Ostrovní povídky společně s e-shopem Gaymegastore.cz vyhlašují soutěž o nejlepší gay erotickou povídku obsahující libovolnou erotickou pomůcku ve významné roli. Soutěž probíhá od 15. 11. 2020 do 28. 2. 2021. Výhrou v soutěži jsou ceny v podobě slevy na nákup v e-shopu.

Soutěž se řídí pravidly, které jsou zde ke stažení, jejich stručný výtah je uveden zde:

  1. Soutěže se můžou účastnit všichni čtenáři starší 18 let, kteří se zaregistrují na tomto webu a splní soutěžní podmínky.
  2. Soutěžící po přihlášení zasílá své soutěžní povídky pomocí formuláře dostupném přes menu Napsat soutěžní v průběhu konání soutěže (od 15. 11. 2020 do 28. 2. 2021).
  3. Soutěžní povídka musí splňovat obecná pravidla pro publikaci povídek, být jednodílná, obsahovat libovolnou erotickou pomůcku ve významné roli a dosud nebýt nikde nepublikovaná. Soutěžící musí mít autorská práva na soutěžní povídku.
  4. Každý soutěžící může v průběhu soutěže zaslat více soutěžních povídek, výhercem se může stát pouze s jednou, nejlépe hodnocenou povídkou.
  5. Organizátor rozhoduje o akceptaci zaslané soutěžní povídky do soutěže.
  6. Soutěžící souhlasí se zpracováním soutěžní povídky dle pravidel webu a veřejné publikaci na webu Ostrovních povídek a Gaymegastore.cz.
  7. Výherci jsou vybráni po skončení soutěže na základě kombinace hlasování čtenářů a výběrů redakcí webů Ostrovních povídek a Gaymegastore.cz.
  8. První tři soutěžící se stávají výherci cen v podobě slevy na nákup v eshopu Gaymegastore.cz v hodnotách 2 000 Kč, 1 000 Kč a 500 Kč.
  9. Výherní soutěžní povídky budou společně s přezdívkami výherců uvedeny na webech Ostrovních povídek a Gaymegastore.cz. Výhra je předávána organizátorem e-mailem vyplněným při registraci na tomto webu.

Nákupem zboží v e-shopu přes tento odkaz podpoříte provoz našeho webu. Děkujeme.

Důležité odkazy: