Povídky

  • Michal
Stylklasika
Datum publikace27. 5. 2016
Počet zobrazení4469×
Hodnocení4.68
Počet komentářů5

Takže jsem v kuchyni využil toho, že se mi tam u plotny nastavoval a bylo jasné, že chce mrdat. Kdyby ne, tak bych v sobě popřel přirozenost aktivního lovce, který zaútočí, když ucítí kořist, a to já neumím. Proto jsem po něm párkrát hrábnul, prsty zasunul tam, kde by prsty pořádného chlapa měly být a trochu se i otřel. Byl jsem nadržený, ale všechnu mrdku jsem šetřil pro Adama. Dostávalo mě to přesně do té nálady, ve které jsem chtěl být, až se vzbudí a přijde za námi.

  • FentyXX
Stylklasika
Datum publikace23. 5. 2016
Počet zobrazení5558×
Hodnocení4.45
Počet komentářů9
Oceněnípovídka roku 2016

Stáhl ze mě ten ručník a olízl si ret. Oddechl si a usmál se na mě. Nalil si na ruce masážní olej a pomalu se dotýkal mého nářadí. Nejdřív prohrábnul koule, pak se vrhnul na ptáka. Uchopil ho do ruky tak, jak kdyby ho měl rozbít, kdyby s ním zacházel hrubě. Stáhl kůžičku dolů a zazubil se na můj vystouplý, natlakovaný a červený žalud. Pomalinku ho osahával bříšky prstů. Začal jsem oddechovat.

  • Michal
Stylklasika
Datum publikace22. 5. 2016
Počet zobrazení5085×
Hodnocení4.67
Počet komentářů7

Byl jsem víc zdrcený z toho, jak jsem zahlédl Matta, když se nahoře v úkrytu nad vším tím naším neštěstím bezohledně ukájel, namísto aby nám pomohl co nejdřív zahnat ty odporné černé údy s načervenalými špičkami a zbavil nás perverzního utrpení na kamenných blocích. Byl jsem tak zklamaný, až mě z toho bolelo na hrudi, a když odvezli profesora, zalitoval jsem, že jsem nejel domů s ním.

  • FentyXX
Stylklasika
Datum publikace19. 5. 2016
Počet zobrazení4332×
Hodnocení4.56
Počet komentářů5
Oceněnípovídka roku 2016

Nalil jsem jí punč a připili jsme si na nejlepší maškarádu v našem krátkém českém životě. Zničehonic vstala, hodila hlavou (její vlasy mě švihly po hlavě) a beze slov odešla. Pousmál jsem se a pod maskou jsem hledal všude možně Adriana. Nikde nebyl nebo jsem byl spíš asi slepej. Seděl jsem tam a nalejval do sebe pořád ten punč. Najednou si ke mně sedl Tyler.

  • Michal
Stylklasika
Datum publikace18. 5. 2016
Počet zobrazení5169×
Hodnocení4.79
Počet komentářů5

Vzdychal, kňučel a nabízel mi veškerou svoji krásu. Ohon mu za krátko stál jako kolík a on mě nechal, abych si s ním hrál podle svých představ a já je také do nejmenších detailů proměňoval v realitu. Moje trenky praskaly ve švech, koule už zase posílaly na špičku žaludu dávky mazadla a testosteronem poháněné myšlenky mě pobízely, abych ho využil.

  • Michal
Stylklasika
Datum publikace9. 5. 2016
Počet zobrazení4955×
Hodnocení4.84
Počet komentářů6

Jsem zvyklý poslouchat, tak jsem si ho vzal pořádně. Poctivě jsem se s ním mazlil jazykem, zasouval co nejhlouběji a vychutnával si nezřízenou mužskou sílu, kterou jeho pevný, vybuzený úd plný šťávy představoval. Byl jsem jím úplně omámený, ovládly mě pudy a instinkty. Už nikdy jsem ho nechtěl vyndat z pusy ven, už nikdy jsem nechtěl být bez něho. Navždycky jsem ho toužil držet, tvrdého a nekompromisního, plného živočišné síly.

  • Michal
Stylklasika
Datum publikace5. 5. 2016
Počet zobrazení6333×
Hodnocení4.71
Počet komentářů6

Rychle jsem se proto otočil a zase začal mlátit do neproniknutelného křoví, které bylo všude kolem nás. Tentokrát ale s větší vervou povzbuzovaný testosteronem, který se ve mně začal vařit při pohledu na toho blonďáčka, kterému přes to jeho rozkošné tělíčko zůstal jen batoh, a také hnaný strachem z toho, že se do základního tábora nedostaneme před setměním.

  • Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace24. 4. 2016
Počet zobrazení10101×
Hodnocení3.51
Počet komentářů9

Návrh ukázkové hodiny v rámci tělesné výchovy ve 3. ročníku na středních školách. „Výchova k tělesnosti“ bohužel zatím nenašla u ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy podporu. Přitom výchova k tělesnosti mládeže by měla být nedílnou součástí školství. Budeme i nadále zkoušet výchovu k tělesnosti prosadit.

  • FentyXX
Stylklasika
Datum publikace22. 4. 2016
Počet zobrazení4962×
Hodnocení4.51
Počet komentářů6
Oceněnípovídka roku 2016

Přišel zezadu k židli, dal mi ruce za opěradlo a svázal je. Nohy mi přivázal k nohám od židle. Nebránil jsem se, věděl jsem, že to bude stát za to. "Dneska ti to udělám tak, abys na to vzpomínal celej život!" "Tak proč jen mluvíš?" Tahle otázka ho vyhecovala a on ze mě začal strhávat věci. Snažil se to strhnout tak, aby to nepoškodil a povedlo se. Sako s košilí sundal rychle a bez poškození a položil je vedle na stůl. Začal mě líbat na krku a směřoval dolů. Chtěl jsem ho chytit za hlavu a prohmatávat vlasy, ale provazy byly příliš těsné.

  • Filip Svlečený
Stylromantika
Datum publikace17. 4. 2016
Počet zobrazení10810×
Hodnocení4.60
Počet komentářů8

„Stoupni si.“ Stoupnul si a já si kleknul k němu. Totiž přímo před něj. „Víš, potřeboval bych tě změřit přesně tam, kde teď máš pas těch tepláků. Mohl by sis je malilinko stáhnout?“ Vašek z toho byl asi nervózní, jak jsem měl hlavu v tak těsné blízkosti jeho rozkroku, ani mu moc nestál… Ale trochu se to tam vzdouvalo.

  • FentyXX
Stylklasika
Datum publikace9. 4. 2016
Počet zobrazení5252×
Hodnocení4.50
Počet komentářů6
Oceněnípovídka roku 2016

"Pojď, pohraj si se mnou!" řekl a rychle ze sebe strhl triko. Chytl mě za ruku a já jako zhypnotizovaný šel s ním. Povalil mě na postel a lehl si na mě. Začal mě líbat. Dostával jsem francouzák za francouzákem. Líbal mě na krku, rukama vjel pod triko, které na mě dlouho nezůstalo. Ztrhal ho ze mě jak dravé zvíře. Líbal mě po celém těle. Už byl u kalhot. Pásek z něj neskutečně rychle vyndal a kalhoty letěly někam k oknu.

  • Paul
  • tom90
Stylklasika
Datum publikace4. 4. 2016
Počet zobrazení12534×
Hodnocení4.74
Počet komentářů7
Oceněnípovídka roku 2016

Ten týpek na mě dost vostře vyjel a olizoval ze mě, co na mě před chvílí nacákal – a kupodivu to nebyla mrdka. Ne že by mě to nebralo – péro se mi pěkně zvedalo – ale stejně jsem se nemohl dočkat, co má Luigi za lubem. Paul mezi tím sjížděl níž a níž, až jeho hlava zase úplně zmizela pod stolem, přičemž jsem ale jeho jazyk stále ještě cítil na svém těle, tentokrát přes látku svých trenek.

  • FentyXX
Stylklasika
Datum publikace3. 4. 2016
Počet zobrazení6859×
Hodnocení4.44
Počet komentářů7
Oceněnípovídka roku 2016

Zavěsil a byl tak vzrušený, že si ho začal honit. To vzrušilo i mě. Můj pták rychle ztvrdl, ale nemohl jsem dělat nic. Přidával na tempu, jeho ruka kmitala nahoru a dolů a on zakláněl hlavu. Funěl a vypadalo to, že mu vzduch neproudí dostatečně rychle do hlavy, protože začal rudnout. Honil tak rychle, že jsem nestíhal sledovat všechny ty pohyby.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace28. 3. 2016
Počet zobrazení5173×
Hodnocení4.75
Počet komentářů9

Držel jsem se za okraje postele a jeho jazyk jezdil po mých břišácích. Jazykem sjížděl níž a níž, až dojel k mým boxerkám. Tolik vzrušení a adrenalinu jsem necítil ani s holkou. Pomalu mi stahoval boxerky dolů. Stáhl je ke kolenům a před ním stála moje chlouba. Nejdříve si ji jen prohlížel a posahal. Pak stáhl kůžičku dolů a žalud mi pomazal voňavým olejíčkem. Rozmazával ho po něm pečlivě a nakonec ho i obkroužil jazykem.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace25. 3. 2016
Počet zobrazení4639×
Hodnocení4.69
Počet komentářů6

Od rodičů jsem dostal svolení, a tak jsem zdrhal balit. Byla to jen jedna noc, ale radši jsem si vzal dvoje oblečení. Schválně jsem si nevzal pyžamo. Běžel jsem do koupelny se převléknout. Vzal jsem si to samé oblečení, co jsem měl na radnici, na té svatbě. Čili bílé tričko, červené šortky a bílé boty. Vlasy jsem si udělal tak, jak jsem nejlépe uměl.

  • Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace21. 3. 2016
Počet zobrazení7785×
Hodnocení4.05
Počet komentářů6

Brzy přišli naši čtyři němečtí přátelé. Karsten kroutil hlavou nad přítomností těch kluků, svlíknul plavky a vypravil se k nim. Postavil se k nim tak, aby se mu ocas bimbal přímo před očima, a zdálo se mi, že u toho schválně podupuje nohou, aby se mu ten ocas co nejvíc kýval. Chvíli se o něčem dohadovali, Karsten pak pokrčil rameny a vrátil se ke své krasavici.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace20. 3. 2016
Počet zobrazení5419×
Hodnocení4.61
Počet komentářů5

"Tak co, ty kurvo, líbí se ti to?" Jen přikývl a já už cítil, že ta obrovská slast za okamžik vyvrcholí. Vyndal jsem mu ho z análu a začal honit. Jeho jsem za rameno donutil, aby si klekl přímo pod můj úd.

  • Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace16. 3. 2016
Počet zobrazení7403×
Hodnocení3.74
Počet komentářů8

Všichni ochotně začali svlíkat ten zbytek, co měli na sobě, a podávali mi svoje šortky. „Díky za sedm nových šortek, snad mi některý budou. Ale vy teď nemáte nic. No, nedá se nic dělat. Jedem!“ Hodil jsem všechny ty šortky do svého batůžku v autě a všichni jsme, teď už úplně nazí, nastoupili do auta a vyrazili jsme.

  • Saavik
Stylromantika
Datum publikace15. 3. 2016
Počet zobrazení7403×
Hodnocení4.69
Počet komentářů19

Do vesnice se vřítili Turci. Přišel čas "devširme", neboli daně z krve. Jednou za čas odváděli z příhraničních oblastí mladé chlapce. Přinutili je přijmout jejich náboženství a doplnili jimi řady svých vojáků. Ryn rázem pochopil… Teta ho chce nastrčit místo svého vlastního syna.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace14. 3. 2016
Počet zobrazení4180×
Hodnocení4.56
Počet komentářů9

Mačkal mi hrudník, a i přesto, že to šíleně bolelo, jsem se mu smál. Napřáhl pěst a myslel, že ten úsměv zmizí, ale naopak. Smál jsem se ještě víc. "No tak… Udělej to!" pobízel jsem ho. Dostal jsem nehoráznou ránu přímo úsměvu. Rozsekl mi nejspíš ret, jelikož mi začala téct krev. Naštěstí zuby zůstaly nedotčené.

  • FentyXX
Stylromantika
Datum publikace5. 3. 2016
Počet zobrazení4412×
Hodnocení4.57
Počet komentářů6

Uměl líbat vážně nádherně, až se mi z toho motala hlava. Najednou jednu ruku nechal ne mé tváři a druhou začal klesat pomalu dolů, přejel přes prsní svaly k břišákům. Zastavil se a přestal mě líbat. "Ty posiluješ?" zeptal se udiveně. "Trošku, no," odvětil jsem mu s úsměvem. Na nic dalšího se neptal a pokračoval ve vášnivých polibcích.

  • Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace4. 3. 2016
Počet zobrazení13879×
Hodnocení4.39
Počet komentářů8

Chlapec na ně zíral v těch teplákách a Jarda ho okomentoval: „No, je vidět, že ti zase stojí. Jestli ti stojí z nás, tak to by sis rozuměl tady s Oliverem. On ti ho rád vykouří. Jinak já jsem Jarda,“ vstal, podal klukovi ruku, a ještě než se otočil, poznamenal: „Jsem ten, co ho tu má nejdelšího,“ a provokativně s ním mávnul tak, aby mu brnknul o ten stan v teplákách.

  • Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace1. 3. 2016
Počet zobrazení12732×
Hodnocení4.57
Počet komentářů12

„No tak David, ten už se oblečenej na pokoji skoro nepohybuje. Myslim, že schválně hned po škole zamíří do sprchy, i když třeba byl chvíli před tím ve sprše v tělocvičně, aby byl jako důvod se svlíct, a pak už nemá důvod se oblíct, protože nahej i spí, takže co by si špinil oblečení, že jo. Jarda se sice svlíká jenom do boxerek, ale do sprchy už jde nahej a pak už se taky nevoblíká, protože začal spát taky nahej. Nějak se mu to zalíbilo.“

  • Filip Svlečený
Stylklasika
Datum publikace28. 2. 2016
Počet zobrazení15534×
Hodnocení4.18
Počet komentářů27

„Ty vole, sorry,“ zamumlal trochu přiopile. „Si tu honíš péro, nebo co? Musím se vychcat…“ – „Už jdu, klidně se jdi vychcat,“ odpověděl jsem mu a šel jsem na pokoj. Schválně jsem poslouchal za dveřma, co bude dál. Jarda se vychcal, umyl, vrátil se na pokoj a ani za sebou pořádně nezavřel dveře. „Ty vole, ten Oliver, von si tam honil čuráka!“ řekl ostatním.

  • adam
Stylklasika
Datum publikace25. 2. 2016
Počet zobrazení11582×
Hodnocení3.93
Počet komentářů4

Najednou koukám a krev mi tuhne v žilách. Rozepíná si řemen a vytahuje ho z poutek. No to si snad dělá… „Stáhni kalhoty!“ zavelí bez stopy pochybnosti. „Ježiš, tati…,“ nevycházím z šoku, on mě nikdy nebil a bez kalhot mě viděl naposledy na základce při očkování u doktora. „Nedovolávej se Ježíše, ten ti teď nepomůže. Na hrubý pytel, hrubá záplata. Dělej, kalhoty dolů.“ Neochotně si rozepínám knoflíky. To přece nemyslí vážně!