Romány

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace9. 2. 2023
Počet zobrazení1998×
Hodnocení4.88
Počet komentářů9
Oceněnípovídka roku 2023

Seděli na posteli vedle Jakuba. Martin si klekl a sklonil hlavu do Lukášova klína. Jak celou dobu toužil po tomto okamžiku. Ten držel jednou rukou spícího Jakuba a druhá skončila v černi vlasů. Pak vyzvedl svého milovaného chlapce k sobě. Teď byl on tím klečícím a po dlouhé době odloučení si dopřával nebeské slasti. Oba si pak lehli z každé strany k Jakubovi. Zítra si budou moci vychutnat celou lásku, jak bývali zvyklí. Jejich ruce se spojily nad Jakubovou hlavou. Zítra, jak úžasné a krásné může být tak obyčejné a všední slůvko.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace2. 2. 2023
Počet zobrazení1671×
Hodnocení4.86
Počet komentářů2
Oceněnípovídka roku 2023

Když scházel z pavlače vedoucí k ložnicím hostů, potkal Johana. Ten ho vzal za ruku a zavedl kousek od schodů, do malé komory. Ještě nezapadla závlačka na petlici a už strhávali ze sebe oblečení. Jejich těla přilnula k sobě, jako by k tomu byla stvořena. Jazyky vzájemně vnikaly do úst, těla slepená potem vydávala mlaskavé zvuky. Jejich vyvrcholení hraničilo se ztrátou vědomí. Než vyšli ven, otřeli se vlhkým plátnem.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace26. 1. 2023
Počet zobrazení1664×
Hodnocení4.73
Počet komentářů2
Oceněnípovídka roku 2023

Čeněk se zcela poddával Matějovu objetí. Vždyť je vše tak krásné cítit pronikání svého milence, poskytnout svůj nektar jeho chtivým ústům. Proč hledat něco víc? Ale stejně tak cítil, bude-li příležitost, nedokáže odolat až trýznivé touze po Johanovi. I Matěj vzpomínal na Simona. Uběhl půlrok, neobjevil se. Zato Hanka jeho Jáchym seznamoval neustále s novými způsoby lásky. Co taky jiného, vždyť byl k poskytování těchto služeb vychován. Rozhodně se oba dva nemuseli do ničeho nutit.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace19. 1. 2023
Počet zobrazení1620×
Hodnocení4.64
Počet komentářů1
Oceněnípovídka roku 2023

„Pamatuješ, můj pane, jak Hanek s Čeňkem přišli k otci Jeronýmovi a nabízeli své životy za můj? Já bych také neváhal, kdyby se vrátil Martin. Asi mě stesk nikdy neopustí. Když se milujeme, cítím ho stále, jako by byl s námi. Nic krásnějšího jsem nepoznal a kolikrát si toho nevážil, co bych dnes za to dal.“ Čeněk, ač milování s Matějem bylo vzrušující jako vždy, občas v duchu viděl i Johana. Tu neskutečnou drásající touhu, kterou neměl sílu zaplašit. Jen Hanek se svým cizokrajným Jáchymem si užívali lásky plnými doušky. Naučil ho už spoustě českých slov a on na oplátku korejských. Samozřejmě většinou okolo milování.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace12. 1. 2023
Počet zobrazení2376×
Hodnocení4.88
Počet komentářů4
Oceněnípovídka roku 2023

Bylo hned vidět, že se obránci stáhli k bergfriedu, kamenným hradbám a malé věži. Tam se také snažili dostat všichni rytíři. Po schodech malé věže na hradby se první probil Magar s Martinem, za nimi hned Hanek s Jáchymem. Taky Děpolt, Vítek a Lukáš. Z malých vrátek věže vyběhlo asi pět mužů s meči. Hned se vrhli na Magara a Martina. Ze střílny bergriedu zasáhly šípy Děpolta a Lukáše. Střelbou odpověděl Hanek, Vítek a Jáchym. Ten byl určitě úspěšný, přestože trefit se do úzké štěrbiny okna nebylo snadné. Ale ze střílny, kam směřoval jeho šíp, už další nevyšel.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace29. 12. 2022
Počet zobrazení1651×
Hodnocení4.71
Počet komentářů3
Oceněnípovídka roku 2023

Čeněk uvázal koně, půjde se podívat, zda není na staveništi Matěj. Místo něj viděl budoucím oknem Johana. Stál k němu zády a loupal pořízem kůru z kusu břízy. Snažil se mu co nejvíc vyhýbat. Teď jako by očarován sledoval jeho pohyby. Měl na sobě jen krátké bruchy a svrchní, rovněž krátkou vyhrnutou košili. Na nohou opánky šněrované kolem lýtek. Znovu viděl před sebou jeho nahé tělo u lázeňské kádě ve Schwarzenbrucku. Nemohl odtrhnout oči. Cítil stále víc spalující vášeň po jeho objetí. S vypětím všech sil se otočil, vyšvihl na koně a rozjel se tryskem k lesu. Za prvními smrčky seskočil, rozepnul a shrnul své oblečení, aby po chvilce skropil keříky borůvčí svým semenem.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace22. 12. 2022
Počet zobrazení1704×
Hodnocení4.89
Počet komentářů8
Oceněnípovídka roku 2023

Hankovi jeho exotickou lásku přáli. A ten? Nechal si od Ludvíka napsat pár krátkých vět, v latině i arabštině, o kterých si myslel, že bude potřebovat. Když se snažil něco z toho přečíst, jeho Jáchym mu dal prst na ústa, svlékl se a pomalu svlékal i Hanka. Pak si klekl nad něj a celé jeho tělo masíroval. Používal jednotlivé prsty i dlaně a lokty. Pokynul mu, aby se otočil. Totéž proběhlo, když ležel na břiše. Začal přejíždět po hrázi, mnout a nechat mezi prsty proklouzávat jeho varlata. Neomylně poznal, kdy přestat a kdy s ještě větší intenzitou pokračovat. To už se nedalo vydržet. Hanek strhl chlapce k sobě, přetočili se a pronikal do jeho těla. Stejně tak svým jazykem do na první pohled malých úst.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace15. 12. 2022
Počet zobrazení1678×
Hodnocení4.84
Počet komentářů3
Oceněnípovídka roku 2023

Začalo se stmívat, když se zřítila část střechy u nádvoří. Zavřel dveře kaple a okolo vše utěsnil mokrými kněžskými hábity. Zapálil svíci. Dítě spalo. Teď teprve ucítil popáleniny na svém těle. Oblečení bylo zcela zničené. Pomalu vše svlékal. Zbyly tu jen bílé alby. Alba, nebo košile, vždyť je to jedno. Přemýšlel, jak se odsud dostane, když hluk ohně přerušil třeskutý rachot. Zřejmě vyhořel dřevěný vnitřek donjonu a ten se zřítil. Hned na to se rozehřměl mnohem děsivější zvuk z kostela. Zem se zachvěla pod nohama. Všechno se třáslo. V okně viděl míhající se plameny.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace8. 12. 2022
Počet zobrazení1721×
Hodnocení4.77
Počet komentářů7
Oceněnípovídka roku 2023

Na schodišti potkal jednoho z chlapců z hradiště, co budou topit místo Hanka a Čeňka. Vrátil se nahoru. U vědra s vodou uviděl konečně Davida. Odmotával poslední lokty černého sukna. Byl asi stejně vysoký, velmi štíhlý, ale nikoliv vyzáblý. Celé jeho tělo bylo seskupením svalů. Při každém sebenepatrnějším pohybu se vše na něm rozehrálo, jak struny na loutně. Připomněl mu olympijské běžce na staré řecké amfoře. Nádherné tělo. A rozhodně netrpěl žádným studem. Odložil smotanou látku. Aniž by si zakryl své přirození rukou, uklonil se a usmál.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace1. 12. 2022
Počet zobrazení1764×
Hodnocení4.86
Počet komentářů4
Oceněnípovídka roku 2023

„Buď pozdraven, můj pane, i ty Jakube. Děkuji za vaši návštěvu. Zrudly jeřabiny, nahoře už napadl první sníh. Rozpustil se, pravda, ale všechno nasvědčuje, že bude krutá zima. Tak je tomu vždy, když se urodí nebývale lesních plodů. Je hodně jeleních soubojů. Všechna zvěř má mnohem hustší srst. Veverky si budují mnoho skrýší potravy. Jedle i smrky jsou obaleny šiškami. Vaše výprava k abatyši Hildegardě bude mít těžký návrat. Všechno bude jinak.“

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace24. 11. 2022
Počet zobrazení1842×
Hodnocení4.87
Počet komentářů1
Oceněnípovídka roku 2023

Přistoupil k němu, vzal ho do náruče a vystoupil s ním po několika dřevěných schůdcích ke kádi. Pomalu ho spouštěl do vody, aby se pak sám přehoupl přes okraj jako bůh Pokušení. Všechny výhrady, pochyby, obavy mizely s prvními něžnými doteky. Čeněk ucítil Johanovy plné rty i jazyk pronikající do jeho úst. Zcela se poddal jeho vůli. Pak si ho otočil a pozvedl. Z malé poličky na kraji vědra vzal mýdlo a krouživými pohyby umýval jeho záda.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace17. 11. 2022
Počet zobrazení1738×
Hodnocení4.84
Počet komentářů9
Oceněnípovídka roku 2023

Matěj se Simonem si nechali přinést káď ke koupání. Zítra navštíví saunu. Parní lázně, to měli už staří Římané, říkal Simon. Matěj nachystal víno, medovinu i kus pečeně. Přišel Hanek s Čeňkem. Předchozí popíjení jim dodalo odvahy. Káď byla přece jen malá. U Simona se vystřídali. Užíval si mladá a pružná těla. Omýval je, hladil a líbal. Matěj s Hankem vyzvedli Čeňka na okraj nad vodu.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace10. 11. 2022
Počet zobrazení1773×
Hodnocení4.85
Počet komentářů7
Oceněnípovídka roku 2023

Lukáš vyndal z vaku zvlášť voňavý olejíček ze Simonových zásob. Jakub si klekl. Oba jej laskali na krásně tvarovaných půlkách jeho zadečku. Lukáš ho převrátil na bok. Vklouzl do milované štěrbinky bez sebemenšího odporu. To už Martin zaujal opačnou polohu vedle Jakuba. Ten si ho hned přitáhl, aby si vzájemně posloužili. Lukáš zrychloval a přirážel do hedvábného zadečku. Vzpomněl si na jejich první milování. Jak byl Jakub vyděšený, strachoval se, aby mu Martin neublížil. A dnes? To roztomilé mládě by se milovalo celou noc. Ještě trochu, žadonil, když už oba nemohli.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace3. 11. 2022
Počet zobrazení1694×
Hodnocení4.86
Počet komentářů2
Oceněnípovídka roku 2023

Stejnou truhličku otvíral za zdí i Matěj. Čeněk s Hankem přišli od Aurory. „Vyzkoušíme dárek od Simona?“ „Myslíš, pane, že nám ta věc neublíží?“ ptal se s obavami Čeněk. „Nebuďte strašpytli, zkusím to sám.“ Otřel dildo, nanesl olejíček, pomalu začal zasouvat. Bylo o něco větší než penis Simona a chlapců. Zvláštní chladivý tlak. Jeho tělo se mu pomalu přizpůsobovalo. Chlapci se tvářili zděšeně.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace27. 10. 2022
Počet zobrazení1736×
Hodnocení4.93
Počet komentářů8
Oceněnípovídka roku 2023

Martin klečel u něj. Vyhrnul jeho košili, sevřel rukou topořící penis. Obkroužil jazykem žalud, jemně ho stiskl zuby. Jeho ruce sjely až ke kolenům. Vnitřní stranou stehen stoupaly k bokům, aby se spojily v proláklině půlek. Vnímal tlak, záchvěvy i prudké vyvrcholení, Lukášovy tlumené výkřiky. Miloval střídání rolí, stejně jako on. Teď už se jeho napjaté tělo uvolňovalo, rozechvělé nadcházející slastí. Lukáš mu vše vracel, s vášnivostí i něhou.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace20. 10. 2022
Počet zobrazení1785×
Hodnocení4.88
Počet komentářů3
Oceněnípovídka roku 2023

Shodil oblečení a sedl si k Simonovi do vody. Byla příjemná, jen jeho čerstvě zhojené rány v ní zčervenaly. Simon objal jeho ramena a přitáhl si ho k sobě. Tenhle chlapec miluje předehry stejně jako Lukáš. A jeho neustálý úsměv, jako by patřil k jeho tělu. Nad pravým okem má malé mateřské znaménko. Jako hvězdičku, Auroru. Je tu samá Jitřenka. Začal líbat Matějův krk. A on bříšky svých prstů jemně masíroval jeho. Pak si nadzvedl tak drahé mu tělo a nosem dráždil Matějovy bradavky. Přidal jazyk. Voda voněla jak rozkvetlá louka. Oba byli šťastní, je zapotřebí užít si lásky. Za pár dnů přijde loučení.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace13. 10. 2022
Počet zobrazení1796×
Hodnocení4.88
Počet komentářů8
Oceněnípovídka roku 2023

Když chlapci dojeli na malou náves, viděli sice malé dřevěné pódium z několika koz a prken, ale žádné kejklíře. Na něm byla kláda a v ní dva mladíci. V kládě ruce a hlavy, nohy přivázané provazy. Nad nimi pacholek s důtkami. Vedle starší muž v kožené čapce, na koni, zřejmě zdejší majitel tvrze. U odsouzených mnich v sutaně převázané provazem, v ruce kříž. „Co udělali ti chlapci, čím se provinili, že je chcete bičovat!“ vykřikl Martin. Staré jizvy zabolely. „Jsou posedlí ďáblem. Propadli sodomii. Nakazili by i ostatní. Začni s bičováním!“ sípal mnich a kynul pacholkovi.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace6. 10. 2022
Počet zobrazení1883×
Hodnocení4.78
Počet komentářů11
Oceněnípovídka roku 2023

Nahoře Jakub s Martinem nakládali do kamen polena. Noci byly ještě studené a kamenné zdi chladné. „Až budete hotovi, přijďte ke mně.“ Skoro mu selhával hlas. „Ano, pane.“ Oba hoši byli trochu vyděšení. Na stole připravil loučky. Ke džbánku dvě sklenice. Když přišli, vyzval je, aby zaujali místo naproti němu. Vyndal zátku a nalil do obou sklenic rudou, hustou tekutinu, vonící mařínkou a medem. „Já,“ opět nebyl schopný mluvit. „Mám vás oba rád, ale měl bych si vybrat jednoho z vás.“

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace29. 9. 2022
Počet zobrazení1739×
Hodnocení4.79
Počet komentářů7
Oceněnípovídka roku 2023

Teď je Lukáš na svém hradě, nemůže spát, touží po lásce, která se mu nabízí. Jen je jí najednou až příliš. Koho si zvolit? Cítil, jak bude zima krutá. Mrazy i nadcházejícím rozhodnutím. Nebo se objeví ještě někdo třetí? Prošel na chodbu, minul spícího Jakuba. V ruce nesl malou olejovou lampičku s držadlem. Pocítil prudký závan zimy. Začalo naplno mrznout. Viděl, že Martin zřejmě zatáhl závěs na okně, kudy vytahovali dřevo. I přes závěs výklenku prevétu byla silná kožešina. Otevřely se dveře. Vyšel Martin s Aurou.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace22. 9. 2022
Počet zobrazení1782×
Hodnocení4.78
Počet komentářů10
Oceněnípovídka roku 2023

Vždyť tu má své učence. Hvězdář, stavitel, doktor, všichni mají nejlepší vzdělání. Vahe s Magarem ho naučí jízdě na koni, zacházet se zbraněmi a on ho naučí lásce. Bude-li Jakub chtít. Bože, o čem tu přemýšlí. Jak by nechtěl. Je přece prostým vesničanem, jeho, zaplatil i za něj. Přesto věděl, že si ho nevezme proti vůli. Pomalu si bude zvykat. Tak, aby chtěl i on sám.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace15. 9. 2022
Počet zobrazení4036×
Hodnocení4.74
Počet komentářů12
Oceněnípovídka roku 2023

„Tak to bude po tři roky náš nový domov,“ usmál se mladík. Jen v myšlenkách byl stále u toho chlapce a jeho psa. „Náš hrad Zvon,“ dodal jeho společník. Pomalu sjížděli neposkvrněným sněhem po cestě ke hradu, zatímco konec karavany byl ještě v lese.