Povídky

  • Peťo
Stylklasika
Datum publikace11. 4. 2018
Počet zobrazení3931×
Hodnocení3.98
Počet komentářů3

Bola nesmierne romantická a vzrušujúca noc. Cez pootvorené okno sa vkrádal do hotelovej izby svit mesiaca, ktorý osvetľoval posteľ. Sadli sme si na jej okraj a začali ochutnávať naše pery. Bozky boli najskôr vzletné, neskôr intenzívne. Jeho jazyk v mojich ústach prezrádzal, že sa nebozkáva prvýkrát.

  • Michal
Stylklasika
Datum publikace8. 4. 2018
Počet zobrazení2988×
Hodnocení4.35
Počet komentářů4

Gelová sedačka je pro tenhle účel přijatelná. Vyrobil mi ji na tělo jeden z mých dobrých kamarádů konstruktérů, který moc dobře ví, co prožívá pilot po několikatýdenní cestě samotou, bez sexu a ještě navíc potentní jako já. Proto tahle suprová věcička teď dokonale poslouží i k uspokojení mojí další, aktuální potřeby – vycákat varlata do něčeho měkkého a přítulného.

  • zmetek
Stylklasika
Datum publikace18. 3. 2018
Počet zobrazení4427×
Hodnocení4.18
Počet komentářů11

Ten den jsem si všiml kluka, který se pomalu coural ulicí. Rozčepýřené neupravené tmavé vlasy, velké oči – tehdy mi přišly hnědé, teprve později jsem zjistil, že jsou vlastně hnědozelené. Měl žvýkačku a mne fascinovalo, jak se při žvýknutí pohybují svaly pod tenkou kůží na jeho čelisti. V dlouhých kostnatých prstech držel foťák. Evidentně dost dobrej foťák. A nenápadně se činil. Cvakal jak divej – turisty, okolojdoucí starou paní se psem, popeláře, kteří se otráveně snažili, aby město bylo čisté…

  • houseboy
Stylklasika
Datum publikace15. 3. 2018
Počet zobrazení4669×
Hodnocení3.74
Počet komentářů5

Psal se rok 2118. Země byla po ničivé jaderné válce, ze které se stále vzpamatovávala, ačkoliv lidstvo přišlo na to, jak radioaktivitu likvidovat pomocí zbraní na bázi temné energie. Řekl jsem, že se psal rok 2118. To ale jen na jižní polokouli. Ona totiž válka sice skončila, ale rozhádáním jižní a severní polokoule, které se vydaly každá jiným směrem.

  • Pavel
Stylklasika
Datum publikace13. 3. 2018
Počet zobrazení5488×
Hodnocení4.45
Počet komentářů3

Pak jsem již jeho paty položil na svá ramena a celý se na něj položil. Tím jsem dostal jeho nohy do ideálního úhlu, aby mu samy zvedly hýždě a celou dolní polovinu těla až po pas. Jeho penis se přiklopil na břicho a šourek se rozvolnil natolik, že sahal až několik centimetrů nad anál. Byl to neskutečný pohled. Celý otvor se mírně pootevřel a poskytl mi malý vstup do Honzových útrob.

  • Paul
Stylklasika
Datum publikace21. 2. 2018
Počet zobrazení6083×
Hodnocení4.54
Počet komentářů9

„Neskutečný! To už to jsou opravdu dva roky?!“ šeptám, nechápavě hledím před sebe a stejně tak neuvěřitelně se mi zastavuje mozek při pohledu na obří Richardovo mužství. Klacek jako z čokolády, přesně takový, jaký si chcete nechat rozpouštět v puse. Já vím! Já vím! Už by mě tenhle nádherný samec a veškeré jeho doplňky neměly konsternovat, ale prostě se tomu nedá ubránit.

  • Michal
Stylklasika
Datum publikace12. 2. 2018
Počet zobrazení3928×
Hodnocení4.23
Počet komentářů11

Ovládá mě božská rozkoš, proto s každým vzedmutím varlat hulákám blahem jako utržený ze řetězu. To klučinu stimuluje a jazykem pobízí můj ohon k dalším výronům, které jsou tak slastnější. Nestíhá polykat nové přívaly žhavé mrdky a přesto se urputně snaží, aby nepřišel ani o jedinou kapku, které mi stékají po ohonu i spermozásobníku a jemu po rtech, krku a hrudníku.

  • Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace26. 1. 2018
Počet zobrazení23437×
Hodnocení4.11
Počet komentářů5

Především jsem doma nesměl nosit vůbec žádné oblečení. Tedy pokud jsme byli spolu sami. Sám doma nahý chodil spíš výjimečně, ale já jsem musel. Zpočátku jsem se cítil divně, ale postupně jsem si na to zvykl. Pro návštěvy mi pořídil několikery přiléhavé sexy boxerky, ve kterých se výrazně rýsovala moje výbava, ale nahoře jsem musel zůstat bez oblečení. Nezáleželo, jestli přišel muž nebo žena, kolega z práce nebo kamarád, sousedka nebo nějaký jeho klient. I z toho jsem byl zpočátku v rozpacích. Snažil jsem se skrývat v ložnici, ale tak jako tak jsem měl vždy povinnost se ukázat, aby mě představil jako svého syna.

  • Peťo
Stylklasika
Datum publikace14. 1. 2018
Počet zobrazení6360×
Hodnocení3.80
Počet komentářů2

Po neúspešnom vzťahu s bezdomovcom som sa rozhodol opäť začať žiť životom kresťana. Kňaz, ku ktorému som sa obvykle chodil spovedať, bol rodinný známy. Spoveď bola síce dôverná, ale nemohol som si dovoliť, aby sa kňaz pred rodičmi preriekol. Preto som si na spoveď vybral kňaza z úplne inej farnosti. Vstúpil som do spovednice a prežehnal som sa. Kňaz, ktorý mohol mať tak 55 rokov, so záujmom počúval. Na konci mojej spovede sa zamračil a začal ma karhať za moje hriechy.

  • Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace11. 1. 2018
Počet zobrazení6392×
Hodnocení4.33
Počet komentářů13

Nevím, jak se u toho Pepa tvářil, ale zvuky, co vydával, dávaly najevo, že se mu to líbí a že si u toho představuje tu svou líbeznici. Říkal mi čubko, děvko, někdy i mrdko, divoce do mě zarážel, a přitom jsem koukal na Frantu ve vodě, jak mu lezou oči z důlků a jak si nešikovně nenápadně mne ptáka pod vodou. Vzdychal jsem u toho co nejvyšším hlasem, až fistulí, protože nevzdychat u jeho přírazů nešlo, ale zároveň jsem nechtěl, aby si Pepa uvědomoval, že šuká kluka…

  • Peťo
Stylklasika
Datum publikace8. 1. 2018
Počet zobrazení5016×
Hodnocení3.77
Počet komentářů2

Ako chalan z kresťanskej rodiny som bol vychovávaný v duchu poskytovania nezištnej pomoci druhým. Preto som v posledný rok priemyslovky cez víkendy dobrovolničil v jednom z bratislavských útulkov pre bezdomovcov. Pomáhal som vymieňať posteľnú bielizeň, umýval som dlážku a vydával jedlo. Útulok slúžil výhradne na prenocovanie a cez deň bol opustený. Okrem prenocovania dostali bezdomovci aj večeru a mohli využiť sprchy alebo spoločenskú miestnosť.

  • Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace7. 1. 2018
Počet zobrazení6887×
Hodnocení4.43
Počet komentářů6

To ponořování bylo dost náročný, tak jsem pak povstal a měl jsem v úmyslu Františka posadit na okraj bazénu, abych mu mohl to jeho nadržený péro pohodlně vykouřit. Ale jak jsem se tak nad něj postavil, hošánek otevřel oči, asi aby se podíval, co s ním hodlám dělat. Jenže první, co spatřil, bylo moje tvrdý péro. Zabodl do něj oči, vzdychl jen tichoučké: „Jo,“ chytil mě za koule a druhou rukou si strčil moje péro do pusy.

  • honzik92
Stylklasika
Datum publikace5. 1. 2018
Počet zobrazení7601×
Hodnocení4.65
Počet komentářů10

A pan učitel David se zřejmě rozhodl, že mi to neulehčí. Uběhlo sotva 10 minut od drhnoucího incidentu, když se mě David zeptal: „Nebude ti vadit, když si převleču tílko? Jsem nějak zpocenej…“ „N-ne,“ zakoktal jsem zmateně. V tu chvíli si už David začal sundávat tílko. Periferně jsem zahlédl jeho břišáky, hrudník a jemné chloupky kolem pupíku. „Kam jsem si to náhradní ale dal…?“ zamumlal si pro sebe a začal se otáčet směrem k zadním sedačkám a pravou rukou se držel opěradla mé sedačky. Horké odpoledne v autě zřejmě jeho deodorant nezvládal a já zacítil z velmi krátké vzdálenosti tu nejúžasnější vůni, jakou jsem kdy ucítil. Jeho pot.

  • Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace2. 1. 2018
Počet zobrazení6965×
Hodnocení4.21
Počet komentářů8

Předvedl jsem mu všechny svoje triky a některý jsem i musel zopakovat, protože von, zřejmě jak byl zhulenej, se pořád neudělal. Ale nakonec se mi to povedlo. Musel jsem mu ho pořádně honit rukou a zasouvat si ho až hluboko do krku, až mě to dávilo, ale v závodě s jeho mladou, jak on říká kundou, jsem hodlal vyhrát.

  • Peťo
Stylklasika
Datum publikace11. 12. 2017
Počet zobrazení2789×
Hodnocení4.04
Počet komentářů4

V noci som si ľahol vedľa Hansa, ktorý už spal na bruchu s mierne roztiahnutými nohami. Videl som jeho dierku a kochal som sa pohľadom aj na jeho penis, ktorý vykúkal spod jeho zadočku. Niekto zhasol oheň a ponorili sme sa do čierno-čiernej tmy.

  • Full.of
Stylklasika
Datum publikace27. 11. 2017
Počet zobrazení3008×
Hodnocení3.80
Počet komentářů3

Stroj pod mým hrudníkem zachroptěl, jak zpracoval další dávku instrukcí, ale vypadalo to, jako by vycítil to péro pronikající ještě hlouběji do mě. Přes všechnu tu pozornost, kterou si Teův pronikající úd vyžadoval, někde vzadu mé mysli se objevila myšlenka, že ten stroj mrdá s námi. Perverzní představa.

  • Pavel
Stylklasika
Datum publikace31. 10. 2017
Počet zobrazení4086×
Hodnocení3.23
Počet komentářů3

A nehodlám s tím rozhodně skončit. Bude mi šedesát pět a honím denně nebo obden, nejčastěji u porna. Rozhodl jsem se zpestřit si masturbaci psaním vzpomínek na své zážitky od počátků až doteď. Nejde to rychle, protože mám kalhoty dole, pravou rukou píši na klávesnici, levou pomalu mastím vlastní tvrdé pero.

  • Doublemo
Stylklasika
Datum publikace25. 10. 2017
Počet zobrazení8696×
Hodnocení4.29
Počet komentářů9

Břicha jsme měli stažená k páteři a mohli dýchat pouze povrchně pomocí ramen. Od pasu dolů jsme byli naprosto znehybněni. Pak poodešla k té své tajemné skříňce a najisto sáhla do druhé zásuvky shora. Když se vrátila, pohrávala si v rukou s několika plastovými kroužky, které byly čiré barvy. Vypadaly jako obrovské podložky pod šrouby s různými vnitřními průměry. Na jedné straně z nich trčely…

  • Doublemo
Stylklasika
Datum publikace8. 10. 2017
Počet zobrazení4794×
Hodnocení4.04
Počet komentářů6

Petr taky neprotestoval a zaujal polohu tak, že jsem měl lopatky na jeho lýtkách a jeho zadek přímo nad svým obličejem. Naopak Petr se opřel o lokty až za mými stehny, já zvedl kolena a měl tak zadek pod jeho obličejem. V podstatě taková rafinovaná poloha 69. Akorát jsme neměli u pusy své ptáky, ale hleděli jsme na své vyholené růžové zadní dírky.

  • Doublemo
Stylklasika
Datum publikace12. 9. 2017
Počet zobrazení5174×
Hodnocení4.12
Počet komentářů6

„Pavle, to bylo děsně rajcovní. Ta bolest mě úplně ochromila, ale byla tak příjemná, že se to ani nedalo vydržet. Málem jsem se udělal. A teď ta rajská masáž, to uvolnění… Seš skvělej. Teď to zkusíme s tebou, chceš?“

  • Doublemo
Stylklasika
Datum publikace26. 8. 2017
Počet zobrazení6021×
Hodnocení4.02
Počet komentářů7

„Konečně! Konečně tedy dojde na ten nevšední sex!“ Pořádnou ženskou, a ke všemu nahou, jsme viděli akorát tak v nějakém pornu, ale tady před námi stála dračice v plném rozpuku, která nás teď určitě pustí na sebe. Jak jsme se oba šeredně mýlili, ukázaly následující chvíle.

  • Unai
Stylklasika
Datum publikace24. 8. 2017
Počet zobrazení3436×
Hodnocení2.47
Počet komentářů0

Asi z překvapení jsem se vůbec nezmohl na jakýkoliv náznak odporu. Přiměl mě si ho vzít do pusy, a já tak poprvé někomu kouřil ptáka.¨Když už to trvalo déle, naznačil, že se přesuneme, a lehl si na postel, mne vzal s sebou a zase mně vrazil hlavu do jeho rozkroku. Během toho se pomalu svlékl, a jak chtěl, tak já taky.

  • Doublemo
Stylklasika
Datum publikace6. 8. 2017
Počet zobrazení5803×
Hodnocení4.24
Počet komentářů4

Zatímco já jsem hned pocítil šimravé vzrušní v podbřišku, bráchovi se rozšířily oči zděšením. „To ne, já jeho ptáka do pusy nevezmu!“ Postavil jsem se, stále vzrušený jako nadržený kanec, péro mně stálo jako olšový kůl, koule mě bolely přetlakem, a nechápavě na Petra hleděl. „Není to tak hrozné a tobě se to přece líbilo, ne?“ „To jo,“ odpověděl, „ale to já nedám.“ Paní Klára přišla k nám se slovy: „Tak bratříčkovi trochu pomůžeme.“

  • Mickey25
Stylklasika
Datum publikace4. 8. 2017
Počet zobrazení3279×
Hodnocení4.12
Počet komentářů1

"Nerobil som si to už štyri dni," zašepkal. Ja som len spokojne zabručal a začal som mu druhou rukou masírovať aj tak tvrdé bradavky. Akonáhle som ho vyzliekol z mokrých bermúd, všimol som si, že nafukovačka je od brehu len pár metrov. "Poď," zvalil som ho do plytkej vody. On mi v nej hravo stiahol plavky a hodil ich ku svojim na nafukovačku, ktorú som prudko odstrčil na pláž, tvorenú okruhliakmi

  • Doublemo
Stylklasika
Datum publikace29. 7. 2017
Počet zobrazení8864×
Hodnocení3.97
Počet komentářů5

"Jak si můžete dovolit přijít ke mně neoholení, zlobiví chlapci?" řekla a otevřenými dlaněmi nás praštila přes koule takovou silou, že jsme se oba zlomili v pase, chytli se za rozkrok a padli na kolena a se zavřenýma očima tiše úpěli. Klečeli jsme těsně vedle sebe a najednou se ozval zvláštní kovový luskavý zvuk a na zápěstí nám přistála pouta. Mně na pravé ruce a Pavlovi na levé.