Povídky

  • Max Remotus
Stylklasika
Datum publikace20. 4. 2023
Počet zobrazení1040×
Hodnocení4.84
Počet komentářů2

Trhal jsem jednotlivé malé voňavé květy a zasunoval je mezi prsty. Chlapeček jemňoučko vzdychal. Já jednou rukou hladil zespoda polštářky, zatímco jazyk se mazlil s nehty. Šeříková vůně navozovala v mé mysli další něžné doteky. Oči občas pohlédly před sebe. V nazlátlých vlasech vyšlehávaly drobné ohýnky jak ze žhnoucích uhlíků prastarých obětišť. Zavřené oči lemovalo stejně nazlátlé husté obočí a dlouhé nepatrně se chvějící řasy. Pootevřené rty zvaly k polibkům, mírně sešpulené jak po hře na Panovu flétnu.

  • Bamira
Stylklasika
Datum publikace19. 4. 2023
Počet zobrazení1980×
Hodnocení4.25
Počet komentářů4

Nevěděl jsem, s kým jsem na cele, není tady nějaký vrah, sadista či jiný maniak? Nezabije mne? Neznásilní? Hlavou se mi honily podobné myšlenky. Občas jako by někdo hlesl. Ten zvuk mi nebyl neznámý, ale tady, ve společnosti sedmi lidí? Najednou jsem ucítil, jak se na můj zadek tlačí asi penis mého souseda. Trochu jsem se polekal, nebo byl spíše překvapen a mírně jsem ucukl, jenže ten můj už byl také nabuzen, a tak jsem jím zase nabral souseda přede mnou.

  • black
Stylklasika
Datum publikace14. 4. 2023
Počet zobrazení1623×
Hodnocení4.56
Počet komentářů8

“S takouto postavou na teba baby určite letia jedna radosť…,” skonštatoval Arpád. “Ho… ho… hovno letia. Aj mi… mi… minule po… po… povedala jedna, že ne… ne… nechce ko… ko… koktavého kokota. Vraj kým sa vykoktám, bu… bu… bude na… na…naprcaná. Piča…” Arpád sa rozosmial. “Fakt piča!” potvrdil mu. “Na… na… naviac, ba… baby sa mi a… a… ani nepáčia…,” prezradil, že to neberie tragicky.

  • Max Remotus
Stylklasika
Datum publikace13. 4. 2023
Počet zobrazení1047×
Hodnocení4.88
Počet komentářů2

My ještě nebyli pjanyje, jen trošku. Když přišel jako poslední z koupelny Mahirek, rozesmátý a podlouhlá očka se slastně přivírala, zjistili jsme, že na takhle širokou palandu není problém se vejít. Když tedy nebudeme moc divočit. Pěkně jsme si ho položili a uvažovali kam zapustit, když se najednou vylekal a ukazoval ke dveřím. Otočili jsme se. U dveří stál chlapec, mysleli jsme, že voják, v rukou tác s konvicí a šálky. Jeho tepláky byly pěkně vyduté, s mokrým flíčkem.

  • Mariann
Stylklasika
Datum publikace11. 4. 2023
Počet zobrazení2537×
Hodnocení4.22
Počet komentářů5

Začali jsme se zase líbat a přesunuli se do postele. Kuba si sundal triko a byly vidět jeho krásné svaly, byl jsem okouzlen. Sundal jsem si triko a převalil Kubu tak, aby ležel. Začal jsem mu líbat hruď a sjížděl pomalu víc a víc dolů. Když jsem byl nad podbřiškem, tak jsem se na něj koukl hladovým pohledem a on jenom řekl: "Pokračuj, prosím." Stáhl jsem mu gumu od kalhot a najednou na mě vykouklo jedno velké zvířátko. Byl krásně oholený a voňavý, pod penisem visely dvě velké koule plné až k prasknutí.

  • Max Remotus
Stylklasika
Datum publikace6. 4. 2023
Počet zobrazení1193×
Hodnocení4.91
Počet komentářů5

Snad mé vyprávění, snad jejich blízkost, prostředí. Najednou jsem si uvědomil, že vidím tři milující se těla. Seděl jsem na válendě. V mém klíně nabodlý Mahir svíral stehny mé boky. Mezi nohama Saša, proniklý rovněž do Mahira. Naše péra se vzájemně o sebe třela. Saša je přidržoval, abychom nevytlačili jeden druhého. Cítím i Mahirův pořádný klacek, co se otíral o moje břicho. Slaďujeme své pohyby. Jako by člověk tušil valící se povodeň.

  • Max Remotus
Stylklasika
Datum publikace30. 3. 2023
Počet zobrazení1249×
Hodnocení4.86
Počet komentářů3

Chlapci vzali magnetofon. Viktor nasadil pásek s jemnou uklidňující hudbou. Loutny, bambusové flétny, bubny taiko, nezaměnitelná tibetská mísa. Pomalu mě zbavovali oděvu. Pak vzájemně svých trikotů. Vždycky jsem okouzlený krásou mladých těl. Sergejova prdelka se nabízela sama. Ještě si mě sám domáčknul. To už jsem cítil slastné pronikání Viktora a má ústa zaplnil Abram – Popeláček, jak jsem si ho nazval. Popel je pépel, málčik iz pépla. Pépelčik? Čert to vem. Je to hodně velká pralinka. A chutná úžasně. Chlapci mi skočili pro rajskou šťávu, na které jsem začínal být závislý.

  • Vikys
Stylklasika
Datum publikace25. 3. 2023
Počet zobrazení2135×
Hodnocení4.75
Počet komentářů6

Alex ty obrázky sotva vnímal. Rozptylovalo ho vlhké teplo, které se tvořilo mezi ním a Lucasovým tělem, a taky prsty, kterými se ho Lucas občas dotýkal na hrudi a někdy obkroužil jeho růžové dvorce a přejížděl bříšky prstů přes tuhé bradavky.

  • Max Remotus
Stylklasika
Datum publikace23. 3. 2023
Počet zobrazení1336×
Hodnocení4.88
Počet komentářů5

V první chvíli jsem se skoro bál, ale co by měl z mé smrti. Přesto se různé pocity střídaly jak poryvy vichru. Pohled na jeho tělo udělal své. I já jsem sundal osušku. Obklopil mne pocit melodie, ne ona sama. Jen někde hluboko v mozku tušení. Tušení, co se pomalu rozlévalo mým tělem, kapka po kapce. Lehli jsme si. Jako by se stočil do mého klína, toužící po spojení. Natočené tělo bylo najednou mou součástí. Nepocítil jsem vniknutí. Bylo spojením od nepaměti. Zrodem nové bytosti, která se vznesla k oblakům. Dole jsem viděl dvě těla svíjející se v milostné křeči.

  • Max Remotus
Stylklasika
Datum publikace16. 3. 2023
Počet zobrazení1340×
Hodnocení4.87
Počet komentářů5

Mé prsty vnikly mezi jeho na nohách. Sevřel jsem je. Otíral tváře o kotníky a lýtka. Nakonec došlo na mokré chloupky stehen. Jako by jazyk chtěl spočítat všechny vodou učesané vlásky malých bytostí uschovaných v kůži. Černé husté kudrlinky klína, jen nepatrně ochlupený váček, zcela zaplněný oválnými koulemi. Pulsující penis, jako indiánský totem plodnosti.

  • Max Remotus
Stylklasika
Datum publikace9. 3. 2023
Počet zobrazení1946×
Hodnocení4.81
Počet komentářů8

To už klečel nade mnou Jirka. Byl vyšší, štíhlý, i jeho péro nebyla žádná kláda, zato asi z ostatních nejdelší, s žaludem protáhlým skoro do špičky. Pomalu si honil, měl zavřené oči a vzrušivě vzdychal. Když mi ho zasunoval do úst, byl opatrný, dobře si vědomý délky. Zřejmě mají kouření s Milanem dobře nacvičené. Trvalo déle, než spíš vytekl s pár přírazy. Možná mou chuť ovlivnila mandarinka. Zdála se mi nevýrazná, nepatrně kyselkavá. To už mi Maty připravil kousek hrušky. Milana bych radši viděl zezadu. Jeho prdelka byla fakt rozkošná. Nemusel mít mindrák ani z ánfasu. Pořádný koule, jako přilepený ke kratší, ale zato silné kládě. Hubu mně sice nenatrhl, ale bylo ho tam dost. A taky slušná porce semene spíš neurčité chuti, ne ovšem nepříjemná.

  • Max Remotus
Stylklasika
Datum publikace2. 3. 2023
Počet zobrazení3455×
Hodnocení4.80
Počet komentářů14

Sice byly všude radiátory, ale až tak vedro tu nebylo. Jenže my už byli celí mokří. Přesunuli jsme se na bok. Pak se rychle vysmekl, opřel mě v sedě a sedl mi do klína, čelem ke mně. Nabodl se a to byla sakra jízda. Jenže už ne dlouho. Cítil jsem nesmírný tlak a úžasný uvolnění. Oba jsme asi řvali ukojením. Chtěl jsem uvolnit i jeho napětí, ale jen nás otřel a obrátil na bok mě. Pocítil jsem v sobě jeho pulzující klacek. Chvíli jsme se rozdýchávali, než začal. Nejdřív jen pomalu a jemně. Jako by si dělal místo. Pak přidával, chvílemi přerušoval, až začala parádní jízda. Jeho mokrý koule přirážely, najednou mu skoro vyklouznul, aby se zabořil ještě víc. Jeho výstřiky ustaly. Nehýbal se.

  • Altijd
Stylklasika
Datum publikace18. 2. 2023
Počet zobrazení3096×
Hodnocení4.61
Počet komentářů6

Natiahol som ruku do skrinky a zobral ten kus látky. Boli ešte stále vlhké, nasiaknuté potom. Predsa len, mal ich na sebe celý tréning. Priložil som si ich k nosu. Tá vôňa bola veľmi výrazná, po celom dni a posilke dostali boxerky zabrať. Naskočili mi zimomriavky z celej situácie, ale aj z toho, čo som držal v rukách. Veľakrát som fantazíroval o Lukášovi, nikdy sa mi však nenaskytla podobná príležitosť.

  • Max Remotus
Stylklasika
Datum publikace16. 2. 2023
Počet zobrazení3275×
Hodnocení4.78
Počet komentářů21

Povolil uzel na kravatě a sundal si ji. Stejně tak košili. Rozepnul pásek, kalhoty sklouzly k zemi. Stáhl si slipy. Poodstoupil od stolu. Zahřmělo a rozsvítila se žárovka. Stál tam jako socha. Na levém předloktí měl velkou tmavou skvrnu. Zřejmě mateřské znaménko. Od pupíku dolů roztroušené chomáčky tmavých chloupků až k pomalu topořícímu a zvedajícímu se penisu.

  • HonzaR.
Stylklasika
Datum publikace8. 2. 2023
Počet zobrazení3950×
Hodnocení4.72
Počet komentářů27

Do své postele pouštěl kohokoliv mnohem ochotněji než k psacímu stolu. A tam už taky přišla i jeho chvíle, přestože ani tentokrát nespěchal. Dlouho dráždil pružnou mladou dírku jazykem, než si s ohledem na toho kluka vzal kondom, potřel ho gelem a pronikl do něho. Jeho vlastní orgasmus byl jako silný záchvěv dvou o sebe třoucích se tektonických desek, a když viděl, že jeho milenec má znovu nabito, přivedl ho rukou k orgasmu podruhé.

  • gold
Stylklasika
Datum publikace6. 2. 2023
Počet zobrazení3734×
Hodnocení4.51
Počet komentářů6

Pak jsem se začal natírat opalovacím krémem. Tom se mi sám nabídl, jestli nechci natřít záda. To jsem ani nečekal, lehl jsem si na břicho na lehátko, zavřel oči a čekal, co bude. Začal mi mazat záda a bylo vidět, že nikam nespěchá. To už se mi ten můj pod plavkami začal zvedat. Tom se mě zeptal, jestli ho taky namažu. Nemohl jsem odmítnout, ale se situací v mých plavkách jsem si nevěděl vůbec rady. Doufal jsem, že si ničeho nevšimne. Začal jsem ho natírat, erekce mi neopadávala, spíše naopak, a navíc bylo vidět mokré kolečko, jak jsem tekl. Byl jsem šťastný, že se dotýkám jeho těla, krásně hladce holého.

  • HonzaR.
Stylklasika
Datum publikace25. 1. 2023
Počet zobrazení3691×
Hodnocení4.60
Počet komentářů16

„Chceš to pofoukat?“ zasmál se jeho hostitel, trochu se naklonil přes stůl, a když si nabral další lžíci, zlehka mu sevřel zápěstí a několikrát neslyšně foukl. Z toho dotyku a pohledu na rty našpulené jako k polibku mu lehce zaškubalo v rozkroku. Stačilo by natáhnout krk a…

  • HonzaR.
Stylklasika
Datum publikace11. 1. 2023
Počet zobrazení5286×
Hodnocení4.54
Počet komentářů41

Nedalo mu to. Vrátil se do zpráv a rozklikl fotky na jeho profilu. Na všech hezká, mladá, uvolněná tvář. U vody, na kole, s velkým černým psem neurčité rasy, s rukama zabořenýma v něčem, co identifikoval jako těsto, a v zástěře. A u všeho ten radostný úsměv. 

  • Shurtugal
Stylklasika
Datum publikace20. 12. 2022
Počet zobrazení2750×
Hodnocení4.39
Počet komentářů2

“Mám si ho vytáhnout a začít honit? Udělat se u tohohle porna v živém provedení? Mám se k nim přidat? Nebo se mám prostě sebrat, jít domů a sbalit Davidovi kufry?” přemýšlel jsem potichu. Myslel jsem, že mi srdce vyskočí z hrudi, ruce i kolena se mi třásly. Alkohol jako by ze mě rázem vyprchal a čas se zastavil. Nakonec jsem vymyslel něco mnohem lepšího.

  • Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace10. 12. 2022
Počet zobrazení1959×
Hodnocení4.32
Počet komentářů6

A tak jsem vymyslel krásnou nabídku, že budu online vyučovat češtinu pro cizince žijící v naší republice a mající mužské pohlaví. Upozorňuji, že jsem výběr neomezoval dle sexuální orientace. Co ale zafungovalo, to byla nabízená sleva. Nebo spíš sazba. Za 1 lekci 300 Kč nebo ukázat online ptáka (formuloval jsem to jako “zamávat online přirozením”).

  • Isiris
Stylklasika
Datum publikace6. 12. 2022
Počet zobrazení1962×
Hodnocení4.72
Počet komentářů6

Ale má pravdu. Jakkoliv samozřejmě doufám, že se nevidíme naposledy, tak pokud by náhodou už znovu přijít nechtěl, má nárok na to odejít odsud s tím, že zjistil a vyzkoušel všechno, co zjistit a vyzkoušet chtěl. Ve svý podstatě jsme si přesně kvůli tomu začali psát. A přesně s tím jsem ho sem pozval. Dvakrát. Takže mu to nebudu odpírat.

  • Vikys
Stylklasika
Datum publikace30. 11. 2022
Počet zobrazení4943×
Hodnocení4.76
Počet komentářů5

Strašně jsem chtěl vidět, jak vypadá jeho nahé tělo a zejména rozkrok. Nepochyboval jsem, že bude stát za to. Sundal jsem mu košili a nadšením vydechl. Hruď měl porostlou hustými světlými chlupy, z kterých trčely růžové bradavky. Prohrábl jsem rukou ten nádherný mužský porost a olízl špičky tuhých bradavek, ale pak už mě zajímal jen poklopec jeho kalhot. Rychle jsem rozepnul zip a sáhl dovnitř.

  • Isiris
Stylklasika
Datum publikace22. 11. 2022
Počet zobrazení1926×
Hodnocení4.79
Počet komentářů15

A ještě plno dalších věcí se mi na něm líbí. Třeba to, jak je to pro něj všechno… nový. I proto mě ten sexting s ním baví mnohem víc než s jinýma klukama. Oni už totiž vědí, co a jak. Jde jim rovnou o to jedno. Nebo třeba i o to druhý, ale vždycky přesně vědí, o co jim jde. On neví nic. Je nádherně nezkušenej – a mě baví mu to všechno ukazovat. Vést ho. Učit ho. A baví mě být svědkem toho, co to s ním dělá.

  • Vikys
Stylklasika
Datum publikace16. 11. 2022
Počet zobrazení3031×
Hodnocení4.54
Počet komentářů5

Zase jsme se vrátili k posteli, kam jsme vzápětí padli, pořád nalepení jeden na druhého. Ležel jsem na něm a cítil, jak proti mému rozkroku lehce přiráží. Celým tělem dával najevo vzrušení a touhu. Po chvíli jsem se od něho odtáhl na bok a znovu jsem si ho prohlížel. Krásné mladé tělo oblečené pouze v nepatrných slipech, které jen taktak zakrývaly jeho plnou erekci. 

  • Isiris
Stylklasika
Datum publikace12. 11. 2022
Počet zobrazení4934×
Hodnocení4.74
Počet komentářů15

Večery a hlavně noci mám z celýho dne nejradši. Jsou totiž jenom moje. Přes den mi zabírají čas přednášky a cvika a brigády a samozřejmě hospody a bary, prostě typickej vysokoškolskej život, ale večer se můžu zavřít ve svým pokoji doma… anebo taky ve svým pokoji na koleji, to záleží…, a věnovat se tomu, co mě baví nejvíc. Což jsou kluci. Reální kluci. A vymyšlení kluci. To taky záleží.