Povídky

  • Pirat
Stylklasika
Datum publikace17. 11. 2024
Počet zobrazení1968×
Hodnocení4.89
Počet komentářů7

Volala mi Petra, že na mě čeká před špitálem. Vymluvil jsem se, že musím ještě do práce převlíct se a že jsem v pohodě. Pan Ondra prej musel někam odjet. Mermomocí mě chtěla odvážet, jenže já neměl kam. Naštěstí pospíchala pro nějaký děti, a tak jsem ji přesvědčil, že jsem oukej a zavolám kámošovi. Musel jsem zavolat před ní. Volal jsem Karlosovi, sice nic nechápal, ale pak jsem mu to vysvětlil a omluvil se z dnešní šichty. Když to všechno utichlo, tak jsem se zahrabal do deky a nechal si zdát o té pevné náruči, co mě ukolíbala, a úplně všechno se to ve mně rozpustilo.

  • Jirka1550
Stylklasika
Datum publikace4. 11. 2024
Počet zobrazení2074×
Hodnocení4.52
Počet komentářů2

Jediným pohybem pronikl do chlapa před sebou, ten sebou jen škubnul a začal vzdychat. Šukal ho pěkně pomalu, bylo to i slyšet, jak péro zajíždí dovnitř a ven. Z našeho místa ale na to bylo špatně vidět, tak jsme postupně popošli k nim a stáli od nich asi metr a viděli jsme všechno. Krásně do něj zajížděl a on si dole honil péro.

  • Doublemo
Stylklasika
Datum publikace3. 11. 2024
Počet zobrazení1492×
Hodnocení4.70
Počet komentářů3

A tady narážím na první problém. Jak se s tím sakra chčije? Chvíli zkoumám ten prapodivný aparát, co mi nasadila ta učitelka Klára a který mi vězní celý můj vercajk a který mi zabraňuje ztopoření penisu. Ale tlak močového měchýře mě nenechává dlouho dumat. Stahuji oblečení a na záchodovou mísu si pro jistotu raději sedám.

  • Jirka1550
Stylklasika
Datum publikace28. 10. 2024
Počet zobrazení2011×
Hodnocení4.59
Počet komentářů1

Postupně masíroval dlouhé svaly na stehnech, lýtka a pak i chodidla. Já byl úplně rozdělaný a těšil jsem se, že se k zadku vrátí. On ale krásně masíroval chodidla a nohy a šokoval mě výzvou "otočte se na záda". Vzhledem k tomu, co se dělo s mým klackem, to nebyl dobrý nápad. Nadzdvihl jsem se na loktech a péro se vymrštilo proti lehátku. Byl jsem celý lesklý od oleje, chlupy slepené a mastné a do toho všeho ten můj stojící stožár, který se vyhoupl nahoru.

  • Tychob
Stylklasika
Datum publikace23. 10. 2024
Počet zobrazení2857×
Hodnocení4.77
Počet komentářů5

V této diskusi však bylo tolik lákavého a rajcovního, že jsem nakonec svolil. A v sobotu se vyrazilo na Hostivař, kde byla jediná nudapláž, o které jsme věděli. Když jsme tam přišli, hned jsme vzbudili pozornost, přece jen dvacetiletí jsme tam byli jediní a už tím, že jsme tam byli, jsme snížili věkový průměr snad o třicet let. Takže samozřejmě na nás všichni koukali, jestli jsme tam správně. Museli jsme zachovat dekorum, proto jsme natáhli ručníky a rychle ze sebe všechno sundali a zalehli na břicho. Teprve jak ostatní viděli, že nic nemáme, přestali se o nás starat, ale jen dočasně.

  • Jirka1550
Stylklasika
Datum publikace21. 10. 2024
Počet zobrazení2789×
Hodnocení4.53
Počet komentářů1

Stoupl jsem si tedy vedle něj, a on si teprve v tom okamžiku všimnul, že už mám úplně tvrdého čůráka a trčí mi dopředu jak stožár. S leknutím se na něj podíval a zůstal jako zkamenělý, asi ho ohromilo mých dvacet čísel, anebo nikdy neviděl dospělého ptáka v akci. Jeho reakce byla překvapivá, strhnul ze sebe trenky až po kolena a vyndal ten svůj kolík a začal si ho zuřivě mastit. 

  • Tychob
Stylklasika
Datum publikace16. 10. 2024
Počet zobrazení2783×
Hodnocení4.72
Počet komentářů7

Na konec ledna bylo několik lidí od nás z práce domluveno, že si vyrazíme na víkend na hory do jednoho penzionu v Jizerkách. Jak to tak bývá, čím více se termín blížil, tím více lidí odpadávalo. Nakonec jsme zůstali s Viktorem sami, ale řekli jsme si, že nebudeme dělat Zagorky a pojedeme sami dva. No vlastně jsme si i potvrdili, že jsme i rádi, že odpadli i poslední dva zájemci a díky tomu budeme mít víc času na sebe. Já se nemohl dočkat a zdálo se, že i Viktor se opravdu těší. Dokonce se mi přiznal, že se těší, že si zase spolu užijeme v klidu tak jako v létě, a jestli mi nevadí, že mi to říká takhle na rovinu, že si připadá jako nadržený prase.

  • Jirka1550
Stylklasika
Datum publikace24. 9. 2024
Počet zobrazení3202×
Hodnocení4.47
Počet komentářů2

Přetáhl jsem mu jeho triko přes hlavu a najednou jsem měl před sebou toho největšího mrdáka, svalnatého, chlupatého chlapa, který vzrušeně dýchal a chtěl to, co já. Podívali jsme se rychle na sebe a vrhli se na to. Strhnul ze mě triko a já mu pomohl zbavit se mých jocksů. Jednou rukou si stahoval kraťasy zároveň s boxerkama. Najednou ležel na mně, nahý a chvějící se. Líbali jsme se zuřivě a já cítil, jak se dole o sebe třou naše ztopořená péra.

  • Tychob
Stylklasika
Datum publikace18. 9. 2024
Počet zobrazení3063×
Hodnocení4.78
Počet komentářů6

Druhý den ráno jsem se probudil o něco dříve než Viki, podíval jsem se na něj. Ležel částečně na boku a částečně na břichu. V rukou pevně svíral polštář a hlavu měl tak divně položenou na druhém konci polštáře, jako by se s ním chtěl líbat. Bylo slyšet jen slabé odfukování. Jelikož bylo zase v noci vedro, byl celý odkopaný a deku měl až u chodidel. Naskytla se mi tak chvilka klidu, kdy jsem si ho mohl opět prohlížet. Celé jeho tělo krásně osvítilo sluníčko, takže jsem se mohl kochat lesklou kůží schovanou pod nánosy hustých černých chlupů jeho šlachovitých nohou, napůl vystrčený zadek ke zdi nebyl skoro vidět, jak byl malý, zato směrem ke mně koukala jeho chlouba, která byla opět jako kámen a bylo vidět, že i jeho koule pracují, jak se převalují, ačkoli se Viki nijak nehýbal.

  • mišo64
Stylklasika
Datum publikace17. 9. 2024
Počet zobrazení2731×
Hodnocení4.69
Počet komentářů10

To proste inak nejde, nadržanosť neoje…babreš. Mesiace sexuálnej abstinencie robia svoje. Je to úžasné, skvostné, pre mňa niečo nové. Skúšame aj dvojitý zásun na Lukášovi. Chce to a dostáva to. Búšime do neho poriadne. Naše tvrdé vtáky sa trú v jeho úzkej diere. On si pri tom mastí svoju tvrdú kládu. Všetci traja vzdycháme neskutočnou rozkošou. Po chvíli striekame svoje teplé semeno. Vyťahujeme svoje údy a oddychujeme. Myslím, že Lukáš bude mať dlho problém normálne sedieť.

  • Jirka1550
Stylklasika
Datum publikace13. 9. 2024
Počet zobrazení2740×
Hodnocení4.50
Počet komentářů6

Saleh začal vzdychat a na chvíli si musel vyndat moje péro z pusy, aby se nadechl. Hladil mě po zadku, který se před ním otevřel, a hladil mě mezi půlkami a na análu. Nechtěl jsem ale šukat, chtěl jsem jen pořádně postříkat toho arabského prince. Saleh mně sál mokrý žalud a oběma rukama mně masíroval díru. Byl jsem celý mokrý, takže se i jedním prstem do ní dostal. Krásně mě prstil a já cítil, jak se schyluje ke střiku. Nechtěl jsem ještě cáknout, tak jsem mu vyndal čuráka z pusy a pustil i toho jeho.

  • Jirka1550
Stylklasika
Datum publikace1. 9. 2024
Počet zobrazení3396×
Hodnocení4.48
Počet komentářů4

On ke mně přistoupil a chtěl ho vidět. Tak jsem ho tedy vytáhnul – měl tehdy nějakých šestnáct čísel, ten jeho už byl plně vyvinutý, měl asi dvacet centimetrů. Začal si přetahovat předkožku na úplně tvrdém ptáku a já ho následoval. Stáli jsme proti sobě a péra tvrdá k prasknutí. On fakt docela tekl, měl úplně mokrý žalud a jeho krátká předkožka krásně jezdila tam a zpět. Bylo to i hodně slyšet, jak čvachtá.

  • Tychob
Stylklasika
Datum publikace18. 8. 2024
Počet zobrazení3130×
Hodnocení4.71
Počet komentářů5

Druhý den ti dva odjeli a my jsme s Viktorem opět osiřeli. Trochu jsme poklidili po včerejší akci, a jelikož bylo pořád horko, jeli jsme se zase koupat. Když jsme se k večeru vrátili, tak se šel Viktor osprchovat a já po něm. Už jsme zůstali jen ve slipech. Viktor měl tentokrát svítivě modré, měl je pěkně obepnutné kolem sebe. Byly mu ale trochu malé, protože mu z nich u gumičky koukalo ven pár chlupů nad jeho penisem, a gumičky u nohou nezapadly k tříslům, a tak mezi třísly a gumičkou vznikla asi centimetrová mezera. Díky tomu byla, ve správném úhlu, vidět namáčklá varlata.

  • Shurtugal
Stylklasika
Datum publikace3. 8. 2024
Počet zobrazení1807×
Hodnocení4.65
Počet komentářů4

Co se mi stalo, jsem si začal uvědomovat až o hodně později. Pomalu jsem přicházel k sobě, měl jsem hlavu položenou na Davidovi, který očividně usnul taky, televize už byla potichu. Film skončil. Jak jsem přicházel zpět k vědomí, začal jsem pomalu otevírat oči, a co jsem viděl, mě šokovalo…

  • Tychob
Stylklasika
Datum publikace31. 7. 2024
Počet zobrazení3089×
Hodnocení4.71
Počet komentářů6

Prohlížel jsem si plakáty a nakoukl do knihovny, kde měl schované nějaké komiksy. Jeden jsem si vzal a sedl si na postel. Chvíli jsem si listoval a pak s nadšením povídám: „Teda Viki, ani nevíš, jak ti takovou zašívárnu závidím, tohle jsem nikdy neměl, ale vždycky jsem o tom snil." Na Viktorovi bylo vidět, že má až dětinskou radost z mých slov uznání. „Taky jsem tady byl skoro furt," smál se. Na to dál navázal: „Taky jsem to tady využíval jako takovou malou saunu."

  • Tychob
Stylklasika
Datum publikace20. 7. 2024
Počet zobrazení3371×
Hodnocení4.68
Počet komentářů5

Jedním z mých spolužáků byl Jarda. Ačkoli nejsem dvakrát vysoký, on je ještě asi o půl hlavy menší, ale měl pěkně vyrýsované tělo, holé, jen od pupíku dolů pruh chlupů, a co mu příroda ubrala na výšce, to mu přidala mezi nohama, na svůj věk měl nadstandardní péro a dvě obří koule měl tak do třetiny stehen. To byl jeden z těch, co se nestyděl a sprchoval se tak, jak se má. Modrooký přidrzlý blonďák, který byl docela průserář, ale i učitelky pro něj měly asi slabost, jelikož mu dost věcí procházelo. Zřejmě za to mohlo jeho frajerské, suverénní chování spojené s roztomilostí jeho malého vzrůstu.

  • GD
Stylklasika
Datum publikace9. 6. 2024
Počet zobrazení2488×
Hodnocení3.79
Počet komentářů8

Mariánovi se konečně splnil sen, který měl již od útlého dětství. Přijali ho do domova důchodců.

  • Tychob
Stylklasika
Datum publikace6. 6. 2024
Počet zobrazení2649×
Hodnocení4.44
Počet komentářů2

Plavec si lehnul na břicho, podal jednomu z nich opalovák a řekl: „Dělej, namaž mi záda.“ Ten poslechl, sednul si mu na zadek a polil ho opalovákem. „Hmmm, to jsem ti ale pěkně postříkal záda, to byl vždycky můj sen se na tebe udělat.“ „Neser, teplouši, a koukej mě namazat,“ odpověděl smějící se plavec. „Jóóó, konečně homo porno na koupališti,“ přidali se ostatní a začali předvádět kopulační pohyby. No co vám budu povídat, knížka vzala za své, předstíral jsem sice četbu, ale nic nepřečetl. Pak nastal asi na 5 minut klid, když se jeden z mlaďasů zvednul a řekl, že jde do stánku, ostatní až na Plavce, že půjdou taky.

  • Darknes26
Stylklasika
Datum publikace10. 5. 2024
Počet zobrazení2325×
Hodnocení4.68
Počet komentářů3

Zvedl jsem se, sundal ze sebe všechno a šel jsem do sprchy, pustil jsem si skoro studenou vodu a nechal ji po sobě stékat. „Jakube, co to s tebou je, co se to s tebou děje?“ pronesl jsem nahlas. Nebylo to ani poprvé, ani naposled, protože tohle dělám dost často, že mluvím sám na sebe. „Motáš se v nějakém začarovaném kruhu.“ Vtom jsem si všiml, že moje péro je z ničeho nic v pozoru. A moje hlava začala myslet na okamžik s Danem, ale i na vyprávění Štěpána… Začal jsem si pomalu strkat dva prsty do análku a přitom jsem začal lehce vzdychat. Představoval jsem si Dana, jak mě šuká, ale zároveň jsem si představoval, jak Štěpána šuká jeho první láska do zadku.

  • P.Waits
Stylklasika
Datum publikace3. 5. 2024
Počet zobrazení1453×
Hodnocení4.82
Počet komentářů9

Před pravdou můžete nějakou dobu zavírat oči, ale skutečně uniknout jí tím nelze. Vysvobození přináší pouze smíření, nebo smrt. Čekáním na to druhé bohužel strávíte celý život, který jste jinak mohli věnovat něčemu mnohem smysluplnějšímu a nepochybně i zábavnějšímu. Na každého totiž někde čeká štěstí, dokonce je většinou vždy i někde opodál, jen se k vám nikdy nepřipojí, to vy musíte jít s ním

  • P.Waits
Stylklasika
Datum publikace26. 4. 2024
Počet zobrazení1412×
Hodnocení4.73
Počet komentářů4

Pokud se osud rozhodne si s vámi zašpásovat, je vcelku pošetilé a především úplně marné se tomu pokoušet vzdorovat. To nejrozumnější, co v té chvíli můžete udělat, je pokusit se užít si to minimálně stejně dobře jako on.

  • Darknes26
Stylklasika
Datum publikace21. 4. 2024
Počet zobrazení2633×
Hodnocení4.47
Počet komentářů9

Bylo to příjemné – na chvilku jsem zapomněl na vše, co se stalo, ale jediné, na co jsem nemohl zapomenout, bylo Danovo tělo. V tu ránu se probudil můj malý/velký přítel dole a byl úplně v pozoru, podíval jsem se na něj a v hlavě si vybavil celý ten osudný večer. Začal jsem si pomalu jezdit rukou po celém těle a přitom si představovat Dana. Dana, který mě svou velkou rukou hladil a uspokojoval mé tělesné touhy. Zajel jsem si rukou až k péru, pořádně jsem ho chytil a začal pomalu masturbovat a přitom lehce vzdychat. Nebylo to samozřejmě jako s ním, ale v ten okamžik moje fantazie hrála vším možným a přišlo mi, jako bych byl zpět na tom onom místě v tu osudnou noc. Palcem jsem si pomalu začal přejíždět přes žalud a cítil jsem, jak sebou lehce škubu při každém dotyku špičky mého žaludu, bylo to krásné, ale někdo chyběl, Dan!

  • P.Waits
Stylklasika
Datum publikace19. 4. 2024
Počet zobrazení1354×
Hodnocení4.69
Počet komentářů11

Bezvýhradně věřit, že vše, co se nám v životě děje, má nějaký osudový význam, je nebezpečné. Slepě se však spoléhat, že skutečnost je vždy až trapně prostá, je na druhou stranu jen spolehlivým receptem na to, jak po celý život nevycházet z údivu.

  • Darknes26
Stylklasika
Datum publikace14. 4. 2024
Počet zobrazení3318×
Hodnocení4.52
Počet komentářů4

Jenže vtom jsem uviděl, co je vedle: Danovo péro mohlo mít tak dvacet dva centimetrů, vypadalo jako druh nějakého hada – krásné, dlouhé, silné péro. Když jsem si uvědomil, že zase civím, tak jsem radši oči od jeho péra odtrhnul a zadíval jsem se před sebe. „To jo, strašně to uteklo, vím, že jsme se moc nebavili, ale je fajn potkat známou tvář. Hlavně i já jsem se strašně změnil. Usadil jsem se, zmoudřel, uklidnil se, aspoň doufám.“ S pohledem na mě mi řekl, jak je vlastně teď úplně jiný a zdá se dokonalý člověk, a to mu ani neberu, byl dokonalý, byl přímo nádherný. „A jej, něco se ti překrvuje,“ dodal a podíval se s úsměvem na mě. Já v tu chvíli nepochopil, co tím myslel, až jsem sám ve své ruce ucítil, jak je můj pták tvrdej jak kámen a pořádně mi v něm cuká.

  • P.Waits
Stylklasika
Datum publikace12. 4. 2024
Počet zobrazení1937×
Hodnocení4.80
Počet komentářů7

Každý z nás se jednoho dne nevyhnutelně potká se svým osudem. Jaké to setkání nakonec bude, záleží především na tom, zda před ním prcháte, nebo mu jdete naproti. Potkat svůj osud je totiž něco zcela jiného než se jím nechat překvapeně dostihnout.