• Doublemo
Stylklasika
Datum publikace29. 7. 2017
Počet zobrazení8864×
Hodnocení3.97
Počet komentářů5

Že se nevšední sex zvrhne v opravdu nevšední, a to dokonce v sex s bráchou, jsme netušili ani jeden z nás. Jmenuji se Pavel a můj brácha Petr. Jsme dvojčata a svátek máme v jeden den na Petra a Pavla. Přestože jsme dvojčata, já mám hnědé vlasy a hnědé oči, Petr je blonďák a má modré oči. Právě nám bylo osmnáct a hormony s námi cloumají. Máme pěkně stavěná těla, vysocí jsme 186 cm a kromě chlupů pod pažemi a v rozkroku jsme téměř bez chlupů. Poluce nás zastihla téměř současně a pravidelně honíme. Víme to o sobě, říkáme si všechno, ale honíme každý zvlášť. Vyprávíme si o svých sexuálních představách, ale zatím jsme se ani jeden k ničemu nedostali. Až jednou…

Pročítáme erotické inzeráty a zaujal nás jeden s názvem: Zaučím nevšednímu sexu. Následovalo telefonní číslo. Měli bychom s tím panictvím něco udělat, ne? Zavoláme, uvidíme, nic za to nedáme. Na druhém konci se ozval medový ženský hlas a co si jako přejeme. Říkám, že voláme na inzerát. Následovalo pár otázek na věk a zkušenosti, a když jsem řekl, že jsme dvojčata a měli bychom zájem oba, bylo domluveno. Tehdy a tehdy, tam a tam a v tolik a v tolik.

Nastal den „D“. Vymydlili jsme se, nagelovali krátké vlasy, nějaký ten parfém, upnutá trička a kalhoty, obojí nám zvýrazňovalo postavy, a vyrazili jsme. Na uvedené adrese stála obstojná vila částečně ukrytá v bohaté zeleni zahrady. Zvoníme u branky, ozve se známý hlas. Představíme se a rozezní se bzučák. Projdeme krátkou cestičkou a dveře vily jsou otevřené. Vejdeme do haly a vstříc nám jde ženská. Ale jaká ženská. Statná čtyřicátnice, na sobě upnuté šaty, které ji zvýrazňovaly všechny křivky, a tak krátké, že kdyby byly ještě o centimetr kratší, bylo by jí vidět všechno. Vlasy vyčesané nahoru, vysoké podpatky, oslnivý úsměv.

"Ahoj, říkejte mi paní Kláro. Kterej z vás je kterej?" Představili jsme se a ona nás pozvala do obýváku. Na stole stály tři sklenky s nějakým pitím.

"Už vám bylo osmnáct, tak si můžete dát," řekla nám a podala sklenice, "tak na příjemný zážitek." Byl to nějaký koktejl, a že v něm byl alkohol, bylo jasné. Ovšem jak silný, to jsme netušili. Zvláštní bylo, že jsem při pohledu na paní Kláru cítil zvláštní šimrání v podbřišku a můj chlapák se začínal ozývat. Chvilku jsme klábosili o všem možném a cítili jsme, že na nás jde nějaké horko.

"Tak moji hošánkové, támhle je koupelna, pěkně se běžte osprchovat a oblečení vystrčte ze dveří." Sice to bylo divné přání, ale když jsme se v koupelně svlékli, poslušně jsme oblečení vystrčili ze dveří. Kouknu na své péro, a i když mi nestálo, nabralo na objemu i délce. Mrknu na bráchu a byl na tom stejně. Docela jsme byli zvědaví, co přijde. Přeblafli jsme se mýdlem, opláchli, utřeli a přemýšleli, jak opustit koupelnu. No co, ručník kolem pasu a jde se. Naše oblečení před koupelnou už nebylo, ale koho to zrovna zajímalo. Klára seděla v křesle, nohu přes nohu, protože kdyby seděla snožmo, bylo by jí vidět až kdovíkam. Postavila si nás před sebe, natáhla ruce a položila je na naše břicha. Potom pomalu jela dlaněmi výše, přes hrudník, bradavky a zase na břicho a níž, až se zarazila o ručníky. Že se nám ručníky začaly nadouvat, nemusím ani říkat. Paní Klára si toho samozřejmě všimla a lehce nás přes ručník pohladila po kládách se slovy:

"Nebudeme nikam spěchat, že ne? Vrtěli jsme hlavami, i když bychom nejraději už nějakou akci, a hlavně si stříknout. Jedním trhnutím z nás servala ručníky a my před ní stáli vyjevení s klackama šikmo vzhůru.

"Ani se nehněte," řekla hlasem, který nesnesl odpor. Stáli jsme jako sochy a ona si prohlížela naše vybavení.

"Jak si můžete dovolit přijít ke mně neoholení, zlobiví chlapci?" řekla a otevřenými dlaněmi nás praštila přes koule takovou silou, že jsme se oba zlomili v pase, chytli se za rozkrok a padli na kolena a se zavřenýma očima tiše úpěli. Klečeli jsme těsně vedle sebe a najednou se ozval zvláštní kovový luskavý zvuk a na zápěstí nám přistála pouta. Mně na pravé ruce a Pavlovi na levé.

"Vstávat," poručila a uchopila klepeta uprostřed a cukla s nimi. Kdo někdy měl želízka na rukou, ví, jak bolí, když s nimi někdo škube. Šli jsme za ní jako spráskaní psi a volnou rukou jsme si masírovali bolavé koule. Vtáhla nás do tmavé místnosti, a než jsme se rozkoukali, opřela nás zády o zeď a přikurtovala druhé ruce k madlům, kterých bylo na zdi několik. Pak bravůrně rozpojila naše ruce a ukotvila je každou zvlášť. Stáli jsme tam jako dva Ježíšové s roztaženýma rukama. Teprve teď rozsvítila a my viděli, že místnost je zařízená pro opravdu nevšední sexy zážitky.

"Napřed si vás budu muset upravit chlapečci," řekla Klára a odněkud vytáhla stříhací strojek. Zapnula ho, přistoupila k Petrovi a několika rychlými tahy mu ostříhala celý podbřišek. Pak přišla ke mně a zopakovala to. S jistým údivem jsem zpozoroval, že se mi opět v klacku něco děje, protože po té ráně do koulí nám ptáci ochably. Byli jsme teď ostříháni na milimetrové ježky. Ale v tom se Klára objevila s holícím gelem. Nanesla si ho vrstvu na dlaně a oběma nám začala mydlit koule a podbřišek, namydlila nám i ptáky a zajížděla daleko do rozkroku až k análu. Péra nám stálá jako naběhlé klády a začali jsme rozkoší kňučet. Klára si mydlení našich šulinů evidentně užívala. Nejsme s bráchou žádní alfa samci, ale těch 19 cm v plné palbě máme. Klára se teď soustředila pouze na mydlení varlat a rozkroku a její prsty nejdříve jako náhodou přejížděly přes anál a později se naším dírám začala věnovat pečlivěji. Bylo to něco nového, nezvyklého ale ne nepříjemného. Kroužila nám po análech prstem a pak do našich dírek začala pomalu pronikat. Sice jen na krajíček a pak ven, ale opakovala to a pronikala stále hlouběji, až tam měla celý prst. Po prvotním nepříjemném pocitu jsem zjistil, že to tak nepříjemné není, a začal se snižovat v kolenou, aby do mě měla lepší přístup. Mrknu doleva na Pavla a vidím, že zaujal stejnou polohu. Masáž prostaty skončila a Klára se vykasala s pravou, nefalšovanou břitvou. Zděšení v našich očích a společný výkřik NEEEE byly dramaticé. Klára přistoupila ke mně a velice jemně a opatrně mě několika tahy zbavila jak ježka na podbřišku, tak chlupů na mém pytli. Bez jediného škrábance. Totéž během minuty provedla s Petrem. Pak nás opláchla a natřela nějakou vodou po holení.

"Tak, teď jste moji šikovní chlapečkové a můžeme se pustit do díla," řekla Klára a odepla nám jen jednu ruku, abychom mohli zkontrolovat její dílo. Hladkost podbřišku a varlat byla dokonalá. Nezvyklá, ale rajcovní. Vypadali jsme sice jako dvě mimina, zato ale s pořádnými kládami.

"Zkontrolujte se navzájem," poručila Klára. To byl pro nás divný rozkaz, ale její pohled nesnesl odmluvy. Proto jsme se s bráchou vzájemně pohladili po podbřišku a lehce se dotkli koulí. Zvláštní, ale tyto doteky nás opět povzbudily.

"Ale no ták! Protáhni bratříčkovi ptáčka!" zněl další příkaz. Koukli jsme na sebe, a volnou rukou jsme se navzájem chytili za ocasy. Bylo to poprvé, co jsme měli v ruce cizí péro a péro v cizí ruce. Cítil jsem, jak mi Petr stahuje předkožku ze žaludu, a úplně mě naskočila husí kůže vzrušením. Udělal jsem to samé a viděl jsem, jak Petr přivřel oči a lehce vzdychnul. Bylo nám ale nepříjemné, že si honíme vzájemně klády před ženskou, ale odněkud vyčarovala jezdecký bičík a každého z nás přetáhla přes zadek. Žádné plácnutí, ale pořádná rána, že se nám hned objevily rudé pruhy a pěkně to štípalo.

"Jestli se vám to nelíbí, můžete jít. Ale tak, jak jste, oblečení nedostanete." Vidina toho, že bychom museli přes město jít nazí se nám nelíbila. Na druhou stranu to vlastně nevšední zážitek začínal být, tak co bychom nepokračovali. Určitě se na zásun taky dostane. Pohlédli jsme s bráchou na sebe a rozuměli si beze slov, jak už to u dvojčat bývá.

Opět jsme se chytli za trochu povadlé klády a začali jsme pomalými pohyby přetahovat předkožky přes naběhlé žaludy a zase je shrnovali až ke kořeni a náš dech se zrychloval. Nevím jak Petr, ale já už myslel jen na jedno. Chci stříkat a chci to hned. Mimoděk jsem začal Petrovi přirážet do dlaně a on dělal to samé. Naše pohyby se začaly zrychlovat a žaludy mizely a zase se vynořovaly z předkožky v rychlém sledu. Vlastně to bylo docela rajcovní, honit bráchovi kládu, být honěn a přitom sledován takovou kostí. V penisu mi začalo cukat a v dlani jsem cítil, že bráchovi taky. Nevím, jak to Klára vycítila, asi jsme už dost vzdychali, ale těsně před vyvrcholením nás zarazila slovy:

"Dost, to stačilo." Vzpamatovali jsem se z vytržení, otevřeli oči a pustili naše klády. Petra opět přikurtovala s roztaženýma rukama ke zdi a mě úplně odepla. Masíroval jsem si otlačená zápěstí a čekal, co bude.

"Klekni si a začni bratříčka kouřit, přikázala." To jsem teda nečekal, ale další šlehnutí bičíkem, tentokrát přes druhou půlku byl dostatečnou pobídkou, abych rozkaz vykonal. Klekl jsem si a následovala další instrukce.

"Napřed mu pořádně promasíruj koule a zadek." Klečel jsem, Petrův vzpřímený ocas přímo před obličejem. Takto zblízka jsem žádný vercajk neviděl. Pohladil jsem ho přes koule, jen lehce a pak mu mezi prsty začal převalovat obě vejce. Pak jsem si ho jednou rukou uchopil za půlku zadku a hladil mu ho.

"Strč si ten jeho klacek do pusy, mačkej mu koule, až bude kňučet bolestí, a druhou rukou mu masíruj zadní díru," zněl další příkaz. A tak jsem poprvé ucítil, jak chutná penis. Obejmul jsem bráchovi pytel nad koulemi, stáhl ruku dolů a začal mačkat. Měl jsem na to grif, protože jsem si to sám u masturbace častokrát dělal sám. Petr začal kňučet bolestí. Tím tahem jsem mu stáhnul úplně předkožku a měl před sebou nádherně obnažený žalud. Napřed jsem jen tak olíznul špičku, potom hranu, pak uzdičku a pomalu začal rty posouvat po žaludu, až jsem ho měl v puse celý. Pak jsem ho zase z pusy vypustil a nasával znovu. Druhou rukou jsem bráchu obejmul a prsy jsem mu začal jezdit mezi půlkami, až jsem narazil na jeho anál. Kroužil jsem kolem něj a také přes něj. Jeho otvor se střídavě stahoval a povoloval a mně se zdálo, že bych mu prstem mohl proniknout dál.

Soustředil jsem se ale na bráchův klacek. Rty jsem po jeho žaludu přejel už aspoň desetkrát, a tak byl čas postoupit dál. Při každém pohybu jsem měl toho krásnýho ptáka hlouběji a hlouběji v puse, až mi začal šimrat mandle. Začalo mě to natahovat, tak jsem trochu přibrzdil, až si mandle zvykly. Vtom jsem ucítil na zátylku něčí ruku, jak mě na bráchův penis tlačí víc a víc. Brácha je přeci přikurtovaný, blesklo mi hlavou a najednou jsem pochopil, čí ta ruka je.

"Tááák, chlapečku, pěkně papej bratříčkovi šulínka," zněl známý hlas, "děláš to moc dobře." A tak jsem se snažil. Na rtech a jazyku jsem cítil, jak je Petrův klacek tvrdý, žalud a žíly naběhlé a jak mu v něm začíná cukat. V puse jsem začal cítit zvláštní chuť, jak se jeho trubice začala připravovat na průchod semene. Přípravné šťávy bylo docela dost a já ji polykal, aby mi netekla po bradě. Postupně si mandle zvykly a já s údivem vnímal, že pojídám celou bráchovu kládu až ke kořeni a že vlastně při každém zásunu mám jeho žalud až v krku. Začalo se mi to líbit, byl to tak vzrušující pocit, že mi moje péro stálo jako bráchovo a příjemně se mi chvělo vzrušením. Petr se svíjel rozkoší a bolestí varlat zároveň, přirážel mi ho pusy a povoloval se v kolenou, abych se lépe dostal k jeho zadní díře. Tiše úpěl a vzdychal. Jeho vyvrcholení a mohutný výstřik semene mě zasáhly nepřipraveného. Myslel jsem si, že ještě chvíli vydrží. Vykřikl:

"Uuuužžž," a začaly se z něj valit proudy semene. Má reakce byla pochopitelná. Odtáhl jsem hlavu ve snaze vyndat jeho stříkající klacek z mé pusy. Chyba lávky… Ruka, která mi spočívala na zátylku, mi tento pohyb nedovolila, a naopak mě přirazila na bráchův podbřišek, takže první dva ohromné stříkance skončily hluboko v mém krku. Pak ruka povolila, ale ne nadobro. Rytmicky mi pohybovala hlavou tak, že mi žalud zůstával neustále v puse, i když ne tak hluboko. Další dávky semene mi tak plnily pusu a já mohl ochutnat cizí semeno přímo na jazyku.

"Jestli něco vyplivneš, tak to budeš lízat ze země," řekla Klára tím svým medovým hlasem, ale já věděl, že to myslí doopravdy. A tak jsem polykal a polykal a musím přiznat, že chuť bráškova semene nebyla nijak odporná. Vlastně mi vzdáleně připomínala chuť banánu, i když více slaně. Petr se zcela zavěsil do pout. Hlasitě vzdychal, kolena se mu podlomila, celé tělo se mu chvělo a v ohonu doznívaly poslední záškuby orgasmu. Dlaň na mém zátylku povolila.

"Teď mu ho pěkně vysaj a olízej dosucha! Protože vím, jak je žalud po orgasmu citlivý na dotek, začal jsem být velice jemný. Jazykem jsem mu vylízal dírku, lehce ji vysával a rty jsem co nejjemněji přejížděl po žaludu a snažil se vcuckout veškeré zbytky spermatu a mých slin. Varlata jsem mu již dávno pustil a jen jsem je lehce převaloval mezi prsty. Jeho penis povadl a vyklouzl mi z pusy. Teď přede mnou visel, ale stále měl na objemu víc, než v klidovém stavu. Lehce jsem olizoval jeho koule, žalud, předkožku a mazlil se s jeho dokonale vyholenou pokožkou. Brácha se opět postavil na nohy a se svěšenou hlavou se díval dolů na mě. Já naopak vzhlédl k němu a oba jsme se na sebe chvíli nečinně dívali, než se nám v očích objevily jiskry a rty se nám pozvedly do mírného úsměvu.

"Chlapečkům se to líbilo, není pravda?" vytrhl nás známý hlas. Tak teď si to vyměníte…

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (54 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (51 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (51 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (49 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (58 hlasů)

Komentáře  

-1 #5 Dobře Ty...momomo 2017-08-25 15:16
He, to se dobře vyvíjí
Citovat
+3 #4 Odp.: Inzerát: Zaučím nevšednímu sexu 1Leckdo 2017-08-06 17:04
Citace:
"Tááák, chlapečku, pěkně papej bratříčkovi šulínka..."
Ta baba je teda dost oplzlá, ale nápad je to každopádně dost ulítlý, což je dobře :D Jsem zvědaj na pokračování a doufám, že do toho ta paní nebude zasahovat víc než svými kecy :sigh:
Citovat
+2 #3 Druhá dírka?Doublemo 2017-08-02 14:19
Cituji gayděvka:
Doufám, že použijí i druhou dírku ;-) a bude se jim to tak líbit, že si to budou rozdávat každý den :-)

Druhá dírka je v plánu, ale musíme se na ni připravit. V jeden den se zaučit všemu - to by nebylo napínavé. I pro mě :lol:
Citovat
+3 #2 Odp.: Inzerát: Zaučím nevšednímu sexu 1gayděvka 2017-07-30 21:28
Cituji tom:
doufám, že bude ještě pokračovat:-)

Naprostý souhlas. Doufám, že použijí i druhou dírku ;-) a bude se jim to tak líbit, že si to budou rozdávat každý den :-)
Citovat
+3 #1 suprová povídkatom 2017-07-29 18:27
doufám, že bude ještě pokračovat:-)
Citovat