- Alianor
- King of Deathtown
„Lucasi…,“ dál už Daniel ze sebe nedokázal dostat nic. Zvedl se i s ním v náručí a zamířil do ložnice. Pořád měl pochyby, jestli to není brzy, jestli tohle zrzkova citlivá duše snese, ale sám si o to řekl… Posvětil sex, který nastane, a tak se dál tímto netrápil a brzy to pustil z hlavy. Jeho vzrušení mu snad ani nedovolovalo na to myslet a zrzkova slova v něm rozbouřila krev tak, že mu boxerky začaly být brzy malé. Položil ho na postel a poklekl k ní.
„Ještěrko, svléknu si tě z těch hříšných hadrů, které jen překáží a zastiňují tvou krásu. Tvé tělo jest jako nejkrásnější chrám, do nějž vstoupím, a má modlitba mě dovede k výšinám,“ mumlal a pomalu mu svlékal tričko. Zálibně se díval na jeho pevnou hruď, mezitím co bojoval s páskem a knoflíkem na kalhotách. Netrvalo dlouho a Lucas ležel před ním úplně nahý s mužstvím pevně stojícím a připraveným. Jemně po něm přejel prstem a uvědomil si, že je to úplně poprvé, co se dotýká jiného údu, než byl jeho vlastní. Byl tak jemný, vzpřímený a citlivý. Růžový žalud snad jako by žadonil o polaskání a pevná varlata téměř přiléhala ke kořeni. Neodolal a obepnul penis dlouhými prsty a začal ho pomalu honit, přičemž druhou rukou jemně promnul jeho žlázy. Všechny jeho fantazie se právě začaly plnit.
Lucas ležel, napínal se a z úst mu unikalo cosi mezi sténáním a voláním Danielova jména, sám si nebyl jist, co přesně to bylo. Všechny ty pocity byly tak moc intenzivní, tohle nikdy nezažil. Už tak dlouho se jej nikdo nedotýkal, byl tak citlivý, všude, a štíhlé dlouhé prsty Daniela na jeho mužství v něm budily cosi, o čem snad ani netušil, že v sobě má. Tělem se mu přelévala touha, chtíč a slast, chtěl se těm pocitům poddat, ale věděl, že nesmí, protože jeho tělo by jej velmi rádo zradilo a vyvrcholilo, a to on ještě nechtěl…
Natáhl se a se vším odhodláním a sebezapřením, které v sobě cítil, chytil Danielovu ruku, která mu dělala tolik dobře, a vytáhl ho nahoru, nad sebe. Nechal ho přelézt nad sebe a pohledem skenovat celé své tělo, tolik se mu ten moment líbil. Cítil se tak moc v jeho moci, ale taky tak moc chráněný, a věděl, že je přesně tam, kde má být. Ten pocit miloval.
Svlékl mu tričko a nechal vlastní prsty rozběhnout se po snědé hrudi. Tohle už chtěl vyzkoušet tak dlouho a teď mohl, bylo to jako splněný sen. Hladil jej celými dlaněmi, přejížděl mu po pevných prsních svalech a konečky prstů poškádlil i tvrdé bradavky, které jej lákaly. Natáhl se proto a na jednu ho políbil, olízl ji a lehce stiskl mezi zuby, jen opatrně, a pak se přesunul ke druhé. Po celou dobu kontroloval, jestli se Danielovi jeho péče líbí, neviděl ale nic, co by poukazovalo na opak, a tak pokračoval, dál se rukama i ústy mazlil s tělem, které už jej lákalo tak dlouho.
Daniel se dlouho nechal laskat horkými a jemnými dlaněmi svého milence, ale pak mu začaly překážet kalhoty. Rychle se zbavil jich i brýlí a už mu nic nebránilo přilepit se na horké tělo, jež ho lákalo a vábilo. Zabořil obličej do rusých vlasů a zhluboka se nadechl. Obklopila ho vůně kokosu a on jen ovinul ruce okolo jeho krku a přitiskl se k němu ještě víc. Lucas tedy musel své ruce přemístit na záda. Daniel si připadal jako v nejkrásnějším snu a jen bez pohnutí ležel a vstřebával vůni i horkost.
Po chvíli jej ale přepadl strach. Co když selže? Co když něco pokazí a zrzečkovi nějak ublíží? Co on věděl o milování s mužem? Kdyby nečetl jeho povídky, ani by netušil, že je třeba svatyni muže připravit. Prostě by ho to nenapadlo. Sexuálních zkušeností měl kvanta, ale pouze se ženami, a to je dost podstatný rozdíl.
Lucasovy ruce ale rychle jeho obavy zaplašily, cítil je všude, bloudily na jeho zádech, na malých půlkách, a pak se zase vydaly nahoru, kde mu vjely do ještě stažených vlasů.
Ty Lucas rozpustil, doufal, že se mu podařilo odložit gumičku, již v nich Daniel měl, na noční stolek, i kdyby ale spadla na zem, v ten moment by mu to bylo jedno. Černé moře se rozlilo všude okolo Danielovy hlavy a zrzek mu do vlasů znovu vjel, miloval se jimi prohrabovat. Lehce za ně zatahal, jen opatrně, a natáhl se pro další polibek, který mu měkké sladké rty věnovaly. Tělo mu hořelo, každý kousíček, kterého se Daniel byť jen letmo dotkl, jej pálil, ale tak nějak příjemně, a všechno to teplo pak směřovalo přímo mezi jeho nohy k žhnoucí erekci. Cítil na svém podbřišku tu Danielovu, a i to jej nesmírně vzrušovalo, všechno bylo tak žhavé a správné, byl si tím jistý. Nedokázal by říct proč, věděl ale, že tohohle nikdy litovat nebude.
Prudce vydechl, když se Daniel znovu dotkl jeho boků, a podíval se do jeho očí. A v ten moment to tam viděl – všechno, co si přál vidět, co záviděl Alicii. Tu touhu, ten chtíč, Daniel po tomto opravdu toužil, a nejen po tomto, ale po Lucasovi…
Ležel na něm, a tak se zrzek opatrně přetočil na bok, i s ním, a jemně jej položil na záda.
„Jen na chvíli,” vydechl roztržitě, když si všiml nevole v šedých očích, a přesunul se mezi Danielovy nohy tak, že byl obličejem kdesi nad jeho břichem. Začal jej na něj líbat, mokrými polibky jemně přejížděl kolem pupíku a pak přes jeho podbřišek a slyšel, jak trhaně dýchal. Věděl, že se mu to líbilo, a tak pokračoval.
Občas vsál jemnou kůži, mazlil se s ní a poslouchal ty krásné zvuky, kterými jej Daniel odměňoval. Pak se od jeho kůže ale oddělil a posunul se níž, k jeho erekci.
Na moment se zastavil. Tohle nikdy nedělal… Bylo to zvláštní, to věděl, ale Leonardo to po něm nikdy nevyžadoval a on to dřív zkrátka dělat nechtěl, teď jej to ale tak nějak lákalo. Z růžového žaludu vytékaly drobné kapičky preejakulátu a celá černovláskova erekce se nepatrně třásla a Lucas to chtěl vyzkoušet, chtěl Danielovi udělat dobře. A tak se sehnul a opatrně jej na žalud políbil, snad se bál, že udělá něco špatně, snad nevěděl, jak dál. V hlavě měl miliony příběhů, skrz něž toto prováděl nesčetněkrát, naživo se to ale zdálo úplně jiné…
Když slyšel, jak Daniel tiše zasténal, srdce se mu rozbušilo ještě víc. Pochopil, že se mu jeho dotyky líbily, a proto nepřestával, sehnul se a olízl jeho penis po celé délce. Bylo to slané, ale ne nijak zlé, jak slýchával.
Znovu si jej vzal do pusy a začal sát, olizovat a zpracovávat, kam nedosáhl ústy, tam si začal pomáhat rukou. Bylo to zvláštní, nikdy by to nečekal, ale svým způsobem se mu to líbilo, možná až moc. Danielovy vzdechy jej vzrušovaly tím víc, tělem se mu přelévala slast za každý trhaný nádech.
Daniel cítil, že tohle nemá možnost dlouho vydržet. Nebylo to poprvé, co měl jeho penis někdo v ústech. Dobře znal horkost dívčích úst, vytvářející jedno z nejsladších odvětví sexu, ale toto bylo naprosto něco nového. Netušil, v čem jeho rty byly odlišné, ale slastné stahy v podbřišku, které cítil ihned po prvním doteku Lucasových úst, a mysl naprosto zastřená touhou byly pro něj nové jako pro panice první polibek. Nedokázal ovládnout své pudy a nadzvedával svou pánev. Své zrychlené dýchaní a tlumené sténání snad ani neslyšel, ale vzápětí si uvědomil, že pokud bude Lucas pokračovat, vyvrcholí. Byl citlivý na každý jeho dotyk. Přesto v sobě nechával ještě chvíli proudit vlny chtíče, které se přelévaly a zastíraly čím dál tím více racionální myšlení. Musel ho zastavit. Hned, nebo vybuchne jako sopka.
„Luku,“ trhaně vydechl, „jestli budeš ještě chvíli pokračovat, udělám se.”
Lucas se na moment zarazil. Chtěl pokračovat? Toužil dovést Daniela k vrcholu, zároveň jej ale vlastní erekce začínala bolet a on věděl, že už jej potřebuje někde úplně jinde. Pustil tedy jeho penis ze zajetí svých rtů a vylezl zpět nahoru, kde se položil vedle Daniela a znovu se na něj celým tělem natiskl. Bylo to, jako by jím projela elektřina, jejich erekce se o sebe otřely a on tiše zasténal. Stále cítil tu černovláskovu nalepenou na té své, cítil jeho tělo i jeho ruce a sám už mu opět začal dlaněmi kroužit po zádech. Byl tak nedočkavý! Tohle snad ještě nezažil, nikdy to tak moc nechtěl, i když nebyla pravda, že by jej Leonardo k něčemu nutil, to vůbec! I tehdy chtěl! Jenže tomuhle se to prostě nemohlo rovnat.
Sklonil se a políbil jej na krk a na rameno, přes nějž nahlédl na jeho záda. Pousmál se, když spatřil malou černou ještěrku na lopatce, kterou pohladil. Opět jej začal líbat na krku a ramenou, pak i na čelisti a podél ní až k uchu.
Daniel sice žádal, aby Lucas přestal, nicméně když to opravdu udělal, bylo to frustrující. Byl tak blízko a tělo nutně žádalo o uvolnění. Byl vláčný, nedokázal nic, jen potlačit na chvíli svou touhu. Nechal se tedy rozmazlovat jeho doteky a ústy, které cítil snad na každém kousku těla.
Jakmile trochu vydechl a dokázal uvažovat, i on začal zkoumat dlaněmi jeho záda. Překvapeně zjistil, že přejíždí přes drobné vystouplé jizvičky, a hlavou mu bleskla vzpomínka na jeho vyprávění o tom, kterak prolétl oknem kůlny.
Hladil jednu po druhé a přitom hladově zaútočil na jeho ústa. Celá ta blízkost a tření jejich mužství ho však nenechávaly vydechnout a on zjišťoval, že se potřebuje co nejrychleji vnořit mezi jeho půlky tak, jak o tom celé týdny snil.
Zašmátral v šuplíku nočního stolku a nahmatal lubrikant. Jen pevně doufal, že už není prošlý, a vytáhl odtamtud i kondom. Na chvíli zmateně zapřemýšlel, jestli ho má použít. Nechtěl a věřil, že je Lucas zdravý, ale bude v tomto důvěřovat i Lucas jemu?
Když zrzek viděl, co Daniel vytahoval, a jak nejistě koukal nejprve na kondom a pak na něj, pousmál se a natáhl se, aby jej za ruku, v níž šprcku svíral, chytil a propletl si s ním prsty tak, aby pomůcka vypadla kamsi na noční stolek. Pod zkoumavým pohledem zastřených šedých očí se nevinně usmál.
„Mě se bát nemusíš…,” pokrčil rameny a znovu jej políbil. Chytil jeden jeho ret mezi zuby, jen opatrně, aby mu neublížil, a hravě zatáhl, snad aby jej krapet popohnal. Stáhl si ho zpět na sebe, nohy mu obmotávaje kolem pasu a ruce kolem krku tak, aby je měl pod jeho vlasy a cítil hebkou kůži. Věděl, kam Daniel bude potřebovat, a tak jej nohama neochotně pustil a pokrčené je roztáhl, co nejdál od sebe to šlo. Skousl si spodní ret a tváře mu znachověly ještě víc, než už byly.
Daniel si na roztřesené prsty nanesl trochu kluzkého gelu a potřel jím jeho rozetku. Jeho dech se opět zrychlil a ruce se mu ještě více roztřásly. Bila se v něm touha konečně poznat jeho nitro s obavou, že mu nějak ublíží.
Zoufale pomalu nořil první prst do jeho svatyně a cítil, jak se prvně stáhl a hned nato uvolnil. I tak ho překvapil úzký prostor, jenž ho obklopil. Zadíval se do jeho očí, ale našel v nich jen planoucí jiskřičky a blaho. Když se ujistil, že je natolik uvolněný, dovolil i svému druhému prstu vklouznout dovnitř. Zoufale pomalu prozkoumával jeho nitro a to v něm vzbuzovalo nepoznané pocity. Bylo to tak jiné, než je vsunout do měkké a poddajné lagunky dívky, a přesto tohle uznal jako mnohem více uspokojující. Když si představil, že těsnost, kterou cítil okolo svých prstů, za chvíli obklopí jeho úd, projel jím takový chtíč, že je vytáhl, chytil jeho nohy, aby měl lepší přístup, téměř celého jej zalehl a nasměroval svou erekci ke vstupu.
„Můžu?“ vydechl tak potichu, až se bál, že jej Lucas, který jen se zavřenýma očima zrychleně dýchal, ani neslyšel.
Zrzek konečně otevřel oči a podíval se přímo do těch šedých. Viděl v nich, jak moc se jeho milenec bál, strachoval o něj, a tak se na něj usmál. Chytil jej zezadu za krk a stáhl k sobě, aby jej mohl políbit, dlouze a vášnivě tak, jak by si nikdy nemyslel, že líbat zvládne. Ruce pak přemístil na jeho ramena a rozhodnutě kývl.
„Miluju tě,” zašeptal a věděl, že v tom bylo vše. Chtěl ho. Věřil mu. Toužil po tom být s ním jeden celek.
Celé tělo měl jako v ohni, stále v sobě cítil Danielovy šikovné dlouhé prsty, které mu způsobily husí kůži podél páteře, chvěl se a stožár mezi jeho nohama také. V očích se mu všechna ta touha zračila, všechna láska a chtíč, který nikdy nepoznal, ne v takové míře. Všechno, co jím nyní cloumalo, bylo nové, ale nádherné a spalující.
Špička Danielova penisu se dotkla jeho vstupu a on se trhaně nadechl. Viděl, že se černovlásek stále bál, to ale nemusel. Protože Lucas se nebál. Věděl, že mu Daniel neublíží.
Pohladil jej po krku a lehce zatahal za jeho vlasy.
„Tak si mě vezmi…”
Po těch slovech se Daniel zhluboka nadechl, protože si uvědomil, že dlouho zadržoval dech. Jen dráždění jeho žaludu zvrásněnou rozetou ho dostávalo do výšin, které snad nikdy nezdolal, a nyní měl požehnání vstoupit.
Otíral se tedy dál o horký vstup svým mužstvím, ze kterého se už dlouhé minuty ronily šťávy, a podvědomě vnímal, jak se Lucas stáhl. Ještě více zpomalil a přitáhl se k jeho ústům, kde si bezostyšně ukradl polibek. Nenasytně vsunul svůj jazyk do jeho úst a rychle jej zbavoval vzduchu. Tušil, že by měl být něžnější, ale v jeho nynějším rozpoložení, kdy postával před vstupem do ráje, se nedokázal moc kontrolovat. Nehledě na to, že se Lucas nikterak nebránil, ba naopak, přijímal všechno se stejnou divokostí, jakou mu dával on.
Chytil prameny rusých vlasů do pěstí, lehce za ně zatahal a tím si jej přitáhl ještě o něco blíže. Cítil, jak se zrzkovo mužství tře o jeho podbřišek, a zasténal mu do úst. Byl na hranici, kdy se ještě dokázal aspoň krotit, a toho musel využít.
Zatlačil na jeho vstup, který se neočekávaně pootevřel a nechal ho vklouznout dovnitř. V tu chvíli se Daniel zastavil a musel vydýchávat překvapivou pevnost stěn, které jeho žalud obklopily, bylo to něco naprosto nového, fascinujícího…
Měl pocit, jako by objevil novou dimenzi, která se před ním otevřela, sex a milování se dostalo o třídu výš, jako by prožil nějakou evoluci, které nikdo z jeho heterokamarádů nemohl dosáhnout. A věděl, že je na začátku. Že tohle všechno bude pokračovat a ten neskutečný pocit uspokojení a příjemného mravenčení po celém těle se bude stupňovat víc, když on postoupí kousek dál. Ale už tento pocit si chtěl náležitě užít, a hlavně dát Lucasovi chvíli, ať se ještě více uvolní. Další věc byla, že vůbec netušil, jestli dalším pohybem a tím, jak se posune dál, nevyvrcholí.
Zrzek zatím dál držel nohy od sebe a vydýchával tlak a zároveň vzrušení, které cítil. Věděl, že musí zůstat uvolněný, věděl, že podivný pocit za pár chvil přejde, přesto to ale byla slušná řádka měsíců, kdy toto zažil naposledy, a teď se to zdálo úplně jiné, nestyděl se, ale přesto měl chuť dát nohy k sobě a zavřít oči… Bylo to zvláštní, tuhle podivnou a přitom úžasnou plnost znal, ale teď všechno nabývalo nových rozměrů, a to jen proto, že tohle byl Daniel, jeho Daniel, kterého Lucas tolik miloval.
Chytil se jej pevněji, aby mohl alespoň nějak filtrovat onen podivný, snad mírně bolestivý tlak – nešlo o nic nesnesitelného, byla to spíš taková tupá bolest a on věděl, že brzy přejde, teď ji ale chtěl alespoň nějak nahrazovat, a tak se pevně držel černovláska a jen okrajově vnímal, jak je dobře, že měl dostatečně ostříhané nehty a nedělal mu na zádech škrábance. Takhle tam mohl mít jen drobné červené flíčky, které brzy zmizí, a Lucas v tu chvíli nezvládl řešit, že ani ty černovláskovi udělat nechtěl.
Roztřeseně vydechl, když se v něm Daniel posunul o další kousek. Už zbývalo jen málo a byl v něm celý a zrzek to věděl, dál jej držel a nepatrně se usmíval na důkaz, že je všechno v pořádku.
Natáhl se a začal jej líbat všude, kam dosáhl. V rámci možností opatrně jej kousl kamsi do krku, ne nijak hrubě, neodpustil by si, kdyby mu ublížil, jen… možná krapet provokativně? Potřeboval, aby ho Daniel líbal dál, potřeboval se soustředit na jeho měkké rty, aby zapomněl na tlak ve své jeskyňce.
Daniel vycítil, že teď je na něm, aby se svému zrzečkovi věnoval co nejvíce. Pochopil, že tohle neobvyklé vniknutí asi musí bolet, a to bylo to poslední, co by chtěl. V jednu malou chvíli měl snad i pocit, že by to měl vzdát, ale vzrušení mu nedovolovalo jen tak vytáhnout z úzkého nitra tepající penis. Potřeboval uvolnit všechen ten tlak a tušil, že ani Lucas by nebyl rád. Přece kdyby to bylo nepříjemné celou dobu, k milování by mezi muži nedošlo. Slast, kterou teď cítil Daniel, k němu taky jednou dojde, jen věděl, že musí být trpělivý a něžný. Líbal ho a hladil, otíral se o jeho vazký úd, který neukazoval, že by Lucas přišel o svou touhu se milovat dál. Danielovi z úst vycházely steny a také slůvka lásky, která si ani neuvědomoval, že by říkal, a přitom pomalu, velmi pomalu se posouval dál. Bylo to tak neskutečně mučivé, krásně mučivé, když nechával vlny chtíče, aby mu atakovaly celé tělo. Netrvalo však dlouho a jeho varlata se otřela o Lucasovy půlky. Měl dojem, že právě uběhl maraton, a na malou chvíli zalehl zrzka celým svým tělem, když se mu ruce, na nichž se vzpíral, podlomily.
„Miluju tě! Nikdy, nikdy se tě nevzdám, Ještěrko,“ zašeptal mu do ouška a bojoval s nutkáním začít okamžitě přirážet. Cítil však, že ještě není čas.
Zrzek krapet roztřeseně vydechl a usmál se ještě víc. Stále to všechno bylo maličko nepříjemné, nešlo ale o nic vyloženě bolestivého. Jen… to prostě bylo nové, jiné. Přišel si tak zvláštně plný a koukal přímo do šedých očí svého milence, které jej v tu chvíli zásobovaly tak silnou láskou a porozuměním, až měl pocit, že se tím vším může obalit jako nejjemnějším rouchem. Rozdýchával tlak, který cítil, zvykal si, a přitom se dál usmíval, protože všechna Danielova slova a dotyky byly tak jemné a něžné, takhle ho neznal, ale líbilo se mu to. Tolik ho jeho slova těšila, v životě si nikdy nepřipadal tolik důležitý a hlavně milovaný, bylo to krásné.
Bolest pomalu ustupovala, tlak mizel a zůstávala jen zvláštní plnost, o níž ale věděl, že se brzy změní v žádanou. Pamatoval si, co očekávat, i když jen mlhavě, a rozhodně se nebál, důvěřoval černovláskovi nad sebou.
Znovu se zadíval do jeho slastí, ale také snad i starostí stažené tváře. Nedokázal by popsat, jak vděčný byl, že to s ním Daniel vydržel, viděl, jak moc se přemáhal…
„Děkuji,” vydechl. Věděl, že teď už to všechno bude jenom krásné, pro ně oba. „Už můžeš…”
Daniel jen zavřel oči, zhluboka se nadechl a pomalu se pohnul. Cítil, že tlak, který byl pro něj sice příjemný, mírně ustoupil, a nyní si byl jist, že už mu neublíží. Pohyboval se v něm však pomalu a opatrně, měl dojem, že pod ním leží křehké stvořeníčko, jež by mohl nešetrným pohybem rozbít. Přesto ho ale chtíč i uvolněné nitro popohánělo zrychlovat. Po chvíli už nevnímal naprosto nic než své i Lucasovo sténání, které ho ujišťovalo, že je všechno v pořádku, že je spjatý nejen s tělem pod sebou, ale i s jeho duší. Věděl však, že tímto tempem dlouho nevydrží, a zoufale chtěl, aby vrcholu dosáhli společně. Podsadil si víc jeho zadek a dál rychle vplouval do Lucasových útrob. Ten najednou vykřikl slastí. Daniel se na drobnou chviličku zarazil, než mu došlo v jeho chtíčem omámené hlavě, že narazil na jeho prostatu. Pousmál se, políbil svého milence na hruď a opět začal, mnohem pomaleji, přirážet do onoho kýženého místa.
Lucas se zatím propínal v zádech a dál se Daniela držel, z úst mu unikaly steny i zvuky, které by nedokázal blíže specifikovat, věděl ale, že měly jen jeden původ. Tím jediným přírazem se mu zatočil svět, vykulil oči a zmohl se jen na to pevněji se černovláska chytit a zaklonit hlavu. Tělem mu proběhla taková vlna slasti, až se skoro lekl, tohle nečekal, i když předem věděl, že by měl. Všechna rozkoš, všechno teplo, které proudilo jeho hořícím roztouženým tělem, končilo na jednom jediném místě, které tepalo touhou, všechno, co mu Daniel dával, Lucas přijímal. Po bolesti nebo tlaku nebylo ani památky, najednou bylo tak přirozené být plný, úplný, cítit Daniela úplně všude. Kde se jej dotkly jeho ruce, tam mu tělo hořelo ještě víc, cítil jeho dech, tiskl se na něj a držel jej u sebe, jako by mu snad chtěl utéct.
Pánví se mu pokusil vyjít vstříc, černovlásek jej ale za boky chytil a přišpendlil do matrace. Tiché přání, které v tom pohybu bylo, ale vyslyšel a přidal, blaho se znásobilo a Lucas jen protáčel oči slastí, která jím kolovala. Potřeboval se něčeho držet a byl jen vděčný, že jej černovlásek nechával, sténal a cítil, jak se mílovými kroky blíží k vrcholu. V erekci mu tepalo nastřádaným napětím a Daniel dál narážel do jeho místečka slasti, zbýval tak malý kousíček, věděl to! A v ten moment cítil černovláskovy rty přímo na svém krku, který mu vystavoval, jeho šikovné prsty se obtočily okolo jeho erekce a on už to nevydržel a s výkřikem jména svého milence přepadl přes okraj. Jeho bílá nadílka smočila jeho i Danielovo břicho a jen okrajově kdesi nahoře, na obláčku slasti zavnímal, že i černovlásek plnil jeho slastí stažené nitro svým ejakulátem.
Daniel cítil orgasmus tak silný, až se mu zatmělo před očima, ačkoliv je měl zavřené. Prohnul se v zádech a vnímal, jak z něj prýští neskutečné množství semene v mnoha výstřicích do zrzkova staženého nitra. Nikdy v životě něco tak silného nezažil a netušil, že by kdy zažít mohl.
Po chvíli z jeho jeskyňky vyklouzl a svalil se vedle něj úplně vyčerpaný a vysátý. Ta únava však byla úžasná, příjemná… Bylo to to nejintenzivnější, co kdy zažil, a tento zážitek bude rozdýchávat hodně dlouho. Teď jen pevně doufal, že se to stejně tak líbilo i Lucasovi. Připadal si v tu chvíli strašně nejistý, i když jeho tvář ukazovala stejnou slast, jakou před chvíli prožíval i Daniel.
Přitáhl si jej do náručí a zašeptal mu do ucha: „Ještěrko, jsi to nejlepší, co mě v životě potkalo, budu ti to říkat stále a znova… Jen mě ujisti, že tě nic nebolelo, že jsem ti neublížil a že nejsi z našeho milování zklamaný.“
Tiskl jej k sobě a bál se odpovědi. Chtěl, aby byl nyní Lucas stejně tak spokojený, jako byl sám Daniel. Miloval ho tak, až měl dojem, že se tím citem zalkne…, že ho nedokáže vstřebat.
Luke se mu v objetí lépe uvelebil, hlavu mu pokládaje kamsi na hruď. V jeho pažích se cítil dokonale, stále ještě se vydýchával z orgasmu, jaký ještě nikdy nezažil, a věděl, že takhle chtěl usínat každý den – v pažích Daniela, kde si přijde v bezpečí, chráněný a milovaný, správný a s uklidňujícím bušením černovláskova srdce kdesi pod Lucasovou hlavou. Vyčerpaný, ale krásně vyčerpaný s osobou, která pro něj znamenala všechno. Věděl, že občas věci zveličoval, ale teď to nedělal – Daniela miloval, byl jeho vesmír, jeho svět a on by pro něj zvládl a udělal, cokoli by si přál, jen aby s ním mohl dál každý večer usínat. I kdyby měl další ráno změnit náladu rychleji, než se mění aprílové počasí, i kdyby se na něj měl zlobit za cosi, o čem ještě ani neví, že provede, i kdyby další den přišli o všechno, co měli, v ten moment záleželo jen na tom tam ležet, tisknout se k sobě a tiše doufat, že ať už je v budoucnu osud zavane kamkoli, nakonec se k sobě vždycky vrátí.
Tváře, které zatím nabraly běžnou barvu, mu v sekundě opět nepatrně znachověly, ale ne proto, že by se mu dělo něco trapného nebo nepříjemného, ba naopak. Srdce se mu rozbušilo – tolik si přál se Danielovi líbit a svým způsobem mu takovými slovy padaly kameny ze srdce, protože věděl, že nic dalšího na svém těle neskrýval. Byl před ním úplně nahý, se všemi nedokonalostmi, a stejně se mu líbil, stejně ho Daniel považoval za krásného. Nikdy se tak neviděl, ale v ten moment mu přišlo, že na tom vlastně nezáleží – na tom, jak se vidí sám nebo jak jej vidí jiní. Záleželo jen na tom, jak ho vidí Daniel. A pokud se mu líbil, splnil vše, co si splnit přál.
Jeho další slova jej ale krapet překvapila. Zvedl hlavu, snad aby se ujistil, že Daniel svou otázku nemyslí žertem, v jeho šedých očích ale skutečně zahlédl obavy. A tak se na něj usmál, šťastně a zamilovaně, a znovu se mu nalepil do náruče.
„Bylo to nádherné, dokonalé…,” na chvíli se odmlčel a pak tiše dodal, „ty jsi dokonalý.”
Prsty jej jemně pohladil po hrudi a políbil ho kamsi na krk, protože to bylo jediné místo, na které momentálně dosáhl.
„Nikdy bych si to nemohl představit lepší. Miluju tě, hrozně moc,” mumlal mu kamsi do ohbí krku, kam mu zabořil nos, a jen vnímal tu uklidňující vůni.
Daniel jen klidně ležel, v náručí držel svou lásku a nechával pomalu uklidnit své srdce. Možná by i usnul, obklopený jeho vůní, ale uvědomil si, že na spánek je brzy, oba jsou ulepení potem i jejich spermatem, a navíc ještě nic nevečeřeli.
S nelibostí ho tedy pustil a zamumlal: „Vstávej, jdeme do sprchy a pak na večeři, kterou ti mimochodem dlužím. Anebo jestli chceš zůstat doma, o něco bych se pokusil, ačkoliv posledně to nedopadlo, dnes již však vím, že sůl je třeba dávat všude… Ale bude to bez masa, steak bych asi nedokázal udělat a nechci tě o něj ošidit.“
Rychlá sprcha se neobešla bez muchlování a Daniel se musel hodně přemáhat, aby jeho klacek zůstal spící. Raději nakonec Lucasovi ze sprchy utekl, protože ještě chvíli by tam stál přilepený na jeho horké tělo pokryté kapkami vody, bezostyšně by si ho vzal. Připadal si jako největší nadrženec, který není schopný korigovat svůj chtíč, a docela se za to styděl. Vždycky měl svoje pudy pod kontrolou, až tento nechutně sexy Ir ho naprosto vyváděl z jeho obvyklého klidu a sebeovládání. Jen pevně doufal, že se to časem upraví a on se vzpamatuje.
Ještě polonahý, jen v boxerkách vložil do sterea Lucasovo cédéčko.
Než jej stačil pustit, ozval se typický vyzváněcí tón Lukova mobilu.
Lucas zrovna vycházel z koupelny, ručníkem si ještě v rychlosti drbal mokré vlasy a vytvářel si tak na hlavě své typické vrabčí hnízdo, když svůj telefon slyšel. Daniel se zatím přemístil na pohovku, a tak se posadil vedle něj tak, že se boky dotýkali, a položil si hlavu na jeho rameno. Chtěl být u něj, v jeho náručí se mu tolik líbilo! Cítil, jak jej černovlásek jednou rukou objal, a tak se usmál, zatímco vytáhl telefon a podíval se na profilovku volajícího. Byla ale pravda, že předem tušil, co na ní uvidí – rozesmátého blonďáka, záruku dalších a dalších šílených nápadů.
Původně si telefon chtěl dát k uchu a volat s Leem sám, pak si ale uvědomil, že Daniel už jej vlastně také znal, zajedno, a pak, třeba by mu jejich konverzace mohla dokázat, že s Leonardem mezi sebou skutečně nic nemají…
Tázavě se na černovláska podíval a ten jen pokrčil rameny, přijal tedy hovor a dal ho nahlas. Telefon položil na stolek před sebou, objímaje Daniela kolem pasu, aby se mu mohl lépe schoulit do náruče.
„Ahoj Leo,” usmál se. Rád s blonďákem mluvil, a když mohl z Danielova náručí, bylo to dokonalé. Tedy, alespoň ze začátku.
„Lucasi! Ani nevíš, jak rád tě slyším! Jak se máš a jak se má náš velkej děsivej ledovec? Poslouchej, měl bys mi začít věřit, já jsem expert na lidi, jakože bez legrace, a říkám ti, ten je do tebe udělanej, kompletně! A dal bych ruku do ohně za to, že ti čučí na zadek,” dostal ze sebe na jeden nádech blonďák.
Než se ale Lucas stačil vzpamatovat, pokračoval: „Hele, kdybys viděl, jak na mě koukal, když jsem tě objímal, neprotestoval bys, nehledě na to, že já tohle poznám. Zeptal bych se Tonyho, ale asi bys mě zastřelil, nicméně já se ptát nepotřebuju, jsem si jistej, že na mě žárlí.
Víš co? Mám supermegagigaúžasnej návrh. Měl bys před ním zkusit chodit jenom ve spoďárech, kdyby se ptal proč, tak řekni, že testuješ přítomnost uhlíku v atmosféře. Ono je to blbost, ale zní to chytře. Anebo to můžeš svést na mě, ostatně s náma dvěma už to stejně lepší nebude – mám teorii, že mě nemá rád proto, že jsem se k němu při našem seznámení postavil z levé strany. Zjistil sis někdy, jestli není sinistrofobik? To je fobie z věcí na levé straně.
Zpátky k tomu plánu, Lucasi, já jsem bisexuál a říkám ti, pan Chladný hetero fakt není, jsem si jistej. Zkus si všímat, jak ti kouká na zadek, já ti vždycky říkal, že na něj jednou někoho sbalíš, ačkoli bych možná…”
„Leo,” vzpamatoval se konečně Lucas a přerušil příval jeho slov. Byl červený až na prdeli – doslova. Už se k Danielovi netiskl, naopak se tak trochu bál podívat se mu do očí.
Vzal telefon, přepnul jej na videohovor a nastavil tak, aby na ně Leonardo viděl. Na oba.
„Jé, hele, vy jste tam oba. Čau kámo! Tak já se zeptám sám – jsi sinistrofobik?”
Daniel se nestačil divit. S tím děsivým ledovcem už ho dost štval. Nebyl děsivý ani ledovec, měl za to, že po dnešním odpoledni to Lucasovi dokázal dostatečně. Ale Lea asi nepřemluví a vlastně mu to bylo celkem jedno. Poslouchal se zaujetím jeho drmolení a byl stále více udivený, jak je ten kluk ujetý. Uznával, že by se docela dobře bavil, kdyby nebyl slyšet ten zvláštní přízvuk v jeho hlase, když o něm mluvil. Na druhou stranu byl Leo více jak ochoten předat Lucase do černovláskova náručí. A to by měl ocenit. Měl by pochopit, že tenhle ujetý kluk je vlastně na jeho straně, protože chce, aby byl Lucas šťastný, a moc dobře věděl, že zrzek může být spokojený pouze s Danielem. Pousmál se, ale stejně se zařekl, že tohle s tím ledovcem a to, jak byl ochoten na něj šít pikle, mu jen tak hned neodpustí.
„Tak poslouchej, blondýne, ze mě si prdel dělat nebudeš! Takovouto fóbií rozhodně netrpím, ale není vyloučeno, že ji mám na střelené blonďáky ze Sydney. Lucasovi už raději nic neraď, mohlo by to dopadnout blbě, ostatně on už si poradil sám. Jediné, v čem se shodneme, bude, že bych byl velmi rád, kdyby chodil Lucas po domě jen v trenkách, nejlépe v těch, co má na spaní, a klidně může zkoumat například testosteron v místnosti. Věř tomu, že ho tady dneska bylo ve vzduchu hodně…,“ řekl ledovým hlasem Daniel. Pořád s ním nebyl ochotný hrát tu jeho hru.
Lucas zatím jen seděl, obličej složený v dlaních, aby alespoň částečně zakryl rozpaky rudé tváře. Jak si mohl myslet, že dávat Leonarda na hlasitý odposlech bude dobrý nápad? Bylo to všechno, jen ne chytré, protože Leo byl zkrátka Leo. A ten se nyní na druhé straně rozesmál z plných plic.
„Tohle je dobrý! Takhle musíš mluvit častějc,” zazubil se. „Luku, věděl jsi, že existuje erotofobie, což je strach ze sexu a konverzace na toto téma?” Dobře. Bylo jedno, kolikrát už si Lucas říkal, že by se nejraději propadl do země – nikdy dřív to nebylo tak vážné jako teď. To ale blonďák viděl, a tak zmlkl a jen se na něj usmál.
„Jinak, gratuluji, jsem za vás rád. A co se tebe týká, Danieli, nemysli si, jestli mu něco uděláš, dopadneš špatně. Jak jsi sám řekl, tvému objetí se nikdy nijak nebránil ani tobě, protože tě má rád, ale jestli mu ublížíš, připrav se, že se dozvíš věci, které jsi nikdy slyšet nechtěl. Třeba padesát nejšílenějších zákonů Severní Ameriky,” zašklebil se blonďák, mluvil ale v rámci možností vážným hlasem a Lucas pochopil, že každé své slovo, vyjímaje dovětek o Americe, myslel smrtelně vážně. A tak se na něj děkovně usmál. Věděl, že mu chtěl pomoct, ostatně jako vždycky…
„Mimochodem, věděli jste, že Nizozemsko mělo ve druhé světové válce jen jeden jediný tank? Když ho chtěli použít, zasekl se v bahně při cestě k hranicím,” řekl poté. Jako vždy byla vážnost v Leonardovi pryč dřív, než se oba muži stačili vzpamatovat, a před nimi opět byl ten starý známý střelený blonďák. Bylo to svým způsobem fascinující.
„Už jsem to říkal Tonymu, když jsme spolu volali. Řekl mi, cituji: ‚To je jako tvoje ojedinělá mozková buňka, ta, když ji zrovna chceš použít, je taky mimo provoz.‘ Idiot,” začal se blonďák šklebit a kroutit u toho hlavou, a to už Lucas nevydržel a rozesmál se taky. To sedělo…
Daniel jen protáčel oči a musel uznat, že se začal dobře bavit. Leo byl neuvěřitelný, to však ještě neznamenalo, že ho hned teď začne milovat.
„No, tak v tomto měl výjimečně Antonie pravdu…,“ zamumlal. „A byl bych rád, kdybys mi přestal vyhrožovat. Já budu svou Ještěrku rozmazlovat tak, až jí to bude nepříjemné. Jsem ale taky náročný, tak až si bude stěžovat, že na něj nejsem hodný, tak věř, že věděl, do čeho jde. Nenechám ho shnít v kadeřnictví, s tím ať nepočítá. Já se teď seberu, ať můžete nově vzniklou situaci pořádně probrat jako dvě princezny,“ zvedl se a odešel do svého pokoje. Chápal, že Lucas bude chtít sdělit své pocity svému nejlepšímu kámošovi, respektive Leo bude chtít vědět všechno, a pokud to nebude vědět, nedá jim pokoj… A to Daniel nechtěl. Chtěl hezký, nikým nerušený večer a jen pevně doufal, že to ten osel okamžitě nevyslepičí Anthonymu, protože to by je čekal stejně ulítlý hovor ještě jednou.
Na ta slova se Leonardo na druhé straně začal chechtat a Lucas usmívat. Srdce mu bušilo, musel uznat, že takové krásné vyznání by si opravdu nechal líbit… Bože, byl tak zamilovaný!
„S ním je docela sranda, to jsi neřekl,” vyrušil jej z myšlenek Leonardo, a tak Lucas pokrčil rameny. Co tak věděl, jediné, co Leonardovi o černovláskovi vykládal, byly jeho vlastní pocity, neřekl ani, že je zlý nebo nudný, ani nic podobného, to si odvodil až blonďák sám.
„Každopádně ještě jednou gratuluji, přeju vám to, oběma, ačkoli mi to nepřijde zas tak nečekané, oba dva jste na sebe koukali úplně stejně, a to je ve vašem podání okatější, než bych považoval za přehlédnutelný, to jste vážně zvládali jen vy dva. Jo a taky Chris a Tony, ale ten mi tohle furt nebude věřit, já se ho kdysi ptal, jestli si myslí, že je Daniel na chlapy a on…”
„Leo!” přerušil jej Lucas, paže založené na hrudi. „Říkal jsi, že to nikomu neřekneš!”
„Neřekl jsem, jen jsem se ptal… Přísahám, že z toho nic nepoznal. Každopádně se začal smát a tvrdit, že to už dřív zamrzne peklo, začnou padat trakaře, já se začnu chovat inteligentně a on se dobrovolně projde po Sydney nahej, na což mimochodem budu čekat… Ale co jsem chtěl říct, je, že tohle by nikdy nečekal, počkej, ten se z vás zblázní, uvidíš,” mlel na druhé straně dál, Lucas jej ale zastavil.
„Vlastně by bylo lepší, kdybys mu to neříkal. Myslím, že i Daniel by mu to raději řekl sám,” navrhl Lucas, a tak blonďák pokrčil rameny.
„Když chceš… Ale až to uděláte, zavolej mi, hned poté mu musím připomenout, že mi dluží představení,” šklebil se dál Leonardo a Lucas nad ním pokroutil hlavou, na jinou stranu ale byla pravda, že od Lea by nic jiného neočekával. Byl schopný vsadit se o každou kravinu, a pokud na tom byl Tony stejně, nedivil se, že se sázeli i o ně dva. Jen doufal, že dostanou rozum a nahý Anthony nebude ještě ten den, co to brunetovi s Danielem oznámí, v televizi jako „ten úchyl, kterého právě zatkla policie”.
Ještě chvíli si pak povídali, nakonec se s ním ovšem Lucas rozloučil a hovor položil. Tolik už se chtěl vrátit za svým přítelem!
Vzal telefon a přecupital za Danielem, vedle kterého se posadil a s úsměvem se mu vtiskl do náruče.
„Už se vyžvanil, kecal jeden? Doufám, že o našem vztahu nebude informovat tisk, za to bych ho zastřelil, a to myslím naprosto vážně. Já nepochybuju o tom, že i po téhle době by si na mě paparazzi pochutnali,“ vyděsil se nad představou, že by se o sobě zase dočetl nějaké domněnky v bulvárních listech.
„Ještěrko, co budeme dělat? Já bych si šel zaplavat a ty bys mohl jít se mnou… Žádné dětinskosti, jediné, co bys mohl dělat, je mě z dálky obdivovat, abych se mohl pýřit a nechávat své už tak vysoké sebevědomí stoupat do výšin, co říkáš?“ zašklebil se na něj. Tohle samozřejmě nemyslel vážně, nechtěl ze sebe dělat poloboha, ale měl jistý plán a musel nějakou hloupostí, kterou ze sebe vysypal, odlákat jeho myšlenky na tu nepříjemnost, která se u bazénu tenkrát stala.
Když se Lucas zatvářil nejistě, doplnil: „Pořád mě ještě bolí ta záda, jen si rychle zaplavu a pak mě můžeš hodiny mučit masírováním. A já nebudu moct ani pípnout, protože svému příteli přece nemohu nadávat. Pojď… jen na chvíli. Když tu byli kluci, tak ti to nevadilo…“
„Tak dobře,” usmál se nakonec nejistě Lucas a natáhl se, aby Daniela jemně pohladil po tváři. Miloval se ho dotýkat a miloval, že to mohl provádět, kdykoli chtěl.
„Leo by do tisku nic nedával, ani Tonymu nic neřekne, ačkoli až se ti dva potkají, pravděpodobně upoutají tisk sami sebou,” zamyslel se a tiše nad nimi pokroutil hlavou, než se postavil.
„Leo se sází o každou hloupost, už jsem ti říkal, že takhle zkoušel přinést v zubech živou medúzu, o které si myslel, že je mrtvá? A taky že se kvůli sázce zhruba dva roky zpět vydal do centra města v podprsence? A že se vsadil, že ochočí slimáka?” na chvíli zmlkl a pousmál se.
„Našel si dalšího odvážlivce, který je s ním ochoten sázet se o hlouposti. A vzhledem k tomu, že nejsi hetero, to vypadá, že se dřív nebo později v novinách i televizi objeví nahý Anthony na procházce po Sydney…,” s těmito slovy už ale pokrčil rameny a otočil se, aby se mohl vydat do patra převléknout se. Daniela nechal s touto informací o samotě.
Nahoře se mu oblékalo daleko snáz než jindy. Nikdo jej do ničeho nenutil a on se nebál, sedět na kraji bazénu mu nevadilo a věděl, že podívaná, která se mu naskytne, bude dokonalá, ostatně jako vždy. A to bylo plus i mínus zároveň, protože tušil, že fakt, že spolu spali ani ne hodinu zpátky, nic neměnil a zrádce mezi jeho nohama by si milerád celou akci zopakoval.
Nakonec se přece jen doupravil a sešel dolů, kde už na něj černovlásek čekal, a přesně jak odhadoval, byla ta podívaná dokonalá, svůdná a nedalo se odolat. Přešel proto k němu a natáhl se, aby jej pohladil po hrudi, načež se na něj nevinně usmál.
„Tohle udělej ještě párkrát a vezmu si tě hned a klidně tady. Ty vůbec netušíš, co to se mnou provádí, když se mě jen letmo dotkneš,“ řekl Daniel varovně.
Nedokázal teď od něj odejít a divoce se zmocnil jeho úst. Rychle se však vzpamatoval, odtrhl se od něj a skočil šipku do bazénu. Děkoval podzimnímu počasí, že voda v bazénu byla dost studená na to, aby zchladila nejen jeho hlavu, ale i momentálního nepřítele mezi nohama. Byl to ten nejneposlušnější orgán, co vlastnil. I srdce jakž takž dokázal ukočírovat, ale ten mezi nohama si žil vlastní život a totálně ignoroval prosby i příkazy seshora. Na něj platil jen Lucas, ledová voda a velmi neochotně a s velkou podporou fantazie i levačka. Zapřisáhl se však, že fast masturbation už si u něj ani nevrzne. Tohle už bude jen a jen Lucasova práce. S hlavou pod studenou vodou se ujistil, že myšlenky se uklidnily, zrádce poklesl a on konečně mohl přistoupit k plánu, který měl v hlavě před tím, než na něj zaútočil chtíč.
Vylezl ven, otřepal se jako pes a přitiskl studené tělo na Lukovu horkou hruď.
„Ach, to je příjemné… Není ti horko?“ pak se ale nejistě pousmál.
„Ne, ne, nebudu chodit kolem horké kaše! Chtěl bych, abys šel do bazénu se mnou. Na kraj, tam, kde je málo vody, a pak, jestli sám usoudíš, že to zvládneš, půjdeme kousek dál, budeš mít vodu po prsa, a pak – zase to bude jen na tobě, můžeme jít dál, společně, budu tě držet tak silně, že i kdyby ses chtěl z mého náručí dostat, nepustil bych tě. Ve mně budeš mít vždycky pilíř, nikdy bych tě nenechal klesnout na dno, ani v bazénu, ani v životě. Dokud budu mít sílu, budu tě držet… Uděláš to pro mě? Pro sebe? Kdykoliv, když budeš tušit, že to opravdu nezvládneš, přestaneme, ano?“ upřel na něj psí oči.
V ten moment zmizela i všechna touha, kterou do té chvíle cítil Lucas. Veškeré myšlenky na lákavou nabídku dalšího milování odpluly a nebyla po nich jediná památka, a on jen stál, koukal do prosících šedých očí a cítil, jak se v něm perou všechny klady i zápory, všechno.
„Já… nevím,” vydechl roztržitě. Co měl dělat? Danielovi věřil, opravdu, a věděl, že jestli to kdy s někým chtěl zkusit, byl to právě on, jenže v tom byl ten háček – on nevěděl, jestli to vůbec zkusit chce, nevěděl, jestli to vůbec zvládne. Co když ne? Bál se, a i kdyby se sám sebe ptal, co chtěl – po čem jeho srdce toužilo nehledě na všechny okolnosti, ani to nevěděl.
Znovu se podíval do jeho očí a v obličeji se mu promítl veliký vnitřní boj, který se v něm odehrával. Chtěl? Ano. Ne! Možná…
Danielovi věřil, jenže taky se hrozně bál.
Vydechl všechen vzduch z plic a zavřel oči, hlavu si pokládaje tam, kde Danielovi bušilo srdce, a objal jej kolem pasu. Potřeboval se jej na chvíli chytit, potřeboval se rozhodnout…
A teplo z jeho těla, i když mokrého, jej skutečně pomalu uklidňovalo, pevné paže, které jej držely, a bušící srdce, které cítil pod hlavou, mu na rty dostaly opatrný, nejistý úsměv. Cítil, jak s ním černovlásek nepatrně houpe ze strany na stranu.
„Tak jo,” zamumlal.
Daniel se pousmál, ale věděl, že teď ho čeká nelehký úkol. Jakožto mizerný psycholog a člověk, který nedokázal nijak moc uklidnit a ukonejšit jiné, musel spoléhat jen na to, že mu bude Lucas bezmezně věřit. A sám Daniel bude muset být velmi trpělivý. Nic jiného nebude potřeba.
Vzal ho za ruku a spolu vstoupili na kraj bazénu, kde bylo vody sotva po kolena. Lucas se zdál být klidný, přesto mu ale Daniel ruku povzbudivě stiskl. A čekal, netušil, co by měl říkat, možná by bylo dobré jen vykládat nějaké nesmysly, aby odvedl jeho pozornost, měl ale dojem, že je sám z této situace nervóznější než Lucas, a kdyby promluvil, zrzek by to vycítil. Proto jen stál, držel jej za ruku a oba sledovali odlesky paprsků zapadajícího slunce odrážejícího se na hladině bazénu.
Černovlásek jen letmo vzhlédl od hladiny, aby se podíval na zrzečkovu tvář. Přišla mu klidná a uvolněná, ale v jeho očích byla stále vidět obava. Jen ten pohled, kterým se díval na hladinu, ukazoval jeho strach.
Přesto Daniel jemně donutil udělat Lucase další krok. Vodu už měli nad pasem.
„Zvládneš to… Zvládneme to spolu. Nepustím tě…“
Další ze série
- Zkouška ohněm – 22. Jsi moje Ještěrka...
- Zkouška ohněm – 21. Sázka
- Zkouška ohněm – 20. Pikle
- Zkouška ohněm – 19. Mušle
- Zkouška ohněm – 18. Tajemství, které nemělo být vyzrazeno
- Zkouška ohněm – 16. Co dokáže píseň
- Zkouška ohněm – 15. Zábavní park
- Zkouška ohněm – 14. Návštěva ze Sydney
- Zkouška ohněm – 13. Imaginární deník
- Zkouška ohněm – 12. Australan z Belfastu
- Zkouška ohněm – 11. Samaritán
- Zkouška ohněm – 10. Experiment
- Zkouška ohněm – 9. Odhalení malých tajemství
- Zkouška ohněm – 8. Ovečka
- Zkouška ohněm – 7. Ještěrka
- Zkouška ohněm – 6. Záchvěv cholerismu
- Zkouška ohněm – 5. Sblížení
- Zkouška ohněm – 4. Spěcháš?
- Zkouška ohněm – 3. Můj dům – tvůj hrad
- Zkouška ohněm – 2. Vyhazov ze života
- Zkouška ohněm – 1. Nevděčný Angličan
Autoři povídky
Nenapravitelný romantik a optimista, který svým přístupem k životu sere strašně moc lidí a má z toho škodolibou radost.
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
Diky moc za celou sérii.