Povídky

  • Sinme
  • Miky
Stylromantika
Datum publikace20. 11. 2024
Počet zobrazení368×
Hodnocení4.67
Počet komentářů1

Neviem, čo ma dostávalo viac. Či to, že to pre mňa robil, alebo pohľad na to, ako to robil. Chvíľu som videl len jeho čierne vlasy, no o pár sekúnd ku mne zdvihol zrak. V očiach mal iskru a ústa mal plné… mňa. V tom momente mi všetky myšlienky vyšumeli z hlavy a len som si vychutnával každý jeho pohyb. Vrátane tých, ktoré boli viditeľné nové aj pre neho.

  • Juli
  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace19. 11. 2024
Počet zobrazení328×
Hodnocení4.72
Počet komentářů7

Honza mi dal niekoľko možností, ako môžeme spoločne stráviť čas. Jedna možnosť bola, že by sme mohli robiť niečo, čo by som ja robil rád. Lenže to sme práve robili. Boli sme blízko pri sebe, držali sme sa za ruky, hľadeli si do očí a ja som nechcel, aby to skončilo. Tušil som, že akékoľvek moje slová to len zbytočne pokazia, ale aj tak som vedel, že musím niečo povedať, inak by si už o mne určite pomyslel, že som úplne hlúpy. Za posledné dva dni som mu už neodpovedal toľkokrát, že ma až prekvapovalo, ako to zakaždým v pohode prehliadol. „Mohli by sme…,“ zaváhal som, ale nakoniec som vsadil na úprimnosť, „ostať takto?“

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace18. 11. 2024
Počet zobrazení758×
Hodnocení4.68
Počet komentářů9

Už nad ním jenom mávnu rukou a během snídaně si hraju na nafučenýho a on na blahosklonně mlčenlivýho, ale když pak vyrazíme naboso, jenom v plavkách a s Matesovým batohem, ve kterým máme ručníky a lahve s pitím, podél pobřeží na sever, postupem času se zase rozkecáme. „Ty, hele,“ nevydrží Mates neokomentovat, když v průběhu půlhodiny míjíme už asi tak padesátýho nahatýho turistu, „zpátky půjdeme taky jenom tak, co?“ „A proč až zpátky?“ zašklebím se na něj. „Jestli tě něco takovýho láká, tak si klidně svlíkni plavky hned! Mrkej, takhle se to dělá!“ ukážu na jednoho týpka, co šel celou cestu asi padesát metrů před náma, pak se na chvilku ztratil kdesi za útesem – a najednou si to taky vykračuje s nahým zadkem.

  • Pirat
Stylklasika
Datum publikace17. 11. 2024
Počet zobrazení2002×
Hodnocení4.89
Počet komentářů7

Volala mi Petra, že na mě čeká před špitálem. Vymluvil jsem se, že musím ještě do práce převlíct se a že jsem v pohodě. Pan Ondra prej musel někam odjet. Mermomocí mě chtěla odvážet, jenže já neměl kam. Naštěstí pospíchala pro nějaký děti, a tak jsem ji přesvědčil, že jsem oukej a zavolám kámošovi. Musel jsem zavolat před ní. Volal jsem Karlosovi, sice nic nechápal, ale pak jsem mu to vysvětlil a omluvil se z dnešní šichty. Když to všechno utichlo, tak jsem se zahrabal do deky a nechal si zdát o té pevné náruči, co mě ukolíbala, a úplně všechno se to ve mně rozpustilo.

  • maxim
Styltvrďárna
Datum publikace16. 11. 2024
Počet zobrazení1041×
Hodnocení4.67
Počet komentářů1

Moc rád bych si ho nacpal co nejhloub do krku, ale zakřivenej tvar to moc nedovoluje. Vždycky se mi natlačí na horní patro. Musim se naštelovat jakoby z boku a trochu se přizvednout v kolenech. Je to sice vratká poloha, ale po menším přitlačení hezky vklouzne pěkně dozadu na mandle. Nosem zabrzdím zase až v jemnejch chloupkách podbřišku. Hezky tak chvíli zůstanu bez pohybu, tenhle pocit mě zaručeně nažhaví a nažene krev, kam nemá. Odměnou mi je tlak na koule a nacpaná klícka.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace14. 11. 2024
Počet zobrazení2512×
Hodnocení4.74
Počet komentářů3

Joseph vystoupil na stupínky u kádě. Jeho mužství se právě probouzelo. Ricardo se poněkud sehnul a začal líbat zvedající se penis. Léta nahromaděná touha se drala jako horská řeka. Chlapcovo sotva znatelné úpění ho rozdráždilo. Cítil jeho ruce na svých zádech. Zintenzívnil pohyby svých úst. Objal pevný zadek a přirážel si ho ještě víc.

  • Miky
  • Sinme
Stylromantika
Datum publikace13. 11. 2024
Počet zobrazení2707×
Hodnocení4.71
Počet komentářů4

Hned jak jsem Dominika zahlídl pár minut před zvoněním ve dveřích, pousmál jsem se, ne přímo na něj a nějak okatě, prostě sám pro sebe, protože se přese mě přehnala taková ta rychlá, potěšená vlna, že ho vidím. Druhá, parádně rozhozená vlna se ale přehnala hned vzápětí a za ní následovaly další a další, každá zcela jiná. Protože to logo gymu, mého gymu, co měl Dominik na rukávu mikiny, mojí mikiny, bylo teda dost nepřehlédnutelné a docela vypovídající pro každého, kdo byl všímavější a uměl si dát dvě a dvě dohromady.

  • Isiris
  • Juli
Stylromantika
Datum publikace12. 11. 2024
Počet zobrazení694×
Hodnocení4.66
Počet komentářů10

„Poslyš, a není ti zima? Pořád sedíme na té mikině, můžeš si ji…“ „Nie, je mi dobre,“ zarazil mě Julián… a navzdory svým slovům se zachvěl. „Juliáne,“ oslovil jsem ho schválně co nejvíc přísně, jenže ve skutečnosti jsem se musel kousat do jazyka, abych se nerozesmál, „ty jsi děsně mizernej lhář! Ty máš jediný štěstí, že ses dal na dráhu hráče na klavír – a ne hráče pokeru! Nadzvedni se trochu!“ A s tím jsem zpod našich zadků vytáhl tu mikinu a přehodil jsem ji přes něj.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace11. 11. 2024
Počet zobrazení960×
Hodnocení4.63
Počet komentářů10

Sakra, ten mi hnul žlučí, soptím v duchu, zatímco sbíhám schody na pláž. Na nádhernou pláž mimochodem, to se musí nechat! Oceán se šustivě, lísavě vlní, převaluje průzračnou vodu tam a zpátky, odráží se v něm dopolední sluníčko… a celá ta scenerie mě vyloženě zve k vykoupání, jenže to bych se musel vrátit na pokoj pro plavky. A to se mi nechce, a tak se chvilku jen tak rozhlížím kolem dokola, lámu si hlavu nad tím, proč se v té čisťounké a na omak teplé vodě vůbec nikdo necachtá… A pak se vydám jen tak nazdařbůh líným tempem doprava. Courám se podél vody, často teda přímo i vodou, užívám si, jak na mě nikdo nemluví a jak nemusím s nikým mluvit já a jak tu nikde neslyším češtinu… A zároveň mě to vnitřně všechno strašně užírá. Že tu na mě nikdo nemluví, že nemám s kým mluvit já.

  • mišo64
Stylromantika
Datum publikace10. 11. 2024
Počet zobrazení1672×
Hodnocení4.65
Počet komentářů6

Pobozká ma na ústa a ja sa roztápam. Hlava mi šrotuje a vidí na mne, že úpenlivo premýšľam. Kamoš dole ma zrádza a lono mám zasa vlhké. On si to všimne, ja ako vždy nie. Je rýchly. Vyťahuje mi z nohavíc vtáka aj s vajcami. Som ako paralyzovaný. Nehybne iba hľadím, ako mi kmitá rukou v lone. Nie som schopný pohnúť sa. Po chvíli cítim neskutočnú rozkoš a vzápätí striekam. Čosi sa zachytilo aj na mojich nohaviciach.

  • Mike33
Stylromantika
Datum publikace9. 11. 2024
Počet zobrazení614×
Hodnocení4.32
Počet komentářů2

Prešiel do spálne a otvoril zásuvku na komode, v ktorej mal schovaný svoj prsteň. Bol to elegantný zlatý prsteň so zafírom, ktorý kúpil pred časom, keď si bol istý, že Filip je ten pravý. Hlavne si pamätal okamih, keď ho pre Filipa vybral – s túžbou, aby ho daroval láske svojho života. Marek sa vrátil do obývačky, kde Filip spoznal v Marekovej ruke dobre známu krabičku z komody, stál s úsmevom na tvári, očividne dojatý. Marek sa priblížil a nežne vzal Filipovu ruku. „Teraz je na mne, aby som ti ukázal, ako veľmi ťa milujem,“ a prsteň mu natiahol na prostredník.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace7. 11. 2024
Počet zobrazení2845×
Hodnocení4.87
Počet komentářů7

Ale to už si ho jeho milenec nadzvedával, líbal sevřenou štěrbinku a roztíral jemný krém. Počáteční sevření povolovalo. Pomalé pronikání se zrcadlilo na chlapcově tváři. Oči. Jeho krásné modrozelené oči. Přivíraly se v rytmu milování. Všechno ostatní přestalo existovat. Už se nedalo udržet. Chvilku leželi. Petrův penis nijak neklesl, stále si ho oživoval rukou. Pak se přesunul za Dominika a jeho ruka hledala krabičku s krémem. Teď to byl on, kdo na boku vnikal do svého milence.

  • Sinme
  • Miky
Stylromantika
Datum publikace6. 11. 2024
Počet zobrazení2917×
Hodnocení4.75
Počet komentářů4

Zmätene som nad ním pokrútil hlavou. Prečo sa pýtal? Nedostal snáď svoju odpoveď už tým, že som z tej kúpeľne vyšiel len v teplákoch? Keď niekto pred vami rozbalí bonboniéru a postrčí vám ju pred nos, tak sa jej tiež nespýtate, či si z nej môžete kúsok vziať. Alebo ju rovno celú zožrať. Nenechať ani zrniečko. Prípadné drobky rozsypať po zemi a pošliapať, akoby neboli dôležité.

  • Juli
  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace5. 11. 2024
Počet zobrazení701×
Hodnocení4.66
Počet komentářů10

Bolo mi tak trápne, že mi začínalo byť trápne aj z toho, ako mi je trápne, a tak sa z toho stal jeden nekonečný kolotoč. Zobudil som sa už pred hodinou, ale dlho mi trvalo, kým som nazbieral odvahu, aby som vyšiel z izby. Keď som z nej konečne vyšiel, tak som počul Honzov rozhovor s babičkou a to mi začalo byť pre zmenu… ešte trápnejšie. Nevedel som si predstaviť, že sa mám ukázať na oči jemu, a nieto ešte ďalšiemu členovi jeho rodiny. Čo si už len musela pomyslieť, keď jej povedal, že má doma študenta, ktorý to prehnal s alkoholom?

  • Jirka1550
Stylklasika
Datum publikace4. 11. 2024
Počet zobrazení2076×
Hodnocení4.52
Počet komentářů2

Jediným pohybem pronikl do chlapa před sebou, ten sebou jen škubnul a začal vzdychat. Šukal ho pěkně pomalu, bylo to i slyšet, jak péro zajíždí dovnitř a ven. Z našeho místa ale na to bylo špatně vidět, tak jsme postupně popošli k nim a stáli od nich asi metr a viděli jsme všechno. Krásně do něj zajížděl a on si dole honil péro.

  • Doublemo
Stylklasika
Datum publikace3. 11. 2024
Počet zobrazení1496×
Hodnocení4.70
Počet komentářů3

A tady narážím na první problém. Jak se s tím sakra chčije? Chvíli zkoumám ten prapodivný aparát, co mi nasadila ta učitelka Klára a který mi vězní celý můj vercajk a který mi zabraňuje ztopoření penisu. Ale tlak močového měchýře mě nenechává dlouho dumat. Stahuji oblečení a na záchodovou mísu si pro jistotu raději sedám.

  • Mike33
Stylromantika
Datum publikace2. 11. 2024
Počet zobrazení827×
Hodnocení4.62
Počet komentářů1

Vybrali sa do baru, ktorý Peter dobre poznal. Miesto bolo útulné, no s príliš tichou atmosférou, ktorá pripomínala Filipovi, ako veľmi je teraz zraniteľný. Sadli si k stolu a Peter objednal drinky. Jeden pohár prešiel, potom druhý, a Peter sa snažil, aby sa rozhovor uvoľnil. Filip si začal všímať, že ho Peter obratne vedie v rozhovore späť k Marekovi a Štěpánovi.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace31. 10. 2024
Počet zobrazení2790×
Hodnocení4.76
Počet komentářů3

Jejich miláček si rukama uchopil oba penisy a jemně je hladil. Mazlení ve vodě museli zkrátit. Ještě osušit a už si nesli Tolju na postel. Jejich rty se setkaly při líbání hebkého šourku a nasávání koulí. „To asi nevydržím,“ kňoural. „Nevadí, tak kohoutek pusť.“ „Krásný dostřik, tady ho přepůlíme. Každý máme kousek. Chceš, Honzo, břicho nebo prsa?“

  • Miky
  • Sinme
Stylromantika
Datum publikace30. 10. 2024
Počet zobrazení2860×
Hodnocení4.73
Počet komentářů5

Zůstal jsem na něj šokovaně zírat. Zůstal jsem zírat mnohem déle, než by bylo vhodné. A ještě jedno upřesnění: Než by bylo vhodné snad úplně KDEKOLIV, kde se v okruhu pěti kilometrů pohybují lidi. Natož uprostřed třídy, kde, přiznejme si to, událost jako tahle určitě neujde cizím pohledům. Kdepak, už v tu chvíli mi bylo jasné, že tohle prostě vidí všichni, a kdo to nevidí, tomu to bude náležitě převyprávěno.

  • Isiris
  • Juli
Stylromantika
Datum publikace29. 10. 2024
Počet zobrazení807×
Hodnocení4.62
Počet komentářů16

Kromě dvou drobných přehmátnutí a jednoho sotva patrného zaváhání to odehrál tak, jako kdyby tu skladbu už týden trénoval, ne jako kdyby ji viděl poprvé – to tedy klobouk dolů! „Pane jo!“ uznale jsem protáhl obličej. „Sice na pár chybiček bych tě upozornit mohl, to ne že ne, ale jinak to bylo excelentní…“ „Tak možno by ste mohol aj tento svoj súkromný názor omylom poslať mame,“ nadhodil potichu s očima upřenýma na klávesy.

  • Jirka1550
Stylklasika
Datum publikace28. 10. 2024
Počet zobrazení2013×
Hodnocení4.59
Počet komentářů1

Postupně masíroval dlouhé svaly na stehnech, lýtka a pak i chodidla. Já byl úplně rozdělaný a těšil jsem se, že se k zadku vrátí. On ale krásně masíroval chodidla a nohy a šokoval mě výzvou "otočte se na záda". Vzhledem k tomu, co se dělo s mým klackem, to nebyl dobrý nápad. Nadzdvihl jsem se na loktech a péro se vymrštilo proti lehátku. Byl jsem celý lesklý od oleje, chlupy slepené a mastné a do toho všeho ten můj stojící stožár, který se vyhoupl nahoru.

  • Mike33
Stylromantika
Datum publikace26. 10. 2024
Počet zobrazení868×
Hodnocení4.56
Počet komentářů1

V romantickej atmosfére neskorej noci, keď sa svetlo mesiaca jemne odrážalo od okna, sedeli Filip a Marek v tichej, ale intenzívnej blízkosti. Obaja sa dívali na seba, akoby sa čas spomalil a celý svet sa sústredil len na ich vzájomnú prítomnosť. Vzduch medzi nimi bol nabitý nevypovedanými slovami, túžbou a vzájomným porozumením, ktoré nepotrebovalo byť vyjadrené.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace24. 10. 2024
Počet zobrazení3044×
Hodnocení4.75
Počet komentářů2

V pokoji ho položil na postel. Svlékl mu košili a pak všechno ostatní. Byl jako loutka. Najednou dostal chuť stáhnout mu i slipy. Je to šest let, ale zatím mu nic neubraly na dřívějším těle. Mluvil o nějakém rozchodu. Uvidí zítra. Cítil, jak se v něm rozhořívá stará nenaplněná touha. Stál a fascinovaně sledoval tělo, které zbožňoval. Tehdy to byly představy, které i takovými zůstaly. Dnes cítil po svých několika poznáních, zcela jinou, tělesnou trýznivou touhu.

  • Tychob
Stylklasika
Datum publikace23. 10. 2024
Počet zobrazení2860×
Hodnocení4.77
Počet komentářů5

V této diskusi však bylo tolik lákavého a rajcovního, že jsem nakonec svolil. A v sobotu se vyrazilo na Hostivař, kde byla jediná nudapláž, o které jsme věděli. Když jsme tam přišli, hned jsme vzbudili pozornost, přece jen dvacetiletí jsme tam byli jediní a už tím, že jsme tam byli, jsme snížili věkový průměr snad o třicet let. Takže samozřejmě na nás všichni koukali, jestli jsme tam správně. Museli jsme zachovat dekorum, proto jsme natáhli ručníky a rychle ze sebe všechno sundali a zalehli na břicho. Teprve jak ostatní viděli, že nic nemáme, přestali se o nás starat, ale jen dočasně.

  • Juli
  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace22. 10. 2024
Počet zobrazení788×
Hodnocení4.68
Počet komentářů9

„Požičiate mi tie noty?“ požiadal som ho a on pochopil, ktoré chcem, aj keď som to nedefinoval. „Určite,“ podal mi ich, ale keď som si ich chcel vziať, tak ich hneď nepustil, ale miesto toho sa mi zahľadel do očí. Jeho oči mali takú zvláštnu farbu, niečo medzi hnedou a zelenou, a ja som nevedel, či sa mi zadrhol dych z toho, ako nimi na mňa intenzívne hľadel, alebo preto, že som vedel, že sa niečo opýta. „Nechceš si o tom všem ještě promluvit?“