SLOVO REDAKCE

17. března 2013 | Milí čtenáři, začínáme mít ve zvyku začínat Slovo redakce pozorováním počasí  o tom současném ale nemám co jiného říci, než že je zase zima. Na druhou stranu autor Pepa nám přiblížil v povídce Dvě slova teplo tropického ráje Ostrova, ale i jiné povídky nás snadno mohly zahřát (například drsoulova povídka na přání Jak dál, druhý díl Ostrovního deníku a další texty). Nebude to tedy tak zlé. :-)

Od minulého Slova redakce, kde jsme vyhlašovali vítěze povídek roku 2012, jsme zveřejnili rozhovory se třemi autory těchto textů. Jak se vám líbily? A vlastně, jak se díváte na samotný koncept rozhovorů a snahu o stmelování čtenářů a autorů a tvorbu jakési komunity? Vyjádřit se můžete v další anketě, opět v levé části hlavní stránky.

Do Amaterova románu Ve jménu říše jsme nyní přidali originální kresby a akvarely, můžete si tedy zpětně kapitoly prolistovat a grafiku prohlédnout. Znamená to také zprávu pro ostatní autory, že je nově možné do povídek přidávat obrázky, nicméně pouze za podmínky, že na grafiku máte autorská práva (jedná se o vaši originální tvorbu  fotku nebo kresbu, nebo její autor souhlasí s publikací na našem serveru). Toto omezení je bohužel ze zákona nezbytné.

V Redakci jsme také usoudili, že bychom se po půl roce fungování serveru chtěli zaměřit na určité rozšíření nejen čtenářstva, ale také autorů. Ačkoli se v současnosti objevují nové povídky skoro denně, stále nepokrýváme všechny žánry dostatečnou měrou. Zamýšlíme se tedy, jakým způsobem dát o serveru více vědět, jak přivést nové autory a nové texty. Pokud by někoho z vás, čtenářů, napadla nějaká zajímavá možnost prezentace Ostrovních povídek, určitě se o ni s námi podělte buď mailem nebo v diskuzích. Věříme, že zvětšení komunity posune kvalitu a výběr textů ještě dál.

Tví Ostrované