Povídky

  • Saavik
Stylromantika
Datum publikace19. 11. 2017
Počet zobrazení4075×
Hodnocení4.67
Počet komentářů8

Auto zahnulo po cestičce vysypané kamínky do velké aleje. A dojelo do dvora. Těžká, železná brána zavřela svá křídla. Ale nebyla to ani zdaleka křídla ochranná. Za bránou se nacházelo velmi speciální sanatorium. Jedna jeho část totiž sloužila jako ústav pro narušené mladé muže…

  • Jaachim H. T.
Stylromantika
Datum publikace14. 11. 2017
Počet zobrazení2727×
Hodnocení4.71
Počet komentářů8

Probudil jsem se. Byla stále tma. Zvedl jsem se ze sněhu. Mobil vybitý, já promáčený a zmrzlý. Hodinky ukazovaly lehce po půlnoci. Vydal jsem se směrem k domovu. Už si ani nepamatuju, jak jsem došel domů. Pamatuju si jen okrajově křik mámy, nadávky a podobné. Pak už jenom to, jak jsem se zahřál v horké sprše a spadl do postele. Usnul jsem ihned.

  • Jaachim H. T.
Stylromantika
Datum publikace11. 11. 2017
Počet zobrazení2501×
Hodnocení4.63
Počet komentářů8

A usmál jsem se. Po několika týdnech jsem se konečně usmál. Zaplavil mne pocit štěstí a uvolnění. Byl jsem na místě, které bylo mému finsko-českému srdci blízko. Byl jsem zde s ním, byl jsem šťastný.

  • Dušan Bartoň
Stylromantika
Datum publikace10. 11. 2017
Počet zobrazení4619×
Hodnocení4.84
Počet komentářů28

Dovolím si vám předložit své další vzpomínky. Je to jen tak halabala, jak jsem si zrovna na něco vzpomněl, nebo co mi utkvělo navždy v paměti. Ale snad se taky zasmějete.

  • Izzie
Stylromantika
Datum publikace9. 11. 2017
Počet zobrazení2438×
Hodnocení3.87
Počet komentářů7

A přesně takhle se Mark Baker ocitl v kostýmu Kapitána Ameriky společně s čarodějnicí s falešným nosem a dlouhými černými šaty aka Terry, se Supergirl s maskou přes oči (jako vážně?! Supergirl ani Superman přece nemají masku!) aka Nellou a s Green Arrowem aka Nickem, který jediný měl normální kostým vhodný na středoškolskou halloweenskou párty, před domem Thomase Cornera.

  • AdmiralG
Styltvrďárna
Datum publikace7. 11. 2017
Počet zobrazení5651×
Hodnocení3.14
Počet komentářů3

Já jsem lidská bytost! Narodil jsem se svobodný a přísahám, že se zase svobodným stanu. Otáčím se a jsem pevně rozhodnut mu za každou cenu krýt záda, i když se na mě teď dívají čtyři páry vzteklých a pořád ještě hladových skoro vlčích očí. Netroufá si nikdo, ten kousíček lidskosti v mém oku asi nahání ostatním víc strachu, než sevřené ruce a vyceněné zuby.

  • TROYAT
  • TomDog
Styltvrďárna
Datum publikace7. 11. 2017
Počet zobrazení9804×
Hodnocení4.16
Počet komentářů6

Netušil jsem, že bude ten výprask tak bolet. Tak mě ještě nikdo nezbil. Říkal jsem si, že to dělá jako prevenci toho, abych se choval poslušně a dělal vše, jak řekne. Musel jsem se svléci. Poslušně jsem to vykonal. Dildo mi napínalo zadek a já se dost bál, když mi řekl svůj záměr, a navíc mě připoutal ke stromu. Držet v sobě dildo a počítat rány prutem se mi zdálo dost krutý. Ale říkal jsem si, že něco vydržím. Co mi taky zbývá. Jen jsem se modlil, aby mi tu nezmaloval zadek a spoutaného a nahého mě tu nenechal. Péro mi u toho teda fakt nestálo.

  • Doublemo
Stylromantika
Datum publikace4. 11. 2017
Počet zobrazení3336×
Hodnocení4.77
Počet komentářů4

Kdyby se mě kdokoliv dotkl kovadlinou nebo kolejnicí, někde na páteři, ani bych si to pořádně neuvědomil a konstatoval bych, že se mě něco dotklo. Pokud se tam však dotýká tím jemným materiálem, k tomu tak rafinovaně, mám chuť zavýt blahem jak Bílý Tesák.

  • Pavel
Stylklasika
Datum publikace31. 10. 2017
Počet zobrazení4086×
Hodnocení3.23
Počet komentářů3

A nehodlám s tím rozhodně skončit. Bude mi šedesát pět a honím denně nebo obden, nejčastěji u porna. Rozhodl jsem se zpestřit si masturbaci psaním vzpomínek na své zážitky od počátků až doteď. Nejde to rychle, protože mám kalhoty dole, pravou rukou píši na klávesnici, levou pomalu mastím vlastní tvrdé pero.

  • Jaachim H. T.
Stylromantika
Datum publikace30. 10. 2017
Počet zobrazení2905×
Hodnocení4.74
Počet komentářů13

Počasí nemohlo být depresivnější. Olověně těžké černo-šedé mraky zakrývaly celou oblohu. Vítr, chvílemi sílící, zvedal z promočené země zbývající listí opadané z nyní již holých stromů. Z nebe se tu a tam snesla kapka vody, jako by mračna a nimi skrytá obloha truchlila s námi.

  • Doublemo
Stylklasika
Datum publikace25. 10. 2017
Počet zobrazení8696×
Hodnocení4.29
Počet komentářů9

Břicha jsme měli stažená k páteři a mohli dýchat pouze povrchně pomocí ramen. Od pasu dolů jsme byli naprosto znehybněni. Pak poodešla k té své tajemné skříňce a najisto sáhla do druhé zásuvky shora. Když se vrátila, pohrávala si v rukou s několika plastovými kroužky, které byly čiré barvy. Vypadaly jako obrovské podložky pod šrouby s různými vnitřními průměry. Na jedné straně z nich trčely…

  • Jaachim H. T.
Stylromantika
Datum publikace24. 10. 2017
Počet zobrazení3013×
Hodnocení4.64
Počet komentářů4

Vlak se skřípěním brzd zastavil. Pohlédl jsem z okna a bez brýlí jsem se snažil přelouskat název zastávky. Mé snažení přerušily dvě osoby vstupující do mého osobního vagónu. Urgh, nemám rád, když se o věci dělím. A teď mi tu někdo bude rušit můj božský klid a mé ticho.

  • Jaachim H. T.
Stylromantika
Datum publikace18. 10. 2017
Počet zobrazení3450×
Hodnocení4.62
Počet komentářů12

Takový je dnešní svět. Převlečený v toleranci. Jsme friendly, ale zas ne moc, ať nás to nesežere. Jsme pro i proti, sereme si do huby a tváříme se jako ONI, i když nejsme ani na stejném stupni. Nejsme ani o schod níže… Jsme o 3 patra níž a schodiště je sakra prudké.

  • Doublemo
Stylromantika
Datum publikace12. 10. 2017
Počet zobrazení3947×
Hodnocení4.55
Počet komentářů2

Zděšením se mi zastavuje srdce, v okolí žaludku pociťuji erupci, která si nezadává se sopkou Stromboli na Sicílii, vlasy mi hrůzou vstávají na hlavě a chlupy na celém těle se mi ježí. Naštěstí nejsem žádný medvěd, takže to je sotva viditelné.

  • Petřík
Styltvrďárna
Datum publikace9. 10. 2017
Počet zobrazení19023×
Hodnocení4.40
Počet komentářů11

„Už si měl někdy čuráka v hubě, Marku?“ zeptal se ho zcela zbytečně Tomáš. Marek se zmohl jen na nesouhlasné zakývání hlavou. „To nevadí, nic na tom není. Uvidíš, že ti to půjde samo.“ Tom spustil Marka trochu níž tak, aby mu umožnil kleknout si na zem. Marek měl teď Tomova postaveného ptáka jen pár centimetrů před obličejem.

  • Doublemo
Stylklasika
Datum publikace8. 10. 2017
Počet zobrazení4794×
Hodnocení4.04
Počet komentářů6

Petr taky neprotestoval a zaujal polohu tak, že jsem měl lopatky na jeho lýtkách a jeho zadek přímo nad svým obličejem. Naopak Petr se opřel o lokty až za mými stehny, já zvedl kolena a měl tak zadek pod jeho obličejem. V podstatě taková rafinovaná poloha 69. Akorát jsme neměli u pusy své ptáky, ale hleděli jsme na své vyholené růžové zadní dírky.

  • Doublemo
Stylromantika
Datum publikace28. 9. 2017
Počet zobrazení4162×
Hodnocení4.60
Počet komentářů6

A tak si sám lebedím ve svých dolíčcích vytlačených v písku a vnímám ty horké dlaně naší nejbližší hvězdy. Nad vzpomínkami, které mi právě prolétly hlavou, jsem se chvílemi usmíval, chvílemi jsem nad nimi posmutněl. Rád se nechávám svými erotickými myšlenkami a vzpomínkami unášet, uvolnit a ukolébat. Dobře se u nich usíná.

  • HRÁŠEK
Styltvrďárna
Datum publikace24. 9. 2017
Počet zobrazení7467×
Hodnocení4.70
Počet komentářů17

Robin tušil, že dnes se chystá něco nového, vždycky to tak bylo, když ho muž dráždil a vzrušoval delší dobu předem. A tak teď ležel a trochu se strachem, trochu se vzrušením čekal, co bude. Tohle vídal jen v péčku a nijak ho nelákalo propůjčit své rodinné stříbro právě k téhle hře.

  • Kev1000
Stylromantika
Datum publikace20. 9. 2017
Počet zobrazení5359×
Hodnocení4.72
Počet komentářů24

„Čauves, Kevin,“ svojí mozolnatou rukou mi dlaň stisknul borec v mym věku, ale daleko ramenatější, ve volezenejch kraťasech, zelenym triku, jehož rukávy mu byly trochu těsný kolem pokérovanejch bicepsů, a s dlouhejma špinavě blond dredama spakovanejma do velkýho rozcuchanýho drdolu. „Už jsi někdy lez’?“

  • Doublemo
Stylromantika
Datum publikace18. 9. 2017
Počet zobrazení4314×
Hodnocení4.53
Počet komentářů10

Mám doširoka roztažené ruce i nohy, cítím, jak mě chladivá voda objímá, jak mě má ráda, jak mi hladí každý kousek těla. I ty nejintimnější partie mého těla jsou té vodě vděčné za tu laskavost, kterou jim poskytuje. Pomalu si promnu vlasy, aby mohla voda až ke kořínkům, mírně si rukama oddálím hýždě od sebe, aby mohla i tam dozadu, a nakonec plynulým pohybem odhalím vodě i…

  • Doublemo
Stylklasika
Datum publikace12. 9. 2017
Počet zobrazení5174×
Hodnocení4.12
Počet komentářů6

„Pavle, to bylo děsně rajcovní. Ta bolest mě úplně ochromila, ale byla tak příjemná, že se to ani nedalo vydržet. Málem jsem se udělal. A teď ta rajská masáž, to uvolnění… Seš skvělej. Teď to zkusíme s tebou, chceš?“

  • HRÁŠEK
Styltvrďárna
Datum publikace31. 8. 2017
Počet zobrazení9966×
Hodnocení4.67
Počet komentářů12

Nejraději by si ho vyfotil jak Pokemona, ale zas tak na hlavu padlý nebyl. I když je pravda, že včera k tomu moc nechybělo. Kluk si dal ruce do kapes, látka kalhot se napnula a on tak nechtíc vystavil své zbraně. Tedy, nechtíc… Jeho a klukovy oči se setkaly a Karlovi bylo nad slunce jasnější, že ho boreček provokuje. Karlova hlava byla rázem jak neobydlená planeta, zato dole bylo boží dopuštění…

  • Doublemo
Stylklasika
Datum publikace26. 8. 2017
Počet zobrazení6021×
Hodnocení4.02
Počet komentářů7

„Konečně! Konečně tedy dojde na ten nevšední sex!“ Pořádnou ženskou, a ke všemu nahou, jsme viděli akorát tak v nějakém pornu, ale tady před námi stála dračice v plném rozpuku, která nás teď určitě pustí na sebe. Jak jsme se oba šeredně mýlili, ukázaly následující chvíle.

  • Falco
Styltvrďárna
Datum publikace25. 8. 2017
Počet zobrazení7849×
Hodnocení4.33
Počet komentářů6

„Opravdu? A teď si přestav, že ti je opravdu odpustím. A ty budeš navždy vědět, že jsi nedokončil trest za svůj prohřešek. Budeš vědět, že jsi nedodržel slovo, kterým ses uvolil k 50 bolestivým ranám pro svého pinďoura. Budeš vědět, že nejsi zdaleka takový chlap jako nabíječ tvojí kámošky, a hlavně budeš vědět, že jsem ti mohl ještě jednou v životě pokouřit péro, aby se ti zase postavil. Opravdu ti mám těch 10 posledních ran odpustit?“

  • Unai
Stylklasika
Datum publikace24. 8. 2017
Počet zobrazení3436×
Hodnocení2.47
Počet komentářů0

Asi z překvapení jsem se vůbec nezmohl na jakýkoliv náznak odporu. Přiměl mě si ho vzít do pusy, a já tak poprvé někomu kouřil ptáka.¨Když už to trvalo déle, naznačil, že se přesuneme, a lehl si na postel, mne vzal s sebou a zase mně vrazil hlavu do jeho rozkroku. Během toho se pomalu svlékl, a jak chtěl, tak já taky.