• zmetek
  • kuscheltyp
Stylklasika
Datum publikace3. 1. 2019
Počet zobrazení3191×
Hodnocení4.80
Počet komentářů14

VLADAN

Hele, jako nebyl jsem úplně drsnej. Normálně jsem o svaťáku vyměk a asi tři dny se na tu maturitu teda učil. Přesnějc řečeno: učil jsem se a prokládal to pornem a fotrovou glengyonkou. Aspoň jsem si nepřipadal jako nějakej trapnej šprt. Ale tu zkoušku jsem udělat rozhodně hodlal – spočítal jsem si, že když jsme už jednou vrazili osm let života do debilního běhu za papírem, bylo by blbý v cílový rovince polevit a nakonec ho neurvat.

A ukázalo se, že není třeba se bát. Třídní byla naměkko už jen z toho, že jsme do jednoho a do jedný přišli v šikézních kvádrech a šukézních kostýmcích. Ona i všichni ostatní se nás chtěli samozřejmě dávno zbavit, tak nám to všem vlastně dali. Teda kromě našeho brejlatýho nerda Davida, kterej si, trubka, dobrovolně vybral maturu z fyziky, ale na obou příkladech se intelektuálně zacyklil, pak se rozbrečel… a bude si to muset zopáknout v září.

My ostatní jsme se nadechli a pádili k východu.

Svobodááá!!!

Šlo se pít.

 

MARTIN

Maturita skoro před dveřma a mně to neleze do hlavy. Čumím do učebnic, do sešitů – nic. Všude vidím Vladana. Zase ho moct obejmout, když je ve mně a třebas i s tím hadrem přes ksicht, moct zase hladit ty záda…

Nohy jsem oholil. Doma jsem řekl, že to je kvůli jízdě na kole, aby mi řetěz nerval chlupy. Táta na to skočil; ví, že cyklistický profíci si nohy holej, tak mu to připadalo sportovní.

O svaťáku jsme se s Vladanem neviděli – začal mít taky trochu nervy. On, kterýmu bylo vždycky všechno jedno. Nevidět ho… Vytáh jsem si alespoň loňskou třídní fotku. Usmívá se na ní… Moh jsem si představovat, že se usmívá na mě, jenom na mě…! Může se mi někdo divit, že jsem si ho nad tou fotkou vyhonil?

Maturoval den přede mnou. Úplně v pohodě. Ostatní říkali, že se ho ani na nic v podstatě neptali, prostě prošel maturitou jako horkej nůž máslem.

Já rozklepanej, vynervovanej, skoro s brekem na krajíčku. Vcelku to prošlo jakž takž. Až na Vaňkátku. Ta mě teda těžce vydusila. Třídní mi pak napráskala, že mě Vaňkátka chtěla vyhodit, ale předseda komise to prej zachránil a postavil se proti. To nebejvá obvyklý, předsedové prej hodnocení učitelů celkem respektujou…

Každopádně jsem to dal.

A hlavně – byl čtvrtek. Odpoledne jsem moh jet do Zahradní! Doufal jsem, že tam „dám“ něco mnohem podstatnějšího.

 

VLADAN

Matura za náma. Konečně prostor pro byznys! A taky pro to pořádně si odfrknout. Chtěl jsem si podat tu svou zrzavou anální kundu zase na jeden ještě nevyzkoušenej způsob, jenže! Martin ve čtvrtek od komise dorazil ne lehce rozechvělej, jak to mám rád, ale celej takovej rozjařenej, jako by měl něco za lubem.

To teda ne! Jsem to přece já, jenom já, kdo tu vymejšlí nový věci a překvapení pro svýho zmrdíka!!!

A možná se mi to jen zdálo. Neřek koneckonců nic, svlík se a připravil na všecky čtyři. Byl moje hodná kurva. No tak jsem neváhal, že jo…

„Dobrej mrd, píčo. Píšu ti jedničku s hvězdičkou, muhehehe!“ Rozesmál jsem se na celý kolo. Pak to přišlo. Ještě jsem po tom sportovním výkonu ze svý pravidelný čtvrteční tréninkový sady oddechoval na gauči.

Nejdřív se jen tak nesměle přitulil a začal tichým hláskem: „Vladane?“

„Co?“

„Já myslel…“

„Nemysli. Kurvičky nemyslej.“

„Já myslel, že když teď… když už teď nebudem ve škole, tak jak to bude mezi náma? Jakože, jestli budu moct bejt s tebou,“ regulérně se rozbulel. „Já tě mám rád, Vladane. Myslím na tebe každou chvíli… Když nejsi s Renátou, mohli bysme bejt spolu. My dva. Jako… oficiálně, víš?“

„Cože?!“ Klacek, ještě polotuhej, mi uplně splasknul. Se posral, mamrd! Chodit spolu? Boha jeho, to je kretén! Kdyby nebyl jak ženská, kdyby tu chvíli dokázal držet hubu! Nebo kdyby aspoň neměl takovýhle dementní kecy! Mohli jsme spolu bokem mrdat doalelujá…

Takhle jsem ho musel vypráskat.

Krev se mi nahrnula do spánků: „Ty si uvědom jedno: já nejsem žádnej buzerant, slyšíš?! S takovou čubkou, jako seš ty, bych nikdy nechodil! Ani s jiným klukem. Nebo opravdovým chlapem. Nikdy! Jasný?! Ty vole, jak nějakej teplouš…!“

„A…ale… já myslel…“

„Ty fakt nemysli, kreténe. Myslet znamená hovno vědět. – Že prcám ňákou díru bokem, když mi ta moje zrovna nedá, kdo to nedělá?! Uvědom si svoje místo, nebo jdi do prdele!“

„To pro tebe vůbec nic neznamenám?“ útočil. Takovou kuráž jsem od něj nepamatoval. Co si to dovoluje, buzíček jeden zasranej?!

„Co si to…?!“ vzal jsem ho za flígr a přitáh si ten jeho odpornej pihovatej ksicht pod bradu. Sebral jsem v hrdle pořádnej chrchel. Flusnul jsem.

„A kdybych byl… kdybych nakrásně byl…,“ to už jsem vysloveně řval, „myslíš, že bych si nebyl schopnej najít slušnýho člověka, sobě rovnýho, a musel se tahat s takovou sockou?!“

Vzápětí se mu zaleskly oči. Kurva! Ještě to na mě bude zkoušet slzičkama. Ta vůbec nejvypíčenější věc u holek. U týpka, i když je to napůl baba, tím horší. Teplouši maj bejt aspoň tolik chlapi, aby jak ženský aspoň nebuleli. Aby svý místo na světě pochopili a svuj cejch tiše nesli.

„Vypadni, ty zmetku, vypadni!“

Jo, ty jeho lačný díry mi budou chybět, ale lepší mít přetlak v koulích, než bejt za buzeranta. Přetlak v koulích se dá vždycky nějak řešit. Nálepku úchyla ze sebe nesmejete.

Vážně, na čistokrevný buzíky je nutný dát si pozor. Na tenhle způsob uvolnění mezi chlapama je patrně lepší najít si jinýho heteráka. Jenže kde brát a nekrást? Nejsou lidi, ty vole. Firmy dovážej pr(a)canty ze Srbska a Ukrajiny… to to mám jako dělat taky?

Shánět nějakýho hetero borce s citlivou prdelí a rozumem v hlavě, aby ti na zavolání nastavil a zustal trvale diskrétní, to by byl nadlidskej úkol i pro zkušenýho ejč ár menedžera s deseti rokama praxe.

Schválně – zkuste si to. Normálně se zeptat borce třeba na plavečáku: „Zdarec, týpku, seš sympaťák; zdravej, doufám. Jo? Tak fajn… hele, moh bych si pučit tvou prdel?“ – to přece nejde. Ne, pokud odtamtud chcete v pořádku po svejch odejít a ještě tam taky někdy přijít.

To prostě není jak s holkama, že ji oslovíte na ulici a pozvete na kafe… a pak podle její povahy víceméně stejnej scénář: „za kafe líbání, za večeři full servis“.

No a na netu, tam je to uplně zbytečný. Chlapi tam rádi hodnotěj péra druhejch. Rádi se podívaj, to jo. A v bezpečí domova vedou silácký řeči, jak by chtěli nasednout a vůbec se kompletně postarat o tak výstavní kousek – i když je na fotce nějaký trapný mikropéro zapadlý pod převisem chlupatýho panděra.

Co teprve moje fotky klády a svalů! To se můžou radostí podělat. Těch smajlů a palců vzhůru, co jsem už dostal! Jenže když má dojít k akci, ukáže se, že to jsou samý honiči a kecálci.

Jako… abyste si o mně náhodou něco nemysleli! Uplně poprvně jsem do tý seznamky na sex vlez – zrovna ten tejden, co byl zmrdík nemocnej – hledat nějakou mrdnu z okolí. Vyblejsk jsem se párkrát v koupelně, hlavně svalnatý ramena a buchtičky na břiše (pěkně s kapkama vody po sprše), a pak taky se stojákem v peřinách. Hlavu ne. Mám rád svý soukromí. Doufal jsem, že se nějaká kočka ozve. Třeba nevyužitá mladá panička, co se doma nudí s fakanem, když je manža v rachotě.

Napsali mi hlavně chlapi. Bléé…! Chtělo se mi blejt a ten profil zrušit. Jenže než jsem v nastavení našel, kde to je, povedlo se mi vzrušit. Jo, fakt mě baví, že se líbím. Komu by to nedělalo dobře? Mně teda rozhodně!

Takže ať se buzny podivaj. Občas jim tam přidávám nový žrádlo. A ňáká ta ženská se nakonec po mým profilu taky projde. Jen z toho teda zatím nic nebylo. Ale i já tam od tý doby čučím pravidelně. Jo, taky se rád koukám. Nejvíc na kundy samozřejmě. To je, panečku, inspirace! Ale i na péra. Každej chlap se prostě rád podívá a porovná s kolegou, to je přece normální. Kdo vám bude řikat, že to nikdy neuďál, tak se ho zeptejte, jestli někdy onanoval.

Ne?

A víte co? Lidi lžou.

A ten zrzavej kretén musí tu naši prcací symbiózu takhle posrat! Do hajzlu s ním!

Do hajzlu!!!

Vyrazil jsem ho rychlejc než fotr tenkrát tu káču, co ho pohryzala na žaludu: „Už se nevracej! Slyšíš? Nikdy! A jestli někde cekneš o tom, co bylo, najdu si tě a zabiju tě.“

 

MARTIN

To jako… konec? To mi přece nemůže udělat, to nesmí! Já přece pro něj udělám všechno! Cokoli bude chtít! Nechám se od něj ztřískat, ať mě třeba zmlátí do bezvědomí, ale ať mě neodhání! S klidem do mě zase může narvat to příšerný černý monstrum, když ho to bude bavit… Ať na mě s klidem zase flusne, já to vydržím.

On vlastně byl jedinej, jedinej na světě, kdo na mě byl hodnej… někdy. Jedinej, kdo mě měl rád?! No, teda, jedinej… máma s tátou taky, teda spíš máma, táta to nějak neumí dávat najevo, takže vlastně nevím, jestli mě nějak má rád…

Vladan! Musí přece vědět, že ho miluju! Že mít někoho, kdo tě miluje, to je snad přece víc, než mít prachy…? Nebo on to má ložený jinak? Já už se v něm vůbec nevyznám…

Život zasranej! Dá ti konečně někoho, koho miluješ, pro koho stojí za to žít, a pak na tebe vyplázne jazyk, ukáže ti fakáče a: „Hovno, nemáš zase nic, zmrde…!“

Pořád mi zní v hlavě to jeho: „Už se nevracej! Slyšíš? Nikdy!“ Nikdy… konec…

A pak ještě to: „…zabiju tě!“

Já… nevím… můžu bez něj žít? Než jsme si spolu začali, tak sem moh, ale teď? Co vlastně budu mít? Prázdno… Žádný čtvrtky už nebudou. Já se jich někdy bál, ale vlastně jsem se na ně i těšil, co si vymyslí, těšil jsem se, že se zase na mě usměje, já byl ochotnej udělat všechno, jen aby se na mě usmál.

Nic. Pusto. Prázdno. Nevracej se. Slyšíš?! Nikdy…?

(Pokračování příště)

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (22 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (21 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (21 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (22 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (23 hlasů)

Autoři povídky

Celé jménoFilip
Věk0

Pozorovatel. Přemejšleč. Psavec. Stvoření plný paradoxů

Autor
Celé jméno-
Věk0

Pořád přemýšlím, jestli nejsem jen zbytečný člověk - zmetek. Tak se alespoň (většinou) snažím dělat jiným radost.

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+1 #14 Odp.: Můj vladař – 9. Rozchodzmetek 2019-01-09 18:23
Cituji gayděvka:
Tak tohle byl fuj díl. :sad: Ty předchozí aspoň něco. Martin byl za zamilovaného romantika, pravda trochu podlézavého a Vladan za tvrďáka až potforu.
Furt jsem čekal kam se příběh a vztah těch dvou posune zda do BDSM, či něco podobného, nebo do romantiky. Zda převládne Vladanúv přístup či Martinův a bude to mezi nimi klapat s oboustrannou úctou. Takový díl fakt neberu, Vladan překročil únosnou míru ignorance. Rozchod se dá udělat různě, ale takhle je to špatně.
Jsem zvědavý co ještě bude v těch zmíněných 3 dílech, ale Vladan, aspoň takový jaký je zatím prezentovaný, doufám néé.

autorská otázka
Celou dobu si kladu otázku, zda psaní máte rozdělené(já Martin, ty Vladan), nebo vše píšete spolu či snad jinak. :-)

Máme to rozdělené, ale vzájemně jsme si do toho kecali a vpisovali. :lol: Byla to docela sranda.
Citovat
+1 #13 Odp.: Můj vladař – 9. RozchodGD 2019-01-09 17:14
Tak tohle byl fuj díl. :sad: Ty předchozí aspoň něco. Martin byl za zamilovaného romantika, pravda trochu podlézavého a Vladan za tvrďáka až potforu.
Furt jsem čekal kam se příběh a vztah těch dvou posune zda do BDSM, či něco podobného, nebo do romantiky. Zda převládne Vladanúv přístup či Martinův a bude to mezi nimi klapat s oboustrannou úctou. Takový díl fakt neberu, Vladan překročil únosnou míru ignorance. Rozchod se dá udělat různě, ale takhle je to špatně.
Jsem zvědavý co ještě bude v těch zmíněných 3 dílech, ale Vladan, aspoň takový jaký je zatím prezentovaný, doufám néé.

autorská otázka
Celou dobu si kladu otázku, zda psaní máte rozdělené(já Martin, ty Vladan), nebo vše píšete spolu či snad jinak. :-)
Citovat
0 #12 Odp.: Můj vladař – 9. RozchodGD 2019-01-09 17:00
Cituji Tanoby:
Cituji Ficklip:
SKONČILO TO.

Schluß, Ende, Fin, The End, Koniec, Konec.


Schluss. Ne Schluß.

Taky jsem pro ostré s, přijde mi to lepší. :-) SS je novodobá záležitost. Jen nechápu jak se píše to ostré s na PC. :lol:
Citovat
0 #11 Odp.: Můj vladař – 9. RozchodFicklip 2019-01-09 00:35
Cituji zmetek:
Cituji kuscheltyp:
Cituji zmetek:
Ficklipovi: Tohle bylo celé napsané už v říjnu, jen jsme to trochu nechávali dozrát... A na Problém se těším, jen mám pocit, že Kušlovi bují pod rukama jako "Hrnečku, vař" a že ho možná horko těžko chytá.. Ještě, že on je neuvěřitelný systematik se smyslem pro napsání osnovy, tabulek... já sám bych se v tom už ztratil.

Úzkostlivej chaot kuscheltyp ti děkuje za 'neuvěřitelnýho systematika';) Všecko nebejvá nutně tak, jak to vypadá. Jo, to bujení je pravda.

Nebýt Tebe, asi bych to nedojel. A na Problém se těším strašně moc.!

Filip je muj kluk. Taky mam všecko nalajnovaný. Kdybys věděl, jak já se tu stydím za každej čeklep, co mi sem unikne, protože občas píšu na tabletu...

Na Vladaře už kašlete, je to hnusný! A je mi to tím odpornější, že toho zoufalce Martina vůbec nelituju.

Jinak Filipovi s pojídáním sladké kaše rád pomohu. Doufám, že ji připravuje v hrnci tak pěkném jako si pamatuju z dětství z toho leporela. (-;
Citovat
+1 #10 Odp.: Můj vladař – 9. Rozchodzmetek 2019-01-08 22:20
Cituji kuscheltyp:
Cituji zmetek:
Ficklipovi: Tohle bylo celé napsané už v říjnu, jen jsme to trochu nechávali dozrát... A na Problém se těším, jen mám pocit, že Kušlovi bují pod rukama jako "Hrnečku, vař" a že ho možná horko těžko chytá.. Ještě, že on je neuvěřitelný systematik se smyslem pro napsání osnovy, tabulek... já sám bych se v tom už ztratil.

Úzkostlivej chaot kuscheltyp ti děkuje za 'neuvěřitelnýho systematika';) Všecko nebejvá nutně tak, jak to vypadá. Jo, to bujení je pravda.

Nebýt Tebe, asi bych to nedojel. A na Problém se těším strašně moc.!
Citovat
+3 #9 Odp.: Můj vladař – 9. Rozchodkuscheltyp 2019-01-06 19:46
Cituji zmetek:
Ficklipovi: Tohle bylo celé napsané už v říjnu, jen jsme to trochu nechávali dozrát... A na Problém se těším, jen mám pocit, že Kušlovi bují pod rukama jako "Hrnečku, vař" a že ho možná horko těžko chytá.. Ještě, že on je neuvěřitelný systematik se smyslem pro napsání osnovy, tabulek... já sám bych se v tom už ztratil.

Úzkostlivej chaot kuscheltyp ti děkuje za 'neuvěřitelnýho systematika';) Všecko nebejvá nutně tak, jak to vypadá. Jo, to bujení je pravda.
Citovat
+1 #8 Odp.: Můj vladař – 9. Rozchodzmetek 2019-01-06 19:43
Ficklipovi: Tohle bylo celé napsané už v říjnu, jen jsme to trochu nechávali dozrát... A na Problém se těším, jen mám pocit, že Kušlovi bují pod rukama jako "Hrnečku, vař" a že ho možná horko těžko chytá.. Ještě, že on je neuvěřitelný systematik se smyslem pro napsání osnovy, tabulek... já sám bych se v tom už ztratil.
Citovat
+2 #7 Odp.: Můj vladař – 9. Rozchodkuscheltyp 2019-01-06 14:56
Cituji Ficklip:
Cituji zmetek:
Cituji Ficklip:
SKONČILO TO.
Schluß, Ende, Fin, The End, Koniec, Konec.

Má to ještě 3 díly. Vydržíš je?

Ale pak necháš Filipa koncentrovat na Jeho problém, platí?

(Mojí autorskou nekázeň nemá na svědomí ten od zet. Ten se na to těší tak jako ty;)
Citovat
+2 #6 Odp.: Můj vladař – 9. RozchodFicklip 2019-01-06 14:36
Cituji zmetek:
Cituji Ficklip:
SKONČILO TO.

Schluß, Ende, Fin, The End, Koniec, Konec.


Má to ještě 3 díly. Vydržíš je?

Ale pak necháš Filipa koncentrovat na Jeho problém, platí?
Citovat
+2 #5 Odp.: Můj vladař – 9. Rozchodkuscheltyp 2019-01-06 01:37
Cituji Tanoby:
Cituji Ficklip:
SKONČILO TO.
Schluß, Ende, Fin, The End, Koniec, Konec.

Schluss. Ne Schluß.

Promiň, Tanoby. My jsme s Ficklipem ti dva místní úchyláci na to starosvětský ostrý es. Aneb jak se říká "kdybych byl s, tak budu ß".
Citovat
0 #4 Odp.: Můj vladař – 9. RozchodTanoby 2019-01-06 01:16
Cituji Ficklip:
SKONČILO TO.

Schluß, Ende, Fin, The End, Koniec, Konec.


Schluss. Ne Schluß.
Citovat
0 #3 Odp.: Můj vladař – 9. Rozchodzmetek 2019-01-05 21:42
Cituji Ficklip:
SKONČILO TO.

Schluß, Ende, Fin, The End, Koniec, Konec.


Má to ještě 3 díly. Vydržíš je?
Citovat
0 #2 Už ne dál.Ficklip 2019-01-05 21:08
SKONČILO TO.

Schluß, Ende, Fin, The End, Koniec, Konec.
Citovat
+3 #1 PosunMiky 2019-01-03 23:12
Ty jo, konečně pořádný posun. Hezky se to rozjelo a nemůžu se dočkat jak to bude dál :)
Citovat