Filtr povídek

  • Jaachim H. T.
Stylromantika
Datum publikace24. 10. 2017
Počet zobrazení2975×
Hodnocení4.64
Počet komentářů4

Vlak se skřípěním brzd zastavil. Pohlédl jsem z okna a bez brýlí jsem se snažil přelouskat název zastávky. Mé snažení přerušily dvě osoby vstupující do mého osobního vagónu. Urgh, nemám rád, když se o věci dělím. A teď mi tu někdo bude rušit můj božský klid a mé ticho.

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace23. 10. 2017
Počet zobrazení4199×
Hodnocení4.73
Počet komentářů4
Oceněnípovídka roku 2017

Naklonil som sa a začal ho bozkávať na ústa, pričom moja ruka hľadala ten jeho. Bol krásne nadržaný. Druhou rukou som mu hladkal chrbát. Jemne som mu stiahol predkožku a on mi moju priazeň opätoval a začal mi pomaly honiť. „Počkaj,“ zastavil som ho a skĺzol dole medzi jeho kolená, pritisol si tvár na jeho rozkrok a zhlboka sa nadýchol. Krásne voňal túžbou po mne. Vyslobodil som ho a jemne olízal špičkou jazyka. Jemne si šúchal dlane o môj zostrih, ako po semiši, a kopíroval moje pohyby. Ako som si ho vychutnával ústami, slastne stonal a nenechal na seba dlho čakať.

  • Kashttan
Stylklasika
Datum publikace22. 10. 2017
Počet zobrazení3580×
Hodnocení4.61
Počet komentářů8

Podívám se do police nahoře, první je prázdná, ta druhá je přímo nad Sebastiánem. Ten nevypadá, že by chtěl někam uhnout. Stoupnu si na špičky a natáhnu se přes něj celým svým tělem. Vezmu první papír a prohlídnu si ho. Konečně. Ztratím rovnováhu, chytnu Sebastiána za rameno, abych nespadl. Odskočím od něj. On se natáhne ke mně, aby si vzal ten zpropadený papír. Podám mu ho, naše prsty se dotknou. Chytne mě za konečky prstů, chci se mu vysmeknout, ale on mě nepustí.

  • Jaachim H. T.
Stylromantika
Datum publikace18. 10. 2017
Počet zobrazení3409×
Hodnocení4.62
Počet komentářů12

Takový je dnešní svět. Převlečený v toleranci. Jsme friendly, ale zas ne moc, ať nás to nesežere. Jsme pro i proti, sereme si do huby a tváříme se jako ONI, i když nejsme ani na stejném stupni. Nejsme ani o schod níže… Jsme o 3 patra níž a schodiště je sakra prudké.

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace18. 10. 2017
Počet zobrazení3974×
Hodnocení4.76
Počet komentářů4
Oceněnípovídka roku 2017

Prikázal mi vyzliecť sa donaha, predkloniť sa a roztiahnuť polky. Pustil vodu do hadice a voľný striekajúci koniec mi narval do zadku. Musel som nahlas počítať do desať, a až pak hadicu vytiahol. Musel som to v sebe držať – nesmelo to zo mňa vytiecť bez dovolenia. Prikázal mi rozkročiť sa, dať si ruky za hlavu a urobiť tridsať drepov. Po absolvovaní tejto procedúry mi dovolil vyprázdniť sa do záchodovej misy. Zopakovalo sa to niekoľko krát. Pri napĺňaní som musel počítať ešte do pätnásť, potom do dvadsať, do dvadsaťpäť a nakoniec do tridsať.

  • Doublemo
Stylromantika
Datum publikace12. 10. 2017
Počet zobrazení3890×
Hodnocení4.55
Počet komentářů2

Zděšením se mi zastavuje srdce, v okolí žaludku pociťuji erupci, která si nezadává se sopkou Stromboli na Sicílii, vlasy mi hrůzou vstávají na hlavě a chlupy na celém těle se mi ježí. Naštěstí nejsem žádný medvěd, takže to je sotva viditelné.

  • Petřík
Styltvrďárna
Datum publikace9. 10. 2017
Počet zobrazení18598×
Hodnocení4.40
Počet komentářů11

„Už si měl někdy čuráka v hubě, Marku?“ zeptal se ho zcela zbytečně Tomáš. Marek se zmohl jen na nesouhlasné zakývání hlavou. „To nevadí, nic na tom není. Uvidíš, že ti to půjde samo.“ Tom spustil Marka trochu níž tak, aby mu umožnil kleknout si na zem. Marek měl teď Tomova postaveného ptáka jen pár centimetrů před obličejem.

  • Doublemo
Stylklasika
Datum publikace8. 10. 2017
Počet zobrazení4542×
Hodnocení4.00
Počet komentářů6

Petr taky neprotestoval a zaujal polohu tak, že jsem měl lopatky na jeho lýtkách a jeho zadek přímo nad svým obličejem. Naopak Petr se opřel o lokty až za mými stehny, já zvedl kolena a měl tak zadek pod jeho obličejem. V podstatě taková rafinovaná poloha 69. Akorát jsme neměli u pusy své ptáky, ale hleděli jsme na své vyholené růžové zadní dírky.

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace7. 10. 2017
Počet zobrazení6509×
Hodnocení4.65
Počet komentářů5
Oceněnípovídka roku 2017

„Len tie vajcia máš nejaké veľmi citlivé. Budem ti ich musieť trocha potrénovať.“ Zdvihol sa a kopol ma priehlavkom do vajec, až som sa ohol v bolesti. „Vystri sa, keď sa s tebou bavím!“ Chytil opasok, čo som mal okolo krku, a potiahol ma hore, až mi žily na krku navreli. „Poriadne sa rozkroč a ruky si daj za hlavu, bastard! V takej polohe budeš celý čas! Dostaneš päť kopancov do vajec, a keď sa neohneš, skončím! Ale upozorňujem ťa, že za každé cuknutie dostaneš ďalších päť. Rozumel si?“

  • Doublemo
Stylromantika
Datum publikace28. 9. 2017
Počet zobrazení4107×
Hodnocení4.60
Počet komentářů6

A tak si sám lebedím ve svých dolíčcích vytlačených v písku a vnímám ty horké dlaně naší nejbližší hvězdy. Nad vzpomínkami, které mi právě prolétly hlavou, jsem se chvílemi usmíval, chvílemi jsem nad nimi posmutněl. Rád se nechávám svými erotickými myšlenkami a vzpomínkami unášet, uvolnit a ukolébat. Dobře se u nich usíná.

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace26. 9. 2017
Počet zobrazení4423×
Hodnocení4.82
Počet komentářů4
Oceněnípovídka roku 2017

Rýchlo som zo seba začal zvliekať oblečenie, aby som to stihol. Možno sa ti zdá, že vyzliecť si tričko, tepláky, trenírky, ponožky a tenisky, kým niekto napočíta do desať, je hračka, no nezabúdaj, že všetky tie vyzlečené veci som si ešte musel predpísaným spôsobom krásne poukladať pred seba: tenisky špičkami od seba, na to tepláky, tričko, trenírky a ponožky, a to tak, aby to bolo úhľadné a zarovnané – oblečenie aby sa nedotýkalo zeme a vytváralo štvorec. Inak by mi to rozkopali a ukladal by som to znova a určite by mi niečo pridali. Našťastie som to stihol, aj keď som mal čo robiť, lebo som to nestíhal s dychom – riadne som fučal a nozdry sa dýchaním rozťahovali. Musím povedať, že som to stihol len preto, že to Igor chcel, a ku koncu počítanie spomaľoval. Keby nie, tak si to zaiste zopakujem.

  • HRÁŠEK
Styltvrďárna
Datum publikace24. 9. 2017
Počet zobrazení7397×
Hodnocení4.70
Počet komentářů17

Robin tušil, že dnes se chystá něco nového, vždycky to tak bylo, když ho muž dráždil a vzrušoval delší dobu předem. A tak teď ležel a trochu se strachem, trochu se vzrušením čekal, co bude. Tohle vídal jen v péčku a nijak ho nelákalo propůjčit své rodinné stříbro právě k téhle hře.

  • Kev1000
Stylromantika
Datum publikace20. 9. 2017
Počet zobrazení5311×
Hodnocení4.72
Počet komentářů24

„Čauves, Kevin,“ svojí mozolnatou rukou mi dlaň stisknul borec v mym věku, ale daleko ramenatější, ve volezenejch kraťasech, zelenym triku, jehož rukávy mu byly trochu těsný kolem pokérovanejch bicepsů, a s dlouhejma špinavě blond dredama spakovanejma do velkýho rozcuchanýho drdolu. „Už jsi někdy lez’?“

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace19. 9. 2017
Počet zobrazení10767×
Hodnocení4.77
Počet komentářů6
Oceněnípovídka roku 2017

A potom už nasledovala ta všetkým dobre známa časť, keď k nám pristúpili dozorcovia a poriadne si nás prezreli zo všetkých strán aj do všetkých telesných otvorov. Na krk nám zavesili ceduľku s menom a nejakými číslami. Veci vraj dostaneme, keď budeme odchádzať. Zaujímalo ma, či tomu posratému vrátia tie veci také posraté, alebo mu ich vyčistia, ale radšej som sa na to nepýtal, určite chápeš prečo.

  • Doublemo
Stylromantika
Datum publikace18. 9. 2017
Počet zobrazení4243×
Hodnocení4.52
Počet komentářů10

Mám doširoka roztažené ruce i nohy, cítím, jak mě chladivá voda objímá, jak mě má ráda, jak mi hladí každý kousek těla. I ty nejintimnější partie mého těla jsou té vodě vděčné za tu laskavost, kterou jim poskytuje. Pomalu si promnu vlasy, aby mohla voda až ke kořínkům, mírně si rukama oddálím hýždě od sebe, aby mohla i tam dozadu, a nakonec plynulým pohybem odhalím vodě i…

  • Doublemo
Stylklasika
Datum publikace12. 9. 2017
Počet zobrazení4944×
Hodnocení4.09
Počet komentářů6

„Pavle, to bylo děsně rajcovní. Ta bolest mě úplně ochromila, ale byla tak příjemná, že se to ani nedalo vydržet. Málem jsem se udělal. A teď ta rajská masáž, to uvolnění… Seš skvělej. Teď to zkusíme s tebou, chceš?“

  • HRÁŠEK
Styltvrďárna
Datum publikace31. 8. 2017
Počet zobrazení9851×
Hodnocení4.67
Počet komentářů12

Nejraději by si ho vyfotil jak Pokemona, ale zas tak na hlavu padlý nebyl. I když je pravda, že včera k tomu moc nechybělo. Kluk si dal ruce do kapes, látka kalhot se napnula a on tak nechtíc vystavil své zbraně. Tedy, nechtíc… Jeho a klukovy oči se setkaly a Karlovi bylo nad slunce jasnější, že ho boreček provokuje. Karlova hlava byla rázem jak neobydlená planeta, zato dole bylo boží dopuštění…

  • Doublemo
Stylklasika
Datum publikace26. 8. 2017
Počet zobrazení5789×
Hodnocení4.00
Počet komentářů7

„Konečně! Konečně tedy dojde na ten nevšední sex!“ Pořádnou ženskou, a ke všemu nahou, jsme viděli akorát tak v nějakém pornu, ale tady před námi stála dračice v plném rozpuku, která nás teď určitě pustí na sebe. Jak jsme se oba šeredně mýlili, ukázaly následující chvíle.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace26. 8. 2017
Počet zobrazení3835×
Hodnocení4.62
Počet komentářů12

„To byl nejšťastnější den v mém životě!“ ozval se Garry stojící vedle Willa. „Sice jsem od rodičů k matuře nic nedostal, ale i přes to jsem si ten den užil. Byl jsem šťastný, že už se nikdy neuvidím s těmi kretény,“ usmál se Garry. Will poznal, že i jemu bylo do breku, ale držel se. Za to Will stále plakal. Ještě v životě a ani po smrti neviděl takhle smutný příběh.

  • Falco
Styltvrďárna
Datum publikace25. 8. 2017
Počet zobrazení7738×
Hodnocení4.33
Počet komentářů6

„Opravdu? A teď si přestav, že ti je opravdu odpustím. A ty budeš navždy vědět, že jsi nedokončil trest za svůj prohřešek. Budeš vědět, že jsi nedodržel slovo, kterým ses uvolil k 50 bolestivým ranám pro svého pinďoura. Budeš vědět, že nejsi zdaleka takový chlap jako nabíječ tvojí kámošky, a hlavně budeš vědět, že jsem ti mohl ještě jednou v životě pokouřit péro, aby se ti zase postavil. Opravdu ti mám těch 10 posledních ran odpustit?“

  • Unai
Stylklasika
Datum publikace24. 8. 2017
Počet zobrazení3404×
Hodnocení2.47
Počet komentářů0

Asi z překvapení jsem se vůbec nezmohl na jakýkoliv náznak odporu. Přiměl mě si ho vzít do pusy, a já tak poprvé někomu kouřil ptáka.¨Když už to trvalo déle, naznačil, že se přesuneme, a lehl si na postel, mne vzal s sebou a zase mně vrazil hlavu do jeho rozkroku. Během toho se pomalu svlékl, a jak chtěl, tak já taky.

  • kuscheltyp
Stylromantika
Datum publikace20. 8. 2017
Počet zobrazení13545×
Hodnocení4.61
Počet komentářů77

Přece v nějakym rozumnym světě, natož pak v tom nejlepšim možnym, kluk jako já nepusinkuje svýho homosexuálního kamaráda, kterej po něm otevřeně jede. V takovym světě má Matyáš svýho přítele a jsou spolu šťastný, já mám svůj klid na čtení, nad tátou nevisí Damoklův meč toho, kdy mu tělo vypoví poslušnost, máma neni nervák, matura je v pohodě za náma, všechno do sebe zapadá a… ale no jo, my žijeme v reálným světě.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace18. 8. 2017
Počet zobrazení2950×
Hodnocení4.39
Počet komentářů8

Najednou Garry ucítil silný tlak na krku, který se mu zabodl do kůže. Chvíli vnímal chlad a nakonec se dostal do fáze, když už vnímal jen sám sebe a Willa, který teď stál před ním a chytil ho za ruku.

  • kuscheltyp
Stylromantika
Datum publikace7. 8. 2017
Počet zobrazení4838×
Hodnocení4.73
Počet komentářů22

Párkrát za den mi od Matyáše zavibruje esemeska. Nechávám to většinou bez odpovědi, páč to jsou strašný tyčoviny, co mi píše, ale tak dělá to, aby mi udělal radost, a tak mu někdy ze slušnosti odepíšu. Teď dokonce začal básnit: Šikovný jsi, Filípku, / vyzraješ i na chřipku. / Jak tvůj starý věrný pes / kolem pátý přijdu dnes. Tak toho jsem se nikdy nechtěl dožít, aby mi kluk posílal básničky. I když… dal si s tim práci, je to vlastně od něj milý… nebo přece jen blbý?

  • Doublemo
Stylklasika
Datum publikace6. 8. 2017
Počet zobrazení5576×
Hodnocení4.21
Počet komentářů4

Zatímco já jsem hned pocítil šimravé vzrušní v podbřišku, bráchovi se rozšířily oči zděšením. „To ne, já jeho ptáka do pusy nevezmu!“ Postavil jsem se, stále vzrušený jako nadržený kanec, péro mně stálo jako olšový kůl, koule mě bolely přetlakem, a nechápavě na Petra hleděl. „Není to tak hrozné a tobě se to přece líbilo, ne?“ „To jo,“ odpověděl, „ale to já nedám.“ Paní Klára přišla k nám se slovy: „Tak bratříčkovi trochu pomůžeme.“