Povídky
- Kev1000
Zůstává přesně na kraji, vevnitř, ale ne dost vevnitř. Jako když někdo zůstane stát ve dveřích a není si jistej, jestli může jít dál. A všichni na něj čuměj a čekaj, co bude. Znervózňuje je to. Mě taky. Buďto pojď dál, nebo padej. Ale tohle – to je ta nejnesnesitelnějí a nejvíc vzrušující pozice ever. Klepu se jak ratlík a nos mi k tomu volizuje vysokej hnědej ridžbek.
- Full.of
Byla to neuvěřitelná situace. A že to nebylo poprvé, co na mladého skláře někdo vyzývavě vystrčil zadek. Ale tohle byl ten největší parchant z jejich ročníku, namachrovaný a nad věcí – a teď s kalhotama u kotníků, opřený o stůl a s popálenou prdelí. Poslušně čekající na natření. Vlastně ani neměl moc na výběr. Zato sklář měl. Ten sakra měl na výběr.
- Full.of
- Leckdo
Zvědavost ho táhla k té postavě. Udělal tedy pár kroků dopředu a začal rozeznávat detaily. Postava byla zahalená v jakémsi plášti s kapucí. Měla sklopenou hlavu a nebylo jí vidět do tváře. Dostal neodbytný pocit, že to mumlání přichází přímo od ní. Udělal ještě dva kroky vpřed, aby na ni lépe viděl, a najednou se ta hlava otočila přímo na něj. Uskočil vzad a hlasitě vyjekl.
- Leckdo
No a Eduard se opravdu nemohl dočkat. Jakmile se Míša dotknul jeho péra přes slipy, vydal ze sebe opravdu silný vzdech, přehlučený snad jen cinkáním zasílaných odměn. Byl jsem nadšený z toho, jak to takhle pěkně jde hned ze začátku, a těšil jsem se na pochvalu od šéfa. Jenže pak se to stalo.
- Ondrash
Byl jsi zvědavý. Pomalu jsem začal vodní masáž. Tobě se líbila. Koupelnou prolétl první, jemný vzdech. Tvé slastné vzdechnutí. Chvilku jsem tak pokračoval. Ty jsi jen zatínal svaly. Cítil jsem to. Byl jsi stále namáčklý na mé tělo. Cítil jsem, jak se ti zvýšil tep. Nechtěl jsem, aby naše hra byla ukončena tak brzy. Zvedl jsem se a vyzval tě k odchodu z vany. Pomalu jsi odlepil své mokré tělo od mého. Zvedl ses. Stoupl sis a překročil vanu.
- Full.of
- Leckdo
„Co je?“ Maník se na něj odspoda díval, jako by nechápal. Asi něco vytušil. „Seš ňákej připosranej.“ „Ty vole,“ ozvalo se a nahoru vyletěly Emco – Mysli na zdraví, borůvkové a zasáhly ho málem do obličeje. „Píčus má dost energie na bitvu, ale na kuřbu ne?“ „Píčus ti vzkazuje: vyjebej si sám!“ a následoval nevybíravý stisk koulí.
- Kev1000
U branky (vlastně tam žádná neni, jenom takovej kamennej voblouk porostlej psim vínem) stojí bajker zablácenej vod hlavy až k patě. Vedle něj jeho stejně zadělanej horskej bajk. „Čau, nemáš tu nejtovačku? Hodil jsem držku a urval řetěz,“ kejvne na mě bez vokolků a usměje se, takže vycení svý bílý zuby. Docela kontrastujou s tim ksichtem umouněnym černou lesní hlínou a zaschlou krví. Prohlížim si ho trošku pobaveně. Týpek max. vo pár let starší než já, ale na rozdíl vod mý skoro rachitický postavy fest udělanej a asi ještě vo pár čísel vyšší. Vyšlápne si asi kdovíco, pokud je možný vodhadovat podle stupnice zabahněnosti, a na tváři se mu šklebí pořádnej krvavej sekanec.
- Peťo
Konečne som sa odhodlal vziať si dovolenku a vypadnúť niekde, kde si prevetrám kancelárskou byrokraciou zapratanú hlavu. K narodeninám som ešte v lete dostal zimný poukaz do jedného zapadnutého vidieckeho penziónu v rakúskych Alpách, niekde v okolí Achensee. Cez internet som si zarezervoval izbu a tešil som sa na mrazivé zimné večery strávené v hoteli, sediac s rozčítanou knihou a s horúcou šálkou čerstvého čaju za oknami, kde počuť kvíliaci plač silného vetra hrajúci sa so snehovými vločkami padajúcimi na kalamitnú nádielku čerstvého snehu.
- Michal
Jsem šťastný. Sice naše těla už nikdy nesplynou v jedno, ale zabejčit si můžeme tímhle způsobem. Cítím jeho vůni, která mě láká pořád stejně. Z Reda po krátké chvíli vytéká i Alarova šťáva a on mi tu svoji posílá v táhlých provazcích na krk, prsa a břicho. Tam je roztírá, jak se snaží uspokojit se co nejintenzivněji o moji pokožku. Upřeně mi u toho kouká do očí a já vidím v těch jeho drobnou změnu.
- nebi
Vzal klíče a podával mu je. Tom k němu přišel a uchopil klíče, jenže Radim je nepustil. Stál u stolu, držel klíče a nevěděl co teď. Radim pohladil jeho ruku, čekal. Věděl, že je to hloupost. Zítra má jeho nadřízený na stole stížnost za obtěžování. Klučina polknul, ale nezdá se, že by chtěl teď hned utéct. Stiskl mu ruku a začal si mladíka přitahovat k sobě.
- Dick Gently
Přidal proto raději do kroku a kapesní nožík sevřel v prstech ještě pevněji. Rodiče odjeli na chatu, přesto ale věděl, že se doma bude cítit o dost bezpečněji. Přišlo mu až úsměvné, jaký strach může dostat téměř dvacetiletý kluk. Sportovec jako on. Koutky rtů mu pobaveně cukly a veškeré napětí z něj na chvilku opadlo. Kdyby ho tak viděli kluci.
- FentyXX
"Myslím," uchechtne se Kevin a znovu zvedne svůj pohled, "že máš tam dole menší problém." Sucho v krku mu nedovoluje vydat ani jedinou hlásku. Jen stojí a s vykulenými kukadly hledí do jasně zelených očí svého společníka, který se šibalsky usmívá. "Měl bys s tím něco udělat," pošeptá Kevin, načež se hřbetem své ruky jemně otře o objem Nikových boxerek a nakonec se otočí a s úsměvem na rtech odchází.
- Michal
„A co dá…?“ chtěl jsem se zeptat, ale ani to nestíhám doříct a onen modře zářící kousek čehosi se mi samovolně vpíjí pod kůži, z řetězu se stává pevný límec a já cítím – všechno možné. Vnímám, jak se mi sentrenálium v těle propojuje s veškerými mými vzpomínkami, prožitky a vědomostmi, které obohacuje o gigantickou nálož nových.
- devil
Lehká, stále ještě letní oddechovka. S Petrem jsme si od začátku vcelku sedli a on, v rámci utužení našeho přátelství, chodil po pokoji jen triku a trenkách. Ale spíš se chtěl jen předvádět. Ještě když se vrátil z koupelny jen v triku a ručníku, chvilku jsme si povídali, sedíce každý na své posteli.
- Juriii
"Jasné, môžem si nerušene vyhoniť," reagoval pohotovo a s úsmevom. "Ty si ho snáď nehoníš doma pri porne?" opätoval. "Ale honím, len toho súkromia je menej," odvetil som. S úplným kľudom v hlase sa ma spýtal, či už som si niekedy s nejakým chalanom honil pri sledovaní porna. V tom momente mi hlavou začali prúdiť hromady myšlienok a predstáv. Vedel som, kam smeruje, a tušil som, že to dnes neskončí ako bežný filmový večer.
- Paul
Za sklem spojovacího okna vidím jejich hladové pohledy, které ho svlékají, i vzdouvající se rozkroky živené představami o vášnivém a živočišném sexu s tímhle nádherným dobrodruhem, který si podmaní i obrovské zvíře pomocí provizorní ohlávky.
- IngloriousBastard
“Ty si tak nadržaný, že by ti bolo jedno, aj keby som ti ho teraz vyhonil ja.” “Nefandi si,” povedal Tomáš, ale sám počul, ako žalostne nepresvedčivo to znelo. V penise mu zas cuklo, pretože otec ho stále držal za gule. V tom zovretie zosilnelo a Tomáš zo seba vydal nečakaný vzdych. “Chceš mi povedať ešte nejakú pičovinu, alebo môžeme ísť na to? Len tebe chcem dobre, garantujem ti, že dva týždne nevydržíš.” “No tak teda dobre, ale rýchlo.” “No, počkaj, počkaj… a čo za to?”
- Michal
Přivírám oči, protože přesně tohle míval ve zvyku Alar. Zezadu rukama dorážel na moje mužnosti a pokaždé to skončilo vášnivěji, než jsme na začátku plánovali. Zapínám automatiku a nechávám se unášet jen do víru erotických vzpomínek a hlavně představ, jak je všechny proměním v realitu s tímhle kocourkem. Ten už mi jazykem brouzdá po krku a já slyším jeho zesílené dýchání.
- Andy
Po proniknutí branky svěrače se ve mně rozehrála neuvěřitelná a krásná slast. Cítil jsem, jak mě voda plní a tryská ze mě zase ven. Prostata se mi rozechvěla teplem a penis mi ztvrdnul na kámen. Tep se mi zrychlil na maximum a já věděl, že nekončím…
- Paul
„To ne, chlapečku! Ty mi teď předvedeš něco, co ti zajistí, že to nebude tak bolet, až si na tebe udělám chvilku já!“ rozbíjí mi mojí rádoby bezpečnou polohu chraplák z amplionu. No co? Stejně jsem z těch dvou vyrajcovaný a odpor by se mi určitě nevyplatil. Spouštím proto nohy zpátky na podlahu, mírně od sebe, a odhaluji tak nadrbané péro a varlata přitažená k tělu, připravená dávkovat. „Hezký! Mohl bys opravdu bejt sedmička. Pokračuj!“
- Peťo
Oblial ma pot. Objavil som denník svojho starého otca, ktorý ukryl v nočnom stolíku. Pár minút som sa spamätával a musel som vypiť zopár pohárikov. Posadil som sa do kresla a trasúcimi rukami som otvoril písanku. Stránky boli zažltnuté, drobili sa a smrdeli stuchlinou. Písmo bolo kostrbaté, neupravené a ťažko čitateľné. Niektoré z fragmentov som sa rozhodol zverejniť.
- Michal
„Na co tam čekáš?!“ křičí na mě kluk a jen, co jsem se pohledem vrátil na něj, mění trajektorii běhu, točí jí doleva a míří rovnou k obzoru. Jeho vypracovaná prdelka tak mizí z mého dosahu, středem modré dráhy. Zapomínám na okolí a v hledáčku mám jenom jeho. Vyskakuji do písku a rovnou se rozebíhám za hezounkem. V hlavě mám pouze předchozí vidinu sexu s ním a doufám, že mě táhne někam do úkrytu, kde budeme v bezpečí před vším, co se tady hýbe, a budeme tam mít klid a prostor na jiné pohyby.
- Pavel Pták
Pátrající prsty prohmatají povadlá péra. Prsty postupně porozepínají poklopce, povolí pásky. Pohladí ptáky, pomůžou pohonit penisy. Paže přejedou po partnerových půlkách. Postupně poodhalí pozadí přítele.
- Redakce
Najednou vstoupil ten kluk z parkoviště. Okamžitě si mě všimnul a začal se smát. Je ještě hezčí. Má na sobě už jenom triko a kalhoty. A přesto jsou vidět svaly. Bože, to je kus. Tebe bych přefik raz dva.
- Michal
Vnitřek helmy mám zafuněný, až skoro nevidím na krok. Ventilaci pouštět nechci ani nemůžu, protože bych na sebe upoutal pozornost těch dvou. Budu to muset zmáknout i bez ní. Alar pere klacek do kluka pod tlakem a přidává na tempu. Kadet se kroutí rozkoší, ale poslušně nastavuje a rytmicky přiráží, aby z mrdajícího borce vydojil co nejvíc.