SOUTĚŽNÍ POVÍDKY
V tomto seznamu najdeš všechny povídky, které byly zařazeny do soutěže o nejlepší gay povídku s erotickou pomůckou. Hodnotné ceny do soutěže věnoval e-shop Gaymegastore.cz. Soutěž již skončila, takže se můžeš podívat na její vítěze. Můžeš si také projít pravidla soutěže.
- Kashttan
Miluje ten pohled zezadu, jak se mu penis pohupuje pod kulkama. Vezme ho do dlaně. Igo zaskučí. Nechce se takhle udělat, nesnáší to. Když ho David honí zezadu na čtyřech jako čokla. Dráždí ho u toho dildem. Nesnáší to a stejně se udělá, protože to nejde oddálit. Už to nejde. David zpracovává jeho péro čím dál tím rychleji, nabodává ho na uměláka, až Iga nutí přirážet na všech čtyřech jako čuba.
- GD
Dneska Páníček od rána nebyl doma a před chvílí mi přišla SMS, že je na cestě domů a mám na něj čekat připravený. Dobře, už se nemůžu dočkat. Mám pro něj překvapení a teď je ta správná chvíle ho použít. Vytáhnu ze své tajné skrýše, no tajné, spíše soukromé, kam Páníček nikdy nechodí, několik propriet a jdu se rychle připravit. Chtěl bych se pro svoji Lásku dnes pěkně vyzdobit.
- P.Waits
Dovolil mu, aby ho vedl po cestě ke zdánlivě temné straně, a ukázal mu, jakou rozkoš dokáže vytěžit z bolesti. Přestal mu vzdorovat, nechal ho, aby přivedl jeho ruce k těm nádherným ztvrdlým bradavkám, a nechal se přimět mu je mačkat, kroutit a drtit mezi prsty, až se vzpínal v bolestivých grimasách, přesto mu nezpochybnitelně dával posunky znamení, aby se neopovážil přestat.
- HRÁŠEK
Tohle je kniha knih, nesmím prozradit, kdo mi ji dal, ale funguje. Stačí vložit něco z majetku vašeho objektu, nebo třeba vlas, a on přijde a splní každou vaši tělesnou touhu. Ale pamatujte: jen třikrát a dost! Pak musíte knihu položit tak, aby ji někdo našel. Nesmíte ji půjčit, nesmíte ji darovat, nesmíte ji položit tak, aby ji našel někdo určitý, jinak zničíte její kouzlo…
- HonzaR.
Jemný dotek prstů na jeho zadním vstupu a nesmlouvavý příkaz, aby se uvolnil. Zachvěl se v předtuše věcí příštích a povolil, co nejvíc to šlo. Cítil, jak se do něj neodbytně dobývá jeden kluzký prst, a poddal se tomu. Druhý následoval vzápětí. Několik minut se v něm oba pohybovaly a roztahovaly ho. A pak už na své nedočkavé růžici cítil špičku dilda. Zatlačil trochu proti, aby dobyvateli cestu usnadnil. Ze rtů mu utekl hlasitý vzdech, ani ne tak kvůli tomu, co se mu dělo fyzicky, ale spíš kvůli tomu, že dobře věděl, kdo se nad ním v tu chvíli se zaujetím sklání.
- GD
Tak nejdříve zavést tu velkou, chlupatou krásu do mého zadku. Proniká řádně hluboko a navíc má přesně ten tvar i velikost, že bez cizí pomoci se ze mne v žádném případě nedostane. K ocasu je potřeba připevnit moje koule, aby se mi vše zatáhlo pořádně dozadu. Ještě nasadit masku – a před Pánem sedí nadržená fena vlčáka vrtící ocasem, který jí dosahuje skoro až k hlavě.
- Vikys
Při tom pohledu a zároveň dotyku se Davidovi tajil dech. Bušení srdce už ani nevnímal, soustředil se jen na úžasný pocit, který vznikal v citlivé pokožce bradavek a šířil se do celého těla. Cítil, jak se lehce roztřásl, a z úst mu nekontrolovaně unikl vzdech. Nedokázal od zrcadla odtrhnout zrak.
- Milan Urban
Zatímco mě Petr poučoval, Míra postupoval podle jeho pokynů. Roztažené nohy krásně zpřístupnily jeho anál, který si již po dokončení instalace houpačky důkladně promázl kosmetickou vaselinou. Rukama se pevně držel popruhů a Petr k němu přistoupil se ztopořeným penisem v levé ruce. Trochu pokrčil kolena, nasadil žalud na okraj análu, pravou rukou si přidržel pravý popruh a prudce penis zarazil.
- GD
Dnes je od rána Páníček divný, potutelně se usmívá a já nevím, co od něj čekat. Pokud vím, nic není v plánu a plním své běžné domácí povinnosti. Večer dostávám rozkaz všeho nechat, jít do herny, nasadit si škrabošku a připoutat se na kříž. Provádím ihned, co jest po mně požadováno, a Albert se zase zmenšil. Nic nevidím, ale vnímám ho v místnosti, jak něco dělá. Tehdy kdy mne sundává z kříže, jsem už celý natěšený. Musím dát ruce k tělu a někam mne vede. Když mne zastaví, začne mne čímsi omotávat a to docela pevně. Když dojde se svou činností k mému pasu, musím si kamsi lehnout. To už vím, že mne omotává látkou, zřejmě bavlněnou.
- Elve
„A Ondro, jak si to bez sexu a milování tak dlouho vydržel?“ hlesnu mírně ovíněný. Zadívá se něžně do mých očí a pak se začne smát: „Honzi, tak se podívej do toho balíčku, co jsi donesl, a uvidíš.“ Beru do rukou balíček ze stolu a začnu ho otevírat. Lepenka jde sundat těžko. Stoupnu si. Ondra se řeže smíchy jako nějaký puberťák, podává mi nůžky. Zůstává stát vedle mě. Rozevřu vršek krabice. Odhrnu bublinkovou fólii a z krabice na mě vykoukne černo zlatá krabička.
- realutopik
- Kdo že vás posílá? - prohlížím si ho od hlavy k patě. Módou zrovna nepohrdá. Má rád syté barvy. Jako já. Krásné oči. Štíhlé prsty. - Můj náčelník. A mám vám říct, abyste nejdřív zamknul, když budete tak hodnej, veliteli. - - A proč? - - No aby sem nikdo nelez, říkal náčelník. - Co by ještě nechtěl? Ale když je mladík od nás, z kroužku trhlých erotomanů… Podívám se za dveře, zda na chodbě někdo není, a potom zamykám. - A kdo je vůbec váš náčelník? -
- Isiris
Kouzelně nasvícený náměstí navozovalo tu správnou atmosféru, do toho se z repráků linuly vánoční písničky… takový jakože optimistický, že prej přání se maj plnit o Vánocích nebo co… Nebo tak nějak se to tam zpívá, ne? Hahaha! Takovej profláklej hit a já už si ani nevzpomenu na slova, chichi… Ale něco by se každopádně o Vánocích plnit mělo a všecko tomu, že to budou ty naše přání, nasvědčovalo, když jsme se s Dalim kolem šestý hodiny na to náměstí přihnali a hned jsme si všimli tří holek, co si před živým betlémem zkoušely vyfotit selfíčko.
- HRÁŠEK
"Lež!" zaznělo přísně. A tak ležel. Ani ho nenapadlo neposlechnout. A muž si to okamžitě uvědomil. Tu povolnost, tu poslušnost. Muž zatlačil tentokrát už hezky tvrdě a nahmátl prostatu. Zatlačil proti ní nahoru a bez ohledu na mladíkovo sténání po ní několikrát přejel bříšky prstů. Uvědomil si, že mladík je víc než jen poddajný. Je to sub se vším všudy. On potřebuje Pána. Potřebuje někoho, kdo bude hrát dominantní roli, aby on mohl hrát roli otroka. Ale, že je tak sevřený? Že by…?
- zmetek
Takže jsem vyrazil do sexshopu. Vlezu dovnitř a v tu chvíli jsem měl nutkání se otočit a vystřelit ven. Stála tam prodavačka – dáma už skoro ve věku mojí babičky, a usmívala se: „Dobrý den, vítáme vás, mladý pane. Hledáte něco konkrétního, nebo se chcete porozhlédnout?“ Musel jsem bejt rudej až na prdeli. Vykoktal jsem, že se porozhlédnu, a pomalu jsem zamířil k vitríně s umělákama. Byl tam jeden takový normální velikosti.