Gay povídky

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace19. 8. 2024
Počet zobrazení1578×
Hodnocení4.53
Počet komentářů8

„Klídek,“ prohodí Isaac jakoby nic a začne mi olizovat pravou bradavku. „Svůj ranní vlak stihneš tak, jak bylo domluvený, nehodlám tě tu držet tejden,“ vymumlá mi do hrudníku. „No skvělý, to jsi hodnej! To abych si připravil děkovnej proslov!“ zahučím sarkasticky a znovu podrážděně zaškubu rukama, jako kdybych doufal, že jednou ten provaz přece povolit musí, ačkoliv moje racionální já ví, že nic takovýho se samozřejmě nikdy nestane. „Cleme, jestli se nepřestaneš pořád tak vztekat, tak vážně budu muset bejt přísnější. A ty víš, že to umím!“ napomene mě Isaac.

  • Tychob
Stylklasika
Datum publikace18. 8. 2024
Počet zobrazení3130×
Hodnocení4.71
Počet komentářů5

Druhý den ti dva odjeli a my jsme s Viktorem opět osiřeli. Trochu jsme poklidili po včerejší akci, a jelikož bylo pořád horko, jeli jsme se zase koupat. Když jsme se k večeru vrátili, tak se šel Viktor osprchovat a já po něm. Už jsme zůstali jen ve slipech. Viktor měl tentokrát svítivě modré, měl je pěkně obepnutné kolem sebe. Byly mu ale trochu malé, protože mu z nich u gumičky koukalo ven pár chlupů nad jeho penisem, a gumičky u nohou nezapadly k tříslům, a tak mezi třísly a gumičkou vznikla asi centimetrová mezera. Díky tomu byla, ve správném úhlu, vidět namáčklá varlata.

  • GD
Styltvrďárna
Datum publikace17. 8. 2024
Počet zobrazení1533×
Hodnocení4.30
Počet komentářů6

Následující týden jsem prožíval peklo schizofrenie. Nedivte se, prosím vás. Taky byste byli rozhozeni, kdybyste se museli rozhodnout mezi několika možnostmi, které jsou pro vás všechny zajímavé.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace15. 8. 2024
Počet zobrazení2718×
Hodnocení4.83
Počet komentářů2

Roman ucítil pevné rty, ale i zuby a jazyk deroucí se k uzdičce a štěrbince na žaludu. Než se zmohl na vlastní odpověď, ucítil vzrušivé, chtivé kouření. To jistě není poprvé. To už se plně soustředil na svého miláčka. Mládí. I když určitě není nevinné. Všechno kolem zmizelo. Jen dvě vzájemně odevzdaná těla obklopená milostivým šerem.

  • Pirat
Stylklasika
Datum publikace14. 8. 2024
Počet zobrazení3077×
Hodnocení4.78
Počet komentářů8

Nadrbanej jsem se brouzdal po nějakých seznamkách a podobných pikantnostech. Prostě jsem odkrvením mozku zblbnul. Nějakej týpek tam psal, že vychová a zaučí zlobivýho kluka. No a mně nastalo povstání v trenkách, jak kdyby vyjel ze Šervúdu Robin Hood s lejdy Marianem. Odepsal jsem a hned jsem si říkal: ‚Sakra, sakra, sakra, ty seš fakt debil.‘ Zlobivej jsem od přírody, sice docela uťáplej, ale občas držkatej a provokuju. A blbě čumím, kam nemám, že jo. Hmmm tyjo, ale co když to bude nějakej pošahanej magor, co mě sváže a zmlátí? Kašlu na to, vycouvám. Vždyť je to jen net. Žádná identifikace, klídek pohoda… Jenže pak přišla odpověď a mně zas naběhla žíla… Žán nade mnou dost úspěšně přebíral kontrolu.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace12. 8. 2024
Počet zobrazení1916×
Hodnocení4.54
Počet komentářů7

Naposledy překontroluju čas na svým OsComu: 18:05. Okej, to je akorát – nechtěl jsem tam nedočkavě přijít hned na šest, ale zároveň nechci, aby si Jess začal dělat starosti s tím, že jsem si to rozmyslel… Nerozmyslel jsem si to. Jenom jsem malinko nervózní. Ale to je snad pochopitelný, ne? Nejsem moc zvyklej si domlouvat rande ani normálně, natož takhle v podstatě naslepo, tedy s někým, s kým se znám jenom přes Hru!

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace8. 8. 2024
Počet zobrazení2765×
Hodnocení4.82
Počet komentářů3

Šel si napustit vanu. Za ní byl kus stěny ze zrcadel. Tady se měli shlížet umělci. Pára z horké vody zamlžila chladné sklo. Viděl se rozmazaně. Vedle sebe prstem nakreslil siluetu postavy. Bude krásné mít zde svého nadcházejícího milence. Jen počkat pár dnů. Sedl si. Jeho péro už nabralo na svém objemu. Kolik takových večerů zažil. Nepočítaně. Ne, už neviděl svého bývalého, ale Zbyňka. Zcela vidině jeho mladého, krásného těla podlehl.

  • Pirat
Stylklasika
Datum publikace7. 8. 2024
Počet zobrazení3418×
Hodnocení4.71
Počet komentářů15

Super, to mi ještě chybělo. Nestíhám, a ještě mi ujede bus. Do pr… Mamka mi totiž vocapla, že se mnou chtěj v šest mluvit. Celej den přemejšlim, co na mě naši vytasí. Takže nechci přijít pozdě, jak nějakej lúzr. Je mi přece osumnáct, teda za chvíli o rok víc, že jo. Jsem prostě dospělej chlap. Hahaha. Že by chtěli řešit dovolenou? Jeeeee, moříčko miluju, města miluju, hory ne moc vysoký miluju. U móře jsme byli asi dvakrát, co si pamatuju. Hele ale i dovča u nás je celkem v pohodě. Moji rodičové dělaj, co můžou, nejsme žádní Rotšíldi. Jsem s nima v pohodě. Sice jsem jedináček, což jim nemůžu odpustit, ale jsou super.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace5. 8. 2024
Počet zobrazení1466×
Hodnocení4.69
Počet komentářů25

Týdny plynou, přetavují se do měsíců, čtvrtletí a pololetí, až je z nich rok. Další rok jejich života, a tentokrát je to Kuba, kdo slaví svoje kulatiny, zatímco Vilém „jen obyčejný narozky“, a ještě něco se u nich vyměnilo: Vilém je zase sám – a tentokrát je to Kuba, kdo má někoho po svém boku, je to Kuba, kdo s někým randí. Oba zároveň dál budují svoje kariéry, což pro Viléma znamená i služebně létat do Londýna, kde jeho zaměstnavatel otvírá novou pobočku, a ve výsledku tak na sebe mají ještě méně času, než v tom předchozím, už tak na společné zážitky dost chudém roce, ačkoliv tehdy si to aspoň vynahradili tím společným procestováním jihovýchodní Asie.

  • Shurtugal
Stylklasika
Datum publikace3. 8. 2024
Počet zobrazení1807×
Hodnocení4.65
Počet komentářů4

Co se mi stalo, jsem si začal uvědomovat až o hodně později. Pomalu jsem přicházel k sobě, měl jsem hlavu položenou na Davidovi, který očividně usnul taky, televize už byla potichu. Film skončil. Jak jsem přicházel zpět k vědomí, začal jsem pomalu otevírat oči, a co jsem viděl, mě šokovalo…

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace2. 8. 2024
Počet zobrazení1033×
Hodnocení4.64
Počet komentářů7

Po tvářích mu stékaly slzy. „Probuď se, prosím,“ zašeptal. Tuhle scénu sledoval se zatajeným dechem a srdcem bolestně sevřeným Arcan. Jestli si kdy dělal naděje, byly v prachu. Tolik citu v jednom objetí, tolik náklonnosti ve třech slovech. Nikdy Noaha nezíská. Přesto nedokázal odejít, trvalo nekonečně dlouho, než se v tichosti vytratil. Obraz jemných prstů hladících Eliasovu tvář se mu vypálil jako cejch. Další z mučivých vzpomínek do jeho soukromého pekla.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace1. 8. 2024
Počet zobrazení2644×
Hodnocení4.79
Počet komentářů6

„Můj dobrý pane. Moje duše je plná skvrn a rád k nim přidám i tvoji. Bude to mojí velkou radostí.“ „Což přibrat k našim radovánkám i toho pištce s nazlátlými vlasy a plnými rty, které určitě dobře zahrají i na jiné píšťale? Včera jsme tomu byli blízko, leč vyrušili nás. Mám krásné místečko na půdě nad námi. A padací dveře, co mají dobré jištění. Obavy jsou vždy na místě. Nestrávíme noc jen s růžencem v rukou.“ „Zajisté, stačí nám pokynout, hosté se rozcházejí, můj pane.“

  • Tychob
Stylklasika
Datum publikace31. 7. 2024
Počet zobrazení3089×
Hodnocení4.71
Počet komentářů6

Prohlížel jsem si plakáty a nakoukl do knihovny, kde měl schované nějaké komiksy. Jeden jsem si vzal a sedl si na postel. Chvíli jsem si listoval a pak s nadšením povídám: „Teda Viki, ani nevíš, jak ti takovou zašívárnu závidím, tohle jsem nikdy neměl, ale vždycky jsem o tom snil." Na Viktorovi bylo vidět, že má až dětinskou radost z mých slov uznání. „Taky jsem tady byl skoro furt," smál se. Na to dál navázal: „Taky jsem to tady využíval jako takovou malou saunu."

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace29. 7. 2024
Počet zobrazení1351×
Hodnocení4.64
Počet komentářů17

Ten týden v Beskydech si užili se vším všudy a na všech frontách. „No řekni, kdy naposled jsme zažili takovouhle pánskou jízdu?“ vyptával se Vilém skoro každý večer, spokojený sám se sebou a s tím, jak to celé šikovně vymyslel a zorganizoval. „Takhle dlouhou ještě nikdy,“ odpověděl Kuba napoprvé, načež za pár dnů to zaměnil za: „Takhle parádní ještě nikdy“, aby dal Vilémovi najevo, že to opravdu celé šikovně vymyslel a zorganizoval. A jestliže si to parádně užíval hned v těch prvních dnech, tak poté, co se uprostřed týdne nechal ukecat a zašel s Vilémem do hotelového suterénu vyzkoušet wellness služby, si to začal užívat úplně božsky, a sice proto, že se tam zamiloval.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace25. 7. 2024
Počet zobrazení2820×
Hodnocení4.83
Počet komentářů9

Musel nad tím přemýšlet. A vůbec, když někoho i najde, jak všechno vyřídit s Hedou? Zdeněk už klečel jako svůdná čubička, zadeček roztouženě vystrčený lákal k dlouhým hrám. Dnes si všechno prodlouží, co to jen půjde. Přitiskl se k zádům, naklonil hlavu a začal cumlat ušní lalůčky. Vzdychání se zintenzivnilo a přešlo v kňourání.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace22. 7. 2024
Počet zobrazení1445×
Hodnocení4.71
Počet komentářů20

„A ještě Simču vlastně, tu bych tam měl taky pozvat,“ připíše si Vilém další jméno na svůj seznam; konkrétně jde o seznam lidí, které hodlá pozvat na oslavu svých třiadvacátých narozenin. „Tu taky znáš, s tou jsem si v hospodě střídal směny, když jsme se poznali,“ opatrně koukne po Kubovi. „Hmm… No a co Veru?“ nadhodí Kuba. „Na Veru seru!“ zahlaholí Vilém a rozesměje se tomu jako vtipu desetiletí.

  • Tychob
Stylklasika
Datum publikace20. 7. 2024
Počet zobrazení3374×
Hodnocení4.68
Počet komentářů5

Jedním z mých spolužáků byl Jarda. Ačkoli nejsem dvakrát vysoký, on je ještě asi o půl hlavy menší, ale měl pěkně vyrýsované tělo, holé, jen od pupíku dolů pruh chlupů, a co mu příroda ubrala na výšce, to mu přidala mezi nohama, na svůj věk měl nadstandardní péro a dvě obří koule měl tak do třetiny stehen. To byl jeden z těch, co se nestyděl a sprchoval se tak, jak se má. Modrooký přidrzlý blonďák, který byl docela průserář, ale i učitelky pro něj měly asi slabost, jelikož mu dost věcí procházelo. Zřejmě za to mohlo jeho frajerské, suverénní chování spojené s roztomilostí jeho malého vzrůstu.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace18. 7. 2024
Počet zobrazení2927×
Hodnocení4.86
Počet komentářů11

Znovu se začal zaobírat vzhledem Artura. Zašel do koupelny. Díval se na sebe do zrcadla. Docela to šlo. Blonďák s modrýma očima, hezká, spíš menší ústa, k nim trošku větší, ale rovný nos. Výrazné ušní lalůčky. Jedno z velmi vzrušivých míst. Představil si, jak je Artur jemně skousává. I to stačilo, aby se v trenýrkách udělalo těsno. Rozepjal kalhoty.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace15. 7. 2024
Počet zobrazení1808×
Hodnocení4.66
Počet komentářů13

„Tak to vybal,“ postavil před něj jednou půllitr Kofoly na barový pult s takovou razancí, až část tmavé tekutiny vyšplíchla ven, a zkoumavě se na něj zahleděl. „Co se děje? A jestli řekneš, že nic, tak to rovnou zvednu,“ ukázal na ten půllitr, „a vyliju ti to na hlavu!“ „Ts, to je chování,“ hudral Kuba, „máte tu někde nějakou knihu stížností? Jsem nespokojenej s chováním jednoho číšníka, haló!“ „Já se tě ale neptám jako nějakej barman, ptám se tě jako tvůj kámoš!“ upozornil ho Vil.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace11. 7. 2024
Počet zobrazení2983×
Hodnocení4.85
Počet komentářů11

Sklidilo se i poslední ovoce, poorala políčka. Kluci si docela mákli a Erny ani nejezdil domů. Rodiče mu nijak nebránili, spíš si mysleli, že má v okolí nějaké děvče. Nesvěřil se, jak na tom je. Netroufl si odhadnout jejich reakci. Zato se odhodlal zkusit Bárnyho. Domluvili se, že skončení venkovních prací oslaví. Na Martina pekli každý rok husu.

  • GD
Stylromantika
Datum publikace7. 7. 2024
Počet zobrazení1060×
Hodnocení2.25
Počet komentářů10

Dneska je ten velkej den
On je nevěstou, on ženichem
Všechno bude sweet tak, jak má být

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace4. 7. 2024
Počet zobrazení3025×
Hodnocení4.85
Počet komentářů5

Když vešli, zůstal chvíli stát. Jistě, takovou situaci viděl mnohokrát, ale na posteli ležela nejdřív figurína, pak pacient. Kolem přístroje na kolečkách, na zdi poutky zachycené trubice s kyslíkem. Kablíky, hadičky. Cítil vždy napětí i soucit, ale byli to pro něj cizí lidé. Prsty vyčnívající ze sádry, pak nad ní kanyla a napojená hadička. Přes tělo měl položené prostěradlo. Hlava v obvazech. Dotkl se polštářků prstů. Ještě ráno se milovali. Pak spěchal na autobus. Možná se všechno odehrálo, když k němu vtrhli estébáci.

  • Tomm
Stylromantika
Datum publikace30. 6. 2024
Počet zobrazení2385×
Hodnocení4.63
Počet komentářů8

Bylo mně už šestadvacet, když mně přišlo, že život funguje jak přesýpací hodiny, co nejdou otočit. Čas utíká rychleji jak jemný písek v nich, a než se člověk naděje, je horní baňka prázdná. Z kluka se stává muž a z uniklé kořisti lovec. Ještě pár let a seminář mládí končí, protože mládí bude v hajzlu, ale můj život byl stále jako na houpačce.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace29. 6. 2024
Počet zobrazení1311×
Hodnocení4.68
Počet komentářů14

Když moje úterní dopolední rozehrávání zase přeruší zvuk zvonku, sám pro sebe se uchichtnu: s takovou bych mohl každej všední den krátce po desáté prostě jenom pootevřít hlavní dveře – a ať Patrik kdykoliv vejde dál, ne? Ať si prostě sedne na gauč, poslechne si pár skladeb, a až ho to přestane bavit, tak zase odejde. Beztak se spolu v podstatě vůbec nebavíme a nic jinýho, než abych hrál, ode mě nechce, tak se klidně tomu lehce rozpačitýmu úvodu v předsíni můžeme vyhnout. No ale to by nebyl on, aby mě opět maličko nevykolejil tím, že tentokrát udělá něco jinak.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace27. 6. 2024
Počet zobrazení3263×
Hodnocení4.87
Počet komentářů6

Povídalo se o všem možném, kluci pak šli udělat večeři. Zbyl kousek kuřete po studenu, primář chtěl, ať nakrájí i kus uherského salámu a čabajky. Ještě rajčata a papriky, okurka. Než šli spát, ukázal jim koupelnu a vyndal osušky. Vysvlékli se nahoře a v trenýrkách postupně seběhli do koupelny. Otevřeným oknem bylo slyšet cvrlikání cvrčků a ptáků, kteří díky osvětlení v ulicích také ponocují. Bylo horko, složené deky dali na židli.