Sborník gay erotických Ostrovních povídek
Počet povídek: 10
Termín vydání: říjen 2018
Ke stažení: OP-The_Best_of_2012-2017.epub (Stažen 2236×) nebo Google Play
Zobrazit online: Google Books
Prvním sborníkem Ostrovních povídek je taková hlavní panoramatická stezka z děl publikovaných mezi lety 2012 až 2017. Zaměřujeme se pouze na texty, které získaly ocenění Povídka roku a nerozvinuly se do dlouhých sérií, jež bychom v tomto formátu mohli jen stěží pokrýt. Naopak jsme se neomezovali na jediný žánr, ale snažili jsme se o co nejširší ochutnávku všech podob krásy a vzrušení, které může taková procházka nabídnout. Od romatických příběhů, přes klasické erotické povídky až po tvrdší texty, které se s vámi nebudou mazat. Všechny povídky patří mezi to nejoblíbenější, co u nás vzniklo, proto se neobáváme, že by takový příznivec vybroušených romantických cyklů nemohl ocenit opravdu kvalitně napsanou tvrďárnu. Protože to je taky jeden z významů sborníku: vystoupit ze své navyklé komfortní zóny a vyzkoušet zase jednou něco z druhého světové strany.
Obsah sborníku:
Komentáře
To online zobrazení občas nefunguje Můžeš si stáhnout ten epub soubor (https://www.ostrovni-povidky.eu/gay-povidky/1076-the-best-of-2012-2017?download=OP-The_Best_of_2012-2017.epub) a otevřít ho v programu, který umí zobrazovat e-knihy. Na PC to umí třeba Adobe Digital Editions ( https://www.adobe.com/cz/solutions/ebook/digital-editions/download.html ). Na Androidu by se ti to mělo otevřít v aplikaci Knihy Play, na iOS v aplikaci Knihy, obě bys měl na mobilu nebo tabletu mít.
Když kliknu a zobrazit online, tak mě to taky zlobí. Když kliknu na obrázek, objeví se mi pod ním seznam povídek a ty jdou rozkliknout.
Ale nakonec - nápad strašně hezký. Takže - ve výsledku mnohokrát děkuju.
Ale děkujeme i čtenářům, protože bez Vaší přízně a bodů by to našlo.
Při čtení doslovu jsem normálně měl husí kůži. Děkuju, je to výstižně napsané a pravdivé. Díky za ten cit a porozumění.
Právě jsme také nahráli novou verzi sborníku s doslovem od Full.ofa a přidanými letopočty ke každé povídce. Stáhněte si tedy sborník znovu.