Povídky

  • tom90
  • Kostya
Stylklasika
Datum publikace21. 9. 2013
Počet zobrazení9898×
Hodnocení4.60
Počet komentářů3
Oceněnípovídka roku 2013

Dotýkat se Tomova těla Kosťu náramně bavilo. Po Tomově krásně opálené hladké kůži klouzaly jeho ruce přes vypracované svaly. Na tváři mu hrál mírný úsměv, když pozoroval, jak Tom přivřel oči. Ještě by ten kocour mohl začít příst, napadlo jej. Jak se Tom přisunul blíže, ujistil se, že boule na jeho šortkách nevznikla jen náhodným srovnáním látky. "Možná bych tě na oplátku mohl učit masáže," navrhnul Kosťa.

  • HRÁŠEK
  • Saavik
Stylklasika
Datum publikace15. 9. 2013
Počet zobrazení6069×
Hodnocení4.63
Počet komentářů3

A najednou strnul s prstem nad písmenkem a neodvážil se otočit. TEN HLAS!!! To byl TEN HLAS! Zkreslený televizí, ale byl to on. Poznal by ho i mezi tisíci. Poznal by ho i po letech. To byl sametový hlas tajemného Harlekýna.

  • HRÁŠEK
  • Saavik
Stylklasika
Datum publikace10. 9. 2013
Počet zobrazení5590×
Hodnocení4.64
Počet komentářů0

- Co mi to děláš? - šeptal vystrašeně.
- Miluju tě. -
- Ale co to děláš se mnou? Co se to děje? -
- To znamená, že se to tvému tělu líbí. Ty to možná ještě nevíš, ale tvé tělo už ano. -

  • Leckdo
  • ebit
Stylklasika
Datum publikace2. 8. 2013
Počet zobrazení18957×
Hodnocení4.52
Počet komentářů3

"No, to jo, asi jo," šeptal Mirek. Líbil se mu ten pocit, kterej zažíval, ale stále to nechápal. Chvíli bylo ticho. Pak ho napadlo se zeptat: "Hele, a tobě se postavil ze mě?"
Mirkova otázka Jirku naprosto zaskočila. Hlavou mu lítaly všemožný zaručeně správný odpovědi, který by nepřiznávaly pravdu, ale zároveň by vedly k cíli, ale stejně ze sebe dokázal vyplodit jen: "Heh…, já nevim." Jeho tváře zbrunátněly zas o trochu víc, pokud to bylo vůbec ještě možný.

  • Atlant
Stylklasika
Datum publikace26. 7. 2013
Počet zobrazení11168×
Hodnocení4.67
Počet komentářů3

„Máš fakt moc pěkný břicho, Kubo,“ lehce mě do něj párkrát boxne pěstí. Leknu se a zatnu ho. Pak ruku rozevře a pohladí mě po něm. „Takovej 8-pack se jen tak nevidí,“ chvíli na něm ruku nechá ležet a lehce se opře, jak se natahuje pro pití. Neskutečně příjemný pocit, cítit na břiše jeho velkou chlapskou ruku. Úplně něco jiného než od holky.
„Uuh,“ vydechnu.

  • Leckdo
  • Atlant
Stylklasika
Datum publikace21. 7. 2013
Počet zobrazení13075×
Hodnocení4.66
Počet komentářů4

"Bod pro tebe," ironicky poznamená Marek, "ale jsou tu i jiné důvody, proč na sobě ten ručník nemít," nenechá se odbýt.
"Ehm a jaké?" zkouší Matěj dostat nějakou jasnější odpověď i na své předchozí nevyslovené otázky.
"Třeba ti pak nebude tolik těsno," nadhodí Marek jeden z důvodů a ušklíbne se. A taky si ho konečně prohlédnu v celé kráse, domyslí si k tomu.

  • Amater
Stylklasika
Datum publikace23. 5. 2013
Počet zobrazení6440×
Hodnocení4.07
Počet komentářů3

„Dávejte na sebe pozor!“ zakřičí Diessa, když se Níja odrazí a vzlétne. Darius jim zamává.
„Cvič každý den!“ zakřičí i Plateau a mohutně jim mává.
„Cvič každý den? Plate, ty mi ho kazíš. Co ho asi budu učit, když přiletí příště?“

  • Amater
Stylklasika
Datum publikace16. 5. 2013
Počet zobrazení6846×
Hodnocení3.81
Počet komentářů1

„Kdo… Kdo je to?“ vykoktá Darius směrem k Diessovi, ale zjistí, že tam už nesedí. Najednou uvidí černou hlavu, jak se před ním sklání, a než stihne říct cokoliv, jeho úd je pohlcen ústy Diessy. Oči se mu protočí slastí, že nedokáže ani pípnout slabou námitku. Vypne mozek a nechává se unášet dokonalým uměním Níjova otce.

  • Amater
Stylklasika
Datum publikace7. 5. 2013
Počet zobrazení6401×
Hodnocení4.00
Počet komentářů4

„Jen proto, že jsem jejich potomkem, nemusím to dělat jako králík!“ vyštěkne, ale uvnitř se to v něm sevře. Vztekle, aniž vlastně ví důvod, sevře Níjův velkolepý úd do dlaní. Jednu dole, druhou nad ní. Udiveně hledí, že kus ještě přebývá. Tohle nemůže mít v zadku!

  • Amater
Stylklasika
Datum publikace30. 4. 2013
Počet zobrazení6820×
Hodnocení3.95
Počet komentářů1

„Přijď!“ zvolá jednoduše mistr a rozpřáhne ruce. „Zde je tvá panenská oběť! Najez se jeho těla, napij se jeho krve, vylij své semeno do jeho těla. Je pro tvou potěchu!“ Katafalk se pohne, objeví se černá ruka s dlouhými drápy

  • Amater
Stylklasika
Datum publikace20. 3. 2013
Počet zobrazení6640×
Hodnocení4.41
Počet komentářů3

Jenom Karel si nic neuvědomuje. Vstane, nahý otevře truhlu. Vytáhne punčošky, které koupil na trhu od krajkářky. Předstíral, že je to dárek pro sestru. Na hladké nohy si nandává nejprve jednu. Pomalu a láskyplně si ji urovnává. Slina skane na listí a tělo se položí, aby lépe vidělo. Nemůže odtrhnout zrak od scény, která se tu odehrává. Krása, myslí si vysoká postava, která hltá ladné křivky lýtka, stehna, které mizí v bělostné punčošce.

  • Amater
Stylklasika
Datum publikace3. 3. 2013
Počet zobrazení8063×
Hodnocení4.65
Počet komentářů4

Pavel vyleze na břeh a stoupne si na osušku. Martin z vody sleduje, jak se na břeh vynořuje nádherné opálené štíhlé tělo. Kapičky vody po něm stékají, hladí ho a laskají ve svém objetí. Závidí jim. Usměje se. Taková blbost. Vždyť to může udělat taky.
Pavel se utře a lehne si na osušku. Ještě je teplo, ale cítí, že by se rád zahřál. Spokojeně přimhouří oči a zaposlouchá se do šumění bříz.

  • Amater
Stylklasika
Datum publikace27. 2. 2013
Počet zobrazení7369×
Hodnocení4.23
Počet komentářů3

Martina bodne výčitka. Pavel tu leží nemocný a on si to skoro rozdal za výlohou cestovní kanceláře. Ne skoro, ale udělal to.
„Jsi nahý a krásně voníš. Jsem rád, že je ti lépe.“
„Trochu mě ještě pálí. Podívej se,“ otočí se a vystrčí zadeček na Martina. Ten polkne.

  • Pepa
Stylklasika
Datum publikace23. 2. 2013
Počet zobrazení9753×
Hodnocení4.71
Počet komentářů7

Tak a je to tu, zítra mi končí ochranná lhůta. Ať jsem dělal, co jsem dělal, vždycky mi nakonec na mysl přišlo tohle, když jsem ten večer usínal. Nevypadalo to, že by to nějaký další stážista řešil, natož například Jay, ale já prostě často řeším i větší blbosti, než je tohleto.

  • tom90
Stylklasika
Datum publikace18. 2. 2013
Počet zobrazení5315×
Hodnocení4.23
Počet komentářů0

„Ty vole, mně už se blíží tunel… To nemá cenu, jsem v právu, ale on je mimoň. Tak si to užij, magore! Zrovna taková pěkná… Doufám, že ji alespoň pořádně sjede. Hej, kde je? Kde je?
„Nevím, vjel na vlnu a teď ho nevidím. Se někde vynoří.“
Sakra, nikde není, ani prkno nevidím. Ještě aby se někde zachytnul. Kluci, nevidím ani prkno, někde se musel zachytit. Podrž mi moje. Sakra, ten legrope se blbě sundává!

  • Amater
Stylklasika
Datum publikace4. 2. 2013
Počet zobrazení6911×
Hodnocení4.50
Počet komentářů0

Pavel se pomalu svlékne, přestože má chuť se zakrýt. Tomáš si ho s povzdechem prohlédne. Sakra, ten jeho přítel ale má kliku. Je nádherný se svoji štíhlounkou bezvadnou postavou a k tomu je úplně vyholený. Je jako pařížský dortík ve výloze cukrárny. Jen si ho zabalit, koupit a sníst. Bohužel každý kousek je zamluvený a prodaný. Zakleje.

  • Full.of
  • Leckdo
Stylklasika
Datum publikace27. 12. 2012
Počet zobrazení13549×
Hodnocení4.66
Počet komentářů6
Oceněnípovídka roku 2012

"Co?" hekl Marty a nesouhlasně kmital pohledem mezi svým nalitým ptákem (který teď čněl jen tak do vzduchu a stékaly po něm kapičky slin) a Vakiho tváří, kterou už nenapěchovala jeho chlouba; tvář s úšklebkem, který na něm neznal.
"Neblbni vole a pokračuj," prohlásil rezolutně Marty, ale v tom hlase bylo až moc cítit, že je to spíš prosba. Vakimu ale škleb na obličej snad přirostl, protože nereagoval a jen ho sledoval. "Nebudu ti ho kouřit."

  • Amater
Stylklasika
Datum publikace11. 12. 2012
Počet zobrazení7738×
Hodnocení4.38
Počet komentářů0

Podezřívavě i s trochou vzrušení sleduje, jak se k němu blíži. Každým krokem je blíž a blíž. Mimoděk se otočí. „Co chceš dělat?“ Ani neví, proč to řekl.
„Co bych měl dělat se svým přítelem, který mě vzrušuje?“
„Tady? To nemyslíš vážně, že ne?“

  • Pepa
Stylklasika
Datum publikace22. 11. 2012
Počet zobrazení14847×
Hodnocení4.52
Počet komentářů1

Jak už název napovídá, jedná se o poprvé. První den na Ostrově, první známosti, první zkušenosti.

  • Full.of
Stylklasika
Datum publikace5. 11. 2012
Počet zobrazení7012×
Hodnocení4.40
Počet komentářů3

Josef teď trochu zpomalil, do hry vstoupily totiž i jeho ruce, a protože o to hlavní se starala jeho pusa, zamířily kolem. Jindra měl docela malé koule, nebo se to tak alespoň zdálo, přitisknuté k tělu, jak se ochlazovalo. Hladil ho po nich a představoval si, že dokáže hmatem cítit, jaké napětí v nich teď panuje, na co se připravují.
"Zrychli! Zrychli, prosím tě..., musíš."

  • tom90
Stylklasika
Datum publikace25. 10. 2012
Počet zobrazení8516×
Hodnocení2.85
Počet komentářů2

„Co si dáte, pane?“
Ti asiati jsou úžasně úslužní. Tebe, brouku.“
„Ale, pane, já mám ještě práci.“
„Vždyť tu máš prázdnej lokál, tak nekecej.“
„Ale pane…“
Píp… Píp…

  • Redakce
Stylklasika
Datum publikace23. 9. 2012
Počet zobrazení10605×
Hodnocení3.89
Počet komentářů1

„Tyjo, nechceš se otočit?“ řekl jsem slastně a pomohl mu se otočit. Nemohl jsem se dočkat, musel jsem na to myslet celou tu dobu od chvíle, co jsem ho následoval v lánu pepřů a on se přede mnou procházel. Pomohl jsem mu rozepnout knoflíky a ruce se mi třásly vzrušením. Vlastně on pomáhal mně v rozepínání jeho montérek. Ty spadly na dřevěnou podlahu starého farmářského náklaďáku a já ho začal hladit po zadku. Nechtěl jsem to zdržovat.

  • Redakce
Stylklasika
Datum publikace22. 9. 2012
Počet zobrazení8841×
Hodnocení4.39
Počet komentářů0

Zatmělo se mi před očima, když do mě celkem snadno a rychle pronikl Pierrův obří pták. Nezmohl jsem se znovu na nic jiného než pouhý vzdech. Cítil jsem se úplně plný a Pierre mně nechal tento pocit dlouho vychutnávat. Když se mi vrátil zrak, spatřil jsem před sebou Svenovo péro a jeho neotálející ruku. Asi ho to rajcovalo stejně jako mě, když jsem je pozoroval. Nechal jsem Svena být a plně jsem se soustředil na počínající pohyb v mé díře.

  • Redakce
Stylklasika
Datum publikace22. 9. 2012
Počet zobrazení12834×
Hodnocení4.50
Počet komentářů0

Slyšel jsem, jak si sundává trenky, nasazuje gumu a patlá na ni lubrikační gel. Poté jsem ucítil jeho ruce zvedající moje nohy kamsi nahoru a následně studený gel na jeho prstech pronikající do mého panenského otvoru. Nejdříve tam pronikl jedním, poté dvěma a nakonec třemi prsty. Moje díra se postupně uvolňovala a já začal cítit úplně jiný druh slasti, než který jsem zažil před chvílí. Můj pták na to okamžitě zareagoval a už stál zase plně v pozoru, jako by mu nestačilo, co si dnes již užil.