Povídky

  • Peťo
Stylklasika
Datum publikace8. 1. 2018
Počet zobrazení5016×
Hodnocení3.77
Počet komentářů2

Ako chalan z kresťanskej rodiny som bol vychovávaný v duchu poskytovania nezištnej pomoci druhým. Preto som v posledný rok priemyslovky cez víkendy dobrovolničil v jednom z bratislavských útulkov pre bezdomovcov. Pomáhal som vymieňať posteľnú bielizeň, umýval som dlážku a vydával jedlo. Útulok slúžil výhradne na prenocovanie a cez deň bol opustený. Okrem prenocovania dostali bezdomovci aj večeru a mohli využiť sprchy alebo spoločenskú miestnosť.

  • Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace7. 1. 2018
Počet zobrazení6887×
Hodnocení4.43
Počet komentářů6

To ponořování bylo dost náročný, tak jsem pak povstal a měl jsem v úmyslu Františka posadit na okraj bazénu, abych mu mohl to jeho nadržený péro pohodlně vykouřit. Ale jak jsem se tak nad něj postavil, hošánek otevřel oči, asi aby se podíval, co s ním hodlám dělat. Jenže první, co spatřil, bylo moje tvrdý péro. Zabodl do něj oči, vzdychl jen tichoučké: „Jo,“ chytil mě za koule a druhou rukou si strčil moje péro do pusy.

  • honzik92
Stylklasika
Datum publikace5. 1. 2018
Počet zobrazení7601×
Hodnocení4.65
Počet komentářů10

A pan učitel David se zřejmě rozhodl, že mi to neulehčí. Uběhlo sotva 10 minut od drhnoucího incidentu, když se mě David zeptal: „Nebude ti vadit, když si převleču tílko? Jsem nějak zpocenej…“ „N-ne,“ zakoktal jsem zmateně. V tu chvíli si už David začal sundávat tílko. Periferně jsem zahlédl jeho břišáky, hrudník a jemné chloupky kolem pupíku. „Kam jsem si to náhradní ale dal…?“ zamumlal si pro sebe a začal se otáčet směrem k zadním sedačkám a pravou rukou se držel opěradla mé sedačky. Horké odpoledne v autě zřejmě jeho deodorant nezvládal a já zacítil z velmi krátké vzdálenosti tu nejúžasnější vůni, jakou jsem kdy ucítil. Jeho pot.

  • Cyril
Styltvrďárna
Datum publikace4. 1. 2018
Počet zobrazení6368×
Hodnocení4.73
Počet komentářů5

"Pane, prosím vás, môžete mi oslobodiť bradavky, veľmi ma už bolia." No ako by ma nepočul, nič nevravel. "Písal si mi, že tvoje vlasy máš moc rád a sú absolútne nedotknuteľné!" "Áno, pane," odpovedám. "No ja byť na tvojom mieste, hovorím v minulom čase! Ale podľa môjho vkusu sú absolútne nemožné." Vtom sa pán postavil za mňa a v ruke mu vidím strihací strojček. "Ty debil, opováž sa dotknúť mojich vlasom," vykríknem v panike a až teraz si uvedomujem, že som bez akejkoľvek šance odporu. "Ty zmrd, uvedomuješ si, že dostávaš ďalší trest?" Neviem, či viac zúrim alebo sa trasiem od strachu.

  • Peťo
Styltvrďárna
Datum publikace3. 1. 2018
Počet zobrazení16259×
Hodnocení2.99
Počet komentářů5

Takýto výcvik musí byť považovaný iba za hru a realizovaný na dobrovoľnej báze. Výcvik musí byť možné kedykoľvek ukončiť a môže v ňom byť iba toľko násilia, aby to nezanechalo trvalé následky.

  • Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace2. 1. 2018
Počet zobrazení6965×
Hodnocení4.21
Počet komentářů8

Předvedl jsem mu všechny svoje triky a některý jsem i musel zopakovat, protože von, zřejmě jak byl zhulenej, se pořád neudělal. Ale nakonec se mi to povedlo. Musel jsem mu ho pořádně honit rukou a zasouvat si ho až hluboko do krku, až mě to dávilo, ale v závodě s jeho mladou, jak on říká kundou, jsem hodlal vyhrát.

  • AdmiralG
Styltvrďárna
Datum publikace1. 1. 2018
Počet zobrazení3698×
Hodnocení4.08
Počet komentářů5

Dává mi piškot a já ho s děkovným a současně slastným výrazem beru do tlamy a začínám kousat. Strká mi do díry ocásek, a aniž by cokoliv říkal, tak já hned, jak tam zajede, zavrtím, aby viděl, že drží. Poplácává mě po zádech a já se najednou cítím velmi šťastně. Přichází z druhé strany, roztahuje mi nohy a nasazuje cbčko. Nijak neprotestuji, od začátku mi bylo jasné, že ta volnost pro mého ptáka je jenom na velmi omezenou dobu, ale i za tu krátkou chvíli jsem mu velmi vděčný, protože jsem dostal příležitost zažít slastný pocit orgasmu. Ano, je to hodný Pán. Můj Pán.

  • Kev1000
Stylromantika
Datum publikace30. 12. 2017
Počet zobrazení3104×
Hodnocení4.72
Počet komentářů12
Oceněnípovídka roku 2017

Pozoruju Kevina, jak napůl vylezlej ze stanu leží na břiše a vopřenej vo lokty tam něco soustředěně tropí. Pokud možno neslyšně se vyprošťuju z našeho dvojspacáku, z jehož druhý půlky stále ještě sálá teplo Kevinova těla, a nekonečně pomalu se po čtyřech plížím ven. Přítel, plně zabranej do črtání něčeho na papír, prohýbá svoje světlý záda, na nichž mu pod malinko pihovatou kůží vystupujou obrysy svalů.

  • Saavik
Stylromantika
Datum publikace21. 12. 2017
Počet zobrazení4457×
Hodnocení4.72
Počet komentářů15

- Ale ty nejsi holka… Proč mi to děláš? Tohle tedy nedělá určitě nikdo… - - Možná dělá, ale nemluví o tom? - - Proč by to dělali? - - Nevím. Nikdy jsi to tak nechtěl? Aby někdo přišel a dělal ti to co já? - Zar na něho hleděl velkýma hnědýma očima. Chtěl. Ale bál se na to i myslet. Protože ten, kdo se mu zjevoval ve snech, byl právě Mer. Ale nejen on… Ale na to druhé jméno se neodvažoval ani pomyslet.

  • S.Frei
Stylromantika
Datum publikace20. 12. 2017
Počet zobrazení3838×
Hodnocení4.32
Počet komentářů15

Vrátím doklady jejich majiteli, který si v mezičase stihl posbírat ze země knihu. Zaujme mě její pestře barevná obálka se známým typografickým řešením. Nasadím hravě pohoršený výraz: "No teda, házet s panem Adamsem na zem, že se nestydíte…" Opět lehce vykulený výraz, naštěstí rychle vystřídaný úsměvem od ucha k uchu. "No jo, máte pravdu, jsem fakt špatný stopař, ani ručník u sebe nemám!" "Tak doufejme, že dnes v noci nepřiletí Vogoni, protože já ho ke své hanbě také nemám."

  • Jaachim H. T.
Stylromantika
Datum publikace18. 12. 2017
Počet zobrazení2723×
Hodnocení4.14
Počet komentářů15

Sedím po tom všem jako každý normální večer u svého stolu. Vedle mé ruky je stále zalepená obálka, jejíž obsah i odesílatel je mi znám, aniž bych se jí dotkl. Srší z ní nenávist, létají z ní slova a já místo toho, abych se do ní podíval, raději ignoruju tento problém.

  • Kev1000
Stylromantika
Datum publikace17. 12. 2017
Počet zobrazení3285×
Hodnocení4.63
Počet komentářů9
Oceněnípovídka roku 2017

Ráno je to ve stanu, ve kterym spali dva kluci po celodennim sportovnim výkonu, cejtit jak ve vopičárně. Ven do chladnýho horských vzduchu se nám ale hned po probuzení nechce. Rozespale snídáme v polosedu vedle sebe. Voba tvrdý z naší nahoty.
„S tim asi budem muset vydržet do večera,“ uculuje se Kevin.
„Nevim, jestli to zvládnu.“

  • AdmiralG
Styltvrďárna
Datum publikace15. 12. 2017
Počet zobrazení3530×
Hodnocení3.66
Počet komentářů9

Co bych ti tak ještě pověděl, podívej, bolí mě oči, já si je na chvilku zavřu. Ono už stejně není co vyprávět. Co bylo, to už se nezmění, a co bude, to už je jasné. Takže asi tak. To je krásný pocit. Našel jsem cestu z pekla…

  • Jaachim H. T.
Stylromantika
Datum publikace14. 12. 2017
Počet zobrazení2532×
Hodnocení3.77
Počet komentářů6

Měl jsem před očima bílou mlhu. Světlo, které se dralo přes škvíry mezi mými víčky, spalovalo mé oční tyčinky. Postupně se však bolest v oku zmírňovala a ustupovala jinam… do mé hlavy. Tu jsem měl jako střep a s každou nastupující vteřinou se bolest zhoršovala.

  • Doublemo
Stylromantika
Datum publikace13. 12. 2017
Počet zobrazení3066×
Hodnocení4.69
Počet komentářů11

Po čtyřech se šourám k vodě, nyní již zase pod plnou palbou slunečních paprsků, protože mrak odtáhl někam za les. Lezu do vody jako bych přetrmácel celou polovinu pouště poté, co mi vysílením totálně klekl velbloud.

  • Peťo
Stylklasika
Datum publikace11. 12. 2017
Počet zobrazení2789×
Hodnocení4.04
Počet komentářů4

V noci som si ľahol vedľa Hansa, ktorý už spal na bruchu s mierne roztiahnutými nohami. Videl som jeho dierku a kochal som sa pohľadom aj na jeho penis, ktorý vykúkal spod jeho zadočku. Niekto zhasol oheň a ponorili sme sa do čierno-čiernej tmy.

  • S.Frei
Stylromantika
Datum publikace6. 12. 2017
Počet zobrazení2906×
Hodnocení3.99
Počet komentářů16

Mrtvé jehličí pod podrážkami vystřídá tráva. Lesklá, kluzká, zalitá mléčným světlem měsíce. Dlaně se zaboří do měkkého porostu. Na tvář dopadne několik kapek noční rosy. Ostružiní mě chytne za ramena. Z kotníků vystřelí ostrá bolest. Naděje zmizela. Neohlédnu se. Vím že bych zahlédl to, co si lidé pamatují jen z nočních děsů. Otisk v univerzální paměti našeho rodu. Důvod proč nám hned na okrajích lesů naskakuje husí kůže.

  • Jaachim H. T.
Stylromantika
Datum publikace3. 12. 2017
Počet zobrazení2869×
Hodnocení4.67
Počet komentářů9

V jediném okamžiku jsem se vymanil z jeho sevření. Zůstal na mě hledět beze slov. V následující vteřině jsem mu vpálil takovou facku, že jsem si na nějakých pár hodin rozbolavěl ruku. On se otočil v piruetě a složil se na zem. Bylo mi to však jedno. Já právě vydýchával svůj morální kolaps.

  • AdmiralG
Styltvrďárna
Datum publikace1. 12. 2017
Počet zobrazení4221×
Hodnocení3.37
Počet komentářů12

„Tohle na mě neplatí! Makej, nebo to bude ještě horší!“ Zvedám se ze země a kolotoč se znovu rozjíždí. Těžce dýchám, rychlost povelů se zvyšuje. Než stihnu splnit jeden, už přiletí druhý. Najednou se rozhostí ticho. Popadám dech a koukám na Nera tázavým pohledem.

  • Doublemo
Stylromantika
Datum publikace29. 11. 2017
Počet zobrazení3586×
Hodnocení4.48
Počet komentářů14

Přichází neodvratitelné a nevyhnutelné… Pokud se jednou sopka rozhodne k erupci, není cesty zpět a není překážky, která by erupci zastavila. Z rozjetého rychlíku se také nedá vystoupit. Protržená přehrada se sama znovu nepostaví. Lavina, která se dá do pohybu, své dílo dokoná. Má mysl je zcela zatemněna a upíná se k jednomu, jedinému...

  • Full.of
Stylklasika
Datum publikace27. 11. 2017
Počet zobrazení3009×
Hodnocení3.80
Počet komentářů3

Stroj pod mým hrudníkem zachroptěl, jak zpracoval další dávku instrukcí, ale vypadalo to, jako by vycítil to péro pronikající ještě hlouběji do mě. Přes všechnu tu pozornost, kterou si Teův pronikající úd vyžadoval, někde vzadu mé mysli se objevila myšlenka, že ten stroj mrdá s námi. Perverzní představa.

  • Kev1000
Stylromantika
Datum publikace26. 11. 2017
Počet zobrazení4632×
Hodnocení4.53
Počet komentářů11
Oceněnípovídka roku 2017

Na uježděný cestě, vinoucí se mezi nízkejma smrčkama, držíme skoro pochodový tempo. Ztrpčuje  ho akorát pálící slunce, co nás brzo nutí sundat sofčelky, který se v ranním chladu zdály jako nutnost. Za chvíli, jak postupně vodkládáme jednu šlupku funkčního prádla za druhou, pokračujem voba svlečený do půl těla. Popruhy krosny se mi tím do holý kůže ramen zakusujou čím dál vostřejc. No co, přiznám si (pořád trochu stydlivě), aspoň se můžu kochat pohledem na Kevinovo světlý vypracovaný tělo, na kterým pomalu začínaj vyskakovat krůpěje potu, a jeho svalnatý ruce, zabírající do trochu zešikmenejch terénních kol jeho vozejku v rytmu nějakýho hitu, kterej si k tomu pobrukuje.

  • Jaachim H. T.
Stylromantika
Datum publikace25. 11. 2017
Počet zobrazení2553×
Hodnocení4.74
Počet komentářů12

Pomalu se stmívalo a já byl čím dál tím víc nervóznější. V břiše jsem měl voliéru plnou motýlů, ruce se mi klepaly, jako bych už 10 let trpěl Parkinsonem, a dlaně jsem měl zpocené, i když jsem celý mrznul. Opět jsem stál před tou zamrzlou hladinou a měl jsem pocit, že mi srdce vyskočí z hrudi.

  • Saavik
Stylromantika
Datum publikace23. 11. 2017
Počet zobrazení5309×
Hodnocení4.65
Počet komentářů7

Andrej stál v řadě vězňů. Ruka ho bolela od primitivního tetování a celé tělo svědilo, protože táborový holič ho spíš oškubal, než oholil… Srdce mu bušilo, jako by běžel. Cítil, jak se celý chvěje strachy. Ještě se nevzpamatoval z toho, co se s ním stalo.

  • AdmiralG
Styltvrďárna
Datum publikace22. 11. 2017
Počet zobrazení3850×
Hodnocení3.95
Počet komentářů8

Přicházíme ke vchodovým dveřím a následně vcházíme do domu. Je to předsíň. Je zalitá teplem a světlem, až si musím zakrýt oči, jak strašně mě najednou bolí. Pán si odkládá lehkou bundu a pak mi odepíná vodítko. „Sedni!“ Hned poslechnu a sedám se nejlíp, jak umím, aby byl spokojený. Následuje lehké pohlazení po hlavě, ale hned je zase narovnaný a kráčí k polootevřeným dveřím do další místnosti a zakřičí: „Nero, k noze!“