Povídky

  • zmetek
Stylklasika
Datum publikace7. 10. 2020
Počet zobrazení4128×
Hodnocení4.87
Počet komentářů20

Kousek od školy je dost slušná kavárna. Zasedli jsme a objednali si dvakrát dvojitý presso. Přinesli ho i se sklenicí vody a drobnou sušenkou ve tvaru čtyřlístku na podšálku, jak říkám, slušná kavárna. Nalil jsem si do kafe mlíko, zamíchal a olízl lžičku. Vím, je to neslušný, ale mně je vždycky líto tý pěny, která na lžičce zůstala a která mi chutná, a navíc jsem si zkusil taky trochu zaflirtovat. Tu lžičku jsem olízl pomalu a díval se přitom na něj s přimhouřenýma očima. Víc můžu udělat už je to, že to na něj vybalím naplno. Zasmál se a udělal totéž. Tak jo, rozumíme si.

  • Andrej
Stylklasika
Datum publikace5. 10. 2020
Počet zobrazení4192×
Hodnocení4.84
Počet komentářů6

Rukami som mu prechádzal po mohutných stehnách a vyrysovanom bruchu. Pomaly som sa posúval perami po jeho penise a jazykom som dráždil žaluď. Počúval som, ako sa Mišov dych zrýchľuje. Odrazu sa neovládol, chytil mi zozadu hlavu rukami a začal si ju prirážať na svoje péro čoraz rýchlejšie a hlbšie.

  • DominantniPraha
Stylklasika
Datum publikace25. 9. 2020
Počet zobrazení4540×
Hodnocení4.57
Počet komentářů17

Výjezdy k pacientům nemám rád. Asi jsem pohodlný, ale ordinace se vším tím vybavením pěkně po ruce je prostě fajn. Navíc, když výjezd není ani k mému vlastnímu pacientovi, ale jako záskok za kolegyni, která má dovolenou. Rukou napsaná poznámka od sestřičky navíc byla poměrně vágní: „Pacient doma s distorzí hlezna, nyní bolesti břicha. Adresa…“

  • LittleGiant
Stylklasika
Datum publikace20. 9. 2020
Počet zobrazení2552×
Hodnocení4.80
Počet komentářů15

Prvním kusem byla složitě barevným dřevem vykládaná lenoška. Zvládal jsem základní truhlářské a řezbářské techniky, ale intarzie, navíc tak komplikovaná, mezi ně nepatřila. Po vykuchání původního čalounění se nábytek rozpadl a shnilé dřevo rozdrolilo. Vykládané čelo naštěstí zůstalo, a to ostatní se dodělá. Když jsem to Alexovi zavolal a oznámil mu, že se renovace prodlouží a prodraží, nijak se necukal. Naopak to přijal jako informaci srovnatelnou s faktem, že ten týden byly banány v akci.

  • Peťo
Stylklasika
Datum publikace13. 9. 2020
Počet zobrazení1758×
Hodnocení3.05
Počet komentářů12

S Michalom sme sa poznali ešte v škôlke. Na základke sme vytvorili chlapčenskú bandu, v ktorej sme boli vodcovia. Aj učňovku sme si vybrali spoločnú, hoci mňa lákalo gymnázium. Na oslave Michalovej plnoletosti ma šokoval, keď mi predstavil svoju priateľku. Odvtedy sme sa schádzali zriedkavejšie. Jeho priateľku Ľubu som poznal povrchne a od začiatku sme si nesadli.

  • Pip
Stylklasika
Datum publikace11. 9. 2020
Počet zobrazení3006×
Hodnocení4.56
Počet komentářů7

Čekala mě dvouhodinová cesta se zastávkou v Písku, kde nastoupil můj kamarád Zoltán. Poznali jsme se na úplně prvním pobytu. On tomu říkal rehabilitace a svým způsobem to pro něj byl, po celém roce, ozdravný pobyt. Kdekdo by si myslel, že si po tolika letech vezmeme společně pokoj. Opak byl pravdou. Každý jsme si vzali svůj a vždycky s nadšením i obavami čekali, kdo bude náš spolubydlící. V podstatě to znamenalo oficiálně nevyhlášenou soutěž mezi našimi pokoji. Co to budu prodlužovat, prostě, kdo první srazí postele, vyhrává. Jednoduché, prosté, zábavné.

  • Leckdo
Stylklasika
Datum publikace6. 9. 2020
Počet zobrazení4066×
Hodnocení4.78
Počet komentářů10
Oceněnípovídka roku 2020

Ve dveřích pokoje stál Honza a tvářil se omluvně: „Ty trenky byly hrozně zpocený, nechal jsem je tam zatím uschnout, nevadí?“ Všichni tři kluci s málem otevřenou pusou koukali, jak z jeho vlasů padají kapky vody na jeho svalnatý hrudník, odkud stékají po vypracovaných břišácích a ztrácejí se pod ručníkem, který jediný zakrýval, co se ani nesnažili domýšlet.

  • Andrej
Stylklasika
Datum publikace23. 8. 2020
Počet zobrazení5776×
Hodnocení4.63
Počet komentářů12

Uvedomil som si prekvapene, že teraz už na sebe nemá takmer žiadny tuk, a to napriek tomu, že od septembra očividne nabral ešte pár kíl svalov. Vydýchol a prešiel si rukou po ôsmych tehličkách na bruchu, očividne spokojný, že upútal moju pozornosť. Ja som sa v duchu uškrnul a natiahol si tesné slipové plavky, v akých som chodieval trénovať a posledné roky rekreačne plávať.

  • Pip
Stylklasika
Datum publikace19. 8. 2020
Počet zobrazení3519×
Hodnocení4.82
Počet komentářů12

Rozhořela se debata na nějaké téma. Jana o něčem diskutovala s Reném a Ivou. Líba mi s obavami líčila své možné pochybení v oblasti synovy výchovy. Prý našla v jeho pokoji něco, co úplně nedokázala zařadit do jeho věcí běžné potřeby. Ukazovala mi fotku toho předmětu. Jen s obtížemi jsem se nezačal smát. Sdělil jsem jí, že je to taková věc na uvolnění. Má simulovat vnitřní otvory lidského těla a stimulovat ty vnější části. Líba se zašklebila. Její znalost sexuálních hraček byla opravdu žalostná. Odhodlaně začala prohlašovat, že to svému synovi zatrhne, že na to má ještě dost času. Nepotěšil jsem ji poznámkou, že bude masturbovat i bez jejího svolení.

  • Vikys
Stylklasika
Datum publikace27. 7. 2020
Počet zobrazení2412×
Hodnocení4.64
Počet komentářů7

Pak se k němu to nahé štíhlé tělo přitisklo a Tim věděl, že je ztracený. Možná, že po tom podvědomě toužil od okamžiku, kdy Damiena poprvé uviděl. Jeho štíhlá postava, kaštanové vlasy a velké modré oči. Byl krásný, to si Tim jasně uvědomoval. Chtěl ho nenávidět, kvůli firmě, kvůli otci, ale nedokázal to. Damien ho očaroval.

  • Kashttan
Stylklasika
Datum publikace15. 7. 2020
Počet zobrazení2964×
Hodnocení4.38
Počet komentářů5

Vejdu do domu. Rád bych řek, že mě tři patra schodů nějak uklidnily, ale asi ne. Najednou tam stojim. Tak jo. Natáhnu ruku, zmáčknu zvonek. Slyšim, jak zvoní. Zůstanu stát, už nemůžu zpátky. Stojim, čekám jako trouba. Nemám přece jen utéct? Půl minuta, minuta. Přijde mi to jako věčnost. Poslední šance se otočit. Ne? Notak co? Dveře se otevřou. Stojí tam On.

  • dracek
Stylklasika
Datum publikace11. 7. 2020
Počet zobrazení1282×
Hodnocení4.17
Počet komentářů1

Keď šli popri nich, zrazu Lukáš do Tomáša vrazil tak, že ten sa cez zvodidlo takmer prekotil. Než stihol zareagovať, Lukáš ho na zvodidle privalil, začal Tomáša hrýzť do krku, pod ktorým ho jednou rukou držal. Druhou sa mu začal hrať s jeho polkami, pekne obtiahnutými v tesných nohaviciach. Tomášovi to bolo príjemné, mal rád dominantných chalanov a niečo takéto rozhodne nečakal, takže prekvapenie tiež zohralo svoju rolu. Zrazu sa však Lukáš odtiahol, povedal len: "Prepáč," a išiel ďalej. Tomáš to nechápal, prečo ho prepána Lukáš takto naťahuje?

  • Kashttan
Stylklasika
Datum publikace21. 6. 2020
Počet zobrazení2850×
Hodnocení4.32
Počet komentářů5

V pondělí je to ve škole strašný. Moje jediný štěstí, že jsem si ho celou neděli honil, a tak se můžu aspoň trochu soustředit. Wik se tváří jakoby nic. Pořád mi k němu ujížděj oči. Při velký přestávce už to nevydržim. Dojdu k němu a sednu si na lavici.

  • Vikys
Stylklasika
Datum publikace16. 6. 2020
Počet zobrazení2839×
Hodnocení4.67
Počet komentářů6

Už to nevydržel. Sotva za nimi zapadly dveře, vrhl se na Freda a začal ho prudce líbat. Fred se nebránil, pootevřel rty, aby Tomův jazyk mohl dovnitř, a vjel Tomovi oběma rukama pod košili. Skopli boty, jeden druhému prudce strhávali oblečení, až létalo po místnosti, a nazí oba padli na postel.

  • Vikys
Stylklasika
Datum publikace7. 6. 2020
Počet zobrazení2079×
Hodnocení4.66
Počet komentářů4

Ed byl opravdu dobrý. Z hlazení bradavek přešel na jejich olizování a lehké kousání, až Alan cítil, jak na to jeho rozkrok reaguje. Všiml si toho i Ed, který, a to bylo rychle jasné, byl na tom úplně stejně. Což se dalo snadno vyřešit, jak se Alan po chvíli přesvědčil.

  • Elizabeth Cheese
Stylklasika
Datum publikace3. 6. 2020
Počet zobrazení3063×
Hodnocení4.86
Počet komentářů9

„Chceš, abychom si adoptovali nějakého malého prcka? Zklamu tě, ale to tady zákony nedovolují,” toto vážne nevydržím a začnem sa smiať, čo nie je veľmi dobrý nápad, keďže mu sedím na vtákovi a celé moje telo sa začne natriasať a nadskakovať. Sám pocítim, ako ma to uspokojuje, no ešte sa musím udržať. Narovnať sa na ňom a s rukami na jeho prsiach zasa zavrtím hlavou.

  • Vikys
Stylklasika
Datum publikace29. 5. 2020
Počet zobrazení2938×
Hodnocení4.81
Počet komentářů14

Potom se stalo něco neuvěřitelného. Ucítil, jak se jeho nahé kůže na předloktí dotkly Eliotovy prsty. Chvíli spočívaly na místě, pak ho začaly lehce hladit. Vyvolalo to v něm příval nepoznaných pocitů. Nejdříve ztuhnul a měl pocit, že se napětím nedokáže ani pohnout. Pak se roztřásl. Cítil, jak z těch jemných dotyků proudí do těla vlny horka.

  • Elizabeth Cheese
Stylklasika
Datum publikace28. 5. 2020
Počet zobrazení2519×
Hodnocení4.74
Počet komentářů7

Vyhodil ma z bytu. Proste ma vyhodil z bytu v tak dobrej časti. Starý dobrý Radek je späť! Domov prídem úplne rozladený. Po studenej sprche (aby som zahnal erekciu – nemienim sa robiť pri myšlienkach, to by bola výhra pre neho) sa hodím do postele a jednoducho zaspím. V piatok si nájdem SMS od mamy, že mám naklusať domov, pretože ma minulý týždeň teta nestihla a chce mi zablahoželať k meninám (na ktoré Radek, len tak mimochodom, zabudol – žeby slovenský kalendár?).

  • Milan Urban
Stylklasika
Datum publikace21. 5. 2020
Počet zobrazení5844×
Hodnocení4.27
Počet komentářů13

Sklonil se nade mnou a řekl bych, že úmyslně mi nabídl pohled na napnuté kalhoty vepředu s velkou boulí prozrazující, že ani pohled na můj penis ho nenechal lhostejným. Zachytil můj pohled, ale ani se nesnažil své vzrušení zamaskovat. Ponořil jednu ruku s teploměrem do vody a druhou nahmátl můj stále ztopořený penis, silně jej stiskl a začal ho prohánět, což bylo díky vonnému oleji rozpuštěnému ve vodě snadné a samozřejmě i příjemné.

  • Elizabeth Cheese
Stylklasika
Datum publikace20. 5. 2020
Počet zobrazení2947×
Hodnocení4.66
Počet komentářů9

V stredu sa mi na moje prekvapenie Radek vo svojom kabinete ospravedlnil. Ako spečatenie nášho vzájomného (neviem, čo odpúšťal on mne) odpustenia, ma prinútil mu ho vyfajčiť. Nesťažujem si (teda aspoň nie teraz, tam som frflal ako stará baba), Radkov penis milujem v akomkoľvek podaní, no je to kúsok nepríjemné.

  • Kashttan
Stylklasika
Datum publikace19. 5. 2020
Počet zobrazení3228×
Hodnocení4.29
Počet komentářů4

Ve škole se nemůžu udržet, pořád mi k němu ujíždějí oči. Furt na to musim myslet. Hlava mi pořád jede, nemůžu se těch představ zbavit ani ve škole, natož doma. Honim, v jednom kuse honim. Ale k ničemu jinýmu se nedostanu. Co tim chtěl říct… proč mi to říkal? Asi bych se mu měl vyhýbat a vykašlat se na něj. Ale pořád mám takový nutkání se k němu nějak přiblížit. On je gay. Nebo možná ne, ale má sex s chlapem.

  • Vikys
Stylklasika
Datum publikace17. 5. 2020
Počet zobrazení2730×
Hodnocení4.47
Počet komentářů9

Vypadalo to jako náhodný dotek, ale v Alanovi to vyvolalo takový nával horka, až cítil, jak se mu krev žene do tváří. Rychle se otočil a sedl si za stůl. Snažil se něco psát na počítači, ale přistihl se, že celou dobu poslouchá, jak v koupelně šumí proud vody ze sprchy. Představa pramínků stékajících po nahé kůži mu zrychlila dech.

  • Elizabeth Cheese
Stylklasika
Datum publikace13. 5. 2020
Počet zobrazení2599×
Hodnocení4.46
Počet komentářů12

Dokonce si i pamatuji, jak mi ten tichý hlásek říkal, že ho sprostě šuká, zdálo se mi o tom, neustále jsem kvůli tomu na něj křičel, nutil ho mi říkat všechno, co dělá. Nikdy mi nic nepřišlo jako důkaz věrnosti, ale všechny blbiny jsem viděl jako jasný doklad nevěry. I sebemenší prkotinu, stačilo, aby si do práce vzal novou kravatu, a už jsem ho viděl na stole pod jeho šéfem, dokonce jsem si to tehdy došel zkontrolovat, měl ji uvolněnou, to pro mě bylo znamení, abych mu vyčetl každou prkotinu a zhádal se s ním před všemi jeho kolegy. A přesto se mnou stále byl, stále mi odpouštěl, když jsem po svém záchvatu dospěl k prozření a omlouval se.

  • Elizabeth Cheese
Stylklasika
Datum publikace6. 5. 2020
Počet zobrazení2968×
Hodnocení4.62
Počet komentářů9

Odkryji si svoji tvář a propálím ho vážným pohledem. „Nejsem člověk, se kterým bys chtěl něco mít. Jakmile s někým jsem… ve vztahu mám sklony žárlit. Hodně žárlit,” zapřu se o dlaně a vysunu se k čelu postele. Kovové příčky se mi zaryjí do kůže, má to na mě uklidňující účinek. Jsem doma, na svém území. „Jsem majetnický a žárlivý. Mám sklony to přehánět.”

  • Kashttan
Stylklasika
Datum publikace4. 5. 2020
Počet zobrazení2456×
Hodnocení4.69
Počet komentářů6

Wik nepřišel do školy. Ve čtvrtek a v pátek jsem to tak nějak čekal. Ale nebyl ve škole i celej další tejden… Od tý fotky jsme si nepsali. Přemejšlim, že bych mu napsal, ale nevim co a hlavně, messenger píše: naposledy aktivní před 10 dny. Druhý den je pořád offline. V sobotu už je to 14 dní. Wik, kterej normálně visí na mobilu celej den. Mám strach, co se stalo.