SLOVO REDAKCE

24. březen 2024 | Milí čtenáři, milí autoři,

začátkem jara a velikonočního času si nás v české kotlině vzal do parády nezvykle chladný vítr. A možná se těšíte, až se trochu oteplí. To na Ostrově je počasí po celý rok téměř stejné: ráno přináší teplý vzduch vláhu, k večeru vítr hřeje a obrací listy banánovníků. V našem literárním světě na OP počasí také dobře vzdoruje vrtochům toho každodenního světa tam venku – povídky nás totiž přenesou přesně tam, kde chceme být. A to je totiž jejich největší síla.

jaro

Pojďme se nyní podívat, jaké texty vás minulý rok do ideálních fantazií přenášely nejlépe – ano, čeká nás vyhlášení naší výroční ankety o nejlepší povídky roku 2023! Tak se pohodlně usaďte, začínáme.

Kategorie Romantika – povídky s příběhem, přesahem, povídky, které s vámi pohnou, pohladí i dojmou. Jejím vítězem se stává… Dušan Bartoň a jeho Vzpomínka na chatu! Gratulujeme!

A kdo si vaše srdce získal v kategorii Klasika, kategorii, kterou má rád snad každý? Povídkou roku jste zde zvolili… P.Waitsovy Necky! Gratulujeme!

Pokračujeme kategorií pro zkušené znalce – Kategorie Tvrďárna. Zde nejvíce hlasů získal a povídku roku získává… HRÁŠEK a jeho Myš dobré naděje! Gratulujeme!

A jako poslední si necháváme kategorii zaměřující se na rozsáhlá díla, kategorii Romány. V boji o vaše hlasy zde nejvíce uspěl a románem roku se stává… Max Remotus a jeho Rytíři ze Zvonu! Gratulujeme!

Všem vítězům gratulujeme a jejich texty se budou od nynějška pyšnit titulem Povídka roku 2023. Doufáme, že jste s těmito příběhy prožili příjemné chvilky, a pokud máte chuť, dejte si je ještě jednou. Konec konců, venku na vás čeká jen studený vítr, ale tady, tady je teplejší klima.

Hezké Velikonoce přeje
Vaše Redakce

Komentáře  

+10 #9 Odp.: Slovo redakce 65Max Remotus 2024-03-25 20:02
Díky redakci, Honzovi, a všem čtenářům. Přeju v této nelehké době malé zastavení pod rozkvetlými stromy, trochu štěstí, lásky a hodně tolerance. Úcty k jedinečné křehkosti života. Děkuji.
Citovat
+6 #8 Odp.: Slovo redakce 65zmetek 2024-03-25 19:59
Vítězům moc gratuluju a mám radost, že romantiku vyhrál můj favorit. :lol:
Citovat
+5 #7 Odp.: Slovo redakce 65Isiris 2024-03-25 17:50
🥳 Gratuluju vítězům, nominovaným - a úplně všem autorům, kteří se (nejen) v minulém roce rozhodli / dokopali / odvážili napsat a publikovat tady jakoukoliv povídku. :-)
Citovat
+8 #6 Odp.: Slovo redakce 65Dušan Bartoň 2024-03-25 16:53
Cituji HonzaR.:
Tak doufám, že vás to pořádně nakoplo, pánové. A gratuluju, dobrá práce.


Díky. A taky díky za to, že naše dílka čteš, opravuješ, vylepšuješ a ještě nikdy jsi neřekl, že zahoď to a zkus to znovu.
Citovat
+7 #5 Odp.: Slovo redakce 65HonzaR. 2024-03-25 16:10
Tak doufám, že vás to pořádně nakoplo, pánové. A gratuluju, dobrá práce.
Citovat
+7 #4 Odp.: Slovo redakce 65P.Waits 2024-03-25 16:04
Jsem přízní ctěného obecenstva poctěn a polichocen, obzvláště proto, že to nebyl pro čtenáře text nikterak snadný či vysloveně oddechový. Děkuji tedy všem, kteří povídce poslali hlasy a obzvláště těm, kteří dokázali přelouskat i doprovodný rejstřík (byla s ním fakt práce). Stejně tak náleží poděkování i jednomu nejmenovanému iniciátorovi oceněného textu :-) a také redakci, neb povídka vznikla na základě jejich loňské výzvy, jako příběh z dob nedávno minulých.
Citovat
+7 #3 Odp.: Slovo redakce 65Dušan Bartoň 2024-03-25 15:52
Tak nějak nevím co říct. Udělalo mi to ohromnou radost a všem děkuju za to, že mi dali hlas.
A děkuju i za nominaci, můžu si říct, že mně lidi rádi čtou, a to je vždycky fajn pocit.
Opravdu díky všem.
Citovat
+6 #2 Odp.: Slovo redakce 65Tamanium 2024-03-25 06:46
Asi na to, co tě bude nejvíc bavit. Pak to bude bavit i ostatní. 😉🙂
Citovat
+7 #1 PoděkováníHRÁŠEK 2024-03-25 01:52
Opravdu všem moc děkuju za hlasy a redakci za zařazení do soutěže.
Jen teď váhám, jestli se mám vrhnout na romantiku, nebo naopak přitvrdit. ;-)
Díky, že mně čtete.
Citovat