Gay povídky

  • XYZ2345
Stylklasika
Datum publikace12. 5. 2017
Počet zobrazení4634×
Hodnocení4.55
Počet komentářů2

Nejprve jsme tam samozřejmě zašli do sprch, osprchovat se, umýt se, umýt své mladé a jeho urostlé tělo, tělo, které kdykoli může zezadu ke mně přijít a vzít si mne – přímo tam, přede všemi, kdo by se dívali, a já bych nedokázal odporovat, byť zatím jsme tam pod sprchou byli jen my dva.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace10. 5. 2017
Počet zobrazení4218×
Hodnocení4.66
Počet komentářů6

To nebyl sen? zeptal se sám sebe a začal uvnitř panikařit. Spustil své nohy dolů z postele a málem ho trefila mrtvice. Na černé kožené sedačce u velkých bílých dveří seděl chlapec, jehož tvář už jednou viděl. Byla to tvář toho chlapce z fotografie – Willova tvář.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace7. 5. 2017
Počet zobrazení4207×
Hodnocení4.82
Počet komentářů6

„Jsi podobný jednomu…,“ zarazil se Gavin, který vypadal, jako že se za chvíli rozbrečí. „Našemu bratrovi, který před dvěma měsíci zemřel!“ dokončil za něj Derek velmi zarmouceným hlasem. „To mě mrzí!“ sklopil Garry hlavu. Přišel si teď ještě víc hloupě, když měl Gavina za blázna. „Nejmenoval se Will?“ zeptal se Garry a vysloužil si opět pohledy všech.

  • sloth
Stylromantika
Datum publikace4. 5. 2017
Počet zobrazení4184×
Hodnocení4.23
Počet komentářů8

Znáte ten pocit, kdy tušíte, že na vás někdo kouká, ale nejste si jistí? Měl jsem to ten večer už poněkolikáté. Tentokrát jsem ho přistihl při činu. Seděl na parapetě naproti, popíjel pivo a jeho kumpáni hráli kulečník. Vypadal, že čeká, až ho jeden z nich bude chtít vystřídat.

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace3. 5. 2017
Počet zobrazení3961×
Hodnocení4.47
Počet komentářů6

Před restaurací zase chvíli váhám, když vstoupím, už tam může být, pak nebude cesty zpět. Ach, proč to tak hrotím, jdeme jenom pokecat, mám holku, nic se neděje. Naopak, co kdybych si to nějak blbě vykládal a on to tak vůbec nemyslel.

  • XYZ2345
Stylklasika
Datum publikace1. 5. 2017
Počet zobrazení6109×
Hodnocení4.53
Počet komentářů6

Mrská se mnou na kapotu, břichem na ni, zadečkem k němu, stahuje mi šortky ke kotníkům (stihnu z nich ještě vyndat jednu nohu pro lepší rozkročení, aby měl lepší přístup do mé dírky) a vniká do mne. Cítím, že si ho ještě naslinil – je to gentleman. Musím se znovu zasmát té jeho neurvalosti, s jakou do mne proniká, ale dlouho mi to nevydrží – tuším, že tohle bude divoká jízda.

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace19. 4. 2017
Počet zobrazení4309×
Hodnocení4.70
Počet komentářů6

No to snad ne, ten chlap pustí moji ruku jako horkej brambor a pořád na mě civí. Radši kývnu na kluky, že můžeme začít, a jdu za nima, abych se taky představil. Pro děti jsme velká atrakce. Sedí na lavičkách a pozorně poslouchají. Já jen občas něco názorně ukazuju.

  • devil
Stylromantika
Datum publikace18. 4. 2017
Počet zobrazení3753×
Hodnocení4.11
Počet komentářů5

„To bude v pořádku.“ Přeci nenasednu k někomu kompletně cizímu do auta. Avšak něco na něm mu říkalo, že to není psychopat. Udělal nemyslitelné a teď by si dal facku, ale prostě nasedl. David. Tak se jmenoval. Neustále se omlouval a Peterovi už to začalo být protivné.

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace11. 4. 2017
Počet zobrazení4216×
Hodnocení4.55
Počet komentářů5

„Já tě chápu, že nechceš teď a tady, ale někdy se přeci můžeme odvázat. Nechceš ke mně večer zajít?“ nakloní se ke mně, nosem se dotýká mé tváře, jako by chtěla, abych ji políbil. „Ne, já jsem šťastný! Chápeš to?“ zakřičel jsem na ni. „Tak promiň,“ uraženě se na mě podívá, vezme si svoje věci a odkráčí na hodinu. Ve dveřích se potká s mým dalším kolegou Karlem.

  • Full.of
Stylklasika
Datum publikace8. 4. 2017
Počet zobrazení3965×
Hodnocení3.79
Počet komentářů7

Rozvalený na zádech na podlaze třídy, s rukama a nohama přimáčknutýma těžkým (ale poměrně pohledným) tělem, s dírou vystrčenou z černých nažehlených kalhot s punkovými nápisy.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace7. 4. 2017
Počet zobrazení4225×
Hodnocení4.46
Počet komentářů21

Najednou se uprostřed kruhu vytvořil velký plamen ve velikosti člověka. Všichni se rozestoupili a připravovali se vůbec na to nejhorší. Mysleli si totiž, že to je Felixova další nastražená past. „Co se to děje?“ začala panikařit Bella. „Já nevím!“ odpověděl Joey a chytl bledou Bellu za ruku. Celá se třásla, ale když se jí Joey dotknul, klepat se přestala. Jediná Selma byla v pořádku a vypadalo to, jako by na něco nebo spíš na někoho netrpělivě čekala. Nikdo nechápal, co se děje, když v tom se z plamenů vynořila tvář. Všem velmi známá tvář. „Wille?“ šeptl užasle Gavin a ústa si zakryl rukou.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace31. 3. 2017
Počet zobrazení4721×
Hodnocení4.66
Počet komentářů14

„Každá matka si zaslouží vědět i tu nejbolestnější zprávu o svém dítěti. Ale neudělám to, protože si to přál!“ odpověděla Selma a myslela na to, co by se stalo, kdyby ji tu paměť nakonec vrátila. Zřejmě by Lucy hodně dlouhou dobu trpěla, ale Will by nebyl zapomenut a mohli by uctít jeho památku i ve světě obyčejných lidí, kde měl Will spoustu přátel.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace30. 3. 2017
Počet zobrazení4351×
Hodnocení4.77
Počet komentářů10

„Hej! Tady jsem!“ překonal svůj strach a zařval na něj. Dav lidí utichl a všichni vykulili oči. Nikdo v sále nedokázal pochopit, jak vládce živlu může být synem někoho tak zlého. Felix v tu chvíli ztuhnul a prohlédnul si mladíka od hlavy až k patě. Přesvědčily ho Willovy oči, které zářily zeleně, stejně jako Felixovi.

  • Filip Svlečený
Styltvrďárna
Datum publikace28. 3. 2017
Počet zobrazení9898×
Hodnocení4.34
Počet komentářů9

„Tak teď uvidíte, prasata,“ prohlásil hnědo-červený a oba si začali rozepínat poklopce. Postavili se každý z jedné strany hromady, vytáhli čuráky a začali na nás chcát. Dali si záležet, aby nám všem pochcali hlavně hlavu a ksicht, a zřejmě v sobě měli hodně tekutin, protože vydrželi chcát dost dlouho.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace26. 3. 2017
Počet zobrazení4382×
Hodnocení4.83
Počet komentářů8

„Přinášíš mi dobré zprávy?“ zeptal se Felix syčivým hlasem. „Nevím, jestli dobré, pane,“ povstal Gavin a narovnal se. Stál teď jako voják. „Víš, co se stane těm, kteří mi nosí špatné zprávy,“ zamračil se a jeho obličej byl samá vráska. „Už vím, kdo je váš syn!“ vyhrkl Gavin a Will přešel po místnosti přímo před něj. Bylo jasné, že ho nevidí, ale Willovi šlo o to, aby si prohlédnul jeho tvář. Byla tak bledá a krásná a bez menšího náznaku citů.

  • Petřík
Styltvrďárna
Datum publikace22. 3. 2017
Počet zobrazení15572×
Hodnocení4.19
Počet komentářů6

„Tak Ondro, teď ti dám na výběr, buď vykouříš péro tady Tomovi, nebo mně. Co si vybereš?“ Mezitím vytáhl z kalhot velkého a úplně tvrdého ptáka. Žalud měl celý vlhký. Z toho pohledu se mi dělalo zle. Buď budu muset vykouřit tomu hnusnému prasákovi, a navíc to ještě všechno spolykat, nebo nejlepšímu kámošovi, který je ale pro mě jako brácha.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace21. 3. 2017
Počet zobrazení5762×
Hodnocení4.80
Počet komentářů12

Najednou ho začal pálit přívěsek na hrudi a on ho hned vytáhl a podíval se na zprávu od Gavina. Velkými písmeny a s třemi vykřičníky se přes celý čtverec vyjímala tři písmenka – teď. Will neváhal, zavřel oči a cítil, jak mu zmizela tvrdá půda pod nohama a hned se tam zase objevila.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace18. 3. 2017
Počet zobrazení4688×
Hodnocení4.66
Počet komentářů15

Will se na Gavina upřeně díval. Ten stále mlčel a byl zaražený. Will na něm viděl, že ho přání zaskočilo, a tak už se chtěl přenést jinam, když v tom ho nakonec chytil bledý chlapec za ruku a on otevřel oči.

  • Kashttan
Stylromantika
Datum publikace9. 3. 2017
Počet zobrazení4553×
Hodnocení4.56
Počet komentářů5

Vysprchuju se, zalezu si do postele a Vojta se schoulí vedle mě a hned usne. Já se převaluju z boku na bok, spal jsem celý den a teď nemůžu zabrat. Navíc pořád musím myslet na toho kluka, kterýho jsem zahlídl včera. Stál mezi lidma s pitím v ruce a zíral směrem ke mně.

  • Saavik
  • HRÁŠEK
Stylromantika
Datum publikace7. 3. 2017
Počet zobrazení4932×
Hodnocení4.77
Počet komentářů14

Mlčky vezmu Erikovu ruku do své. Jako by čekal jen na to, přitiskne se ke mně. Už nemůžu čekat… Stáhnu z něj peřinu a dívám se na něj. Bez ptaní mu stáhnu boxerky. Nic. Půl na bezmocnou. Ale já vím, že tajně dělá to, o čem mluvil Pavel. Pije vodu z vodovodu a cpe se burákama. Jestli dodržuje i tu třetí radu, to nevím. A není čas to zkoumat.

  • Filip Svlečený
Styltvrďárna
Datum publikace2. 3. 2017
Počet zobrazení14331×
Hodnocení4.26
Počet komentářů10

Takže hošani. Teď je na řadě výcvik vašeho análu. Všichni jste se určitě podle pokynů na nástěnce důkladně vyprázdnili a vypláchli. Cílem je roztáhnout díru co nejvíc. Tendle výcvik budeme opakovat pravidelně, abyste měli co nejpovolnější díru, teda každej podle svejch dispozic.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace28. 2. 2017
Počet zobrazení4430×
Hodnocení4.60
Počet komentářů7

„Zabiju ho!“ vyšlo z Willa a rázem všichni utichli. Uviděli na Willovi, že se v něm vaří zlost a zášť. Dokonce i Bella, když zaslechla jeho hlas, upustila talíře, které chtěla nechat zmizet. „Koho?“ zeptal se Derek se zatajeným dechem a bedlivě si prohlížel Willa, jehož obličej házel barvami. „Zejtra příjde Gavin Hook o život!“ zahřměl Will, jehož hlas byl stejný, jako když zařval v boji proti přívržencům Felixe.

  • HRÁŠEK
Stylromantika
Datum publikace27. 2. 2017
Počet zobrazení14617×
Hodnocení4.82
Počet komentářů21
Oceněnípovídka roku 2017

Zesílím třecí plošku na maximum a zatlačím na tyčinku tak, abych její chvění přenesl na svěrač močáku. Nahé tělo se začíná chvět, z pootevřených rtů se ozve sténání. Zatlačím rukou na vibrátor, aby se trochu pozvedl, a ještě víc s ním zatlačím nahoru na prostatu.

  • Saavik
  • HRÁŠEK
Stylromantika
Datum publikace25. 2. 2017
Počet zobrazení5834×
Hodnocení4.83
Počet komentářů10

- Podívej, stejně sis toho už asi všiml. Mám někoho jiného a chci s ním být. - Stál jsem a zíral na něj, neschopen říct jediné slovo. Dokonce jsem doufal, že je to nějaká blbá sranda. Něco jako apríl… Bohužel nebyla. Začaly mi téct slzy. Opravdu jsem cítil bolest. I když ne u srdce, ale někde v břiše a v krku jako bych spolkl kámen… Koukal na mě. - Copak ty jsi to opravdu nepoznal? -

  • Filip Svlečený
Styltvrďárna
Datum publikace22. 2. 2017
Počet zobrazení9942×
Hodnocení4.52
Počet komentářů6

„Tak dovolte, abych vám představil Zmrda. Jméno nemá, říkejte mu Zmrd. Teď se mu všichni představíte. Ruku mu podat nemůžete, tak mu podejte péro, a to do huby. Bude si vás muset pamatovat jenom podle péra, ty oči mu rozvazovat vůbec nebudu.“