• Doublemo
Stylklasika
Datum publikace26. 8. 2017
Počet zobrazení6021×
Hodnocení4.02
Počet komentářů7

„Budete dělat jen to, co vám řeknu!“ Slova paní Kláry mi zněla v uších, ale nějak jsem tomu nepřikládal význam. Brácha určitě taky ne. Spíš jsme nedočkavě čekali, co ona dračice pod těmi svými šaty skrývá. Klečeli jsme vedle sebe a rychlým pohledem jsme si stačili vyměnit myšlenku:

„Konečně! Konečně tedy dojde na ten nevšední sex!“ Pořádnou ženskou, a ke všemu nahou, jsme viděli akorát tak v nějakém pornu, ale tady před námi stála dračice v plném rozpuku, která nás teď určitě pustí na sebe. Jak jsme se oba šeredně mýlili, ukázaly následující chvíle.

Paní Klára si stoupla asi dva metry před nás, začala se smyslně vlnit a povytahovat si ty svoje krvavě rudé těsné šaty. Netrvalo to dlouho a mělo se ukázat, co skrývala mezi nohama a co si již před chvílí dráždila. Čekali jsme pořádnou buchtu, ale namísto toho se objevil rudý, snad nejmenší na světě, látkový trojúhelník, který byl propojen těmi nejtenčími nitěmi a kolem boků a mezi půlkami zdatného zadku jí stěží držel na místě.

„No uvidíme, snad to nebude překážka,“ pomyslel jsem si.

Pak paní Klára zkřížila ruce, vzala spodní díl šatů a rázem si je přetáhla přes hlavu. Vyvalily se snad největší dudy na světě. Byly ale rafinovaně uvězněné v nějaké polopodprsence, kterou měla vlastně jen pod kozama a ty hromady tuku jí nadzvedávala. Působily impozantně a trčely jí dopředu. Dvorce měla jako máminy koláče o průměru minimálně 9 cm a z nich vyčuhovaly bradavky, kterými by nakojila i tele.

Cítil jsem, že mi můj pašák stále stojí, a po letmém pohledu na bráchův rozkrok jsem zjistil, že jemu taky. Nevím, jestli to bylo podpořeno pohledem na tu samici, nebo to byly dozvuky našeho předešlého výkonu. Ale snad konečně zasuneme…

„Vstávat, chlapečci!“ zavelela Klára a drapla nás každého jednou rukou za stojící stožáry a začala nás táhnout na druhý konec místnosti. Tam bylo lehátko potažené černou kůží a zvláštních tvarů. Bylo to jakési písmeno Y se širší spodní nohou. Klára se na lehátku uvelebila tak, že na té širší části ležela zády a hlavou a na obě rozevřené užší části si položila doširoka roztažené nohy. Ruce si založila za hlavu.

„Stoupněte si ke mně, každý z jedné strany.“ Poslechli jsme, přitiskli se k jejím bokům. Lehátko bylo poměrně vysoké, takže Klára ležela tak, že její břicho bylo ve stejné výši jako naši ptáci. Když jsme se k ní přitiskli, byly naše kolíky těsně nad jejím tělem. Zvedli jsme nedočkavě ruce, že si konečně sáhneme na to ležící tělo a pořádně se pomazlíme s jejíma kozama a tím, co má mezi nohama.

„Ani náhodou, nesahejte na mě!“ zasyčela paní Klára a rukama nás uchopila za půlky zadků a zaryla do nich své nehty. Nezařvali jsme, ale zakňučeli bolestí. Rázem jsme připažili a stisk povolil.

„Teď budete vaši paní pěkně zlehka masírovat. Ale ne rukama, ale těma vašema čuráčkama. Jste moji chlapečci a to, co máte mezi nohama, jsou čuráčci. I když statní, ale pořád jen čuráčci. Můžete se mě dotýkat jen těmi svými čuráčky.“

No to jsme nečekali. Stáli jsme u té ženské každý z jednoho boku a koukali na sebe jako na zjevení.

„Tak bude to!?“ zpřísnila Klára hlas.

Vzal jsem svůj kolík do ruky a začal špičkou přejíždět po Klářině boku. Brácha mě napodobil a za chvíli jsme šmejdili svýma kolíkama po celém jejím těle. Nejdříve jen letmé doteky a pak jsme zapojili celé délky penisů a třeli se o ni jako o prostěradlo při nočním onanování. Obcházeli jsme to, skoro nahé tělo, a třeli si o něj své žaludy i těla penisů a dostávali se do zvláštního rozpoložení. Zvláštní přitom bylo, že jsme víc sledovali ptáka toho druhého, než svůj vlastní a začali jsme se předhánět, kdo vymyslí rafinovanější kousek. Brácha dokonce začal tím svým pérem do toho těla mlátit jako cepem do slámy a nevynechal ani kousek. Abych nezůstal pozadu, dělal jsem to samé. Začali jsme kolem Kláry chodit dokola a šlehali ji našimi kládami, kam to jen šlo. V podstatě jsme to tělo pod sebou bičovali hlava – nehlava, kozy – nekozy, břicho – nebřicho, kunda – nekunda.

Kupodivu se pod našimi kůly začala Klára svíjet, uchopila nás za zadky, mačkala nám je a prsty zajížděla až do dírek. Evidentně se jí to líbilo, užívala si to a děsně ji to rajcovalo. Známkou toho byly její hořící tváře, zduřelé dudlíky a taky zcela zmáčený rozkrok, který dokonce přes ten kousek látky prosakoval, stékal mezi její půlky a ukapával na podlahu.

„Víc, víc! Mlaťte mě, bičujte mě těma ohonama, zmasakrujte mi celé tělo!“ řvala a svíjela se na lůžku.

Brácha si stoupl mezi její roztažené nohy a mydlil ji přes ten promočený hadřík jako kladivem. Já ji pro změnu stál u hlavy a třískal jsem ji přes čelo, tváře, nos a pusu. Vyplazovala jazyk a já ji do něj mlátil a šmejdil mezi pootevřenými rty.

Na jejím těle se začaly objevovat mazlavé kapky a čmouhy z toho, jak nám zvlhly stříkací dírky. Dokonalá příprava na stříkačku. Klára začala prudce vzdychat a nahlas kňučet.

„Chci vaše semeno! Teď hned. Vyhoňte se vzájemně!“ Při těch slovech nás uchopila za šourky, obejmula je ukazováky a palci mezi koulemi a penisem a přitáhla si nás co nejvíce k sobě. Hmátl jsem bráchovi po jeho klacku a on udělal to samé. Začali jsme s přetahovanou předkožek, a to s obrovskou vervou, protože ta masážní procedura nás vyrajcovala k nepříčetnosti. Klára nás situovala tak, že jsme si ptáky honili nad jejími kozami a téměř jsme se dotýkali žaludy.

Hlavami jsme se téměř dotýkali a já dostal nesmírnou chuť bráchu políbit. Nahnul jsem se víc a nastavil mu pootevřená ústa. Kupodivu se tomu Petr nebránil a zlehka mě políbil. Sotva jsme se dotkli rty. Pak se ale naklonil víc, vzájemně jsme se svými ústy přisáli k sobě a naše jazyky nejdříve zlehka olizovaly rty toho druhého, aby vzápětí pronikly hlouběji do našich úst.

Celá ta situace byla neskutečně zvláštní. Máme pod sebou nahé ženské tělo, dráždíme si navzájem naše mužství a líbáme se přitom jako milenci. Hlavou mi vířily myšlenky, zda je to správné, či nikoliv, ale vzrušení tělesné i myšlenkové, mi daly brzy zapomenout na nějakou provinilost.

Klára byla dosti rafinovaná a při držení našich koulí nám ještě stihla masírovat zadní dírky a prstem do nich pronikat. Když vnikla do našich análů, brácha zaklonil hlavu a z úst mu unikl hlasitý slastný vzdech. Evidentně ho to rajcovalo a užíval si to.

„Že by měl s análem už nějaké zkušenosti?“ ptal jsem se sám sebe.

Masírování koulí a análu od Kláry a pocit, že honím bráchu, jen zesílil moje vzrušení a já cítil, že to na mě jde. Trochu jsem zrychlil honění bráchy, abychom byli současně. Dívali jsme se společně dolů, jak se nám v pěstech objevují rudě naběhlé žaludy, aby vzápětí zmizely pod límcem předkožky, načež se znovu objevily na světle. Z dírek se nám již řinuly krůpěje přípravných šťáv a odkapávaly na ty Klářiny dudy.

A pak to přišlo! Zasáhlo nás to snad od chodidel, přes lýtka, stehna, hýždě, podbřišek a stoupalo to vzhůru přes břicho, záda, prsa, ramena, krk a explodovalo to někde v mozku. Koule se nám přitahovaly k břichu, ale Klára je držela stále co nejníže. Přesto se chámovody začalo tlačit semeno, aby se v našich podbřišcích spojilo s výživnou kapalinou předstojných žláz, celá ta směs se smísila a vyústila do močové trubice, aby se za pomocí mohutných svalových stahů v penisech natlakovala, nabrala rychlost a nezadržitelně se začala prodírat na svět.

Vystříkli jsme ve stejnou vteřinu. Proud semene nám směřoval přímo na naše obličeje a odtud skapával na Klářiny kozy. Výstřiky se nedaly spočítat, neboť jich bylo nepočítaně. Ovšem i množství bylo vydatné. Poslední výrony už jsme směřovali na Klářina prsa, která byla, jako by na ně někdo vylil minimálně deset bílků. Klára řvala nadšením, roztírala si semeno po kozách, krku a shrnovala si ho do pusy. Ovšem nepolykala ho, převalovala ho v ústech a na jazyku, chvílemi ho skoro jazykem vytlačovala z pusy a chvílemi zase nechala klesat skoro až do krku. Byl to docela rajcovní pohled, a tak jsme jí s tím plněním pusy pomohli. Hrnuli jsme jí svými ptáky semeno z prsou po krku a tvářích a plnili jí tu nenasytnou tlamku, až ji měla plnou.

Stáli jsme o ni opřeni a nohy se nám chvěly, že jsme sotva stáli. Zhluboka jsme se vydýchávali a otírali si své ptáky o její suché časti těla. Klára nám pustila naše polosplasklé koule a pokrčenými ukazováčky nám naznačila, že se k ní máme sklonit. Uchopila nás rukama pevně za krkem, přitáhla si naše hlavy ke své a my zblízka viděli, jak si stále v té své puse převaluje to naše společné semeno. Pak si mě přitáhla ještě níž a přisála se mi na moje ústa. Byl jsem tak vysílen, že jsem se nedokázal odtrhnout. Vnikla mi jazykem mezi rty, pootevřela je a vstříkla mi část našeho společného spermatu do úst. Vzápětí to samé udělala bráchovi a dříve, než jsme ten obsah stačili vyplivnout, přikázala:

„Spolknout! A všechno!“ Poslušně jsme vykonali rozkaz, protože naše vysílení nesneslo odporu.

„Šikovní synáčci, mám z vás radost,“ pochválila nás Klára a začala se zvedat.

„Vida, tak už jsme její synáčci,“ pomyslel jsem si, ale bylo mi to v podstatě jedno, protože jsem toužil si alespoň sednout, ne-li lehnout a trochu si odpočinout.

Jako by to Klára vytušila řekla:

„Teď se posadíte tady na koberec a počkáte na mě. Moc se nehýbejte, abyste mi to tady od toho vašeho semene neupatlali. Svalili jsme se jako podťatí a hluboce oddechovali. Naše chlouby nám již netrčely vzhůru, povadle nám visely, ale do úplného klidového stavu měly ještě daleko.

Pavel se ke mně naklonil, přitiskl se ke mně a špitl mi do ucha:

„Ona snad ani s námi nechce šukat, co?“

„Mně to taky tak připadá,“ odpovídám šeptem, „asi ji rajcuje, když se před ní děláme.“ A jak jsem měl pusu u Petrova ucha, lehce jsem mu vzal ušní lalůček mezi rty a začal mu ho žužlat. Petr se zachvěl a tiše zakňoural.

Klára se mezitím přihrčela s našimi sklenkami, které zůstaly nedopité, a chvilku na nás hleděla s uspokojivým výrazem. Pak nám sklenice podala a my je jedním lokem do sebe obrátili.

„Měla bych si ty svoje chlapečky pěkně vykoupat, když jsou tak umazaní, co říkáte?“

Jen jsme němě přikývli, chytli ji za ruce, které k nám natáhla, a zvedli se. Ruce nám pustila, ale chytla nás tím svým hmatem v rozkroku tak, že měla opět mezi palcem a ukazováčkem nejen naše pytlíky, ale i ty povadlé údy a lehce si nás vedla do koupelny, kde už tekla voda do vany a byla z poloviny plná. Nepouštěla nás a nasměrovala nás každého na jednu stranu vany, přistrčila nás k ní, až jsme do ní vlezli, a tahem dolů nás donutila sednout si do příjemně teplé vody. Ve vodě nám ještě lehce promasírovala varlata a kořen penisu a pak nás teprve pustila. Pohladila nás po tváři a políbila nás na čelo. Opravdu, jako když matka políbí své dospívající syny.

Klára se na minutku vzdálila a opět nám donesla sklenice s chladným nápojem, který postavila na kraj vany. Pak přistoupila ke skřínce a vhodila mám do vody několik plastových rybiček, žabiček a lodiček a měkce řekla:

„Chviličku si, chlapečci, pohrajte ve vodičce, odpočiňte si a za chviličku přijde na řadu mydlení.“

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (26 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (26 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (26 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (24 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (30 hlasů)

Komentáře  

+2 #7 VýbornéKarel 2017-09-12 14:22
Fantazie na vysoké úrovni. Pokračování, prosím ...
Citovat
+2 #6 Poděkování všem...Doublemo 2017-09-12 14:12
...všem Vám, kdo mi posíláte zpětnou vazbu. Podněcuje to moji fantazii.
Další díl má už redakce k dispozici. Musí projít kontrolou, aby mohla být zveřejněna. Tak snad se brzy dočkáte.
Citovat
+1 #5 jjfun 2017-09-12 05:29
taky se divím, že komentáře váznou.....takový super počtení:-)
Citovat
+1 #4 Dál,dál,dál!!kikiris53 2017-09-11 20:23
Už čekám na další díl.
Citovat
+1 #3 Dobře Ty...momomo 2017-09-11 19:36
Netrpělivě čekám na pokračování, ale k tomu potřebuješ asi 5 komentářů, že? :cry:
Tak lidi něco písněte!!!!
Citovat
+2 #2 RajcovníVadanek 2017-09-03 21:06
Moc hezký
Hezký počteníčko několikrát jsem si u toho navodil slastný orgasmus.
Citovat
+2 #1 jen tak dál:-)Tom 2017-08-27 20:46
super fantazie:-))
Citovat