou to texty kvalitní a s dobrou myšlenkou. Děkujeme všem jejich autorům, obzvláště drsoulovi, Saavikovi a Amaterovi, kteří nás zásobují rozsáhlými příběhy na pokračování s výborně vykresleným prostředím. Jimovy drsné akce z metra nebo národní technické knihovny se staly podle počtu přečtení příběhovými tahouny posleních dvou týdnů. Průkopníkem v Ostrovním světě je tom90 se svým Ostrovním deníkem, napsaným pouze za použití přímých řečí. Všem autorům tedy velký dík za dobrý start projektu!

Web a jeho funkce jsou také ve stálé proměně: od konce října přibyly nové možnosti, z těch nejaktuálnějších jsou statistiky pod menu a zobrazení počtu komentářů ve výpisu povídek. Tím se snažíme podpořit komentování textů - přeci jenom je to pro autora velké ocenění, pokud vidí pozitivní reakce na své dílko. Pokud se vám povídka líbí, neváhejte a komentujte ji a udělujte hvězdičky!

V tuto chvíli řešíme nejpalčivější technickou záležitost - systém pro zprávy. Podle reakcí na diskuzi a také z vlastní zkušenosti vidíme, že schází tlačítko odpovědět a také historie konverzace s dotyčným uživatelem. Snažíme se tuto funkci vylepšit tak, aby se zprávy zde daly plnohodnotně využívat ke komunikaci mezi námi. Dále přemýšlíme o zařazení pravidelných anket, ať už s otázkami ohledně webu, ale také pro vyhlašování povídky měsíce a podobných ocenění. Pokud vás něco k těmto tématům napadá, nebo máte nápady jiné, určitě se o ně podělte na příslušném fóru.

Grafomanství zdar!

Redakce