Povídky

  • Paul
Stylklasika
Datum publikace24. 2. 2016
Počet zobrazení8576×
Hodnocení4.60
Počet komentářů4

„Ahoj marode! Jak je?“ huláká na mě už ode dveří soused Dan. Má klíče od mého bytu, a to od doby, kdy mi sem nastěhoval kondiční stroj, a povolení k volnému vstupu, které jsem mu udělili já sám. K tomu ho opravňuje jeho velký ohon a neukojitelná touha po sexu se mnou. Od chvíle, co mi slízal mou čerstvou sladkou mrdku z břicha, nemluví skoro o ničem jiném.

  • Vlčák
Styltvrďárna
Datum publikace22. 2. 2016
Počet zobrazení4661×
Hodnocení4.07
Počet komentářů4

Nevím vůbec, co se děje, šel jsem si jen ulevit!
Kam ten večer celý spěje? Budu muset nastavit?!
Slyším kroky kráčet ke mně, mám snad pusu otevřít?
Chtěj vykouřit jenom jemně, nebo tvrdě zabořit?

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace21. 2. 2016
Počet zobrazení5578×
Hodnocení4.49
Počet komentářů5

Polkl jsem a se strachem v hlase jsem odepřel svou ruku od jeho dlaní se slovy: "Budu to respektovat, ale nečekej ode mě, že mezi námi někdy k něčemu dojde." Potom jsem se otočil a odešel jsem domů. Lehl jsem si na postel a pořád si přehrával tu jedinou scénu.

  • Michal
Stylklasika
Datum publikace20. 2. 2016
Počet zobrazení4949×
Hodnocení4.68
Počet komentářů11

Jeho obličej se kroutí v křečovitých bolestech, které mu způsobuje tlak mého kolena. On je ale tak vzteklý a naštvaný, že stále nechce svou porážku přijmout: „Jen si užij buzno! Já jsem tě viděl, jak si ho osahával v tom skladišti, taky proto jsem doufal, že mi pomůžeš zdrhnout.“ A to zase rozpumpovává mě. Pouštím jeho krk a rozepínám mu poklopec, ukazovákem a prostředníkem pravé ruky mu zajíždím pod koule a pokračuji dál a tvrdě a nasucho mu je zarážím do análu: „Jak chceš! … Když užít, tak užít!“ Místností prolétává jeho výkřik a po tvářích se mu kutálejí slzy.

  • Kdokoli
Styltvrďárna
Datum publikace17. 2. 2016
Počet zobrazení10480×
Hodnocení3.81
Počet komentářů6

„Tak co Matěji, já věděl že si dneska vrznem. Sice buzny, ale k čemu jinýmu jsou.“ „Pěkný, Dane,“ pochválil ho Matěj. Já jsem nevěřil svým uším. První z nás se vzpamatoval David a skoro vykřikl: „Nechte nás bejt, my už jdem!“ „Omyl, zmrde,“ obořil se na něj Dan, „napřed tě tu čeká menší prácička. Ale neboj se, děláš to rád, buzno.“

  • Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace9. 2. 2016
Počet zobrazení5915×
Hodnocení4.34
Počet komentářů9

Jaryn: Co bych dělal touhle dobou. Onanuju...
Matt: fakt jo honis si pero?
Jaryn: Teď už ne, přemejšlim, kdo jsi.
Matt: když já nevim chtěl bych se s tebou sejít ale bojim se prozradit aby se všechno nepoto

  • Paul
Stylklasika
Datum publikace8. 2. 2016
Počet zobrazení7486×
Hodnocení4.69
Počet komentářů5

Už jsem si přivyknul na jeho tloušťku, délku, dominanci i silné rytmické pulzování. A teď už mé smysly neotupuje bolest, ale nepopsatelná rozkoš a slast vycházející z Markusova mrdajícího ohonu, který do mě pouští masivní dávky předmrdky. Cítím to a maximálně mě to vzrušuje, proto i můj žalud, masírující se o Markusovo břicho, pouští dávky vlhké touhy.

  • Michal
Stylklasika
Datum publikace7. 2. 2016
Počet zobrazení5942×
Hodnocení4.79
Počet komentářů5

Jack je jako pírko, tak si ho odnáším pověšeného kolem krku a lehce nasedajícího na můj ztopořený ohon až k posteli, kde ho v nepřerušeném objetí pokládám na matraci. Přiklekám k němu a jeho vyšpulený anál, natlačený na mé zocelené nářadí a částečně promazaný mými výtoky, se nebrání tomu, abych do něho zajel až po koule. Jack se prohýbá a chvíli vstřebává bolest, která projela jeho mladým tělem. Kňučí jako štěně, které rádo trpí pod dominancí alfasamce, a ani se neodvažuje protestovat.

  • Filip Svlečený
Stylromantika
Datum publikace27. 1. 2016
Počet zobrazení7299×
Hodnocení2.55
Počet komentářů7

Byl jednou jeden otec a ten měl dva syny, dvojčata. Chlapci se jmenovali Jan a Marian. Už jako malí byli oba tak roztomilí, že jim nikdo neřekl jinak než Jéňa a Mařena. Matka s nimi již nežila. Bydlela v domově pro choromyslné, kam se dostala poté, co nachytala svého muže v lese, když mu dřevorubec ze sousedství dělal to, co on jí v ložnici dělal tak málokdy. Mysl nebohé ženy to nedokázala unést a nadosmrti ochořela.

  • JiCiMi
Styltvrďárna
Datum publikace22. 1. 2016
Počet zobrazení26527×
Hodnocení4.09
Počet komentářů14

Dojeli jsme do podzemní garáže velkého obchodního centra, kde jsme vystoupili a já jako pejsek následoval své pány. Šli jsme snad pět minut, až jsme vstoupili na místní veřejné záchody. Pavel mi ukázal na jednu kabinku, vstoupil se mnou do ní a já čekal, co se bude dít. „Svlíkni se do naha a dělej!“ poručil Pavel a já dneska už podruhé se začal svlíkat v kabince na WC.

  • Filip Svlečený
Stylromantika
Datum publikace20. 1. 2016
Počet zobrazení4397×
Hodnocení2.72
Počet komentářů6

I uchopil svůj úd do své ruky a počal jej mnout, stále se rozhlížeje, zdali některý cizinec se neblíží, a takto vstoje, nahý na břehu mořském, přivedl se k ejakulaci. Jeho jinošské mlíčí v několika dlouhých gejzírech skončilo až v oné laguně, kde ho pohltila voda a rozpustila mořská sůl.

  • Paul
Stylklasika
Datum publikace18. 1. 2016
Počet zobrazení6685×
Hodnocení4.52
Počet komentářů7

"Sakra Paule, co je s tebou!" slyším Richardův hlas, který se tlačí do otevírajících se dveří. Chvíli je hrobové ticho a Richard na mě zírá s pootevřenou pusou. Za chvíli je ale poznat, že mu došlo, která bije. Začíná se neskutečně a neovladatelně smát: "Já ti říkal, že je s nima ohromná legrace, a tohle je fakt vtipné!" "Mně to tak nepřipadá! … Pomůžeš mi?!" jsem rozlobený z toho, že mě tam ti dva takhle nechali, a tak trochu si to vybíjím na šéfovi.

  • JiCiMi
Stylklasika
Datum publikace17. 1. 2016
Počet zobrazení8684×
Hodnocení4.06
Počet komentářů9

„No doprdele! Já sem takovej kokot!“ docela nahlas pronesl Marek a otočil se na mě. „Ondro? Je mi to blbý, ale nepučil bys mi trenky? Sem si je zapomněl sbalit.“ Koukl jsem na něj a řekl mu, že to není problém jen, že mám jenom slipy. „No co se dá dělat, hlavně že tu nebudu nahej.“ Ze skříně jsem vyndal svoje čisté slipy a podal jsem je Markovi. Ten poděkoval a odešel se do koupelny oblíknout.

  • Michal
Stylklasika
Datum publikace16. 1. 2016
Počet zobrazení3983×
Hodnocení4.66
Počet komentářů8

Na chodbě se ozývají přibližující se hlasy, které zesilují a prorazují, že někdo míří do mého pokoje. Jack pohotově přiskakuje ke dveřím a odendává židli stojící jim pořád v cestě. Já se snažím během toho nacpat svůj upatlaný ohon do poklepce a ten zapnout. Po chvíli se mi to daří a stíhám to jen pár milisekund před otevřením dveří. V nich se objevuje Danny a huláká: "Končíme hrdličky! … Mansikovi to stihli dřív, tak dem!"

  • Dušan Bartoň
Stylromantika
Datum publikace15. 1. 2016
Počet zobrazení5808×
Hodnocení4.74
Počet komentářů11

Najednou se Pavel zeptal, kolik mi je. Když jsem to řekl, obrátil se na Jardu a zeptal se: "Můžeš mi říct, proč to děláš?" "Co jako?" "Mohl by to být tvůj syn. Až ti za nějakých pět let uteče, utrápíš se. Vždycky jsem říkal, že jsi hodný, ale se sklony k sebe destrukci." "Třeba jsem našel někoho ještě hodnějšího."

  • Dušan Bartoň
Stylromantika
Datum publikace10. 1. 2016
Počet zobrazení5365×
Hodnocení4.70
Počet komentářů9

"Děde…" "Ano?" "Děde, já…, já…" "Uklidni se, jistě bys nechodil s nikým, kdo by za to nestál. Takže v čem je problém? Je dvakrát rozvedená a má tři děti?" "Děde, já chodím s…" Oči černé jak onyx se na mne upřely. "Předpokládám, že problém tkví v tom, že to děvče je chlapec." "Ano," řekl jsem šťastný, že už je to venku.

  • Kdokoli
Stylklasika
Datum publikace9. 1. 2016
Počet zobrazení9199×
Hodnocení3.91
Počet komentářů5

Já jsem dál zíral s otevřenou pusou. David měl na sobě oblečenou černou mikinu a černé slim džíny, ve kterých se rýsovala jeho chlouba. Vypadal neuvěřitelně sexy a já jsem na něj dostal obrovskou chuť. Můj kamarád natěsnaný v červených trenkách to dal jasně najevo. David se mi podíval mezi nohy, rukou přejel po svém rozkroku, usmál se a začal mě líbat.

  • Michal
Stylklasika
Datum publikace7. 1. 2016
Počet zobrazení3901×
Hodnocení4.32
Počet komentářů7

Bubny v hlavě se mi opět ozývají. Chytám se za uši a skláním se do podřepu snad v naději, že tím to nepříjemné dunění utlumím, ale nepomáhá to! Jen si opět uvědomuji to, že celá ta scéna, ta krásná kuřba, kterou jsem před chvíli shlédnul, se odehrála bez jediného zvuku a to, že jsem neslyšel ani ten slastný výkřik toho svalnatého borce, když ládoval mrdku do klukovy pusy. Všechno kolem je stále černobílé a němé a mě teprve teď napadá, že možná i hluché a slepé.

  • Honor
Stylromantika
Datum publikace5. 1. 2016
Počet zobrazení3920×
Hodnocení4.44
Počet komentářů6

"Zastav, ty bastarde!" křičel na něj. "Ty nečistej zmetku, jen počkej," mumlal si pro sebe, když ho už pomalu doháněl. Jakmile ho dohnal a běžel s koněm vedle něj, sáhl po něm a stáhl Petra dolů z koně, který uháněl dál do lesů. "Tak co? Nejsi zas tak dobrý, jak se Anna chvástala," vysmíval se mu Filip, když nad ním kroužil s koněm. Pak seskočil z koně a vytasil svůj meč. "Tak vstaň, ty zmetku, a ukaž co umíš," mečem mu kynul, aby se zvedl.

  • Shani
Stylromantika
Datum publikace3. 1. 2016
Počet zobrazení3117×
Hodnocení3.81
Počet komentářů1

„Na Vánoce by měla být splněna všechna přání,“ ozvalo se za ním. Berwald ucítil jemnou ruku na svém rameni. Pomalu pootočil hlavu. Santa se na něho usmíval stejně jako předtím. Švéda pohltila atmosféra Vánoc a pocit zamilovanosti. Nevěděl, co je to za emoce, které ho ovládají, avšak nechal se jimi unášet. Sklonil opět svou hlavu a políbil Tina znovu. Tentokrát trval polibek déle.

  • Dušan Bartoň
Stylromantika
Datum publikace2. 1. 2016
Počet zobrazení8476×
Hodnocení4.56
Počet komentářů11

Najednou mi přišlo líto, že jsem, jaký jsem. Kdybych se snažil sbalit holku, bylo by to normální. Když se ovšem mladý kluk pokusí pozvat na něco jinýho chlapa, je každýmu jasno, o co tu kráčí. "Nechceš zajít chvilku ke mně? Mám doma moc dobré syrové kuře. Nebo si potom můžeme zajít na oběd." Myslel jsem, že mne šálí sluch. Opravdu to řekl? Potom si zajdem na oběd. Po čem, po "tom"? No "potom", to je jasný.

  • Paul
Stylklasika
Datum publikace1. 1. 2016
Počet zobrazení9724×
Hodnocení4.50
Počet komentářů8

Oni ale nejsou ani překvapení, ani neschopní akce, jako my dva s Lexem. Oba jsou úplně nazí a vzušení. Jejich držení těla nezapře aktivní borce a úspěšné lovící dravce, a tak se ten první hbitě dostává k nám na postel, ten druhý zavírá a zamyká dveře pokoje a pomalu se také přibližuje. Ani já, ani Lex nejsme schopní se pohnout. Lex je oba zná a očividně ví, že v tomhle rozpoložení jsou nezvladatelní a možná i nebezpeční. Já to jen tuším, a tak trochu po tom i toužím.

  • Michal
Stylklasika
Datum publikace30. 12. 2015
Počet zobrazení4466×
Hodnocení4.68
Počet komentářů7

"Tak ukazuj!" Povoluji ve svém sevření, Jack se pomalu otáčí na břicho a já na jeho zádech, těsně nad prdelkou, vidím další podobný papírek nalepený na jeho těle stejným způsobem. Jack tlačí obličej do polštáře a neskutečně se řehtá. Odtrhávám papírek a rozbaluji ho, a protože tuším nějakou rošťárnu, povídám: "Jestli je to nějaká blbárna, tak ti ho fakt ukousnu!"

  • Matty
Stylklasika
Datum publikace28. 12. 2015
Počet zobrazení4070×
Hodnocení4.54
Počet komentářů3

Chtěl jsem ho jen zastavit, protože jeho blízkost byla v poslední době tím nejpříjemnějším, co jsem prožil, ať to zní, jak chce divně. Neměl jsem původně v plánu něco rozpoutat, ale pak jsem slyšel slova vycházející proti mé vůli z mých vlastních úst. „Co je špatného na ztrátě kontroly?“ zeptal jsem se navzdory otevřené provokaci nevinně. Všiml jsem si jeho přivřených očí a téměř až úlevného vydechnutí. Až příliš mi ten výdech připomínal sten.

  • Michal
Stylklasika
Datum publikace23. 12. 2015
Počet zobrazení7113×
Hodnocení4.70
Počet komentářů8

Nemám ale čas rozklíčovávat myšlenkové pochody mého ohonu a znovu pouštím vodu, abych jejím proudem Robertovi zchladil nohy. Jeho slipy se nacucávají vodou a v jejich bavlně se objevují obrysy perfektně tvarovaného velkého penisu přeloženého přes obrovská varlata. Moje cukání v tříslech se opět hlásí o slovo, stejně tak jako Rob, který na mě křičí, abych tu vodu už zastavil, že už to stačí. Vodu zastavuji, ale můj zrak je pořád přitahován jako magnetem k nářadí v jeho rozkroku.